Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen

Haarshop.nl

4.537 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.467 beoordelingen in totaal

20 jan 2024
Snelle correcte levering. Er stond bij t bestellen dat er n cadeautje bij zou komen maar dat zat helaas niet in de doos. De bestelling heel snel en keurig de volgende dag al netjes binnen gekregen . Heel fijn. Dank jecwel.

1 nov 2023
Het geschenkbeleid is misleidend. Er wordt een cadeau aangeboden maar je krijgt het niet. Op de website staat niet vermeld op=op. Wel in de algemene voorwaarden maar daar staat ook dat als de gift in je winkelwagen verschijnt, deze op voorraad is. Je krijgt ook geen bericht; ze sturen het gewoon niet mee en je moet zelf informeren waarom je het niet krijgt. Dagen later wordt het cadeau nog steeds aangeboden en verschijnt in je winkelwagen. Heel slechte service.

Beoordelingen voor Haarshop.nl

10 aug 2024
In een leuke zondag actie producten besteld (eerste keer) Zeer uitgebreid assortiment. Snelle verzending. Alles snel binnen en pakketje was goed verpakt
24 jul 2024

Haarshop is snel, betrouwbaar en een groot assortiment

Haarshop levert altijd snel, is betrouwbaar, geeft goede service en ze hebben een groot assortiment goede producten. Ik ben heel blij met Haarshop.nl
14 aug 2024
Enorm snelle levering! Er was pas een fles shampoo kapot gegaan in de doos. Contact opgenomen en kreeg gelijk een nieuwe toegestuurd! Top service!
11 aug 2024

Super service

Mijn bestelling werd snel bezorgd, en was behoorlijk goedkoper dan bij concurrenten. Fijne service! Haarshop.nl staat vanaf nu in mijn bookmarks.
11 aug 2024
het bestelde was er snel dat de post eerst het ene zegt en dan weer t andere kan jullie bedrijf niks aan doen de producten zijn top heel fijn
18 aug 2024

Shampoo en conditioner

Hallo,hele goede schampoo en conditie Vlugge levering raad het iedereen aan Om te gebruiken en bij hun te bestellen Groeten uit Gistel
10 aug 2024

Fijne webshop voor je haarproducten

Breed assortiment, goede prijs-kwaliteit verhouding en snelle levering! Weer een voorraad van onze favoriete stylingwax ingeslagen. Top!
24 jul 2024
De producten zijn makkelijk te bestellen, de prijzen zijn leuk en heb ze snel in huis. Ik ga zeker weer bestellen als ik wat nodig heb.
21 aug 2024

Hele fijne producten.

De snelle service. Goede uitleg per product op jullie duidelijke website. Fijne producten. Na 2 maal gebruik al duidelijke verbetering.
6 aug 2024
De fohnborstel laat mijn haar mooi glanzen zowel stijl als in een mooie grove slagwerk. Ik ben zelf kapster en gebruik hem dagelijks.
8 aug 2024

een aanrader bij een goed Bedrijf

'Wij gebruiken al jaren de ETI EASYLINE TURBO DRY FOHN 200 vandaar weer de zelfde gekocht bij jullie ,fijn bedrijf ,met goede service
8 aug 2024
De producten zijn altijd van goede kwaliteit, en de bezorging is altijd super snel waardoor kopen bij jullie aantrekkelijk blijft!
25 jul 2024

Snel geleverd !

Snel geleverd en ik kon het pakket ophalen bij een pakketpunt De blowout spray is echt goed, geen last meer van pluizig haar
7 aug 2024

Een echte aanrader!

Haarshop biedt een heel ruim assortiment aan. De prijzen zijn correct en de service is prima en supersnel. Een aanrader dus!
20 aug 2024
ehhh, de doos was wel te groot (paste amper achter op de fiets)... verder niks op de bestelling aan te merken :-) Mvg, k.
30 jul 2024
Top producten, makkelijk op tezoeken,goede uitleg om het juiste product te kunnen kiezen,en boven dien en vlotte verzending
1 aug 2024

Goede en hele snelle service

Ik ben altijd blij met de aanbiedingen en voorraad van producten. Vandaag besteld morgenmiddag in huis Beter kan het niet.
4 aug 2024

Ik vind de keuze erg goed.

Ik vind de keuze erg goed en de verzending fantastisch. Als je haarverf te kort komt heb je het de volgende dag in huis.
7 aug 2024
Top service goed geholpen toen mijn pakket retour gezonden was door post .nl Binnen 2 dagen op een ander adres geleverd
31 jul 2024
Het werkt lekker vlotjes om te bestellen en dan ook binnen 24 uur de levering bij mijn post NL. een perfecte organisatie