wolky.nl- Logo - Beoordelingen

wolky.nl

2.907 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden18.509 beoordelingen in totaal

16 jul 2024
Ik had Isa slippers besteld en een bevestiging gekregen. Na een week verder niets meer gehoord. Klantenservice gebeld en toen hoorde ik dat de door mij bestelde slippers niet meer op voorraad waren. Ik kon nog wel drie weken wachten tot er misschien een paar terug zou komen of mijn geld terug. Ik koos voor dat laatste en dat was snel geregeld. Diezelfde dag een paar Isa in het blauw besteld en die waren er met drie dagen. Ik had op z’n minst een berichtje willen ontvangen dat de zwarte slippers niet meer voorradig waren (terwijl op de website stond dat er nog een paar op voorraad was). Misschien een tip voor een volgend geval waarin zich dit voordoet? Verder heel erg tevreden over de slippers! Met vriendelijke groet, Elma van Dijk

29 sep 2023
Mijn hielspoor wordt erger met de Wolky's. Waarschijnlijk doordat ik mijn eigen steunzolen er in heb. Hierdoor moet je de inlegzooltjes van Wolky er uit halen. Ik heb het idee dat hierdoor de hielvorm niet volledig goed zit. Ook zijn ze wat zwaar. Ik heb normaal maat 41 maar omdat ze klein vallen heb ik maat 42. De lengte is goed. Maar voor mijn smalle voeten toch wat breed. De eerste indruk was goed waardoor ik er buiten mee ben gaan lopen en ze hele dagen aan heb gehad. Herdoor natuurlijk niet meer retour. Ze zijn behoorlijk duur. Ik kies nu toch weer steeds vaker voor sneakers. Ook hiermee veel pijn. Ik hoop dat het een keer gewoon over gaat. De schoenen zien er wel leuk uit

Beoordelingen voor wolky.nl

Wolky's: altijd goed!

Fijne schoenen, heel snel geleverd ook na ruilen (i.v.m. foute kleurkeuze, van mijzelf), goede pasvorm voor wat bredere voet
12 jul 2024
Mooi dat alles soepel is verlopen, veel plezier met uw schoenen. Vriendelijke groet, team Wolky.
9 jul 2024
Ik vind de RIO sandalen bijzonder comfotabel, maar ook prachtig om te zien. De kleur fuchsia is prachtig! Ben zeer tevreden.
10 jul 2024
Heel veel loopplezier op uw mooie sandalen. Hartelijk groet, team Wolky.
22 jul 2024
Wolky's zijn echt; op de wolken lopen schoenen🤗🌹 Gewoon zo doorgaan👍ook de Wolky sides op internet zijn duidelijk,super!
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky
4 jul 2024

Fijne telefonische ondersteuning

De schoenen pasten helaas niet goed, maar de hulp aan de telefoon om het terugsturen te regelen, was bijzonder prettig.
6 jul 2024
Fijn dat u goed door onze collega's geholpen bent, mocht u pas advies willen kan u altijd bellen! Hartelijke groet, team Wolky.
HM
Hady M.
Bennebroek
15 jul 2024

Fijne schoenen, Fly Summer oranje.

Schoenen in goede staat ontvangen, blij met dit paar (eerder dezelfde schoen in andere kleur gekocht). Lopen lekker!
16 jul 2024
Heerlijk dat u blij bent met uw schoenen! Hartelijke groet, team Wolky

Wolky muilen

Fijn dat ik de bestelling de volgende dag al in huis had. Mijn zooltjes van de podotherapeut Pasen er perfect in.
12 jul 2024
Heel veel plezier met uw schoenen. Vriendelijke groet, team Wolky.
26 jun 2024
Snelle levering van slippers en open schoenen die als pantoffels om je voeten zitten.de maat was ook meteen goed!
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Wolky
18 jul 2024
Slippers waren te klein helaas maar goede uitleg over retourneren en mijn geld supersnel op mijn rekening
27 jun 2024

netjes en op tijd geleverd

De bestelde schoenen werden binnen de beloofde levertijd bezorgd. De verpakking was netjes en in orde.
Fijn dat alles zo goed is verlopen. Met vriendelijke groet, Team Wolky
2 jul 2024
De service, de mogelijkheid om schoenen in de winkel te laten reserveren, het vriendelijke personeel.
6 jul 2024
Leuk om te lezen dat u blij bent met deze service, wij vinden het ook fijn dat dit zo kan! We zullen uw compliment doorgeven aan onze collega's in Den Bosch! Hartelijke groet, team Wolky
18 jul 2024
Helaas online was niet goeie maat maar mijn vrouw liefst altijd op wolky schoenen lopen daarom gaan
Hartelijk dank voor deze 5 mooie sterren. Team Wolky
17 jul 2024
Wolkyschoenen Snelle levering! Helaas was de schoen wel te klein en moest ik ze weer retour sturen.
15 jul 2024
Snelle levering. Maat vd schoenen was erg aan de krappe kant. Daarom helaas retour.
16 jul 2024
Jammer dat de pasvorm niet goed voor de voet was, als u vragen over de maten ed heeft kan u altijd een van onze collega's bellen van de Wolkyshops, ze helpen graag! Hartelijke groet, yteam Wolky
1 jul 2024
Veel variatie, duidelijk wat op voorraad is en goede kleurfoto's. Geen verbeterpunten
6 jul 2024
Dank u wel voor uw reactie, zijn we blij mee! Hartelijke groet, team Wolky.
10 jul 2024
Alles is goed gegaan dus top ook de goede maat en ze lopen lekker reuze blij mee
11 jul 2024
Fijn om te lezen. Heel veel plezier met uw slippers. Hartelijk groet, team Wolky.
17 jul 2024
Super snelle service. Vandaag bestellen en de volgende dag al in huis. Klasse.
9 jul 2024
De bezorging ,de keurige verpakking en vriendelijkheid. Daar word ik blij van!
10 jul 2024
Hartelijk dank voor uw mooie woorden, daar worden wij blij van! Hartelijke groet, team Wolky.
9 jul 2024
Makkelijk bestellen en afrekenen en vlot geleverd. Communicatie was prima
Dank u wel voor uw mooie compliment en de 5*. Hartelijke groet, team Wolky
25 jun 2024
Altijd fijne schoenen, wil geen andere. Vlot geleverd. Dus heel te vreden.
1 jul 2024
Wat fijn om te horen. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Wolky

Holland CongoSlipper Geldrop.

Deze zien er precies uit als op de site ,snelle levering en ze lopen fijn.
16 jul 2024
Fijn dat alles naar wens is. Hartelijke groet, team Wolky.