Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen

Haarshop.nl

4.544 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.463 beoordelingen in totaal

20 jan 2024
Snelle correcte levering. Er stond bij t bestellen dat er n cadeautje bij zou komen maar dat zat helaas niet in de doos. De bestelling heel snel en keurig de volgende dag al netjes binnen gekregen . Heel fijn. Dank jecwel.

1 nov 2023
Het geschenkbeleid is misleidend. Er wordt een cadeau aangeboden maar je krijgt het niet. Op de website staat niet vermeld op=op. Wel in de algemene voorwaarden maar daar staat ook dat als de gift in je winkelwagen verschijnt, deze op voorraad is. Je krijgt ook geen bericht; ze sturen het gewoon niet mee en je moet zelf informeren waarom je het niet krijgt. Dagen later wordt het cadeau nog steeds aangeboden en verschijnt in je winkelwagen. Heel slechte service.

Beoordelingen voor Haarshop.nl

1 sep 2024
25 aug 2024
24 aug 2024
5 sep 2024
1 ster, je krijgt het product geleverd en snel ook, maar de informatie die op de website staat, is fout. De eerste bestelling beloofde een koffer in de advertentie. Die zat er niet bij en het enige dat ik hoorde was “dank u we zullen de tekst en foto bijwerken”. Daarnaast heb ik zowel een krultang als stijltang besteld voor op reis (dual voltage), maar op het product zelf zag ik nergens 110-240v staan. Hierna ben ik naar de website van de merk geweest, en het was dus inderdaad GEEN dual voltage. Fijn zo 1 dag voor de reis in de zak gezet :) doe uw eigen opzoekwerk en vertrouw de info op de website niet.
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor jouw review. Ik ben de conversaties even nagegaan en ik zie inderdaad dat er bij de door jou bestelde artikelen niet de juiste/volledige productinformatie heeft gestaan waarvoor onze excuses. Wij begrijpen dat dit zo vlak voor jouw vakantie erg vervelend is. Wij doen ons uiterste best om de productinformatie correct te vermelden en up to date te houden. Mijn collega heeft inderdaad aangegeven dat de productinformatie wordt aangepast en zij heeft er uiteraard voor gezorgd dat de artikelen kosteloos kunnen worden geretourneerd. Helaas hebben wij jou verder geen andere oplossing kunnen bieden in verband met de (op dat moment) naderende vakantie. Groet, Haarshop.nl
Een andere pakketjesleverancier ajb! Mijn pakket (>100€) is zoek geraakt.Heel jammer................................................. Ik moet nu 5 tot 10 (!) dagen wachten om dit allemaal uit te laten zoeken. Een ander pakket van een andere leverancier werd door dezelfde chauffeur "geleverd". Dat bedrijf heeft onmiddellijk een nieuwe zending in orde gemaakt en ik heb beloofd om het pakket niet te aanvaarden als het toch nog zou opduiken. DAT is m.i. goeie service! Sigrid Beek
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Sigrid, Bedankt voor jouw review. Excuses voor de vertraging die de levering heeft opgelopen doordat jouw pakketje zoek is geraakt. Bij ons is het protocol om eerst navraag te doen bij de vervoerder. In veel gevallen duikt het pakket namelijk alsnog op. Indien dit niet het geval is sturen wij de producten uiteraard nogmaals toe. Je kan er dus vanuit gaan dat ook wij er voor zorgen dat jij jouw producten ontvangt. Groet, Haarshop.nl
4 sep 2024
Na 4 x bellen nog mijn product niet ontvangen. Ik had mijn bestelling naar een pakketautomaat laten sturen. Bij Jumbo supermarkt. Is niet in de automaat gezet maar afgeleverd aan de balie volgens Haarshop. Bij jumbo weten ze van niets… steeds heb ik gebeld met haarshop. Elke keer ander excuus. Zeer ontevreden
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Veronica, Bedankt voor je review. Via email hebben we jou laten weten dat wij hebben geconstateerd dat jouw pakketje beschadigd retour afzender is gestuurd en hebben wij afgesproken dat onze klantenservice een nieuwe zending voor jou aanmaakt. Nogmaals excuses voor het ongemak. Wij hopen dat we jou hiermee van dienst hebben kunnen zijn en wensen je veel plezier het product! Groet, Haarshop.nl
30 aug 2024

vloeistof van KIS

Permanent vloeistof van KIS BESTELD EN ONTVANGEN, maar ik kan geen gebruiksaanwijziging vinden in de verpakking. er staat wel iets op de buitenkant van de verpakking maar dat zijn zulke kleine letters die zijn voor mij niet te lezen. Ik durf het niet te gebruiken en ga maar op zoek naar iets anders.
2 sep 2024
Beste, Bedankt voor je review. Wanneer het voor jou niet duidelijk is hoe een product gebruikt moet worden kan je altijd contact leggen met onze klantenservice, zij kunnen jou dan precies uitleggen hoe het werkt. Groet, Haarshop.nl