wolky.nl- Logo - Beoordelingen

wolky.nl

2.907 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden18.505 beoordelingen in totaal

16 jul 2024
Ik had Isa slippers besteld en een bevestiging gekregen. Na een week verder niets meer gehoord. Klantenservice gebeld en toen hoorde ik dat de door mij bestelde slippers niet meer op voorraad waren. Ik kon nog wel drie weken wachten tot er misschien een paar terug zou komen of mijn geld terug. Ik koos voor dat laatste en dat was snel geregeld. Diezelfde dag een paar Isa in het blauw besteld en die waren er met drie dagen. Ik had op z’n minst een berichtje willen ontvangen dat de zwarte slippers niet meer voorradig waren (terwijl op de website stond dat er nog een paar op voorraad was). Misschien een tip voor een volgend geval waarin zich dit voordoet? Verder heel erg tevreden over de slippers! Met vriendelijke groet, Elma van Dijk

29 sep 2023
Mijn hielspoor wordt erger met de Wolky's. Waarschijnlijk doordat ik mijn eigen steunzolen er in heb. Hierdoor moet je de inlegzooltjes van Wolky er uit halen. Ik heb het idee dat hierdoor de hielvorm niet volledig goed zit. Ook zijn ze wat zwaar. Ik heb normaal maat 41 maar omdat ze klein vallen heb ik maat 42. De lengte is goed. Maar voor mijn smalle voeten toch wat breed. De eerste indruk was goed waardoor ik er buiten mee ben gaan lopen en ze hele dagen aan heb gehad. Herdoor natuurlijk niet meer retour. Ze zijn behoorlijk duur. Ik kies nu toch weer steeds vaker voor sneakers. Ook hiermee veel pijn. Ik hoop dat het een keer gewoon over gaat. De schoenen zien er wel leuk uit

Beoordelingen voor wolky.nl

13 aug 2024
Eindelijk sandalen die voor mij genoeg steun geven bij mijn enkel die ik vorig jaar heb gebroken. Lopen heerlijk en zitten heel erg lekker door de verstelbare bandjes. Heel blij mee!
13 aug 2024
Wat fijn dat u zo tevreden bent, wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky
FN
F N.
Apeldoorn
9 aug 2024
De informatievoorziening als er iets vertraagd is en vooral de snelle terugbetaling als de schoenen toch niet goed zitten. Ik koop de laatste jaren al mijn schoenen via Wolky.nl.
Dank u wel voor uw mooie recensie. Hartelijke groet, team Wolky
9 aug 2024
Normal gesproken ben ik maat 39 maar was te groot, en daarna maat 38 besteld en dat was te klein. Ondanks alles heb ik een goede ervaring gehad, werd heel goed geholpen!
9 aug 2024
Fijn dat u blij bent met de verleende hulp. Jammer dat het tocht niet gelukt is. Hartelijke groet, team Wolky
20 aug 2024
Ruilen in de winkel in Zwolle ging wat moeilijk ivm onbekendheid met de verwerking bij de verkoopster. Uiteindelijk is het na navraag door haar bij boekhoudster gelukt.
20 aug 2024
Hartelijk dank voor deze 5 sterren, wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag terug in onze webshop of 1 van onze winkels. Team Wolky
UW
Ursula W.
Vlissingen
6 aug 2024
Echt top slippers en met witte binnenzijde waardoor je in ieder geval geen zwarte voeten aan de onderzijde krijgt. Dat is zo’n nadeel bij de sandalen.
8 aug 2024
Dank u wel voor uw 5 sterren. Het afgeven kan voorkomen omdat het natuurlijk gelooid materiaal is. Dus zonder chemische toevoegingen. U kan het afgeven verminderen door het voetbed af te nemen met een mix van water en azijn. 50% water en 50% azijn. Met vriendelijke groet, Team Wolky
WS
wilma s.
ènschede
30 jul 2024
Je wordt uitstekend geholpen. En de verkoopsters zijn heel vriendelijk. En ik ben zeer tevreden met mijn aankoop.😀
31 jul 2024
Beste Wolky klant, bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Veel plezier met uw aankoop. Groetjes, Team Wolky
24 jul 2024
Zó klantgericht ! Snel geleverd, ook eenvoudig terug te sturen. Vriendelijke klantenservice, en ook nog eens fijne schoenen. Wat wil je nog meer ?
27 jul 2024
Wat lief om te lezen, dank voor uw mooie woorden! Hartelijke groet, team Wolky
1 aug 2024
Goede verzending snelle levering en ouderwets goed! De sandalen had ik eerder en ruim tien jaar van genoten. Je ziet dat zij lekker goed zitten.
2 aug 2024
Dank u wel voor uw mooie recensie. Hartelijke groet, team Wolky
30 jul 2024
Omdat me voeten altijd zeer doen, Wolky schoenen gekocht. Ideaal ! Steunzolen passen er perfect in. En geen zere voeten meer . Echt een aanrader.
31 jul 2024
Beste Wolky klant, wat fijn om te horen dat u tevreden bent met uw aankoop. Groetjes, Team Wolky
12 aug 2024
Heel prettig hoe ik aan de telefoon te woord werd gestaan en hoe met me werd meegedacht door iemand die goed op de hoogte was van de collectie.
13 aug 2024
Wat fijn, wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky
19 aug 2024

Roll Slide Men leer, mooie, luxe herenslof

Roll Slide Men leer 09210: Vallen ietwat krap uit, wellicht door het wat hogere, opstaande randje bij de hak. Wel een mooie, luxe herenslof.
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky
1 aug 2024

De schoenen werden netjes geleverd.

Mooie schoenen Helaas waren ze me te groot. Schoenen zijn retour gestuurd. Na 5 dagen was het bedrag weer terug gestort op mijn rekening.
2 aug 2024
Fijn dat het hele proces soepel is verlopen. Hartelijke groet, team Wolky
22 jul 2024
Sprint is een erg comfortabele schoen. Pasvorm is goed en geschikt voor eigen zooltjes lopen erg fijn ,loop er dagelijks op in de zorg
23 jul 2024
Hartelijk dank voor uw review, wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky
29 jul 2024
Schoenen (in 2 maten) waren zeer snel binnen! Gepast en 1 paar retour gestuurd. Heel snel mijn geld retour ontvangen. Prima service!
Hartelijk dank voor uw aankoop. Team Wolky
22 jul 2024
Wolky's zijn echt; op de wolken lopen schoenen🤗🌹 Gewoon zo doorgaan👍ook de Wolky sides op internet zijn duidelijk,super!
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky
3 aug 2024
De schoenen zijn leuk, bijna altijd past maat 39. Snelle levering. Kwalitatief zeer goed product, gaat heel lang mee.
5 aug 2024
Wij danken u hartelijk voor uw aankoop en zien u graag terug in onze webshop of 1 van onze winkels. Team Wolky

Bedankt Wolky....

Al veel schoenen v Wolky gehad, vele jaren al. Zitten super goed bij mij en ook voor eigen inlegzooltjes perfect!!
23 jul 2024
Hartelijk dank voor uw mooie review, wij wensen u veel plezier met u aankoop en zien u graag terug in onze webshop. Team Wolky
15 aug 2024
Had schoenen besteld betaald maar tot vandaag niet gekregen,gebeld met wolky en nadien opgehaald bij afhaalpunt.
16 aug 2024
Fijn dat u ze tocht heeft gekregen. Hartelijke groet, team Wolky.
13 aug 2024
na een slechte ervaring verleden jaar met de wolky schoenen voell ik me nu weer happy met mijn nieuwe sandalen
13 aug 2024
Wat fijn dat u tevreden bent, wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky
6 aug 2024
Prima zeer goed advies en hulp bij het weer bestellen van schoenen, in de winkel in ROERMOND. groet Leonie
8 aug 2024
Dank u wel voor u 5 sterren. Wij gaan uw compliment doorgeven aan de Wolky winkel in Roermond. Wij wensen u veel loopplezier! Met vriendelijke groet, Team Wolky