Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen

Haarshop.nl

4.537 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.467 beoordelingen in totaal

20 jan 2024
Snelle correcte levering. Er stond bij t bestellen dat er n cadeautje bij zou komen maar dat zat helaas niet in de doos. De bestelling heel snel en keurig de volgende dag al netjes binnen gekregen . Heel fijn. Dank jecwel.

1 nov 2023
Het geschenkbeleid is misleidend. Er wordt een cadeau aangeboden maar je krijgt het niet. Op de website staat niet vermeld op=op. Wel in de algemene voorwaarden maar daar staat ook dat als de gift in je winkelwagen verschijnt, deze op voorraad is. Je krijgt ook geen bericht; ze sturen het gewoon niet mee en je moet zelf informeren waarom je het niet krijgt. Dagen later wordt het cadeau nog steeds aangeboden en verschijnt in je winkelwagen. Heel slechte service.

Beoordelingen voor Haarshop.nl

Anka V.
Deurne
5 aug 2024

Sneller leveren.

Het zou fijn zijn dat als na telefonisch contact belooft word de bestelling zo snel mogelijk voor de tweede keer op te sturen (nadat mijn eerste bestelling per abuis retour is gegaan naar de afzender) dat ook gebeurt en niet na een week ik zelf weer contact op moet nemen omdat ik nog niets hebt ontvangen.
2 aug 2024
Stijltang na 1 x gebruik "merkje" chi laat los..bekende klacht vraag om een omruiling maar moet eerst deze opsturen en mag daarna een andere uitkiezen...ben ik zo maar 2 weken verder...ik stelde een korting voor omdat ik m ook zo kan gebruiken maar dat kan niet...alleen 7.50 korting bij volgende aankoop
19 aug 2024
Beste Ans, Bedankt voor jouw review. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, excuses voor het ongemak! Inmiddels heb je deze aankoop aan ons kunnen retourneren en hebben wij het aankoopbedrag gecrediteerd. Je hebt nu voor een ander model gekozen, wij hopen dat deze helemaal aan jouw verwachtingen zal voldoen. Groet, Haarshop.nl
12 aug 2024
Shampoo en conditioner besteld €42.85 mijn haar doet het er niet goed op ( net touw na het wassen) kan het niet retourneren omdat het gebruikt is !!! Ik weet niet van tevoren hoe mijn haar hier op reageert… oplosding €7.50 korting van jullie , nou daar schiet ik niks mee op!! vr groet N. Plat
19 aug 2024
Beste Nettie, Bedankt voor jouw review. Dit is heel vervelend, en ik begrijp jouw teleurstelling hierover. Wij adviseren je om je vooraf te laten adviseren over een passend product. Dit geeft uiteraard alsnog geen tevredenheidsgarantie, maar op basis van de informatie over jouw haartype en het gewenste resultaat kunnen wij je al een beetje op weg helpen. Daarbij zou je ook voor een product kunnen kiezen waarvan er een reisflacon leverbaar is. Deze kleine verpakkingen geven je de mogelijkheid het product te testen tegen een lagere prijs. Wij vermelden op onze website dat het niet mogelijk is om een gebruikt verbruiksartikel te retourneren. Wij hopen op jouw begrip hiervoor. Artikelen dienen in verkoopbare staat bij ons binnen terug te komen, een gebruikt product kunnen wij helaas niet meer verkopen. Groet, Haarshop.nl
26 jul 2024
Het dopje van een van de haarlakbussen was kapotgegaan tijdens het transport, zij lagen losjes in een te grote doos. In het verleden hebben we ook al eens gedeukte bussen ontvangen. Het zou beter zijn als de dozen of passender of beter met krimpfolie of zo zouden worden afgevuld
29 jul 2024
Een haarlakbus is aangekomen met een kapotte sluitdop. In het verleden is ook al eens een gedeukte bus aangekomen. Dit is gemakkelijk te voorkomen door beter passende dozen en krimpfolie.
2 aug 2024
De retourservice is niet duidelijk en gebruiksvriendelijk. Niet van deze tijd om nog een formulier te moeten printen en retour sturen. Bovendien zijn de kosten ook nog eens voor jezelf.
31 jul 2024
De producten zijn fijn maar retourneren is lastiger, je beter ook zelf de retour kosten. Helaas. Wel snelle verzending na bestellen en gemakkelijk betalen en 100% betrouwbaar.
22 aug 2024

Haarshop = spamshop

Toen ik 1 keer iets besteld had, dacht haarshop: HAH! Nu hebben we je e-mail! Denk dat ik nog nooit zoveel nutteloze reclamemail heb gehad als van spamshop.nl
22 aug 2024
Beste, Bedankt voor jouw review. Het is niet onze bedoeling om jou ongewenst nieuwsbrieven toe te zenden. Je kan er in de check-out dan ook zelf voor kiezen om je wel- of niet te abonneren op onze nieuwsbrieven. In dit geval heeft het vinkje aangestaan, maar je kan je gelukkig eenvoudig weer afmelden onderin in zo'n nieuwsbrief. Groet, Haarshop.nl
18 aug 2024
Ik bestel 2 flacons Sebastiaan hairspray a 400 ml. Ik ontvang 2 flacons a 300 ml. Voor dezelfde prijs, schandalig voor 200 ml belazerd!
19 aug 2024
Beste Marij, Bedankt voor jouw review. Excuses voor de verwarring die is ontstaan. Op de product pagina van de Sebastian Professional - Shaper Zero Gravity staan in de dropdown 2 inhoudsmaten namelijk 50 ml en 300 ml. Wanneer het product besteld wordt staat dan ook duidelijk dat de inhoud van de flacon 300 ml is. Ook in jouw bestelbevestiging staat uiteindelijk dat er 300 ml is besteld. De prijs van het product is uiteraard ook op basis van 300 ml. De verwarring zal zijn ontstaan door 1 van de afbeeldingen die bij het product wordt weergegeven. Destijds was er wél een inhoudsmaat van 400 ml beschikbaar, deze verpakking heeft Sebastian inmiddels al enige tijd geleden veranderd. De afbeelding is tot op heden nog niet aangepast waarvoor onze excuses. Indien je de bussen met een inhoudsmaat van 300 ml niet wil houden en deze nog ongebruikt zijn dan is het uiteraard mogelijk om deze binnen 14 dagen te retourneren. Ik zal onze klantenservice dan verzoeken om de retourzending kosteloos te maken. Ik zal er voor zorgen dat hiervan notitie wordt gemaakt. Dan graag vooraf aan het retourneren even contact leggen met onze klantenservice zodat zij jou kunnen vertellen hoe je het kan retourneren. Groet, Haarshop.nl
15 aug 2024
1 van de bussen lak was niet in orde ! het dopje was kapot en kon niet spuiten en heb de bus lak moeten wegwerpen in mijn vuilbak.
19 aug 2024
Beste Martine, Bedankt voor het delen van jouw ervaring! Wat vervelend om te lezen dat de bus niet werkt. Ik wil je vragen om de defecte bus dan nooit weg te gooien. Je kan in dit geval namelijk direct contact leggen met onze klantenservice, zij kunnen dit dan uiteraard voor jou oplossen. Het is dan nogmaals wel belangrijk dat je de defecte bus bewaard. Groet, Haarshop.nl
31 jul 2024
Ik heb mijn producten niet ontvangen. Post.nl heeft ze zogezegd geleverd als ik niet thuis was.
19 aug 2024
Beste Nancy, Bedankt voor jouw review. Excuses voor de vertraging die de levering heeft opgelopen. Ik ben blij te lezen dat het pakketje inmiddels alsnog bij jou is aangekomen en wens je veel plezier van de producten! Groet, Haarshop.nl