wolky.nl- Logo - Beoordelingen

wolky.nl

2.906 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden18.509 beoordelingen in totaal

16 jul 2024
Ik had Isa slippers besteld en een bevestiging gekregen. Na een week verder niets meer gehoord. Klantenservice gebeld en toen hoorde ik dat de door mij bestelde slippers niet meer op voorraad waren. Ik kon nog wel drie weken wachten tot er misschien een paar terug zou komen of mijn geld terug. Ik koos voor dat laatste en dat was snel geregeld. Diezelfde dag een paar Isa in het blauw besteld en die waren er met drie dagen. Ik had op z’n minst een berichtje willen ontvangen dat de zwarte slippers niet meer voorradig waren (terwijl op de website stond dat er nog een paar op voorraad was). Misschien een tip voor een volgend geval waarin zich dit voordoet? Verder heel erg tevreden over de slippers! Met vriendelijke groet, Elma van Dijk

29 sep 2023
Mijn hielspoor wordt erger met de Wolky's. Waarschijnlijk doordat ik mijn eigen steunzolen er in heb. Hierdoor moet je de inlegzooltjes van Wolky er uit halen. Ik heb het idee dat hierdoor de hielvorm niet volledig goed zit. Ook zijn ze wat zwaar. Ik heb normaal maat 41 maar omdat ze klein vallen heb ik maat 42. De lengte is goed. Maar voor mijn smalle voeten toch wat breed. De eerste indruk was goed waardoor ik er buiten mee ben gaan lopen en ze hele dagen aan heb gehad. Herdoor natuurlijk niet meer retour. Ze zijn behoorlijk duur. Ik kies nu toch weer steeds vaker voor sneakers. Ook hiermee veel pijn. Ik hoop dat het een keer gewoon over gaat. De schoenen zien er wel leuk uit

Beoordelingen voor wolky.nl

5 jun 2024
De verkoopster in den bosch niet echt klantvriendelijk,in roermond was de verkoopster super vriendelijk en behulpzaam.
10 jun 2024
Jammer dat uw ervaring in Den Bosch niet naar tevredenheid is verlopen. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zijn blij dat in in Roermond wel prettig bent geholpen. Team Wolky
5 jun 2024
Schoenen teruggestuurd en snel geld teruggekregen . Andere schoenen besteld en binnen 2 dagen waren ze er. Prima!!!
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky
5 jun 2024
Ze zijn fijne met een goed voetenbad alleen zijn ze wat te wijd kan de klittenband niet strak genoeg vast maken
10 jun 2024
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en danken u voor deze 5 mooie ***** Team Wolky
29 mei 2024

Top ervaring!

Schoenen zitten heel goed en de levering verliep prima! Op basis hiervan kan ik geen tips geven behalve ga zo door!
31 mei 2024
Fijn! Tot de volgende keer! Hartelijke groet, team Wolky.
20 jun 2024
Netjes verpakt en snel verzonden. Helaas zijn de schoenen niet geschikt voor mijn voeten. Wel mooie kwaliteit
24 jun 2024
Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo tevreden bent. U kunt ons altijd contacteren en advies vragen over de diverse pasvormen. Met vriendelijke groeten, Team Wolky
19 jun 2024
Bij de schoen stond voor een hoge vrem en brede voet .maar klopte niet. Verder goed en netjes afgehandeld.
24 jun 2024
Bedankt voor uw beoordeling. Laat ons vooral weten wat wij eventueel moeten verbeteren om de volgende keer 5 sterren van u te krijgen. Misschien dat een ander model geschikter is voor uw voeten. U kunt ons altijd contacteren voor advies. Groeten, Team Wolky.
21 jun 2024
Ik werd erg vriendelijk te woord gestaan via de telefoon. Wat nog bete is: Een filiaal openen in Delft!
24 jun 2024
Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo tevreden bent. Wie weet in de toekomst een filiaal in Delft. Met vriendelijke groeten, Team Wolky
MK
MH k.
Amsterdam
3 jun 2024
Goede pasvorm en comfortabel voor moeilijke en pijnlijke voeten En mijn eigen zooltjes sluiten goed aan
Hartelijk dank voor deze 5 mooie ***** Team Wolky

Goede service

Makkelijk bestellen - vlotte, keurige levering maar ook het retour plus terugbetaling zijn vlug geregeld
10 jun 2024
Hartelijk dank voor uw mooie review. Wij zien u graag weer terug in onze webshop of 1van onze winkels. Team Wolky
11 jun 2024
Ik draag alleen maar wolky's. Al 25 jaar. Fijn dat er zoveel verschillende soorten zijn. Echt super.
12 jun 2024
Wauw, een echte fan. Wij zijn dan ook heel blij met de mooie beoordeling die u gegeven heeft. Veel plezier met uw aankoop en tot de volgende keer. Groetjes, Team Wolky
3 jun 2024
Heb snel mijn bestelling gekregen en mag het binnen 14 dagen retour sturen als ik niet tevreden ben
4 jun 2024
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag terug in onze webshop of 1 van onze winkels. Team Wolky
14 jun 2024
Heb geen opmerkingen Alles is keurig voor elkaar ook als je een item wilt retourneren
14 jun 2024
Van deze woorden worden we blij! Dank! Hartelijke groet, team Wolky.
CK
Carola K.
Maastricht
6 jun 2024
Zalig schoenenmerk. Alleen jammer dat ze geen halve maten hebben. Verder top schoenen!
18 jun 2024
Snelle levering. Comfortabele schoenen die er chique en sportief uitzien. Ga zo door!!
19 jun 2024
Wat een geweldig compliment. Hartelijk dank hiervoor. :-) Met vriendelijke groet, Team Wolky
17 jun 2024
Makkelijk te bestellen. Als het artikel niet voorradig is . Laten weten aan de klant.
18 jun 2024
Hartelijk dank voor uw review, wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky
28 mei 2024
Binnen een dag in huis. Uiteraard was dit ook niet mijn eerste bestelling bij Wolky...
29 mei 2024
Fijn dat alles zo snel en goed is verlopen. Met vriendelijke groet, team Wolky
HG
Heleni G.
Amersfoort
10 jun 2024
Lekker (en goed) telefonisch bereikbaar. Aardig iemand aan de lijn en prima geholpen!
11 jun 2024
Dank voor deze 5 mooie ***** Team Wolky
3 jun 2024
snelle levering de schoenen passen perfect Niets doen laten zoals t is het is goed zo
4 jun 2024
Bedankt voor uw mooie beoordeling, daar worden wij blij van. Groeten, Team Wolky
15 jun 2024
Als je alles retour stuurt wordt alles netjes afstook de verzendkosten vervallen.
17 jun 2024
Hartelijk dank voor deze 5 mooie ***** Team Wolky
30 mei 2024
Snelle levering. Op de site goede uitleg over maat en onderhoud. Prima materiaal
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky