wolky.nl- Logo - Beoordelingen

wolky.nl

2.906 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden18.509 beoordelingen in totaal

16 jul 2024
Ik had Isa slippers besteld en een bevestiging gekregen. Na een week verder niets meer gehoord. Klantenservice gebeld en toen hoorde ik dat de door mij bestelde slippers niet meer op voorraad waren. Ik kon nog wel drie weken wachten tot er misschien een paar terug zou komen of mijn geld terug. Ik koos voor dat laatste en dat was snel geregeld. Diezelfde dag een paar Isa in het blauw besteld en die waren er met drie dagen. Ik had op z’n minst een berichtje willen ontvangen dat de zwarte slippers niet meer voorradig waren (terwijl op de website stond dat er nog een paar op voorraad was). Misschien een tip voor een volgend geval waarin zich dit voordoet? Verder heel erg tevreden over de slippers! Met vriendelijke groet, Elma van Dijk

29 sep 2023
Mijn hielspoor wordt erger met de Wolky's. Waarschijnlijk doordat ik mijn eigen steunzolen er in heb. Hierdoor moet je de inlegzooltjes van Wolky er uit halen. Ik heb het idee dat hierdoor de hielvorm niet volledig goed zit. Ook zijn ze wat zwaar. Ik heb normaal maat 41 maar omdat ze klein vallen heb ik maat 42. De lengte is goed. Maar voor mijn smalle voeten toch wat breed. De eerste indruk was goed waardoor ik er buiten mee ben gaan lopen en ze hele dagen aan heb gehad. Herdoor natuurlijk niet meer retour. Ze zijn behoorlijk duur. Ik kies nu toch weer steeds vaker voor sneakers. Ook hiermee veel pijn. Ik hoop dat het een keer gewoon over gaat. De schoenen zien er wel leuk uit

Beoordelingen voor wolky.nl

22 jun 2024
Fijne schoenen. Genoeg ruimte voor pijnlijke teen. 1 minpuntje voor mij had de tong van de schoen wel iets breder gemogen omdat deze na een stuk lopen wat verschuift en dan de rits van de schoen op de huid komt en irriteert. Met sokjes aan zal dit wel meevallen maar ik loop graag op blote voeten omdat bij mij de sokken nooit op zijn plaats blijven zitten.
Bedankt voor uw beoordeling. Met vriendelijke groeten, Team Wolky
12 jun 2024
Kon geen goede schoenen vinden i v m knobbel op mijn voet ..hallux Bij Wolky deze gevonden Mijn derde paar gekocht, snelle levering, goede kwaliteit schoenen Vind sommige modellen erg truttig ..wat vlottere modelen voor hallux schoenen zou mooi zijn Model wat eruit ziet als echte kisten (defensie) dat zou tof zijn
13 jun 2024
Dank u wel voor uw 5 sterren. Wij geven uw tip door aan de desbetreffende afdeling. Met vriendelijke groet, Team Wolky

Wolky Jumper

Ik had deze schoenen al eens eerder gehad en ze zaten heerlijk en liepen fantastisch . Dus nu een paar in een kleur van deze tijd besteld (safari) . Ik ben er helemaal tevreden mee en ook de kleur is precies zoals op de foto. De bestelling werd snel verwerkt en binnen twee werkdagen in huis . Helemaal goed dus
11 jun 2024
Dank voor deze 5 mooie ***** Team Wolky
5 jun 2024
Alles wat [beloofd] geschreven is echt en klopt! ben ruim 30 jaar blije klant ,en mijn voeten helemaal! Geen idee ....de best passende veter laarsjes, lage veter schoenen, klompen/muilen en ja stevige slippers, voor elke situatie de mogelijkheid om nog wat veilige stappen te zetten! Dank daar voor aan allen.
10 jun 2024
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en danken u voor deze 5 mooie ***** Team Wolky
18 jun 2024
Ik vind het erg mooie slippers, alleen doordat het klitteband over mijn grote teen schuurt,en ik heb ernstige neuropathie, is dat niet heel erg prettig. Probeer ze elke dag even aan te hebben, omdat het voetbed beter voor m'n voet is dan de andere slippers die ik heb.
18 jun 2024
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop, mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Team Wolky
13 jun 2024
De pasvorm en leest zijn perfect voor mij. Ik zou het erg fijn vinden wanneer de schoenen minder zwaar zouden zijn( qua gewicht ) Ik koop geen ander merk meer, Wolky heeft keus genoeg om te slagen.
13 jun 2024
Dank u wel voor uw 4 sterren. Wij gaan uw opmerking door geven aan de desbetreffende afdeling. Met vriendelijke groet, Team Wolky
28 mei 2024

Milieuvriendelijk

Ik had mijn postcode verkeerd doorgegeven. Even bellen en het was geregeld. En het pakket werd de volgende dag al afgeleverd. Reuze snel. Ook de verpakking kon ik zeer waarderen. Milieuvriendelijk.
28 mei 2024
Wat een mooi compliment hier worden wij blij van. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky
18 jun 2024
Super tevreden over Wolky shoes! Kocht mijn eerste paar, ik denk, 14/15 jaren geleden. Al die jaren nog in gebruik. Nu, terug van Australia in Europe, online kopen. 😉
24 jun 2024
Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn dat u zo tevreden bent. Groetjes, Team Wolky
21 jun 2024
Altijd tevreden over Wolky en blije voeten! Kleur van de schoenen zou ik eerder nude noemen, perfect bij rood, roze en koraal, heel mooi bij groen, past ook bij blauw.
24 jun 2024
Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groeten, Team Wolky

Heel klantvriendelijk!

Bij wolky goed telefonisch te woord gestaan. De volgende dag stonden de schoenen al in huis. Per post goed te volgen wanneer pakket bezorgd zou worden.Prima geregeld!
14 jun 2024
Een hele fijne beoordeling, dank u wel! Fijn dat u blij met ons bent. Veel plezier met uw Wolky's. Hartelijke groet, team Wolky.
6 jun 2024
Draag al heeellll lang wolky s. Moeilijke voeten artrose pijn. Zijn licht, sluiten mooi aan, goede ondersteuning. Eigen steunzolen passen er mooi in. Mooie modellen
25 mei 2024
Je kunt bellen als er een probleem is bij het bestellen . Je wordt direct geholpen en die mevr had veel geduld. Het leveren is altijd in orde alsook de schoenen.
27 mei 2024
Wat fijn om te horen en inderdaad, bel gerust als u vragen heeft. :-) Met vriendelijke groet, team Wolky
JB
11 jun 2024
De verkoopster snapte mijn probleem en zocht naar een oplossing. Maar dat hebben we jammer genoeg niet gevonden. Misschien lukt het de volgende keer wel
12 jun 2024
Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling. Hopelijk de volgende keer meer geluk. Groetjes, Team Wolky
23 jun 2024
Schoenen gereserveerd en laten bezorgen bij wolky Arnhem. Goed geregeld en heel goed geholpen door Yvonne. Zo goed dat ik meteen een 2e paar heb gekocht.
24 jun 2024
Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo tevreden bent. Heel veel plezier met uw aankopen. Groeten, Team Wolky
19 jun 2024
De uitstekende bereikbaarheid van de klantenservice en de vriendelijkheid en het meedenken van hen. Grote klasse, nog nooit bij een bedrijf zo ervaren.
24 jun 2024
Bedankt voor uw hele mooie woorden. Heel veel plezier met uw aankoop. Groeten, Team Wolky
18 jun 2024
Helaas pasten de Salado schoenen niet. Was absoluut geen h wijdte. Niet in te komen. Jammer waren wel mooi. Snelle afhandeling van retourzending.
19 jun 2024
Wat jammer om te horen dat dit model u niet goed past. Bij product omschrijving staat er een richtlijn vermeld qua breedte maat. Deze richtlijn bij de Salado is G/H Mocht u graag advies willen over een ander model, dan kunt u altijd een van onze Wolky winkels bezoeken. Mijn collega's helpen u graag verder. U kunt natuurlijk ook altijd contact opnemen met de klantenservice. Met vriendelijke groet, Team Wolky
21 jun 2024

Geweldig om hier mijn schoenen te kopen 😍

Goede service en of het om aanbieding gaat of niet. De schoenen zijn altijd perfect. Ze zijn niet goedkoop maar ik heb er lange tijd plezier aan
24 jun 2024
Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo tevreden bent. Hopelijk zien we u weer in onze webwinkel of in een van onze stenen winkels. Met vriendelijke groeten, Team Wolky
6 jun 2024
had 3x besteld en ze waren te klein en kleur beviel me niet dus terug gestuurd en op tijd het bedrag weer gekregen daarom een goeie service
10 jun 2024
Hartelijk dank voor uw mooie review. Wij zien u graag weer terug in onze webshop of 1van onze winkels. Team Wolky
4 jun 2024
De bestelde schoenen, sandaal, lagen klaar in Zutphen. Helemaal perfect, wat een prettige service! Erg blij met blauwe sandalen, dank! Irene
5 jun 2024
Wat een mooi compliment! Wij gaan uw bericht doorgeven aan Irene. Veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, team Wolky
1 jun 2024
Ik heb de schoenen jammer genoeg terug moeten sturen omdat ze te krap zaten, maar het retouneren en terugbetaling ging heel goed en snel.
3 jun 2024
Wij zien u voor een volgende aankoop graag weer terug in onze webshop www.wolky.nl of in 1 van onze winkels. Team Wolky