wolky.nl- Logo - Beoordelingen

wolky.nl

2.907 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden18.509 beoordelingen in totaal

16 jul 2024
Ik had Isa slippers besteld en een bevestiging gekregen. Na een week verder niets meer gehoord. Klantenservice gebeld en toen hoorde ik dat de door mij bestelde slippers niet meer op voorraad waren. Ik kon nog wel drie weken wachten tot er misschien een paar terug zou komen of mijn geld terug. Ik koos voor dat laatste en dat was snel geregeld. Diezelfde dag een paar Isa in het blauw besteld en die waren er met drie dagen. Ik had op z’n minst een berichtje willen ontvangen dat de zwarte slippers niet meer voorradig waren (terwijl op de website stond dat er nog een paar op voorraad was). Misschien een tip voor een volgend geval waarin zich dit voordoet? Verder heel erg tevreden over de slippers! Met vriendelijke groet, Elma van Dijk

29 sep 2023
Mijn hielspoor wordt erger met de Wolky's. Waarschijnlijk doordat ik mijn eigen steunzolen er in heb. Hierdoor moet je de inlegzooltjes van Wolky er uit halen. Ik heb het idee dat hierdoor de hielvorm niet volledig goed zit. Ook zijn ze wat zwaar. Ik heb normaal maat 41 maar omdat ze klein vallen heb ik maat 42. De lengte is goed. Maar voor mijn smalle voeten toch wat breed. De eerste indruk was goed waardoor ik er buiten mee ben gaan lopen en ze hele dagen aan heb gehad. Herdoor natuurlijk niet meer retour. Ze zijn behoorlijk duur. Ik kies nu toch weer steeds vaker voor sneakers. Ook hiermee veel pijn. Ik hoop dat het een keer gewoon over gaat. De schoenen zien er wel leuk uit

Beoordelingen voor wolky.nl

Prima service en levering

Ik vind de hulp in de winkel in Utrecht geweldig. Goed meedenken en thuis laten bezorgen als de maat niet op voorraad is. De levering zoals altijd snel en eventuele retouren snel verwerkt.
22 jul 2024
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en danken u voor dit mooie review. Team Wolky
HG
Hildegard G.
Venhuizen

Alles top geregeld!

Duidelijke website, snelle levering, goed verpakt. Ik had maat 39 slippers besteld, deze waren te klein. Retour gedaan, maat 40 besteld. Ook weer snel geleverd. Hele fijne slippers!
6 jul 2024
Fijn dat alles snel en goed is gegaan, veel plezier met uw slippers, Hartelijke groet, team Wolky.
11 jul 2024
Vind Wolky's een prettige schoen om je voeten. Inmiddels een behoorlijke verzameling rijk. De donkerblauwe pumps of een paar donkerblauwe pumps staan nog op het wensenlijstje
12 jul 2024
Wat fijn dat u goed bij ons kan slagen, pumps hebben we ook in de collectie ☺Hartelijke groet, team Wolky.
11 jul 2024

Fijne schoenen en goede service

Bestellingen kwamen al na 1 dag en heel netjes verpakt. 1 paar schoenen teruggestuurd vanwege te kleine maat maar terugsturen is ook geen probleem. Alles super geregeld!
12 jul 2024
Fijn dat alles naar wens is gegaan. Met vriendelijke groet, team Wolky

Prima

Zitten prima, moet wel wennen aan strakke teenstukje. Weet niet of ze specifiek rust geven voor doorgezakte voorvoet. Daar moet ik achter komen maar do far so good.
6 jul 2024
Alle begin is goed, veel plezier met uw Wolky's. Hartelijke groet, team Wolky.
4 jul 2024
Voor het eerst heb ik Wolky’s aan en ze zitten super lekker! Ik heb moeilijke voeten en drukplekken op mijn tenen, maar met deze (brede) sandalen geen last meer!
6 jul 2024
Fijn dat u geen last meer heeft van pijnlijke voeten, heel veel plezier op uw sandalen! Met vriendelijke groet, team Wolky.
28 jun 2024

Algemeen

Aangezien ik om medische redenen niet in staat ben om naar een winkel te kunnen komen is het heel fijn als je online kunt shoppen en retourneren zonder gedoe!
1 jul 2024
Fijn om te horen dat deze manier van bestellen u goed bevalt. Veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Wolky

Supertevreden

Had een paar schoenen gekocht en die bleken steeds meer geluid te gaan maken, contact gezocht met de klantenservice en keurig netjes opgelost, echt top!!!!
17 jul 2024
Fijn dat alles is goed gekomen! Heel veel plezier met uw schoenen. Hartelijke groet, team Wolky
23 jun 2024
Schoenen gereserveerd en laten bezorgen bij wolky Arnhem. Goed geregeld en heel goed geholpen door Yvonne. Zo goed dat ik meteen een 2e paar heb gekocht.
24 jun 2024
Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo tevreden bent. Heel veel plezier met uw aankopen. Groeten, Team Wolky
16 jul 2024

Heel tevreden over de aankoop

Bij Wolky is een groot aantal soorten sandalen voor diverse breedtes en ook voor diverse speciale voetproblemen. Snelle Levering . Mooi en comfortabel.
17 jul 2024
Heel fijn dat u zo tevreden bent, dank voor uw mooie complimenten! Hartelijke groet, team Wolky.☺
MV
Moniek V.
Rucphen
5 jul 2024
Ik wilde 4 1/2 * geven maar dat ging niet! Er is altijd wel iets te verbeteren! Verder ben ik heel blij met de service van Wolky! Betrouwbare site!
8 jul 2024
Wij wensen u veel loopplezier! Met vriendelijke groet, Team Wolky
4 jul 2024
Ik had twee paar besteld, betaaloptie Klarna. 1 paar retour gestuurd. Werdt gelijk in mindering gebracht op de factuur! Super snel afgehandeld!
6 jul 2024
Fijn dat dit allemaal soepel is gelopen, veel plezier met uw Wolky's. Vriendelijke groet, team Wolky.
15 jul 2024
Goede foto van product en snel geleverd. Helaas was de slipper te smal voor mij, dus misschien een tip om iets beter de breedte aan te geven.
16 jul 2024
Dank u wel voor uw complimenten, jammer dat de slipper te smal was voor uw voeten, we zullen uw opmerking doorgeven aan de makers van de site! Hartelijke groet, team Wolky
9 jul 2024
super goede service had nieuwe gympen gekocht maar 1 schoen kraakte bij het lopen mail gestuurd en kreeg meteen nieuwe schoenen toegestuurd
9 jul 2024
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag terug in onze webshop of 1 van onze winkels. Team Wolky
26 jun 2024
Heb sneakers besteld met breedtemaat ivm zooltjes. Alles past prima en loopt geweldig. Uiterst tevreden, ga ook daarom de sandalen bestellen.
1 jul 2024
Wat fijn om te horen. Dank u wel voor uw mooie review. Met vriendelijke groet, Team Wolky
25 jun 2024
Dat er nu ook een wat elegant schoentje is. Verder alles prima , zelf heb ik steunzolen en die passen er goed in. Ik zou zeggen ga zo door.
25 jun 2024
Bedankt voor uw mooie beoordeling en veel plezier met uw aankoop. Groeten, Team Wolky
22 jul 2024
Sprint is een erg comfortabele schoen. Pasvorm is goed en geschikt voor eigen zooltjes lopen erg fijn ,loop er dagelijks op in de zorg
23 jul 2024
Hartelijk dank voor uw review, wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky
17 jul 2024
Goede service, snel bezorgd. Helaas pasten de mooie schoenen niet. Retour was snel geregeld en mijn geld stond snel op mijn rekening.
Wat een mooie review, hartelijk dank hiervoor. Team Wolky
MF
3 jul 2024
Ik ben heel erg enthousiast over alles. Snelle levering en mijn Wolkys lopen super fijn. Al dagen geen pijn meer aan mijn voeten.
6 jul 2024
Wat ontzettend fijn dat de beide modellen goed passen, en heerlijk dat u pijnvrij rondloopt! Hartelijke groet, team Wolky.
JG
J G.
Den bosch
1 jul 2024
ik vind wolky zeer fijn ik kan wegens omstandigheden niet naar winkels dus via wolky internet kan ik toch schoen kopen van wolky
6 jul 2024
Fijn dat u blij bent dat u ons ook online kan vinden! Hartelijke groet, team Wolky.