Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen

Haarshop.nl

4.537 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.467 beoordelingen in totaal

20 jan 2024
Snelle correcte levering. Er stond bij t bestellen dat er n cadeautje bij zou komen maar dat zat helaas niet in de doos. De bestelling heel snel en keurig de volgende dag al netjes binnen gekregen . Heel fijn. Dank jecwel.

1 nov 2023
Het geschenkbeleid is misleidend. Er wordt een cadeau aangeboden maar je krijgt het niet. Op de website staat niet vermeld op=op. Wel in de algemene voorwaarden maar daar staat ook dat als de gift in je winkelwagen verschijnt, deze op voorraad is. Je krijgt ook geen bericht; ze sturen het gewoon niet mee en je moet zelf informeren waarom je het niet krijgt. Dagen later wordt het cadeau nog steeds aangeboden en verschijnt in je winkelwagen. Heel slechte service.

Beoordelingen voor Haarshop.nl

31 jul 2024
Het werkt lekker vlotjes om te bestellen en dan ook binnen 24 uur de levering bij mijn post NL. een perfecte organisatie
24 jul 2024

Super!

Top! Snel & compleet geleverd, goed geprijsd, netjes verpakt en duidelijke communicatie omtrent levering. Zeer tevreden!
CB
Connie B.
Harderwijk
1 aug 2024
Supersnel bezorgd! En hele mooie kleur en ruikt niet zo sterk als andere merken. Blij dat ik er gelijk 3 heb besteld 😃
18 aug 2024
Ik ben altijd heel tevreden als ik een bestelling doe. Gaat gemakkelijk en wordt snel geleverd. En een goede prijs.
29 jul 2024
Eerste ervaring erg positief. Ruime sortering en makkelijk wijzigen/ betalen. Snelle levering met keuze tijd. Top!
4 aug 2024
Snelle levering. Veel producten voor een mooie prijs. Duidelijke beschrijving voor welk type haar het is bedoeld.
23 jul 2024
Zeer snelle levering. De producten die ik heb gekocht waren van prijs het meest interessant bij Haarshop.
11 aug 2024
Hele snelle levering Ik zou persoonlijk n sample bij willen krijgen zodat je iets nieuws kan proberen
11 aug 2024
snelle service, top kwaliteit van producten, en dit alles aan interessante prijzen, zeer tevreden klant
1 aug 2024
Ik ben heel zeer tevreden. Snel levering, goede service, kwaliteit en mooi prijzen. Bedankt Haarshop.nl!
26 jul 2024
Bestel al jaren bij haarshop. Groot assortiment top producten, makkelijk bestellen en snelle levering.
19 aug 2024

Snel en voordelig

De producten werden sneller (de volgende dag) en voordeliger geleverd dan bij mijn kapper in het dorp.
20 aug 2024

Uitstekende webshop haarproducten

Snelle bezorging na bestelling op een uitgebreide website vol haarproducten en haarstyling producten.
18 aug 2024
Snelle levering, telefonisch altijd bereikbaar , en perfect te woord gestaan. Niks op aan te merken😊
4 aug 2024

Zeer tevreden!

Producten kon ik al, maar het was een kado om uit te pakken. Zeer tevreden hoe het verzonden wordt.
5 aug 2024
Duidelijke webshop en communicatie over de bestelling. Fijn dat het de volgende dag al in huis was.
3 aug 2024
Ik had iets besteld wat niet goed was en dit werd opgelost!! Moet het alleen nog binnen krijgen!
TG
Tim G.
BODEGRAVEN
10 aug 2024

Super Shop

Eerlijke, Betrouwbare Shop doen wat ze beloven, alles verloopt soepeltjes nooit problemen gehad.
31 jul 2024
Makkelijk iets te bestellen en snel verzonden en goed verpakt. Ik zou haarshop zeker aanraden.
12 aug 2024
Prachtig product wat ik al meerdere jaren gebruik. Haren altijd in het juiste model....toppie