wolky.nl- Logo - Beoordelingen

wolky.nl

2.883 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden18.449 beoordelingen in totaal

16 jul 2024
Ik had Isa slippers besteld en een bevestiging gekregen. Na een week verder niets meer gehoord. Klantenservice gebeld en toen hoorde ik dat de door mij bestelde slippers niet meer op voorraad waren. Ik kon nog wel drie weken wachten tot er misschien een paar terug zou komen of mijn geld terug. Ik koos voor dat laatste en dat was snel geregeld. Diezelfde dag een paar Isa in het blauw besteld en die waren er met drie dagen. Ik had op z’n minst een berichtje willen ontvangen dat de zwarte slippers niet meer voorradig waren (terwijl op de website stond dat er nog een paar op voorraad was). Misschien een tip voor een volgend geval waarin zich dit voordoet? Verder heel erg tevreden over de slippers! Met vriendelijke groet, Elma van Dijk

29 sep 2023
Mijn hielspoor wordt erger met de Wolky's. Waarschijnlijk doordat ik mijn eigen steunzolen er in heb. Hierdoor moet je de inlegzooltjes van Wolky er uit halen. Ik heb het idee dat hierdoor de hielvorm niet volledig goed zit. Ook zijn ze wat zwaar. Ik heb normaal maat 41 maar omdat ze klein vallen heb ik maat 42. De lengte is goed. Maar voor mijn smalle voeten toch wat breed. De eerste indruk was goed waardoor ik er buiten mee ben gaan lopen en ze hele dagen aan heb gehad. Herdoor natuurlijk niet meer retour. Ze zijn behoorlijk duur. Ik kies nu toch weer steeds vaker voor sneakers. Ook hiermee veel pijn. Ik hoop dat het een keer gewoon over gaat. De schoenen zien er wel leuk uit

Beoordelingen voor wolky.nl

langzaam

het duurde erg lang voordat mijn besteliing binnen was, maar ook de verwerking van de retourzending duurt nu al enkele weken.
Antwoord van wolky.nl
Uw order bestond uit meerdere artikelen, hiervoor hebben wij op de bestelbevestiging het volgende aangegeven: Heb je meerdere artikelen besteld? Dan versturen we de schoenen zoveel mogelijk in één pakket. Zo voorkomen we onnodige extra verzending en kosten. Het kan voorkomen dat we daarom iets langer nodig hebben om jouw bestelling te versturen, alvast bedankt voor je geduld! Uw retour is op 29-01-2024 volledig door ons verwerkt. De achterafbetaling via Klarna is ook bijgewerkt. U heeft 1 paar schoenen gehouden en dit is ook het bedrag wat via Klarna betaald dient te worden. Als u van mening bent dat het anders is dan horen wij dit graag telefonisch of via de mail. Team Wolkyshop
25 okt 2023

Geen schoenen

Besteld in de Wolky shop geen telefoontje of mail of de bestelling in de winkel is gearriveerd anderhalve week geleden
26 okt 2023
Goedemorgen mevrouw, wat vervelend om te horen dat er nog geen contact is gezocht. Uw schoenen zijn namelijk verstuurd en zullen één deze dagen bij ons winkelfiliaal aankomen waar u ze kunt passen. Wanneer u vragen heeft over uw bestelling kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice. Groet Wolkyshop
26 sep 2023
Ze zeggen dat je op wolken loopt maar helaas voor dat bedrag zijn het stijve schoenen en geen prettiger inlegzolen
26 sep 2023
Helaas heeft u blijkbaar niet het juiste model. We hebben meerdere leesten waarop onze schoenen worden gemaakt, zodat er voor elke voet iets passends tussen zit. Groeten Team Wolkyshop
21 sep 2023
Snelle bestelling, snelle levering maar…zeer harde sandalen, niets soepels aan. Ongemakkelijke sandalen. Jammer.
22 sep 2023
Wat jammer dat deze sandalen niet is wat u had verwacht. Gelukkig hebben wij verschillende modellen met verschillende zolen. Mocht u graag advies willen bent u altijd welkom in een van onze winkels voor een model wat u beter past. Mocht u liever online shoppen en wilt u advies over een model dan kunt u ons altijd bellen. Met vriendelijke groet, Team Wolkyshop
De maten kloppen totaal niet, de ene 38 is te klein, de andere veel te groot. Levering liet lang op zich wachten.
Antwoord van wolky.nl
Onze modellen worden op verschillende leesten gemaakt. Hierdoor valt niet elk model gelijk en kan het zijn dat je soms een maat groter of kleiner nodig hebt. Er is altijd de mogelijkheid om een reservering te maken in 1 van onze winkels, dan kunt u goed de verschillen ervaren. Team Wolky
Liiken wel vier gedragen steunzolen, in ieder geval geen nieuwe. Of ze komen uit passchoenen misschien?
Antwoord van wolky.nl
Wat vervelend dat u op deze manier uw bestelling heeft ontvangen. Dit is zeker niet de bedoeling. Mijn excuses voor het ongemak. Graag willen wij u verder helpen. Wilt u contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Team Wolky
18 apr 2024

Slechte leveringstijd !!

In maart slippers besteld, zouden pas na 5 april geleverd worden, 12 april ontvangen. Echt slecht !!
19 apr 2024
Het spijt ons dat de uitlevering alsnog op zich liet wachten, maar we hopen dat de gekozen Nassau helemaal naar wens is. Met vriendelijke groet, team Wolky.

Tot nog toe een tevreden klant .

Jammer dat de schoen niet goed gelijmpt was heb ze teruggestuurd en een ander paar besteld .
Antwoord van wolky.nl
Wat vervelend om te horen. Dit is zeker niet de bedoeling. Mijn excuses voor het ongemak. Mocht u tegen dit soort problemen aan lopen dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Wij kunnen u dan verder helpen. In ons systeem kan ik zien dat u een nieuwe order heeft geplaatst. Wij gaan dit paar morgen naar u toesturen. U zal een track&trace code ontvangen van de vervoerder. Met vriendelijke groet, team Wolkyshop
er zat een vlek op de schoen. Als die er niet op had gezeten had ik ze wel gekocht
Antwoord van wolky.nl
Wat vervelend dat u een schoen met een vlek erop heeft ontvangen, dit is door ons over het hoofd gezien. Wij zullen uw retour netjes afhandelen en zien u een volgende keer graag terug in onze webshop. Team Wolkyshop
27 okt 2023
Graag sneller leveren. Controle of er ook inlegzooltjes in de schoenen zitten.
28 sep 2023

Mail

Ik zou en mailtje krijgen als mijn schoenen in de winkel waren om te passen.
28 sep 2023
We hebben contact gehad en alles is gelukkig toch nog helemaal goed gekomen. Veel plezier van een schoenen. Hartelijke groet, team Wolkyshop.
Niet bezorgd tot 2 keer aan toe , zoek het zelf maar uit , heel slecht dit
Antwoord van wolky.nl
Wat vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Het is inderdaad niet allemaal goed gegaan met uw bestelling. Mijn excuses voor het ongemak. U heeft bij ons een order geplaatst op 11 januari. Wij hebben deze bestelling op 12 januari naar u toegestuurd. Helaas is deze bestelling ongeopend bij ons retour gekomen. Wij hebben de bestelling daarna gelijk weer naar u toe gestuurd. U heeft aangegeven dat u deze bestelling niet heeft ontvangen. Wij zijn op het moment van versturen afhankelijk van de vervoerder. Wij hebben bij onze vervoerder een onderzoek gestart . Wij wachten dit onderzoek af en komen hier dan bij u op terug. Wij hebben hierover telefonisch contact gehad en gemaild. Wij gaan het goed met u oplossen. Met vriendelijke groet, Team Wolkyshop
Vond het lastig om de bestelling te plaatsen, had er hulp bij nodig.
Antwoord van wolky.nl
U heeft gekozen voor achteraf betalen via Klarna, Klarna vraagt de eerste keer om een extra verificatie om veiligheidsredenen, dit vergt soms wat hulp maar de verificatie is noodzakelijk bij achteraf betalen.
15 mei 2024
Wacht al een week op een bestelling... nog niets vernomen helaas
16 mei 2024
Hmmm, dat is niet goed! We gaan uitzoeken wat er aan de hand is en gaan u hierover via de mail berichten. Hartelijke groet, team Wolky.
17 okt 2023
Klitteband heel snel stuk.Groene schoenen na een maand verkleurd
18 okt 2023
Wat vervelend dat uw klachten ondervindt met uw Wolky's. Graag wil ik u verder helpen. Wilt u contact opnemen met de klantenservice. Wij kunnen u dan uitleggen hoe wij uw klacht in behandeling kunnen nemen. Met vriendelijke groet, Team Wolkyshop
15 mei 2024
Ik kreeg nog niets aan en we zijn 10 dagen na mijn bestelling.
16 mei 2024
Ik had een klacht ingediend maar daar werd niet op in gegaan!
20 mrt 2024
Wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent over onze klachtenafhandeling. Wij doen onze uiterste best om klachten op een goede en nette manier af te handelen. Met vriendelijke groet, Team Wolky

Info in account over…

Info in account over retourmelding/betaling kan beter.
Ja in Enschede vond ik de hulp niet erg zo als het hoort
Antwoord van wolky.nl
Het spijt ons dat u niet naar tevredenheid bent geholpen. Als u ons via de mail iets meer wilt vertellen kunnen wij proberen te achterhalen wat hier niet goed is gegaan. Team Wolkyshop
3 mei 2024
Terug naar een comfortabele pasvorm voor de volle voet.
6 mei 2024
Voor een goed schoenadvies kunt u altijd telefonisch contact met ons opnemen. Team Wolky