bartogi.nl- Logo - Beoordelingen

bartogi.nl

710 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.205 beoordelingen in totaal

5 nov 2023
Beste dames en heren, Ik heb voor het eerst een bestelling gedaan bij Bartogi en dat is mij prima bevallen. Ikzelf had nog niet nooit eerder van uw bedrijf gehoord. Ik was op zoek naar pantoffels met uitneembaar voetbed. Zodoende kwam uw bedrijf in zicht. De website is mogelijke aanvulling is aangeven of het merk ruim valt of niet. De productrange heeft mijn interes. De. Schoenen zijn goed verpakt.DHL is betrouwbare vervoerder. Ik ben voornemens in de komende jaren meer schoenen afnemen bij Bartogi. Ik ben 65 jaar en mijn leeftijdsgroep zal de komende jaren een groter deel uitmaken van de consumentenmarkt. Ik hoop en verwacht dat Bartogi hiermee rekening houdt in zijn aankoopbeleid. Met vriendelijke groet, Otto Esseveld

5 jul 2024
Ik heb na 3 dagen gebeld waar mn bestelling bleef, daar werd mij verteld dat de slippers op voorraad waren en dat ze betaald zojn. Vervolgens zijn ze het gaan uitzoeken waar het probleem zat, en kreeg na een half een mail dat ze er niet meer waren en dat ik mn geld terugkrijg. Een slechte zaak😔tis dat ik na 3 dagen contact heb gezocht anders had ik nu nog niks geweten waarschijnlijk. Dussss eens maar nooit meer

Beoordelingen voor bartogi.nl

5 nov 2023
7 nov 2023
Bedankt voor uw 4* review. Veel plezier met uw Arizona slippers.
19 okt 2023
20 sep 2023
19 sep 2023
25 sep 2023

Namaak? of fabrieksfout?

Wat in de birkenstock schoenendoos zat kwam niet overeen met het origineel van Birkenstock en paste niet. Het zou een fabrieksfout kunnen zijn of een namaak artikel. Ik weet dat niet. Hoe dan ook, het past niet en Bartogi denkt niet echt mee. Ze lezen mijn klacht niet goed of ze willen het niet goed lezen. Ik krijg daardoor reacties die niet tot een bevredigende oplossing leiden. klantvriendelijkheid lijkt niet in hun woordenboek te staan.
25 sep 2023
Hallo Jos, Dank voor je review. Het spijt ons te horen dat u niet de gewenste oplossing heeft gekregen. We zien dat u mail contact hebt gehad met een collega van ons. Wij zijn in Nederland de officiële dealer van het merk Birkenstock. Onze producten komen rechtstreeks uit Duitsland en zijn allemaal echt. Het kan soms zijn dat birkenstock een wijziging aanbrengt en dat daardoor het model en of maat ook mee veranderd. Op uw gestuurde foto is te zien dat het oude model al van een aantal jaar geleden is. Voor de actuele maattabel verwijzen we u graag naar onze website.

GEZEIK met retourneren maar cute schoentjes

het is niet duidelijk vermeld dat als je schoenen wilt retourneren, dat je daarvoor moet betalen. Ik ben uiteindelijk naar een winkel geweest van hun, alleen om te horen dat ze het niet kunnen accepteren omdat het een online bestelling is. dus kon ik weer naar huis gaan en een retourlabel betalen. Ze mogen dit wel veel duidelijker maken!
Antwoord van bartogi.nl
Dank voor je eerlijke review. Het spijt ons te horen dat het retour proces niet gegaan is als wat je had gewenst. Echter is de informatie over het retour proces altijd te vinden op een webshop. Dit is zelfs verplicht om onderaan de website te vermelden. Momenteel is het nog niet mogelijk om online bestellingen bij een winkel te retourneren. We gaan intern bespreken of we de communicatie in het vervolg beter kunnen communiceren.
8 mei 2024

Fijn snelle afwikkeling, maar....!!!

Fijn snelle afwikkeling. Alleen ik kon alleen ruilen in andere maat en mijn maat was daarvan niet voorradig, niet in ander model of kleur bv. Trouwens andere kleuren van zelfde model waren aanzienlijk duurder. Dat vond ik vreemd.
10 mei 2024
Hoi! Bedankt voor je feedback. Het spijt ons dat je maat niet beschikbaar was. Het prijsverschil in kleuren komt soms voor bij deze schoenen. Dat kan met het materiaal te maken hebben. Voor een toekomstige situatie, aarzel niet om direct contact met ons op te nemen. We zoeken graag samen naar een passende oplossing. Groetjes, het Bartogi Team!
Als ik iets bestel online en mijn maat is er nog dan verwacht ik ok dat het geleverd kan worden. Dat was niet het geval. Vandaar mijn twee sterren.
Antwoord van bartogi.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen! We waarderen je feedback en het spijt ons dat de maat die je bestelde niet beschikbaar was. Helaas wegens de enorme drukte kan het wel eens zijn dat bestellingen elkaar kruisen en dat dan net uw maat weg is. We vinden dit uiteraard heel vervelend. Maar zodra we dit wisten hebben we u op de hoogte gesteld en het aankoop bedrag teruggestort.