Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl

15.275 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden73.286 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Lucardi.nl

5 nov 2023

Mooie kwalitatief en betaalbare sieraden

Zowel de oorbellen als gegraveerde halsketting zijn snel en netjes geleverd, ook leuk is, dat er standaard een leuke verpakking meegeleverd word, mocht je iemand iets cadeau willen geven. Mijn ervaring tot nu met voornamelijk de edelstaal sieraden is, dat deze jaar na jaar mooi blijven, ik raad Lucardi dan ook aan
Duidelijke website, filtermogelijkheden zijn goed, goede prijzen en aanbiedingen. Klein verbeterpunt: toen ik inlogde op mijn account werd mijn bestelling automatisch naar mijn vorige adres gestuurd. Gelukkig was dat bij mijn ouders, maar een dubbele check als je na lange tijd op je account inlogt zou handig zijn.
Pas geleden hele mooie ringen uitgezocht super geholpen door de verkoopster en met valentijn ook hele mooi sieraden gevonden bij lucardi we blijven hier terugkomen mooie kwaliteit en zeer klantvriendelijk personeel die je ook goed helpt als je soms moeite hebt om een keuze te maken lucardi is onze winkel chapeau
8 mei 2024
Van mijn 3 dochters kreeg ik na mijn scheiding 3 gouden ringetjes om de lege plek aan mijn ringvinger op te vullen. Helaas was na 2 jaar een ringetje gebroken, maar gelukkig was dit nog verkrijgbaar bij Lucardi. De ene dag besteld en de volgende dag kon ik hem weer aan mijn vinger schuiven. Dat voelde echt goed!
Het was voor mij een eerste bestelling via de webshop. De bestelling werd snel geleverd in een neutrale verpakking. Er was zelfs cadeauverpakking bijgevoegd. Producten waren zoals ook op de website getoond erg prachtig. Ik ben er heel blij mee en bestel een volgende keer zonder aarzeling opnieuw via de webshop.
28 mei 2024

Niks op aan te merken!

Bestelling gedaan en was ook snel binnen. Dit gedaan met korting van een giftcard, ook dit was makkelijk te regelen! Het bestelde product is te groot, dus deze ga ik wisselen in de winkel, ik ben erg blij dat dit gewoon kan inplaats van retourneren en weer bestellen. Ik heb niks aan te merken op de bestelling!
4 mei 2024
Nou ik was zeer tevreden over de kwaliteit van de sieraden en het feit dat jullie super leuke verschillende sieraden hebben plus ze zijn leuk ingepakt. Wat mogelijk beter zou kunnen is als je in de winkel bent dan zitten er allemaal ringen bijvoor In zo’n kast alleen dan kan je sommige dingen niet zo goed zien.
28 apr 2024
Heel goed geholpen. Mijn dochter heeft gaatjes laten prikken. Hierbij werd goed gekeken of de gekozen schietoorbelletjes bij de grootte van het oor van mijn dochter pasten. De gaatjes zijn tegelijkertijd geschoten, waardoor mijn dochter de pijn maar 1x voelde. En 1 medewerker ging heel leuk met mijn dochter om.
RV
Rina V.
Maarssen
Het gemak waarmee ik kon bestellen en betalen, daarna de informatie dat de bestelling in de door mij gekozen winkel klaar stond. Waar een uiterst vriendelijke mevrouw ons hielp toen wij het op kwamen halen. De oorbelletjes voor onze kleindochter zullen op haar verjaardag goed terecht komen. Top ga zo door.
Goede kwaliteit ringen, Ik heb nu al een paar ringen gekocht en over alle ringen ben ik zeer tevreden. een echte aanrader en voor de prijs krijg je echt iets goeds voor terug! Ik raad het iedereen aan, verzending is snel en word goed ingepakt en geleverd. Ik ga hier zeker meer ringen en andere sieraden halen!
26 dec 2023

Alles uitstekend maar een verbeter puntje

De extra aanbevelingen bij een product waren heel erg fijn en net wat ik zocht. Helaas kreeg ik een doosje voor ringen bij me bestelling met een ketting terwijl dat doosje me aangeboden werd bij de ketting, misschien iets beter de doosjes bij soort voorstellen ipv een ringen doosje bij een ketting voorstellen.

Ringen

De ringen had ik online besteld en vielen erg tegen.Ben naar de winkel in Beek gegaan om ze retour te sturen. Heeel vriendelijk personeel en het was zo geregeld.Volgende dag stond het geld al op de rekening,dus ik ben dik tevreden en ga zeker terug om te kijken voor een nieuwe aankoop Groetjes Maria Lemmens
29 okt 2023

Fijne korting en levertijd

Fijn dat de bestelling online 20% korting had tov van de winkel, waar ik eerst was in de gedachte dat de korting daar ook geldde. Helaas kreeg ik een mailtje dat de verzending langer duurde ivm vertraging maar uiteindelijk mijn armband een cadeau voor mezelf in een moeilijke tijd ontvangen en super blij mee.
JB
jan b.
rotterdam
21 jan 2024
we hebben het kubus spaarpotje gekocht omdat er mooi uit zag en toen hij gebracht werd was ik er helemaal zeker van wat een prachtig spaarpotje dit was al de derde die we hier hebben gekocht en zijn allemaal even mooi ik zou dit kado ook iedereen aanbevelen het is iets heel mooi om aan je kleinkind te geven
17 mei 2024
Goede actie. Het een ring gekocht in Haarlem schalkwijk er moest een teken ingegraven maar na 10 dagen de ring nog niet ontvangen. Naar de winkel gegaan uitgelegd en gelijk actie ondernomen door de verkoopster een nieuwe bestelling gedaan en binnen 3 dagen een belletje gehad dat de ring binnen was .Toppie
20 mrt 2024
Ik heb online een horloge gekocht, maar het bandje moest verkleind. Uiteindelijk dus toch naar de winkel in gegaan en ik ben daar heel vriendelijk geholpen. We hebben gelachen over hoe “dom” het is om online een horloge te kopen, want de beleving van het naar de winkel gaan is eigenlijk veel en veel leuker.

Prachtige oorbellen

Op de website waren de oorbellen duidelijk te zien. Deze waren eenvoudig te bestellen en je kon kiezen om deze in de winkel gratis op te halen. Ik kreeg een mail en sms zodra de oorbellen opgehaald konden worden. Een snelle en soepele service. Volgende keer weet ik waar ik mijn sieraden weer zal bestellen.
Altijd fijn personeel die behulpzaam zijn. Verder is het assortiment ook altijd top! En zijn de winkels altijd mooi schoon. Zou wel graag wat meer mannen sieraden willen zien. Ook als het soms druk is en iemand hulp nodig heef, duurt dit soms een poosje. (zoals het verder in zien van sieraden of ze passen)

Topservice

Ik wilde deze keer alleen een eerder gekocht bestekje laten graveren. Ik ben supervriendelijk geholpen en ondanks de drukte in de winkel liet de dame mij alle mogelijkheden zien. Ik kon er zelfs op wachten tot mijn verrassing. Ik ben er heel blij mee en zag dat andere klanten ook zo geweldig werden geholpen
TV

Snelle service en gemakkelijk ruilen in de winkel indien nodig.

Snelle bestelling gedaan voor een verrassing voor m'n vriendin. Was gelijk de volgende dag keurig binnen in de brievenbus, dus geen ellende met ophalen op een andere locatie. En toen bleek dat het ringetje wat ik besteld had net te klein was, simpel omgeruild in de winkel. Super service tegen goede prijzen!