stateofart.com- Logo - Beoordelingen

stateofart.com

2.071 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.611 beoordelingen in totaal

We hebben via internet een bestelling gedaan maar de pasvorm was niet helemaal goed, dus zijn we naar Rotterdam gereden en hebben daar het pakket afgegeven en ter plaatse een ander model gepast er was geen juiste lengtemaat voorradig in dit filliaal en ze hebben het voor ons besteld en leveren dit aan huis. Voorzien van een lekker kopje koffie en heel vriendelijk en behulpzaam personeel zijn wij tevreden naar huis gereden. Het bedrag van het retourpakket stond een dag later al op de rekening teruggestort.👍👍👍
MW
M W.
Bergambacht

1 aug 2024
Deze winkel beheert de webshop. Ik had vier overhemden gekocht van dezelfde maat die eerder perfect paste, maar deze keer klopte de maat niet, dus wilde ik ze terugsturen. Helaas zijn de retourkosten voor rekening van de klant, en het terugsturen van de niet-passende overhemden bleek nogal een gedoe. Ik heb gebeld naar +31 544 39 22 33 en in eerste instantie zeiden ze dat ik de artikelen in een winkel kon terugbrengen. Ik ben naar een winkel gegaan, maar daar wisten ze van niets en konden ze het pakketje niet aannemen. Als je het retourbeleid op de website bekijkt, staat er dat retourneren in de winkel wel kan. De Van Uffelen-winkel die verschijnt wanneer je kijkt bij ‘retourneren’ (dit is de dichtstbijzijnde winkel) vertelde me echter dat ze hier nog nooit van hadden gehoord. Ze legden uit dat ze een shop-in-shop zijn en daarom geen retouren kunnen accepteren. Dit zou duidelijk op de website vermeld moeten worden. Hierdoor moest ik alsnog retourkosten betalen, terwijl gesuggereerd werd dat ik de artikelen zonder kosten in de winkel kon terugbrengen. Vervolgens volgde ik heel nauwkeurig de instructies voor het terugsturen, maar toen kreeg ik de melding dat de streepjescode niet werd herkend of was verlopen. Het scannen van de code werkte niet, en ook het handmatig invoeren van de code ging mis. We moesten betalen voor het terugsturen en hebben voor de zekerheid ook nog een verzekering hiervoor afgesloten. Dus ik belde nog een keer, en toen kreeg ik te horen dat ik maar een e-mail moest sturen omdat de klantenservice die dag vanuit huis werkte. Wat een gedoe! Het is nog niet gelukt. Ik wacht nog steeds op antwoord van de klantenservice.

Beoordelingen voor stateofart.com

Snelle service. 1 bestelling van meerdere artikelen levert soms meer pakjes op. Dat is wel eens lastig maar ik snap dat ze vanuit meerdere locaties worden verzonden.
MV
Marion v.
Tilburg
25 mei 2024

Gratis omruiling.

We hadden 2 shirts besteld, maar deze bleken te groot te zijn. Deze konden we zonder verdere verzendkosten voor een kleinere maat omruilen. Dat is nog eens service.
28 mei 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze omruil/retour procedure. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
26 nov 2023
Snelle levering en goede service, als een product eens niet voldoet word hier geen probleem van gemaakt maar een oplossing gezocht! En een oplossing gevonden!!
Snelle levering, maar het overhemd werd geleverd in een wat sterkere envelope, waarvan ik het materiaal te dun vind. Kan gauw met het vervoeren kapot gaan.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij zullen uw bevindingen meenemen ter verbetering van ons verzendproces. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
JO
J.H. O.
Woerden
4 feb 2024
Goede keuze uit een mooi assortiment. Handig dat je kunt filteren op diverse aspecten. Ik wil bijv. graag een borstzak en daar kun je dan op selecteren.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat leuk om te horen dat de collectie u aanspreekt en u het gebruikersgemak van onze website als prettig ervaart. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
JV
J v.
Eindhoven
State of art helemaal goed. DHL heeft NIET aangebeld (wij waren thuis) de bezorger heeft het bij de buren in de brievenbus geduwd. Een aandachtspunt!!
Voor het eerst via de website besteld. Hele snelle afhandeling en de volgende dag al in huis. Super! Polo’s waren identiek aan de foto. Ook heel fijn
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat u het gebruikersgemak van de website als prettig hebt ervaren. Wij wensen u veel plezier met de polo's.
Ik bestel al jaren bij State Art. zowel kwaliteit als snelheid van leveren zijn meer dan uitstekend! Een tevreden vaste klant. Gerard Groenenstijn
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat leuk om te horen dat u al jaren tevreden klant bent bij ons. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en zien u graag een volgende keer terug.
Simpelweg geweldige kwaliteit kledij (vooral de truien) wat werkelijk jaren mee gaat. Derhalve al een of twintig klant ... guess I'm getting old.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit van onze kleding. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
LD
Loek d.
Vlissingen
Snelle levering en correcte en degelijke verpakking. Geleverde is zeer welkom en mooi van materiaal en pasvorm. ben erg content met deze kleding
18 apr 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat u tevreden bent over de levering en de bestelde artikelen. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Kwaliteitsbeleving

Correcte communicatie via de mail, netjes verpakt keurig in een passende doos. Een feest om te ontvangen en te openen! (en vervolgens te dragen)
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat alles na tevredenheid is. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
Levering was goed, maar was gesplitst en duurde een paar dagen langer. Is geen groot probleem, maar dat zou het enige kritiekpuntje kunnen zijn.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Goed te horen dat de levering correct was. Wij zullen uw kritische feedback meenemen ter verbetering van onze uitlevering procedure.
PG
Paul G.
Amstelveen (NL)
Bestelling werd snel geleverd. Misschien iets te snel, want één artikel was niet wat ik besteld had. Maar ook dat werd weer snel opgelost.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat u uiteindelijk de juiste artikelen heeft ontvangen. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
19 apr 2024
Eenvoudig bestellen. Prima vervolg met bevestiging en informatie over verzending. Geen overflow aan mails. Netjes en verzorgd ingepakt.
23 apr 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat u het gebruikersgemak van onze website als eenvoudig ervaart. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
24 mrt 2024

Top service

Geweldige service bij omruilen naar 'maatje' kleiner! Heel snelle levering. Mooie kwaliteit kleding en genoeg keus tegen faire prijzen.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat u onze service als prettig hebt ervaren! Heel veel plezier gewenst met uw aankoop.
Mooi hemd en vlug besteld maar waar is het tweede hemd tegelijkertijd besteld? Geen nieuws ervan! Ik had daarover wat nieuws gewild....
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. In de sale kan het voorkomen dat uw bestelling uit delen wordt opgestuurd omdat het vanuit een winkel en vanuit het magazijn kan worden verstuurd. Mocht u het artikel nog niet hebben ontvangen dan kunt u contact opnemen met onze collega's van de klantenservice.
AV
Antoos v.
Horssen
Vragen gesteld toen in op de site een overhemd wilde bestellen en kreeg direct antwoord. Ook hulp bij reserveren. Echt supertevreden.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat u snel antwoord hebt gekregen op uw vraag. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
Fijne website. Duidelijke foto's met leuke aanbiedingen. Snelle afronding van de bestelling en een supersnelle levering. Complimenten.
26 dec 2023
Hele mooie bodywarmer gekocht, precies zoals op de afbeelding en goede maat tabel. Snel geleverd, zelfs in de kerstperiode. Blij mee!
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat de bodywarmer helemaal naar wens is. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
3 feb 2024

State of Art, slim en snel.

State of Art betrekt ook de voorraad van de eigen winkels bij het online aanbod, best wel slim. En desondanks supersnelle levering.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat u tevreden bent en de bestelling naar wens is. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.