Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen

Haarshop.nl

4.537 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.467 beoordelingen in totaal

20 jan 2024
Snelle correcte levering. Er stond bij t bestellen dat er n cadeautje bij zou komen maar dat zat helaas niet in de doos. De bestelling heel snel en keurig de volgende dag al netjes binnen gekregen . Heel fijn. Dank jecwel.

1 nov 2023
Het geschenkbeleid is misleidend. Er wordt een cadeau aangeboden maar je krijgt het niet. Op de website staat niet vermeld op=op. Wel in de algemene voorwaarden maar daar staat ook dat als de gift in je winkelwagen verschijnt, deze op voorraad is. Je krijgt ook geen bericht; ze sturen het gewoon niet mee en je moet zelf informeren waarom je het niet krijgt. Dagen later wordt het cadeau nog steeds aangeboden en verschijnt in je winkelwagen. Heel slechte service.

Beoordelingen voor Haarshop.nl

1 aug 2024
Wooooow! Ruim assortiment aan correcte prijzen! En wat een supersnelle levering! Top hoor!
CD
Carla D.
H-I-Ambacht
27 jul 2024

Prima en snelle service

Verschillende producten besteld, simpel te bestellen, snelle bezorging. Kortom prima service.
6 aug 2024
Het is de eerste keer dat ik iets besteld heb maar ga ik zeker vaker doen.. Top producten !!
23 jul 2024
Altijd snelle levering en top producten. Overal duidelijke product beschrijvingen. Top!
JV
Jenny V.
Koudekerke
21 aug 2024
Was heel te vrede hoe snel ik de bestelling in huis had . De producten helemaal goed.👍
7 aug 2024
Zeer snelle levering! Tip top in orde, en goedkoopste vergeleken met andere sites!
1 aug 2024

snelle levering

Super snelle levering, de dag nadien al in huis! Product voldoet aan de verwachting
5 aug 2024

Top ervaring

Goed en vriendelijk advies via WhatsApp en snelle levering. Voor herhaling vatbaar!
DF
10 aug 2024

Ruime keuze aan goede merken!

Ruime keuze aan goede merken. Bestellen gaat supergoed! Dikke 10 Ga zo emotioneel!
9 aug 2024
Vandaag bestellen morgen in huis! Super snelle levering. En producten zijn goed.
30 jul 2024
Goede produkten en fijne snelle levering! Bestel en koop al jaren bij de Haarshop.
10 aug 2024

Fijne webshop

Uitgebreid assortiment in de webshop. Snelle levering van de bestelde producten.
31 jul 2024
Snelle en nette levering, de minimale bestelwaarde mag wat lager wat mij betreft.
DM
9 aug 2024
Het aanbod en ook de prijs, makkelijk besteld en snel geleverd. Zeer tevreden.
9 aug 2024
Super snelle levering, besteld op zondag, maandag in huis. Koopzondag korting
4 aug 2024
Mijn haar pluist minder en krult beter door de haarproducten van Kis Repair.
31 jul 2024
Goede prijs voor de producten. Snelle levering, snelle reactie op een vraag.
20 aug 2024
Levering is snel en klantenservice is heel vriendelijk en oplossingsgericht!
14 aug 2024
de artikelen zijn snel bezorgd de producten zijn heel goed en ruiken lekker.
13 aug 2024

Makkelijk en snel!

Goede aanbieding, makkelijk bestellen en volgende dag in huis! Helemaal top!