wolky.nl- Logo - Beoordelingen

wolky.nl

2.903 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden18.494 beoordelingen in totaal

16 jul 2024
Ik had Isa slippers besteld en een bevestiging gekregen. Na een week verder niets meer gehoord. Klantenservice gebeld en toen hoorde ik dat de door mij bestelde slippers niet meer op voorraad waren. Ik kon nog wel drie weken wachten tot er misschien een paar terug zou komen of mijn geld terug. Ik koos voor dat laatste en dat was snel geregeld. Diezelfde dag een paar Isa in het blauw besteld en die waren er met drie dagen. Ik had op z’n minst een berichtje willen ontvangen dat de zwarte slippers niet meer voorradig waren (terwijl op de website stond dat er nog een paar op voorraad was). Misschien een tip voor een volgend geval waarin zich dit voordoet? Verder heel erg tevreden over de slippers! Met vriendelijke groet, Elma van Dijk

29 sep 2023
Mijn hielspoor wordt erger met de Wolky's. Waarschijnlijk doordat ik mijn eigen steunzolen er in heb. Hierdoor moet je de inlegzooltjes van Wolky er uit halen. Ik heb het idee dat hierdoor de hielvorm niet volledig goed zit. Ook zijn ze wat zwaar. Ik heb normaal maat 41 maar omdat ze klein vallen heb ik maat 42. De lengte is goed. Maar voor mijn smalle voeten toch wat breed. De eerste indruk was goed waardoor ik er buiten mee ben gaan lopen en ze hele dagen aan heb gehad. Herdoor natuurlijk niet meer retour. Ze zijn behoorlijk duur. Ik kies nu toch weer steeds vaker voor sneakers. Ook hiermee veel pijn. Ik hoop dat het een keer gewoon over gaat. De schoenen zien er wel leuk uit

Beoordelingen voor wolky.nl

Er zat in 1 schoen een hele vervelende rand en de andere niet
3 sep 2024
Wij raden u aan om even contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij dit netjes voor u kunnen oplossen. Team Wolky
Geld terug storten duurt wel heel erg lang
Antwoord van wolky.nl
Wij zien dat er inderdaad iets niet goed is gegaan met de terugbetaling, wij hebben dit vandaag direct voor u in orde gemaakt. Onze oprechte excuses. Team Wolky
Kwaliteit matig, prijzen hoog
Antwoord van wolky.nl
Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent met onze kwaliteit, we doen onze uiterste best om goede kwaliteitsschoenen te leveren. Hartelijk groet, team Wolky
Antwoord van wolky.nl
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop, en horen graag van u hoe wij onze service kunnen verbeteren. Team Wolky
Antwoord van wolky.nl
Helaas kan het soms voorkomen dat als u een model besteld dat dit uitverkocht kan zijn. Hierdoor heeft het iets langer geduurd dan dat u van ons gewend bent. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Wolky
3 sep 2024
Graag horen wij hoe wij onze service kunnen verbeteren. Wilt u ons dit via onze klantenservice kenbaar maken? Team Wolky
29 aug 2024
2 sep 2024
Wij horen graag van u hoe wij onze service kunnen verbeteren. Team Wolky
25 jul 2024

Wolky de redder in nood!

Wolky, de redder in nood! Door reuma zeer pijnlijke voeten en kan werkelijk geen schoen aan! Op de schoenen van Wolky, ik heb de Era in het zwart en heb de Era ook in bruin besteld, een charmante schoen die overal bij past... De volgende dag werden ze al bezorgd! Ze zitten heerlijk en ik kan er de hele dag, pijnloos en zonder blaren, op lopen. Wolky krijgt van mij 5 sterren, voor de kwaliteit en de snelle service⭐⭐⭐⭐⭐
27 jul 2024
Wow, wat heerlijk om dit allemaal te lezen! Heel fijn dat u zo blij met ons bent. We blijven ons best doen. Hartelijke groet, team Wolky
19 aug 2024
Het is erg fijn, om sowieso bij Wolky, te kunnen bestellen, en te kunnen inkopen, veel mogelijkheden… Het is voor mij, de schoen die me altijd past, al mijn leven lang Wolky, maat 36-37 is mijn favoriet ❤️ Pas weer een schoen uitgezocht, nog niet veel gedragen, vanwege de weersituatie…maar gaat zeker nog gebeuren!!! Ben er altijd zeer tevreden mee, wel goed de schoen, inlopen…
19 aug 2024
Fijn dat u onze service met 4 sterren beoordeeld, wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u een volgende keer graag terug in onze webshop. Team Wolky
16 aug 2024
Eerst verkeerde sandalen besteld. Getourneerd (makkelijk) en binnen 4 werkdagen stond het geld op mijn rekening. Andere sandalen besteld en die opgehaald in het filiaal Den Bosch. Dit was met twee dagen. Heel belangrijk. Heb slechte enkels en nu goed passende en heerlijk zittende sandalen. Bijzonder blij met alles. S
19 aug 2024
Hartelijk dank, wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag terug in onze webshop of in 1 van onze winkels. Team Wolky
8 aug 2024

De slippers zijn boven verwachting…

De slippers zitten boven verwachting heerlijk en zien er ook mooi uit! Online besteld zonder vooraf in de winkel te passen en ze zijn top. Momenteel heb ik een peesplaatonsteking en de aangemeten inlegzooltjes passen er prima in. Ik hoop dat deze slippers bijdragen aan een spoedig herstel.
8 aug 2024
Wat fijn om te horen dat de slippers boven verwachting zijn. Wij wensen u een spoedig herstel toe. Met vriendelijke groet, Team Wolky
EJ
Ellen J.
Hellevoetsluis
5 aug 2024
Fijne schoenen. Ik slippers besteld. Deze waren niet voorradig. Later bleken ze niet leverbaar. De koop werd geannuleerd. Terwijl er wel een andere kleur mogelijk was. 'Die moet ik dan maar apart bestellen. ' De sandaal zit goed. Wel een maat groter dan gewoonlijk. Ze lopen heerlijk.
5 aug 2024
Wij danken u hartelijk voor uw aankoop en zien u graag terug in onze webshop of 1 van onze winkels. Team Wolky
6 aug 2024
Netjes verzorgd geleverd door Wolky..incl.retour stikker.. Helaas waren ze mij te klein..heel jammer.. Even goed gaan passen in een wolky winkel..maar online bestellen zeker een aanrader.. wel vooraf betalen als je geen Klarna hebt..maar dat terug betalen zal zeker goed komen.
8 aug 2024
Dank u wel voor uw uitgebreide review. Wij hebben meerdere keuzes om te betalen. Zo kan de klant zelf kiezen wat het prettigste is. Met vriendelijke groet, Team Wolky
23 jul 2024
Zeer hulpvaardige klantenservice, er ging iets fout met het achteraf betalen waardoor de bestelling niet goed door kwam maar mijn gespaarde tegoed wel werd afgeschreven. Even een telefoontje en het was geregeld, tegoed weer terug gekregen. Top!!
23 jul 2024
Hartelijk dank voor uw mooie review, wij wensen u veel plezier met u aankoop en zien u graag terug in onze webshop. Team Wolky
12 aug 2024
Alles is keurig verpakt Helaas waren de schoenen te groot Geen probleem laten netjes weten dat het pakketje is aan gekomen en in goede orde ontvangen Geld wordt volledig teruggestort binnen enkele dagen staat het op de rekening
13 aug 2024
Wij zien u graag terug in onze webshop of 1 van onze winkels. Team Wolky
31 jul 2024
Draag al zeker 10 jaar Wolky instap slippers . Heb verschillende kleuren gehad. Ook twee paar sneakers en sandalen. Nu ook voor het eerst slippers. Vond ze in het begin zwaar,maar nu gewend en loop er de hele dag op
1 aug 2024
Wat fijn om te lezen, heel veel plezier op uw Wolky's Hartelijke groet, team Wolky

Mijn ideale huisschoenen

Ondertussen mijn 6e paar Wolkies gekocht. Ik gebruik ze voor thuis en draag ze met mijn eigen zooltjes. Elk paar gaat een jaar of 4 mee dus al heel wat jaren klant. Voor mijn voeten écht de beste.
6 aug 2024

Betrouwbaar en klantgericht

Duidelijke berichtgeving van de levering en retourzending. De verzendkosten, bij retourzending, worden ook terugbetaald! Dat waardeer ik zeer omdat er geen winkels meer zijn in het Westen.
Wat fijn om te horen. Hartelijk dank. Met vriendelijke groet, Team Wolky
22 jul 2024

Prima service en levering

Ik vind de hulp in de winkel in Utrecht geweldig. Goed meedenken en thuis laten bezorgen als de maat niet op voorraad is. De levering zoals altijd snel en eventuele retouren snel verwerkt.
22 jul 2024
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en danken u voor dit mooie review. Team Wolky
7 aug 2024
Super klantenservice! Hier krijg je nog iemand aan de telefoon die je gaat helpen en niet iemand van een callcenter die geen idee heeft wat hij doet! Én superfijne schoenen natuurlijk
8 aug 2024
Dit vinden wij een geweldig compliment, hier worden wij blij van! Hartelijk dank. Met vriendelijke groet, Team Wolky