wolky.nl- Logo - Beoordelingen

wolky.nl

2.907 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden18.505 beoordelingen in totaal

16 jul 2024
Ik had Isa slippers besteld en een bevestiging gekregen. Na een week verder niets meer gehoord. Klantenservice gebeld en toen hoorde ik dat de door mij bestelde slippers niet meer op voorraad waren. Ik kon nog wel drie weken wachten tot er misschien een paar terug zou komen of mijn geld terug. Ik koos voor dat laatste en dat was snel geregeld. Diezelfde dag een paar Isa in het blauw besteld en die waren er met drie dagen. Ik had op z’n minst een berichtje willen ontvangen dat de zwarte slippers niet meer voorradig waren (terwijl op de website stond dat er nog een paar op voorraad was). Misschien een tip voor een volgend geval waarin zich dit voordoet? Verder heel erg tevreden over de slippers! Met vriendelijke groet, Elma van Dijk

29 sep 2023
Mijn hielspoor wordt erger met de Wolky's. Waarschijnlijk doordat ik mijn eigen steunzolen er in heb. Hierdoor moet je de inlegzooltjes van Wolky er uit halen. Ik heb het idee dat hierdoor de hielvorm niet volledig goed zit. Ook zijn ze wat zwaar. Ik heb normaal maat 41 maar omdat ze klein vallen heb ik maat 42. De lengte is goed. Maar voor mijn smalle voeten toch wat breed. De eerste indruk was goed waardoor ik er buiten mee ben gaan lopen en ze hele dagen aan heb gehad. Herdoor natuurlijk niet meer retour. Ze zijn behoorlijk duur. Ik kies nu toch weer steeds vaker voor sneakers. Ook hiermee veel pijn. Ik hoop dat het een keer gewoon over gaat. De schoenen zien er wel leuk uit

Beoordelingen voor wolky.nl

2 aug 2024
Meer hallux valgus schoenen in de serie: roll Roll is het enige model dat ruimte aan opstaande tenen geeft.
5 aug 2024
Wij danken u hartelijk voor uw aankoop en zien u graag terug in onze webshop of 1 van onze winkels. Team Wolky
6 aug 2024

Winkel Arnhem

In winkel, Arnhem, bijzondere vriendelijke en behulpzame verkoopster. Ga graag naar deze winkel terug.
8 aug 2024
Dank u wel voor het mooie compliment! Wij gaan uw compliment doorgeven aan de Wolky in Arnhem. Dit is altijd fijn om te horen. Met vriendelijke groet, Team Wolky
26 jul 2024
Je trekt ze aan... en lopen maar! Het zijn fijne schoenen. Ze geven voldoende ruimte bij de tenen.
27 jul 2024
Dank u wel voor uw mooie woorden! Hartelijke groet, team Wolky.
25 jul 2024
Snelle bezorging, niet moeilijk doen als je schoenen retour doet. Goede kwaliteit schoenen!
27 jul 2024
Dank u wel voor uw mooie recensie! Vriendelijke groet, team Wolky
19 aug 2024
Schoenen waar zo op wegloopt en niet doorhebt dat ze 's avonds nog om je voeten zitten.
19 aug 2024
Fijn dat u onze service met 5 sterren beoordeeld, wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u een volgende keer graag terug in onze webshop. Team Wolky
14 aug 2024
Goede pasvorm en juiste maat, zoals geadviseerd 1maat groter! Schoenen zitten heerlijk.
15 aug 2024
Wat fijn om te horen. Veel loop plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Wolky
AN
Annelies N.
Eindhoven
16 aug 2024
Duidelijke informatie, snelle bezorging, makkelijk aan te passen bezorgadres en tijd.
19 aug 2024
Hartelijk dank, wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag terug in onze webshop. Team Wolky
5 aug 2024
Mijn ervaring: accuraat bedrijf (ivm betaling en retourneren) en klantvriendelijk.
6 aug 2024

Lopen heerlijk!

Bijna géén schoenen te vinden waar je heel de dag op vooruit kunt..op wolky wel
15 aug 2024
Wat fijn om te horen. Hartelijk dank voor de 5 sterren. Met vriendelijke groet, Team Wolky
HB
Henk B.
Wormerveer
19 aug 2024
Goeie schoenen, goed pasvorm en lopen heerlijk ook voor moeilijke voeten.
20 aug 2024
Hartelijk dank voor deze 5 sterren, wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky
12 aug 2024
Perfecte levering alleen een paar was totaal anders dan ik besteld heb.
13 aug 2024
Oeps, dat is slordig. Hebben wij het al voor u rechtgezet? Neemt u anders even contact op met onze klantenservice. Team Wolky

Willy’s zijn de beste

Wolky’s zijn de beste schoenen voor voetproblemen. Ik heb nooit andere.
10 aug 2024
Wat ontzettend fijn, heel veel plezier met uw sandalen. Hartelijke groet, team Wolky.
1 aug 2024
Bijzonder snelle levering en milieuvriendelijk verpakt in papieren zak
2 aug 2024
Dank voor uw mooie recensie, veel plezier met uw aankoop. Hartelijke groet, team Wolky
23 jul 2024
De uitstekende services mbt ruilen.Dit was allemaal eenvoudig te doen.
27 jul 2024
Fijn dat alles naar wens is verlopen. Vriendelijke groet, team Wolky
9 aug 2024
Snelle levering en de mogelijkheid met contact met de klantenservice
9 aug 2024
Dank u wel voor uw mooie beoordeling, heel veel plezier met uw Wolky's Hartelijke groet, team Wolky
30 jul 2024
Snelle levering, zoals iedereen wel zeggen mag de prijs wel wat lager
31 jul 2024
Beste Wolky klant, bedankt voor uw beoordeling. Onze schoenen worden helemaal met de hand gemaakt, tevens zijn de grondstoffen en gebruikte materialen duur. Dit alles bij elkaar vertaald zich in de prijs. Veel plezier met uw aankoop . Groeten, Team Wolky
25 jul 2024
Ik loop al 15 jaar op Wolky schoenen en ben daar heel tevreden over.
Wat leuk! Op naar de volgende 15! Hartelijke groet, team Wolky
29 jul 2024
Goed en zacht voetbed. Goede pasvorm. Ze zitten en lopen heerlijk!
29 jul 2024
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag terug in onze webshop. Team Wolky
16 aug 2024
Hele fijne sandaal de Jewel gekocht. Loopt lekker, mooi zacht leer
JV
29 jul 2024
Fijne webshop. Met heel veel keus. Vlotte en zeer nette levering.
30 jul 2024
Hartelijk dank voor uw aankoop. Team Wolky