wolky.nl- Logo - Beoordelingen

wolky.nl

2.906 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden18.509 beoordelingen in totaal

16 jul 2024
Ik had Isa slippers besteld en een bevestiging gekregen. Na een week verder niets meer gehoord. Klantenservice gebeld en toen hoorde ik dat de door mij bestelde slippers niet meer op voorraad waren. Ik kon nog wel drie weken wachten tot er misschien een paar terug zou komen of mijn geld terug. Ik koos voor dat laatste en dat was snel geregeld. Diezelfde dag een paar Isa in het blauw besteld en die waren er met drie dagen. Ik had op z’n minst een berichtje willen ontvangen dat de zwarte slippers niet meer voorradig waren (terwijl op de website stond dat er nog een paar op voorraad was). Misschien een tip voor een volgend geval waarin zich dit voordoet? Verder heel erg tevreden over de slippers! Met vriendelijke groet, Elma van Dijk

29 sep 2023
Mijn hielspoor wordt erger met de Wolky's. Waarschijnlijk doordat ik mijn eigen steunzolen er in heb. Hierdoor moet je de inlegzooltjes van Wolky er uit halen. Ik heb het idee dat hierdoor de hielvorm niet volledig goed zit. Ook zijn ze wat zwaar. Ik heb normaal maat 41 maar omdat ze klein vallen heb ik maat 42. De lengte is goed. Maar voor mijn smalle voeten toch wat breed. De eerste indruk was goed waardoor ik er buiten mee ben gaan lopen en ze hele dagen aan heb gehad. Herdoor natuurlijk niet meer retour. Ze zijn behoorlijk duur. Ik kies nu toch weer steeds vaker voor sneakers. Ook hiermee veel pijn. Ik hoop dat het een keer gewoon over gaat. De schoenen zien er wel leuk uit

Beoordelingen voor wolky.nl

9 jul 2024
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag terug in onze webshop of 1 van onze winkels. Team Wolky
CM
Cindy M.
Oost-west Middelbeers
Wij zijn heel blij met de 5 sterren. Dank u wel. Groeten, Team Wolky
Heel erg bedankt voor de 5 sterren. Groeten, Team Wolky
16 jul 2024

Valt klein uit, geen grote maten.

Ik vind het jammer dat de maten zo klein uitvallen. Ik heb altijd damesmaat 44, past altijd.Maar de Wolky sandalen die ik had besteld paste bij lange na niet. Valt heel klein uit.Jammer dat er geen grote maten beschikbaar zijn. Ik heb nu ook gekeken bij de herensandalen, maar die vind ik suf en kleurloos. Er zijn toch ook tegenwoordig heren die kleurige schoen aan hebben.
16 jul 2024
Jammer dat u niet geslaagd bent met de maten, we geven uw opmerkingen door aan onze ontwerpers. Hartelijke groet, team Wolky.
10 jul 2024
Laten we voorop stellen dat de schoenen erg fijn zijn. Alleen duurde het verzenden erg lang. Wat er beloofd wordt komen ze niet helemaal na. Ik heb vaak moeten mailen en bellen om ze opgestuurd te krijgen. Dat vond ik erg jammer.
10 jul 2024
Dank u wel voor uw review. Wij doen onze uiterste best om de bestellingen zo spoedig mogelijk te versturen, maar helaas kan het soms voorkomen dat het iets langer duurt dan dat u van ons gewend bent. Mijn excuses voor het ongemak. Wij zullen u review meenemen als verbeterpunt. Met vriendelijke groet, team Wolky
24 jun 2024
Op 08-06 Wolkyslippers besteld, nog steeds niks ontvangen…. Vorige vrijdag contact opgenomen met Wolky, met als antwoord dat er “beweging” kwam in de verzending. Maar er is helaas nog niks gebeurd!!!
26 jun 2024
Wat vervelend dat u uw bestelling niet heeft ontvangen. Wij hebben uw bestelling verstuurd maar helaas is uw bestelling zoek geraakt bij de vervoerder. Helaas kan dit soms gebeuren. Mijn excuses voor het ongemak. Ik heb u zojuist een e-mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Team Wolky
22 jul 2024
Sandalen korte banden met klittenband. Waardoor als je brede voeten hebt je heel veel ziet van het klittenband op de bovenkant van de sandaal. Vindt dit voor zulke prijzige sandalen niet kunnen.
Wij zullen uw opmerking als een verbeterpunt noteren. Team Wolky
8 jul 2024
Er is een frauderende site onder jullie naam bezig. Ik heb 2x besteld. Geen schoenen, wel mijn geld weg! Waarschuw de mensen of maak een beter tradeplan.
9 jul 2024
Helaas zijn er op dit moment inderdaad veel fake webshops actief. We geven hier op onze website, social media en nieuwsbrief aandacht aan. Ook hebben we melding gemaakt bij facebook, de retailorganisatie en politie. Helaas betekent dit niet dat we er (direct) vanaf zijn. Wij willen u vragen om aangifte bij de politie te doen, alleen op deze manier kunnen wij deze malafide webshops namelijk echt stoppen. Team Wolky
18 jul 2024
De slippers waren al op gelopen ,stickers eraf van de loopzool ,gebruikt kon je aan het voetbed zien ,vindt ik echt slordig voor zo'n dure slipper
20 jul 2024
Wat ontzettend vervelend dat dit is gebeurd, dit paar is er bij de controle door heen geglipt. Weer een les voor ons dat we nog beter moeten opletten! Dank voor uw opmerking. We kunnen zien dat u ze heeft teruggestuurd en niet op ons aanbod bent ingegaan. We geven uw opmerking door aan onze collega's. Hartelijke groet, team Wolky.
18 jul 2024
Moest zelf achter aan bellen waar mijn bestelling bleef. Geen mail gehad dat ie was verzonden Na een belletje kreeg ik na een week mijn schoenen
20 jul 2024
Het spijt ons dat we u niet op de hoogte hebben gehouden van het verloop van de bestelling. Gelukkig heeft u toch nog vrij snel uw bestelling ontvangen. Met vriendelijke groet, team Wolky
5 jul 2024
Het heeft lang geduurd voor ik ze kreeg. Berichtje gedaan in deloop van de week zou ik ze krijgen, ging er nog eennweek overheen.
8 jul 2024
Dank u wel voor uw review. Helaas kan het soms voor komen dat het iets langer duurt, dan dat u van ons gewend bent. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Wolky
4 jul 2024
Iets te klein en druk onder mijn voorvoeten. Met ingelegd kussentje stuk beter. Niet kunnen passen maakt het toch moeilijk.
6 jul 2024
Fijn dat het wat beter gaat. Mocht u advies willen, dan kan u altijd een van onze winkels bellen of de klantenservice. Met vriendelijke groet, team Wolky.
19 jul 2024
Zorgen dat bestelde schoenen sneller en correct worden bezorgd!!!
22 jul 2024
Tijdens het bestellen is op onze website aangegeven dat dit een artikel met een langere levertijd betreft. Team Wolky
FM
F. M.
Sittard
23 jul 2024
Hartelijk dank voor uw review, wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky
5 jul 2024
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky
22 jun 2024
Fijne schoenen. Genoeg ruimte voor pijnlijke teen. 1 minpuntje voor mij had de tong van de schoen wel iets breder gemogen omdat deze na een stuk lopen wat verschuift en dan de rits van de schoen op de huid komt en irriteert. Met sokjes aan zal dit wel meevallen maar ik loop graag op blote voeten omdat bij mij de sokken nooit op zijn plaats blijven zitten.
Bedankt voor uw beoordeling. Met vriendelijke groeten, Team Wolky