Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen

Haarshop.nl

4.544 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.463 beoordelingen in totaal

20 jan 2024
Snelle correcte levering. Er stond bij t bestellen dat er n cadeautje bij zou komen maar dat zat helaas niet in de doos. De bestelling heel snel en keurig de volgende dag al netjes binnen gekregen . Heel fijn. Dank jecwel.

1 nov 2023
Het geschenkbeleid is misleidend. Er wordt een cadeau aangeboden maar je krijgt het niet. Op de website staat niet vermeld op=op. Wel in de algemene voorwaarden maar daar staat ook dat als de gift in je winkelwagen verschijnt, deze op voorraad is. Je krijgt ook geen bericht; ze sturen het gewoon niet mee en je moet zelf informeren waarom je het niet krijgt. Dagen later wordt het cadeau nog steeds aangeboden en verschijnt in je winkelwagen. Heel slechte service.

Beoordelingen voor Haarshop.nl

24 jul 2024
In de avond voor 22 uur besteld en volgende dag rond 12 uur in huis, Uitstekend product dat volledig voldeed aan mijn verwachting. Mijn haar is nu zo mooi. Ik ben helemaal blij met de service en producten die geleverd zijn.
19 aug 2024
Inzichtelijke website met hoogwaardige producten, bestelling wordt snel en in een goede staat geleverd. Had het op prijs gesteld als in de doos speciaal verpakkingsmateriaal aanwezig was voor bescherming van de spullen.
MV
Marianne V.
Ridderkerk
4 aug 2024

Oefenhoofd Nicole

Vooraf even gebeld over het oefenhoofd Nicole. Snel en efficiënt te woord gestaan. M'n dochter van 11 wilde dolgraag een pop met goed haar. Dat is deze absoluut! Je voelt hoe soepel. Super lang. En erg netjes verpakt.
15 aug 2024

In 1 woord geweldig!🫶🏼

De producten zijn altijd zo snel geleverd. De website is overzichtelijk en ze hebben echt alles wat je nodig hebt voor je haar. Nu paar keer besteld en raad ze zekers aan zeer vriendelijke website!🤍
21 aug 2024

Top service

Bestellingen worden altijd correct en tijdig geleverd. Laatst kreeg ik een kortingsaanbod een dag nadat ik een bestelling had geplaatst. Dit is nog mooi verrekend met de bestelling. Top service
19 aug 2024

Prettige site, snelle levering

Snelle levering, goed verpakt. Verpakking mag wel wat kleiner bij een kleine bestelling. Duidelijke en uitgebreide productinformatie en beschrijving. Ook de site is erg makkelijk in gebruik.
16 aug 2024

Top producten

Bij Haarshop is het bestellen van mijn haarproducten altijd zeer correct, de artikelen worden ook zeer snel geleverd Ze hebben een ruime keuze aan professionele haarcosmetica…helemaal top!
21 aug 2024

Top contact

Al jaren bestel ik haarverf en toebehoren naar alle tevredenheid. Nu heb ik een keer telefonisch advies gevraagd en ik ben zo prettig te woord gestaan: Geduldig, de tijd nemend, echt top!
29 jul 2024
Geweldige haarproducten! Als je een vraag hebt of meer info wilt over een product, krijg je dan ook meteen een terugkoppeling. De producten zijn goed verpakt + snelle verzending, zo fijn!
9 aug 2024
Een hele snelle levering, wat je besteld zit ook werkelijk in het pakketje, hele goede prijzen voor het product, regelmatig kortingen, dus ben zéér tevreden over dit bedrijf Haarshop.nl
31 jul 2024
Uitstekende producten en een groot assortiment! Heb je een vraag of wil je meer info over een product krijg je snel een terugkoppeling. De producten zijn goed verpakt + snelle levering.
6 aug 2024

Fijne service en contact

Een product had langere levertijd. Kreeg netjes updates en product is later vervangen door een ander merk. De bestelling was toen de volgende dag al in huis. Fijne service en contact.
10 aug 2024

Top service!

Mijn bestelling kwam razendsnel binnen vervolgens had er een flesje gelekt en ik kreeg zonder problemen de volgende dag een nieuwe in huis. Heel fijn en zal hier zejer vaker bestellen
7 aug 2024

Betaalbare prijzen en heel snelle levering.

Heel snele levering en betaalbare prijzen. Makkelijk om te bestellen en heel fijn ook de mogelijkheid om achteraf te betalen. Ik ben heel blij mee en ik zal regelmatig hier bestellen.
13 aug 2024
Snelle levering, goeie service! Ik had per ongeluk 2x een bestelling geplaatst. Binnen 12 uur had ik het geld alweer teruggestort gekregen en ik werd vriendelijk te woord gestaan.
24 jul 2024

10 + sterren

Zeer snelle service als het mogelijk was gaf ik meer sterren producten snel ontvangen echt super fijn en bij vragen op de app zeer snelle reactie . Ben fan van jullie webshop
10 aug 2024
Goeie communicatie, snel geleverd en goed verpakt. Goede föhn krultang. Ik had zo een, maar die hield er mee op. Op jullie site precies dezelfde ben er dus blij mee
9 aug 2024

een nieuw product gekregen

Ik heb een nieuw product gekregen omdat het tijdens levering door postNL beschadigd is aangekomen bij mij. Hartelijk dank daarvoor en ook voor de snelle levering.
29 jul 2024

Fijne site met veel keus!

Fijne site, veel keus, ook onze Kerastase gehele set kunnen bestellen, zeer fijne geur net of je van kapsalon bent geholpen. Snelle levering, en netjes verpakt.
29 jul 2024
Shoppen met korting Altijd leuk 🥰 Bestellingen zijn er altijd binnen 24 uur Genoeg keuze in het assortiment en de betalingsmogelijkheden zijn ook geweldig!