Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen

Haarshop.nl

4.544 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.463 beoordelingen in totaal

20 jan 2024
Snelle correcte levering. Er stond bij t bestellen dat er n cadeautje bij zou komen maar dat zat helaas niet in de doos. De bestelling heel snel en keurig de volgende dag al netjes binnen gekregen . Heel fijn. Dank jecwel.

1 nov 2023
Het geschenkbeleid is misleidend. Er wordt een cadeau aangeboden maar je krijgt het niet. Op de website staat niet vermeld op=op. Wel in de algemene voorwaarden maar daar staat ook dat als de gift in je winkelwagen verschijnt, deze op voorraad is. Je krijgt ook geen bericht; ze sturen het gewoon niet mee en je moet zelf informeren waarom je het niet krijgt. Dagen later wordt het cadeau nog steeds aangeboden en verschijnt in je winkelwagen. Heel slechte service.

Beoordelingen voor Haarshop.nl

4 sep 2024
Na het haar verven blijft de verf niet goed zitten . Na elk contact met water blijft het afgeven .de kleur is inmiddels al bijna niet meer zichtbaar. Na contact geen oplossing gevonden . En wordt het afgedaan met ja wij weten het ook niet
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Priscilla, Bedankt voor je review. Wat jammer dat het resultaat niet naar wens is. Ik zie dat je van Schwarzkopf een zwarte tint haarverf hebt besteld met hierbij een developer 9%. Het percentage developer bepaalt wat de haarverf met je haar doet. Voor een eventuele goede grijsdekking adviseren wij altijd 6% waterstofperoxide. Ben je niet grijs en wil één kleurhoogte lichter, dan kan je ook 3% kunnen gebruiken. Ook als je een niet permanente haarkleuring wilt of een toner wilt maken gebruik je 3%. Oplichten kun je met haarverf alleen als je haar ongeverfd is. Wil je je ongeverfde haar tot twee kleurhoogtes oplichten, dan heb je 6% nodig. Wil je heel licht, zoals bij de kleur as zeer lichtblond dan bereik je over het algemeen het beste resultaat met 9% waterstofperoxide. Uit bovenstaande kan je al de conclusie trekken dat je niet het juiste percentage developer hebt gekozen. Daarnaast is ook de mengverhouding en de inwerktijd bepalend voor het eindresultaat evenals de conditie van het haar en de kleur van de ondergrond. Ik wil je daarom adviseren om in de toekomst van te voren advies in te winnen bij onze klantenservice, het gaat tenslotte om professionele haarproducten. Zij kunnen jou helpen om de juiste producten te kiezen en uitleg geven over het gebruik van de producten. Groet, Haarshop.nl
7 sep 2024

Reeds geopende verpakking

1 verpakking plakte bij aankomst helemaal. Per mail aangegeven dat ik de indruk kreeg dat het product al was gebruikt. De geboden oplossing? Korting op een volgende bestelling… Denk niet dat er een volgende bestelling komt.
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Hanneke, Bedankt voor jouw review. Je hebt ons per email laten weten dat de tube aan de buitenkant plakte en dat dit jou de indruk gaf dat deze gebruikt was. In de eerste instantie heb je zelf voorgesteld om €7,50 terug te laten boeken op jouw rekening. Helaas heeft onze klantenservice in de eerste instantie (bij een klacht van deze aard) niet de mogelijkheid om dit te doen. De geboden oplossing om in plaats daarvan een korting van € 7,50 aan te bieden op een volgende bestelling is ons inziens een acceptabel alternatief. Wij lezen dat je daarna ook hebt aangegeven dit goed te vinden. Een andere oplossing was geweest om het kosteloos te retourneren waarna wij jou een nieuw exemplaar hadden toegezonden. Het stelt ons dan ook enigszins teleur dat je niet hebt aangegeven het hier niet mee eens te zijn, wij hadden jou anders zoals gezegd eventueel een alternatieve oplossing kunnen bieden. Groet, Haarshop.nl
29 aug 2024

verpakking te groot, bestelde artikel zou door de brievenbus passen.

Jammer dat de bestelling niet in een verpakking zat wat door de brievenbus past. Het waren watergolfrolletjes. Scheelt een hoop verpakkingsmateriaal, en ik hoef er niet voor thuis te blijven. Let ook op het milieu
2 sep 2024
Beste klant, Bedankt voor jouw review. Wij begrijpen jouw feedback met betrekking tot het formaat van de verpakking ten opzichte van het formaat van het door jouw bestelde artikel. Wij zijn het met jou eens dat dit tevens een positief effect op het milieu heeft. Op dit moment kunnen wij onze klanten nog niet de mogelijkheid bieden om te kiezen voor verzending middels brievenpost. Wij nemen deze feedback mee om onze service in de toekomst te kunnen verbeteren. Groet, Haarshop.nl
CD
C. D.
Heythuysen
Ikheb de Sebastian Shaper Zero Gravity gekocht en tot mijn verbazing een smalle flacon Inhoud 300ml voorheen was het 400ml maar de prijs van de flacons is hetzelfde gebleven 1/4 minder maar de zelfde prijs
CD
C. D.
Heythuysen
8 sep 2024
Sebastian Shaper Zero Gravity gekocht en verbaasd over de inhoud van de spuitbus 300ml Eerder was het 400ml maar de prijs is wel hetzelfde gebleven
Extreem slecht, product 2 keer verkeerd geleverd. en dan een reactie gekregen dat het de 2e keer wel goed geleverd was.
2 keer verkeerde product ontvangen. Niks aan gedaan. Heb het product dus ergens anders alsnog moeten aanschaffen.
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Rogier, Bedankt voor je review. Excuses voor de foutieve zending. Ik zie echter wel dat onze klantenservice jou uiteindelijk kosteloos het juiste heeft nagestuurd. Ik maak uit de conversatie op dat je de foutief ontvangen zending hebt kunnen behouden. We hopen dan ook dat we jou hiermee van dienst hebben kunnen zijn. Groet, Haarshop.nl
7 sep 2024
Een gebruikt product ontvangen (€329,95). Retour gestuurd, maar retour niet geaccepteerd. Slechte klantenservice
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Inge, Bedankt dat je jouw ervaring met ons wil delen. Wij vinden het erg jammer dat je teleurgesteld bent in onze klantenservice. In het mailverkeer dat je met onze klantenservice hebt gehad lees ik dat je het vermoeden had dat het artikel gebruikt was, en dat je hier melding van hebt gemaakt. Deze melding hebben wij niet terug kunnen vinden in ons systeem. Wij nemen jouw klacht absoluut serieus, echter gaan de apparaten vanuit de verpakking van de leverancier (het schap) direct naar onze klanten. Reeds geretourneerde/gebruikte artikelen komen niet in ons magazijn terecht waar vandaan wij onze pakketten versturen en kunnen theoretisch en praktisch gezien daarom niet bij onze klanten terechtkomen. Wij hopen dat je begrip voor hebt voor het feit dat wij het artikel niet meer kunnen verkopen en dat wij het om deze reden naar jou terug hebben moeten zenden. In onze voorwaarden staat ook omschreven dat wanneer het artikel géén verzegeling bevat, je het artikel enkel mag inspecteren zoals je dat in een winkel zou doen. Je mag het artikel bekijken en je mag het vasthouden maar als je het aankoopbedrag terug wilt ontvangen mag je de tool niet gebruiken. Groet, Haarshop.nll
Verkeerde schaar geleverd na een week nog niets gehoord waneer de juiste schaar geleverd wordt
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor jouw review. Op 2 september heb je ons laten weten dat je een verkeerde schaar had ontvangen, excuses voor dit ongemak. Mijn collega heeft jou de volgende dag gevraagd om ons een foto te sturen van de foutief gestuurde schaar. Jouw reactie hierop (dezelfde dag) was dat het inmiddels telefonisch al opgelost was. Kan je toelichten waarom je nu enkele dagen later tóch een 2-sterren review plaatst waarin je zegt na een week nog niets vernomen te hebben? Je kan eventueel contact opnemen met onze klantenservice via 026-3210966 of klantenservice@haarshop.nl. Groet, Haarshop.nl
31 aug 2024
De bestelling van afgelopen zondag , 25 aug. jl, is nog steeds niet geleverd. Nu is het 31 aug.
2 sep 2024
Beste Wilma, Bedankt voor jouw review. Helaas kan ik op jouw naam geen bestelling terugvinden in ons systeem en ik zie ook dat je geen ordernummer hebt achtergelaten waarmee ik op zoek kan naar de status van een eventuele zending. Ik wil je dan ook vragen om zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Groet, Haarshop.nl
28 jul 2024

Fijne klantenservice!

Vorige week de CHI G2 besteld omdat mijn huidige stijltang die ik al heel wat jaren heb nog maar aan één kant warm werd. Na ontvangst van de nieuwe stijltang kwam ik tot de ontdekking dat de stijltang maar aan één kant warm werd. Ik heb gebeld met Haarshop en het pakket geretourneerd. Ik kreeg 1 dag na retourneren netjes een mail dat de nieuwe stijltang onderweg was. Dat vind ik top service! Heel blij met mijn nieuwe aanwinst.
4 aug 2024
Altijd snel opgestuurd en top verpakt. Veel producten om uit te kiezen! Gewoon super blij met haarshop. Ik blijf hierbij bestellen!! Ik gebruik al een tijdje de producten Kerastase première. Altijd leuk als ze hier een combinatie pakket van maken! Met het merk moroccanoil ben ik ook dik tevreden. Fijn dat dit samen besteld kan worden. Dus tot de volgende bestelling!
JD
Jose D.
ZAANDAM
6 aug 2024

Een zeer tevreden klant

Het is heel fijn dat je de volgende dag de spulletjes al in huis hebt, altijd netjes ingepakt maar op de site ook de instructies hoe je de producten moet gebruiken en soms zelfs de filmpjes erbij dat maakt het haarstyling stukken makkelijker voor een leek zoals ik, ben zodoende al jaren een zeer tevreden klant.
4 aug 2024

Haarshop is de beste!

Ik bestel al een aantal jaren haarproducten bij haarshop.nl! Ik ben hier zeer tevreden over! Goede producten voor een betaalbare prijs. Snelle en goede levering van de producten! Ga zo door haarshop, ik blijf klant en beveel jullie ook bij familie, vrienden en kennissen aan!👌🍀❤️
10 aug 2024

Curl producten

Ben zeer tevreden over de curl producten. Sinds ik de shampoo gebruik van Goldwell voor krullen. Vallen mij haren veel mooier fijner. Ook bij oop laten drogen zonder product vallen mijn krullen mooi. Dat was eerst niet. Met curl cream erin krijg ik nog mooiere krullen.
2 aug 2024
Nooit meer met mijn handen in het haar zitten.🤭😉...overzichtelijke site, ruime keuze en alles wat ik bestel is bij Haarshop goedkoper en ook nog eens snel en netjes geleverd. Mijn haarverf bestel ik altijd bij hen en laatst mezelf ook een volumizer van CHI cadeau gedaan 😋
31 jul 2024

Prima Service

Duidelijke site, snelle en goede levering. Ik had vergeten de kortingscode in te vullen. Na contact met de verzender onmiddellijk reactie ontvangen dat zij creditnota gingen maken. 2 dagen nadien stond het teveel betaalde bedrag terug op mijn rekening.
FD
Fief D.
Dordrecht
9 aug 2024

Overzichtelijke webshop met aantrekkelijke prijzen

Overzichtelijke webshop met enorm veel producten van verschillende merken. De producten zijn goed geprijsd en er zijn regelmatig leuke extra kortingen. Ik bestel al jaren hier mijn haarproducten en blijf dat ook zeker de komende jaren doen
10 aug 2024

Haarshop biedt ruime keuze en betrouwbare levering

Ik vind dat de website zeer makkelijk navigeert zodat ik het juiste product snel vindt. De bevestiging na bestelling is er snel en nog nooit is er bij mij iets fout gegaan bij levering. Haarshop heeft een heel ruim assortiment.
SV
Sophie v.
Rotterdam
2 aug 2024
De belofte voor 22:00 besteld, morgen in huis klopte niet helemaal. De bestelling was er echt een paar dagen later hoewel de producten wel op voorraad waren. Maar behalve dat was de bestelling netjes ingepakt en goed geprijsd.