wolky.nl- Logo - Beoordelingen

wolky.nl

2.901 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden18.473 beoordelingen in totaal

16 jul 2024
Ik had Isa slippers besteld en een bevestiging gekregen. Na een week verder niets meer gehoord. Klantenservice gebeld en toen hoorde ik dat de door mij bestelde slippers niet meer op voorraad waren. Ik kon nog wel drie weken wachten tot er misschien een paar terug zou komen of mijn geld terug. Ik koos voor dat laatste en dat was snel geregeld. Diezelfde dag een paar Isa in het blauw besteld en die waren er met drie dagen. Ik had op z’n minst een berichtje willen ontvangen dat de zwarte slippers niet meer voorradig waren (terwijl op de website stond dat er nog een paar op voorraad was). Misschien een tip voor een volgend geval waarin zich dit voordoet? Verder heel erg tevreden over de slippers! Met vriendelijke groet, Elma van Dijk

29 sep 2023
Mijn hielspoor wordt erger met de Wolky's. Waarschijnlijk doordat ik mijn eigen steunzolen er in heb. Hierdoor moet je de inlegzooltjes van Wolky er uit halen. Ik heb het idee dat hierdoor de hielvorm niet volledig goed zit. Ook zijn ze wat zwaar. Ik heb normaal maat 41 maar omdat ze klein vallen heb ik maat 42. De lengte is goed. Maar voor mijn smalle voeten toch wat breed. De eerste indruk was goed waardoor ik er buiten mee ben gaan lopen en ze hele dagen aan heb gehad. Herdoor natuurlijk niet meer retour. Ze zijn behoorlijk duur. Ik kies nu toch weer steeds vaker voor sneakers. Ook hiermee veel pijn. Ik hoop dat het een keer gewoon over gaat. De schoenen zien er wel leuk uit

Beoordelingen voor wolky.nl

Info in account over…

Info in account over retourmelding/betaling kan beter.
Ja in Enschede vond ik de hulp niet erg zo als het hoort
Antwoord van wolky.nl
Het spijt ons dat u niet naar tevredenheid bent geholpen. Als u ons via de mail iets meer wilt vertellen kunnen wij proberen te achterhalen wat hier niet goed is gegaan. Team Wolkyshop
3 mei 2024
Terug naar een comfortabele pasvorm voor de volle voet.
6 mei 2024
Voor een goed schoenadvies kunt u altijd telefonisch contact met ons opnemen. Team Wolky
Het lijkt wel of de maten steeds kleiner uitvallen.
Antwoord van wolky.nl
Alle modellen worden steeds op dezelfde leest gemaakt dus als u een model al eerder heeft gedragen dan zou er geen verschil mogen zijn. Het materiaal van de schoen kan wel voor een ander gevoel aan de voet zorgen. Team Wolkyshop
Ik kreeg 2 schoenen met een verschillende maat
Antwoord van wolky.nl
Wat vervelend dat u 2 verschillende maten heeft ontvangen. Dit is zeker niet de bedoeling. Mijn excuses voor het ongemak. Wij hebben u zojuist een e-mail gestuurd hoe wij dit kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Team Wolkyshop
Vriendelijker voor de klant niet zo kort af
Antwoord van wolky.nl
Wij vinden het vervelend dat u een onvriendelijk gevoel heeft over gehouden aan uw contact met ons. Misschien kunt u ons via de mail hier iets meer over vertellen. Team Wolkyshop
1 mei 2024
Niet voor volle voeten zoals beschreven
6 mei 2024
Jammer dat de schoen u niet is bevallen, gelukkig kunt u deze zonder problemen aan ons retourneren. Wij zien u graag voor een volgende aankoop weer terug in onze webshop of 1 van onze winkels. Team Wolky
14 nov 2023
Bestellingen worden niet goed verwerkt!
14 nov 2023
Wij willen graag van u weten wat er niet goed is gegaan, hiervoor zullen wij via de mail contact met u opnemen. Team Wolkyshop
21 apr 2024
De juiste maat sturen 43 is 42.jammer.
22 apr 2024
Het spijt ons te lezen dat wij u de verkeerde maat hebben gestuurd. Team Wolky
19 sep 2023
Een wijde van een schoenen gegeven .
19 sep 2023
Bij de product omschrijving wordt aangegeven hoe ruim de schoen valt. Groeten Team Wolkyshop
Retourzending sneller afhandelen
Antwoord van wolky.nl
Wij hebben uw retour nog niet ontvangen, hierdoor is de terugbetaling nog niet in gang gezet. Zodra wij uw retour hebben ontvangen, zal het geld naar u terug worden gestort. Met vriendelijke groet, Team Wolkyshop
25 apr 2024
De schoenen vallen erg klein uit
26 apr 2024
Beste Wolky klant, bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben vele verschillende modellen die op velerlei leesten gemaakt worden. Uiteraard is de pasvorm dan ook verschillend. In de produktbeschrijving van het model Fria, dat u besteld had, staat ook dat die klein uitvalt en dat wij adviseren een maat groter te bestellen. Met vriendelijke groeten, Team Wolky
Betere kommunicatie met klant.
Antwoord van wolky.nl
Wat vervelend dat de communicatie niet helemaal duidelijk is geweest. Mijn excuses voor het ongemak. Als u nog vragen heeft of opmerkingen, dan horen wij het graag. U kunt dan altijd contact opnemen met de klantenservice. Met vriendelijke groet, Team Wolky
Vind ze veelste smal geworden
Antwoord van wolky.nl
We hebben ook wat bredere modellen in onze collectie, voor informatie over onze pasvormen kan u altijd contact opnemen met onze winkels of de klantenservice. Met vriendelijke groet, team Wolky.
Heb nog steeds niet ontvangen
Antwoord van wolky.nl
Goedemiddag mevrouw, Wat vervelend dat het pakket nog niet bij u is aangekomen. Deze periode wordt gemarkeerd als drukste periode bij de vervoersdiensten waardoor verzending helaas langer kan duren dan normaal. U mag altijd bij vragen over uw bestelling contact met onze klantenservice opnemen. Wij zoeken het uiteraard graag voor u uit! Groet, team Wolkyshop
24 okt 2023
Mijn bestelling opsturen!
24 okt 2023
Het spijt ons dat PostNL uw bestelling niet naar behoren heeft afgeleverd. Wij proberen te achterhalen hoe dit heeft kunnen gebeuren en zullen u via de mail op de hoogte houden. Groeten Team Wolkyshop
2 mei 2024
Te stug voor mijn voeten
6 mei 2024
U kunt de schoenen zonder problemen aan ons retourneren, wij zien u voor een volgende aankoop graag weer terug in onze webshop of 1 van onze winkels. Team Wolky
kwaliteit
Antwoord van wolky.nl
Helaas kunnen wij geen correspondentie met u vinden waar deze ervaring op gebaseerd is. U mag altijd met onze klantenservice contact opnemen als u problemen ondervindt, want wij helpen u graag verder. Groet, Wolkyshop
LP
Loes P.
Katwijk zh
20 mei 2024
21 mei 2024
Wij horen graag van u hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Team Wolky
17 mei 2024
21 mei 2024
Wij horen graag van u hoe wij onze service kunnen verbeteren. Team Wolky