stateofart.com- Logo - Beoordelingen

stateofart.com

2.071 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.611 beoordelingen in totaal

We hebben via internet een bestelling gedaan maar de pasvorm was niet helemaal goed, dus zijn we naar Rotterdam gereden en hebben daar het pakket afgegeven en ter plaatse een ander model gepast er was geen juiste lengtemaat voorradig in dit filliaal en ze hebben het voor ons besteld en leveren dit aan huis. Voorzien van een lekker kopje koffie en heel vriendelijk en behulpzaam personeel zijn wij tevreden naar huis gereden. Het bedrag van het retourpakket stond een dag later al op de rekening teruggestort.👍👍👍
MW
M W.
Bergambacht

1 aug 2024
Deze winkel beheert de webshop. Ik had vier overhemden gekocht van dezelfde maat die eerder perfect paste, maar deze keer klopte de maat niet, dus wilde ik ze terugsturen. Helaas zijn de retourkosten voor rekening van de klant, en het terugsturen van de niet-passende overhemden bleek nogal een gedoe. Ik heb gebeld naar +31 544 39 22 33 en in eerste instantie zeiden ze dat ik de artikelen in een winkel kon terugbrengen. Ik ben naar een winkel gegaan, maar daar wisten ze van niets en konden ze het pakketje niet aannemen. Als je het retourbeleid op de website bekijkt, staat er dat retourneren in de winkel wel kan. De Van Uffelen-winkel die verschijnt wanneer je kijkt bij ‘retourneren’ (dit is de dichtstbijzijnde winkel) vertelde me echter dat ze hier nog nooit van hadden gehoord. Ze legden uit dat ze een shop-in-shop zijn en daarom geen retouren kunnen accepteren. Dit zou duidelijk op de website vermeld moeten worden. Hierdoor moest ik alsnog retourkosten betalen, terwijl gesuggereerd werd dat ik de artikelen zonder kosten in de winkel kon terugbrengen. Vervolgens volgde ik heel nauwkeurig de instructies voor het terugsturen, maar toen kreeg ik de melding dat de streepjescode niet werd herkend of was verlopen. Het scannen van de code werkte niet, en ook het handmatig invoeren van de code ging mis. We moesten betalen voor het terugsturen en hebben voor de zekerheid ook nog een verzekering hiervoor afgesloten. Dus ik belde nog een keer, en toen kreeg ik te horen dat ik maar een e-mail moest sturen omdat de klantenservice die dag vanuit huis werkte. Wat een gedoe! Het is nog niet gelukt. Ik wacht nog steeds op antwoord van de klantenservice.

Beoordelingen voor stateofart.com

Snelle levering. Er waren 2 kledingstukken te groot en die wilde ik omruilen. Ik heb de klantenservice gebeld en een vriendelijke mevrouw heeft uitgelegd wat te doen. Kleine tip: Bij het stukje omruilen is het misschien handig om duidelijker aan te geven dat je bij het retourportaal daar de keuze hebt om te ruilen of te retourneren. Dat was nu niet duidelijk en daarom heb ik de klantenservice gebeld.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij waarderen het dat u de moeite hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Dit zullen wij meenemen ter verbetering van onze retourportal.
7 nov 2023

2de roma jas

Ik had al een roma jas van state of art. Op internet een andere in een mooie kleur gezien. Helaas niet aanwezig in de outlet store in Haarlem. Besteld via internet, 2 dagen later bezorgt bij de outlet store. Vervolgens gratis de mouwen op lengte gemaakt door hun vermaak service binnen enkele dagen. Vandaag gebeld dat de jas klaar ligt in de winkel. Top service.
8 nov 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze geboden service. Wij wensen u veel plezier van u tweede Roma jas.

Snelle en effectieve afhandeling echter vaak te lange mouwen

Goed: Snelle en effectieve afhandeling en levering van de bestelling. Minder goed: het is heel moeilijk de juiste maat te vinden. Als ik voor een vest of trui/sweater/polo/hemd XXL (2XL) kies is één op twee keer het bestelde kledingstuk te klein. Als ik XXXL (3XL) kies is de borst en buikomvang passend echter de (lange) mouwen zijn altijd +- 2 cm te lang.
alles ok, alleen het navigeren tussen keuzemenu's is niet handig. bv selecteer truien, waarbij je maat, kleur e.d. ingeeft. selecteer je daarna coltruien, dien je terug je extra selectiecriteria in te geven. een favourite knop zou ook handig zijn, zonder het telkens even te moeten parkeren in winkelmandje
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat u tevreden bent. Wij zullen uw punten meenemen ter verbetering van onze website.
JV
Jan v.
Heemskerk
11 feb 2024

Aanrader!!!

Duidelijke website, makkelijke en snelle doorloop bestellingsproces en vlotte levering in efficiënt verpakkingsmateriaal dat eventueel ook eenvoudig weer gebruikt kan worden voor retourzending. Gekochte artikelen voldoen volledig aan de omschrijving op de website en zijn van prima kwaliteit
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat alles naar wens is. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
GP
gerard P.
Hillegom
Jan van de vestiging Haarlem is een topper ik had online besteld maar dit bleek niet passend. bij Jan ging ik de winkel uit met passende kleding. Toppie Jan en volgende keer kom ik weer naar de winkel want dan weet ik zeker dat het goed zit. met vriendelijke groeten Gerard
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat leuk om te horen dat u zo tevreden bent over de hulp vanuit de winkel in Haarlem. Wij zullen uw feedback doorsturen.
GV
Gerrit v.
Waddinxveen
15 okt 2023

De juiste broek

Had broek besteld en bleek verkeerde maat te zijn. Door gebruik te maken van de optie om te ruilen had ik snel een andere maat ontvangen. Deze paste wel. Fijn die snelle service. Beter is om nog beter te communiceren hoe de maat volgens de website aansluit mijn eigen maat.
17 okt 2023
Fijn dat u snel de juiste maat heeft ontvangen. Veel draagplezier.
Als eerste de mogelijkheid om te bestellen en later te betalen. Ten tweede een super snelle levering. Tot slot hele mooie jas (in dit geval) van een mooie kwaliteit. Helaas paste de jas niet goed. De ene maat net te klein en de maat groter was veel te groot. Erg jammer.
30 apr 2024
Snelle levering mooie verpakking alleen jammer dat de binnenkant van de verpakking beschadigd was, had de parfum besteld en deze was denk ik al eens uit de verpakking gehaald en het was een cadeau vandaar. Verder prima en heerlijke eau de parfum 👍🏻
20 okt 2023

Probleemloos

Alle bestellingen verlopen telkens probleemloos en als dan eens de verkeerde maat (door mij) besteld werd of het kledingstuk toch niet beviel, was het gemakkelijk de goederen terug te sturen en verliep de terugbetaling eveneens probleemloos.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat alles naar wens verloopt en mocht het eens mis gaan dat alles netjes wordt opgelost. Wij zien u graag een volgende keer terug op onze website of in 1 van onze winkels.
18 apr 2024
Bestelde artikel werd zeer snel geleverd. Had in 1e instantie 2 artikelen in mijn mandje, maar bij het afrekenen bleek 1 artikel niet meer voorradig. Letterlijk uit mijn mandje "gejat" dus! Vond ik niet netjes en daarom 4 sterren.
Fijn dat je 4XL kleding on line kunt bestellen als dat in de winkel niet aanwezig is. De levering kwam op het gevraagde moment en zoals, in mijn geval tenminste, was de kwaliteit van de bestelde truien ook weer uitstekend.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service en de artikelen. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop.
Mooie spullen, lekker lange overhemden, ook in maat S. Gelukkig niet eindeloos veel mailtjes over de bestelling. In een papieren zak verpakt. Overhemden zaten helaas apart verpakt in plastic, hoeft van mij niet.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de artikelen. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
Snelle levering , duidelijk retourbeleid. Wat beter kan is het bestellen zelf , eenmaal besteld en betaald blijft de bestelling staan. Als je daarna iets besteld moet je goed opletten anders gaat het dubbel.
Snelle afhandeling en levering. Echter 1 item dubbel ontvangen (en dus ook 1 niet) en een 2de item met beschadiging (slecht stiksel). Kon beide wel teruggeven voor geld retour (omwisselen niet mogelijk).

Super tevreden

Ben tevreden of je nu besteld of naar de winkel gaat je word altijd super geholpen en als je maatje meer heb heb je altijd voldoende keus kan wel zeggen dat er bij mij in de kast niks anders meer hangt

Fijne overzichtelijke site

Pakket is altijd heel netjes verpakt en de website is heel overzichtelijk. De kleding is van zeer goede kwaliteit en als er toch iets mis blijkt te zijn lost State of Art dit keurig op.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over ons en over de kleding die u heeft besteld. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
Vriendelijk contact over de levering. Mooie kleding van goede kwaliteit. Retourzending (omdat we extra besteld hadden om uit te kunnen kiezen) werd heel snel terugbetaald!
I bought from them a jacket for my husband It's very good quality but my husband doesn't like the color and I returned it But I have to say they deliver fast and reliable
30 mei 2024
Snelle verzending en artikelen zijn van hoge kwaliteit. Mijn man draagt al zeker 5 jaar n State of Art rugbyshirt, het wort wekelijks gewassen; nog steeds in prima staat
3 jun 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat u zo tevreden bent over de kwaliteit van de artikelen. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.