stateofart.com- Logo - Beoordelingen

stateofart.com

2.074 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.615 beoordelingen in totaal

We hebben via internet een bestelling gedaan maar de pasvorm was niet helemaal goed, dus zijn we naar Rotterdam gereden en hebben daar het pakket afgegeven en ter plaatse een ander model gepast er was geen juiste lengtemaat voorradig in dit filliaal en ze hebben het voor ons besteld en leveren dit aan huis. Voorzien van een lekker kopje koffie en heel vriendelijk en behulpzaam personeel zijn wij tevreden naar huis gereden. Het bedrag van het retourpakket stond een dag later al op de rekening teruggestort.👍👍👍
MW
M W.
Bergambacht

1 aug 2024
Deze winkel beheert de webshop. Ik had vier overhemden gekocht van dezelfde maat die eerder perfect paste, maar deze keer klopte de maat niet, dus wilde ik ze terugsturen. Helaas zijn de retourkosten voor rekening van de klant, en het terugsturen van de niet-passende overhemden bleek nogal een gedoe. Ik heb gebeld naar +31 544 39 22 33 en in eerste instantie zeiden ze dat ik de artikelen in een winkel kon terugbrengen. Ik ben naar een winkel gegaan, maar daar wisten ze van niets en konden ze het pakketje niet aannemen. Als je het retourbeleid op de website bekijkt, staat er dat retourneren in de winkel wel kan. De Van Uffelen-winkel die verschijnt wanneer je kijkt bij ‘retourneren’ (dit is de dichtstbijzijnde winkel) vertelde me echter dat ze hier nog nooit van hadden gehoord. Ze legden uit dat ze een shop-in-shop zijn en daarom geen retouren kunnen accepteren. Dit zou duidelijk op de website vermeld moeten worden. Hierdoor moest ik alsnog retourkosten betalen, terwijl gesuggereerd werd dat ik de artikelen zonder kosten in de winkel kon terugbrengen. Vervolgens volgde ik heel nauwkeurig de instructies voor het terugsturen, maar toen kreeg ik de melding dat de streepjescode niet werd herkend of was verlopen. Het scannen van de code werkte niet, en ook het handmatig invoeren van de code ging mis. We moesten betalen voor het terugsturen en hebben voor de zekerheid ook nog een verzekering hiervoor afgesloten. Dus ik belde nog een keer, en toen kreeg ik te horen dat ik maar een e-mail moest sturen omdat de klantenservice die dag vanuit huis werkte. Wat een gedoe! Het is nog niet gelukt. Ik wacht nog steeds op antwoord van de klantenservice.

Beoordelingen voor stateofart.com

HV
Henk v.
Wijk bij Duurstede
17 apr 2024
Goede kwaliteit van de kleding (in dit geval de korte broek). Snelle levering. Heldere en overzichtelijke site.
4 nov 2023
Snelle verzending bij online bestelling. Makkelijk te retourneren via de winkel. Snelle terug gaaf van tegoed.
8 nov 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service. Wij zien u graag terug voor een volgende aankoop.
Snelle service, vriendelijke bejegening en de verkoper wilde het zelfs inpakken als een leuk cadeautje. Top!
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat u onze service als prettig hebt ervaren. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
NM
Norbert M.
Doorwerth
17 mrt 2024
Levering is keurig ingepakt en op tijd. En de T shirts die ik heb besteld zijn van uitzonderlijke kwaliteit.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat de levering goed en degelijk bij u is aangekomen en dat u tevreden bent met de kwaliteit van de T-shirts. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Fijne kleding, snel geleverd.

Snelle, efficiënte levering. Contact met klantenservice heel goed. Kleding als altijd mooi en goed passend.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de levering en onze klantenservice. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop.
Snelle levering!! Al langer bekend met State of Art kleding, uitstekende kwaliteit en super draagcomfort.
4 feb 2024
Wat moet ik nog zeggen,! Al jaren neem ik kleding af van state of Art kwaliteit en fijn om te dragen. Top.
30 dec 2023
gewoon altijd scoren en in de winkel is het altijd feest, altijd op een plezierige manier worden geholpen
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat leuk om te horen dat u zo tevreden bent over onze service en hulp in de winkel. Wij zien u graag een volgende keer terug.
3 mrt 2024

uitstekende kwaliteit kleding , blouses truien vesten blazers jassen sjaals , en van natuurlijke materialen wol katoen , synthetisch wordt weinig gelukkig gebruikt !!

zou het niet weten , uitstekende web site , duidelijke helder alles wat je wil weten is op te zoeken .
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
3 mrt 2024

Verzenden in doos

Jammer dat de kleding in een zak geleverd wordt en niet meer in een doos. Kleding is dan beter beschermd.

Mijn favoriete kleding winkel

Altijd vriendelijke persoonlijke benadering. Goede kleding adviezen en goede kwaliteit van de producten.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat u altijd vriendelijk en goed geholpen wordt. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Uitstekend merk

Altijd keus uit hele leuke kleding. Snelle levering en niet moeilijk doen als het een keertje tegenvalt.

Bijzonder

Wat ik bijzonder vond was dat van een gelijktijdige bestelling 2 artikelen op aparte dagen bezorgd zijn.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. In de Sale periode worden bestellingen vaak in deelleveringen verstuurd omdat er zowel vanuit ons magazijn als vanuit de State of Art winkels wordt verstuurd. Het kan dan ook voorkomen dat u meerdere zendingen ontvangt.
Draag dit merk al sinds de start in 1987. Altijd weer mooie designs en kleding gaat lang mee, kwaliteit.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat leuk om te horen dat u al zolang tevreden bent over ons! Wij hopen dan dat u nog lang tevreden klant van ons blijft.
20 okt 2023
Prachtige Jas, Ik had deze via een state of art winkel laten bezorgen . Prima geholpen daar (Groningen)
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Leuk om te horen dat u zo tevreden bent met de hulp vanuit 1 van onze winkels. Wij wensen u veel plezier van de jas!
Goede aanbiedingen mooie herenkleding . Waarom zit er in Deventer geen State of Art volgens de website
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat u tevreden bent over de mooie aanbiedingen. Wellicht zal er in de toekomst nog een winkel worden toegevoegd aan het mooie Deventer.
Goede kwaliteit kleding met moderne vlotte uitstraling. Jammer dat de race lijn uit de collectie is.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Leuk om te horen dat de collectie u zo aanspreekt. Houd onze website in de gaten, er zal binnenkort een nieuwe race collectie worden gepresenteerd.
14 jan 2024
De site is goed en duidelijk, daarnaast is de kleding erg mooi en kwalitatief. Ik ben er erg fan van.
18 jan 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat goed om te horen dat u het gebruikersgemak van onze website als prettig ervaart. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
18 apr 2024

Snelle levering, goede kwaliteit.

Snelle levering van goed passende kleding. Prijs/kwaliteit is goed, fijne pasvorm en grote(re) maten.
23 apr 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat uw bestelling snel geleverd is en u tevreden bent over de prijs kwaliteit verhouding. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
16 mei 2024
Snel, correct en duidelijk ! Mooie produkten, zowel materiaal alsook de kleuren ! Dus …. Tevreden 👍🏻
21 mei 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat alles naar wens is geweest en u tevreden bent over de artikelen. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.