cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

785 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.779 beoordelingen in totaal

28 apr 2024
25 april twee servies sets besteld en de volgende ochtend vroeg al in huis. Wat een vlotte service👍👍. Zaten ondanks het goede inpakken 3 beschadigde voorwerpen bij, echter is dit snel opgelost als je hier contact over opneemt. Mocht ik in de toekomst meer serviesgoed nodig hebben kom ik zeker bij jullie terug. Vlotte verzending, prima service als er iets niet klopt/beschadigd is. En makkelijk benaderbaar, en erg vriendelijk.

In de toekomst bestel ik hier niet meer. Bij mijn eerste bestelling eerder dit jaar (3 bakplaten) was een van de artikelen die ik besteld had plots niet op voorraad. Het duurde echter 3 maanden voordat deze werd nageleverd zonder tussentijdse updates. Toen ik zelf achter de status van mijn bestelling aan wilde gaan ( ik had niet verwacht ooit nog iets te ontvangen) bleek het super lastig om cookinglife te bereiken. Ook leek de klantenservice (via telefoon) uitbesteed te zijn waardoor ik alleen maar een toezegging kreeg dat het er echt aankwam en er verder niet veel actie kon worden ondernomen. Na de eerste ver van ideale ervaring besloot ik (nu tot mijn spijt) deze site nog een kans te geven en heb ik weer wat besteld. Vrij snel na de bestelling kreeg ik wederom een mail dat een van de producten niet op voorraad was en dat als ik niet wilde wachten ik op die mail kon reageren dat ik het product niet meer hoefde en dat ik dan zsm mijn geld terug zou ontvangen. Omdat ik dit keer geen zin had om 3 maanden te wachten en de bestelde producten op korte termijn nodig had besloot ik op dit aanbod in te gaan. Een dag nadat ik dit heb aangegeven ontving ik tot mijn verbazing nog een verzendbevestiging. Inmiddels had ik het product al ergens anders besteld en was deze ook onderweg. Tot mijn irritatie kreeg ik in de loop van de week het product dat ik niet meer hoefde te hebben opeens toch bezorgd. Nu ben ik al een week bezig om de retour te regelen maar dit lijkt niet te vlotten. Na een aantal automatisch gegenereerde mails kreeg ik als klap op de vuurpijl een mail terug dat retour voor eigen rekening is.... Nu heb ik een aantal dagen geleden aangegeven dat ik mijn geld zsm terug wil en best eerst het product retour wil sturen maar dat ik dit zeker niet voor eigen rekening ga doen. Tot op heden hier nog geen reactie op mogen ontvangen en ik begin een beetje het vertrouwen te verliezen dat dit nog op korte termijn op een passende manier opgelost gaat worden. In het kort: Misschien prima prijzen ten opzichte van andere webshops mits alles goed gaat. Maar een drama als er ook maar iets geregeld moet worden als het (aan de kant van cookinglife) fout gaat met een bestelling. In het vervolg spendeer ik wel die extra euro en bestel ik het lekker ergens anders.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

Antwoord van cookinglife.nl
Beste, Hartelijk dank voor de lovende review! Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad. Jouw positiviteit is van onschatbare waarde voor ons, en we zouden het enorm op prijs stellen als je ook een review zou willen delen op ons Trustpilot-platform. Jouw ervaring kan anderen helpen en bijdragen aan de groei van onze gemeenschap. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het zeer dat je de moeite neemt om ons op meerdere platforms te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Cookinglife! We kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen en staan altijd voor je klaar.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Gerda, Hartelijk dank voor de lovende review! Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad. Jouw positiviteit is van onschatbare waarde voor ons, en we zouden het enorm op prijs stellen als je ook een review zou willen delen op ons Trustpilot-platform. Jouw ervaring kan anderen helpen en bijdragen aan de groei van onze gemeenschap. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal:  https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl  We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het zeer dat je de moeite neemt om ons op meerdere platforms te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Cookinglife! We kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen en staan altijd voor je klaar.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Adri, Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij om te zien dat je tevreden bent met onze service.
28 jan 2024
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Eric, Wat fijn om te vernemen dat je tevreden bent met de BK Koekenpan Granite Aluminium! Hartelijk dank voor het delen van je vijfsterrenreview. We zijn verheugd dat de koekenpan aan je verwachtingen voldoet en dat je tevreden bent met je aankoop. Als je in de toekomst meer keukengerei nodig hebt of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. Jouw positieve feedback is voor ons van grote waarde, en we kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te zijn. Nogmaals hartelijk dank en veel kookplezier met je aankoop 🙂  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
27 jan 2024
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Douwe, Wat geweldig om te vernemen dat je tevreden bent over de Villa d"Este Serviesset Baita Acqua Ocean 18-Delig! Hartelijk dank voor het delen van je viersterrenreview. We zijn verheugd dat de serviesset aan je verwachtingen voldoet en dat je tevreden bent met je aankoop. Als je in de toekomst nog meer servies of andere producten zoekt, staan we graag voor je klaar. Jouw positieve feedback is voor ons van grote waarde, en we kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te zijn. Nogmaals hartelijk dank en veel plezier met je aankoop :) Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Els, Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring met onze Cosy & Trendy waterglazen en tapasborden! We zijn verheugd om te horen dat je tevreden bent met je aankoop en waarderen het dat je de tijd hebt genomen om een 5-sterrenreview achter te laten. Het doet ons altijd goed om te weten dat onze producten aan de verwachtingen voldoen en bijdragen aan een positieve ervaring voor onze klanten. Als er in de toekomst nog iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals hartelijk dank voor je vertrouwen in onze producten 🙂  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Danielle, Bedankt voor je mooie review! Je 5 sterren stralen als een heldere ster aan ons firmament.  Bedankt voor je waardering en vertrouwen. Veel plezier met je nieuwe aanwinst! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
21 jan 2024
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Jacqueline, Een welgemeende dankjewel voor de schitterende 5 sterren review!  We zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. Geniet met volle teugen van je aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
21 jan 2024
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Astrid, Bedankt voor het achterlaten van een vijfsterrenbeoordeling! We zijn blij om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad. Veel plezier met je CasaLupo Bestekbak! Als je nog meer vragen of opmerkingen hebt, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
20 jan 2024
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Mathilde, Dank je wel voor de geweldige 5 sterren review.  We zijn blij dat je zo tevreden bent en hopen dat we je in de toekomst opnieuw van dienst kunnen zijn 🙂  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste klant, Jouw positieve feedback met 5 sterren doet ons goed! We hopen dat je veel plezier zult beleven aan je Universele Slagroompatronen! Geniet van heerlijke momenten en creaties met dit product. Tot snel in onze webshop, we hebben nog veel meer moois voor je in petto 🙂 Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
MB
Mies B.
Den Haag
Antwoord van cookinglife.nl
Beste klant, Jouw positieve feedback met 5 sterren doet ons goed! Veel plezier met je Cookinglife ovenschalen. Mocht je ooit hulp nodig hebben, staan we voor je klaar :) Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Conny, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling! We zijn blij dat je tevreden bent met je aankoop en onze service. Veel plezier toegewenst met jouw nieuwe Studio Tavola mokken en kommen! Als je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebt, horen we het graag! We hopen je snel weer te verwelkomen in onze webshop 🙂  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Francien, Bedankt voor je 5-sterrenbeoordeling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service. Veel plezier met je Chef & Sommelier Rode Wijnglazen🍷️ Als je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebt, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd voor je klaar! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
14 jan 2024
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Jannes, Dank je wel voor de geweldige 5 sterren review. We zijn blij dat je zo tevreden bent met je whiskeyglazen en hopen dat we je in de toekomst opnieuw van dienst kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Annemijn Team Cookinglife
13 jan 2024
Beste Jantien, Een oprechte dankjewel voor je 5 sterren review! We hopen dat onze producten je blijven verrassen en tevreden stellen. Met vriendelijke groet, Jordi Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Ludovicus, Bedankt voor je positieve beoordeling! Wij wensen je veel plezier toe met je nieuwe Jay Hill servies :) Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste klant, Bedankt voor je 5-sterren beoordeling!  We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service.  Geniet van je La Chouffe Bierglazen! Proost op vele gezellige momenten en heerlijke drankjes met deze prachtige glazen! 🍻 Als je nog vragen of opmerkingen hebt, laat het ons dan weten. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
6 jan 2024
Beste G. Koster, Geweldig om te horen dat de Studio Tavola Mokken Sunny Summer naar wens zijn! We hopen dat je er veel warme dranken uit zult genieten, vooral in deze kleurrijke mokken. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
6 jan 2024
Beste Vaessen, Fijn dat het Cosy & Trendy Quintana Amber servies aan je verwachtingen voldoet! Een mooi en stevig servies draagt zeker bij aan een sfeervol gedekte tafel. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife