Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl

15.275 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden73.286 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Lucardi.nl

Topservice

Ik wilde deze keer alleen een eerder gekocht bestekje laten graveren. Ik ben supervriendelijk geholpen en ondanks de drukte in de winkel liet de dame mij alle mogelijkheden zien. Ik kon er zelfs op wachten tot mijn verrassing. Ik ben er heel blij mee en zag dat andere klanten ook zo geweldig werden geholpen
TV

Snelle service en gemakkelijk ruilen in de winkel indien nodig.

Snelle bestelling gedaan voor een verrassing voor m'n vriendin. Was gelijk de volgende dag keurig binnen in de brievenbus, dus geen ellende met ophalen op een andere locatie. En toen bleek dat het ringetje wat ik besteld had net te klein was, simpel omgeruild in de winkel. Super service tegen goede prijzen!
24 nov 2023

Fantastisch!

jammer dat er maar 5 sterren te geven zijn want het liefst geef ik er 10!wat een fantastische winkel! is mijn favoriete vooral de lieve hulp en service die ik krijg bij lucardi aan de leyweg te den haag! Woow geen woorden voor ..ben al jaren fan van lucardi en de prachtige juwelen blijven jaren goed!Love it
3 jun 2024

Actie 2e trouwring gratis.

Toen ik de bestelling van de trouwringen wilden doen, kwam ik er bij toeval achter dat de tweede gratis was. Ik ben al 9 jaar getrouwd...en kon nu financieel gezien pas de ringen aanschaffen. Het is 9 jaar sparen geweest om dit te kunnen aanschaffen. Ik ben dankbaar dat deze actie er was op de juiste dag.
2 jun 2024

Mooie en goed geprijsde sieraden

De ketting had ik al gekocht in de winkel bijpassende armband en oorbellen bestelt via de website. Een aantal dagen kon ik de sieraden ophalen in de winkel. Fijn en goed personeel ben uitstekend geholpen. Mooie sieraden en is het niet in de winkel op voorraad dan biedt de website van Lucardi mogelijkheden.

Makkelijk en mooie prijzen

Bestellen gaat makkelijk, het verzenden snel en Lucardi heeft leuke aanbiedingen. Wel heb ik laatst oorbellen besteld die meteen kapot waren. Die heb ik zojuist retour gestuurd. Daarnaast is de site bij tijd en wijle ook mega traag. En blijven producten die niet meer beschikbaar zijn lang op de site staan.
18 feb 2024
Na een gouden collier gekocht te hebben was het na 5 maanden gebroken.terug gegaan naar de winkel en werd onder garantie gerepareerd. Na de reparatie was het niet dezelfde kleur goud en zijn we wederom terug gegaan. Hierop hebben we ons geld terug gehad. En hebben we ook een nieuwe besteld / Top service !
Hee, ik vind lucardi hele mooie en fijne sieraden hebben voor iedereen. Jong en oud en dames en voor heren. Wel had ik het liefst bij sommige dingen iets meer kwaliteit verwacht voor de prijs. Maar dan moet je er gewoon wat voorzichtiger mee zijn kom je in contact met water. Verder top netzoals de service!

Groot aanbod

Duidelijke omschrijvingen, goede prijzen en een gevarieerd aanbod. De bezorging was snel en het product kwam goed aan. Ik heb gebruik gemaakt van een actie. Een klein beetje omslachtig dat hetzelfde product in de Lucardi-winkel niet voor de kortingsprijs mag worden verkocht maar alleen bij online aankopen.

Mijn sierraden

Ik heb bijna al mijn sierraden van Lucardi en ben er heel blij mee. De sieraden verkleuren niet en zijn van goede kwaliteit. Zelf vind ik Lucardi een hele fijne winkel en is de prijs kwaliteitsverhouding heel goed. Deze oorbellen en ketting die je op het plaatje ziet zijn ook van Lucardi en zijn geweldig.
De snelheid van levering is top ! Kwalitatief gezien is het product binnen de eisen van wat het beloofd . Enige * minpuntje * Betere foto's op de website zal fijn zijn het leek een dikke ketting maar in werkelijkheid was het een platte dus foto's van de zijkant en niet alleen de voorkant zal tof zijn !
1 jan 2024

Mooie producten

Site is overzichtelijk en je kan makkelijk iets vinden. Bestellen gaat heel makkelijk en heel fijn dat er meerdere betaal opties zijn. De artikelen waren goed en zorgvuldig verpakt en er zat een mooi cadeau verpakking bij zodat je het als cadeau kan weggeven. Producten waren zoals omschreven en erg mooi.
Ik kon heerlijk door de sieraden neuzen opzoek naar het perfecte cadeau om mijn dochter met kerst te geven. Mijn dochter houdt van zilveren sierraden. De keus bij jullie is groot en leuk. Heb een mooie set gekozen van ketting en oorbellen. Weet zeker dat zij met kerst blij verrast met het super mooie set
4 nov 2023

Lucardi was top!

Laatst toen ik langs Lucardi liep werdt mij gelijk vriendelijk gevraagd of ze iets voor me kon betekenen. Waarop ik met een ja antwoorden, ze hielp me met mooie gouden ringetjes voor mijn dochterje. Ze was lief, gezellig en hielp me goed! Ik werdt er helemaal vrolijk van en was mega blij met de aankoop.
29 okt 2023
Hele mooie sieraden voor een goeie prijs! Hoe ze het inpakken is ook erg mooi. Ik had wel 3 sieraden besteld voor een cadeau het was in een soort zakje maar die sieraden daar in waren in gepakt in keer papier en plakband. Het was wat moeilijker om het open te maken maar voor de rest was het helemaal top!
2 jun 2024

Fijn geholpen!

Ik was op zoek naar een mooie ring die ik mijn zusje cadeau kon doen. Niet zomaar iets, maar echt speciaal. De hulp was super! Enthousiast, behulpzaam, meedenkend. Een heel mooie uitgekozen! Voor de juiste maat moeten we nog even terug, maar ik heb er alle vertrouwen in dat ook dat prima gaat verlopen.
Fijn geholpen in Vlissingen Ik zocht een smal ringetje van witgoud met een diamantje als aanvulling voor mijn trouwring en werd erg leuk geholpen; vakkundig, vriendelijk en behulpzaam. En hoe leuk…. bij het afhalen van mijn bestelling werd ik herkend en enthousiast begroet! Daar word je blij van! :-)

Super tevreden !

Heel blij met mijn sieraden. Ze zijn van goede kwaliteit en glimmen heel erg! Doordat ik member ben geworden bij Lucardi heb ik een kortings code ontvangen en hierdoor heb ik mijn bestelling nog sneller geplaatst. Ook de verzending is super snel! Ik had mijn pakketje en dag na het bestellen ontvangen.
Ik had problemen met het bestellen van een ring.dus heb ik boz gebeld . Een hele aardige dame heeft me geholpen en wat mij nog het meest verbaasden dat ze na haar vrije dagen spontaan nog eens opbelde met de vraag of het wel daadwerkelijk gelukt was zo lief van haar .. dat is wel een compliment waard.
27 mei 2024
Ik koop al bij Lucardi sinds ik klein was omdat ik een keer in het winkelcentrum in mijn dorp leuke blauwe hartjes oorbellen zag toen ik 10 was. Ik heb die nog steeds en sinds dien ben ik fan. Het valt mij op dat jullie kwaliteit sieraden veel beter is dan bijvoorbeeld het populaire merk My Jewellery.