Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl

15.275 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden73.286 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Lucardi.nl

Goede service.

Ik ben eerst naar de winkel gegaan (in Oss) omdat ik een ring online zag die ik zou willen kopen. In de winkel hadden ze helaas niet de ring die ik wou maar wel een die er op leek, deze heb ik mogen passen en ze hebben meteen mijn juiste ringmaat opgemeten. Ze gaf me de optie hem om te bestellen en in hun winkel te laten bezorgen of zelf online te bestellen. Erna heb ik met een leuke black friday actie de ring besteld. Dankzij hulp van de winkel meteen de juiste besteld.
De snelle gang van zaken rondom het bestellen. De spulletjes zijn altijd snel in huis nadat ik besteld heb. Daarbij is de service heel netjes. Als ik de spulletjes ontvang, dan is het altijd leuk en netjes verpakt. Laatst zaten er miniatuur cadeau verpakkingkjes bij zodat ik mijn sierraden in kon pakken voor onder de kerstboom. Super leuk! Ook is de kwaliteit van de sierraden erg goed. Bovenal vind ik ook dat jullie mooie/speciale en super leuke sierraden verkopen..
27 okt 2023
Na bestelling kreeg ik meteen een mail alles was duidelijk en accuraat geregeld. Kon volgende dag meteen ophalen, top service. Ook in de winkel zijn ze altijd bereid je te helpen en of willen ze meedenken met kiezen van een cadeau bijvoorbeeld. Krijg geen opgejaagd gevoel wat heel vaak wel voorkomt in andere winkels, hier heb je het gevoel dat je gezien, gehoord en geholpen word. Bedankt voor brede assortiment en tevens vriendelijke en behulpzame houding!!
RM
Ron M.
Spanbroek
5 mei 2024

Verwarrend advies m.b.t. graveren.

Twee mooie ringen gekocht, deze wilden wij meteen bij het bestellen ook laten graveren. De verkoopster adviseerde om dat bij het afhalen in de winkel te laten doen, want dan was er meer letter keuze. Helaas bij het afhalen, andere verkoopster die het wel kon, maar eigenlijk niet durfde. Uiteindelijk heeft zij het keurig gedaan, maar haar advies was; had het tijdens de bestelling laten graveren. Gelukkig achteraf alles goed opgelost, maar wel verwarrend.
AH
An H.
Zev.
21 jan 2024

Bestelling 2 dagen zoek. Ondersteuning heel netjes.

Mijn shop ervaring was helemaal goed. Heb ook geen moeilijkheden ervaren bij het inwisselen van mijn cadeaubon. De levering verliep wat anders dan verwacht en mijn bestelling was even zoek. Heel netjes kreeg ik na melding een mail met mijn mogelijkheden. 2 dagen later dook mijn bestelling alsnog op in mijn brievenbus zonder enige uitleg, maar aan Lucardi heeft dat niet gelegen. Netjes in een anonieme verpakking en ik helemaal blij. Kortom dik tevreden.
13 jan 2024
Het horloge wat ik heb gekocht is super samen met het graveren is het een mooi kado geworden voor mijn man. Echter is er toch een klacht. Het horloge lag tijdens het verzenden los in een veel te grote doos. Het kleine doosje waar het horloge in hoorde zat ook in de doos maar was echter leeg. Vond dit echt jammer. Zeker gezien hoe dhl bezorgers soms met pakketjes omgaat. Heb een foto bijgevoegd om te laten zien hoe het eruit zag toen ik de doos opende.
In de winkel werd mijn cadeautje niet feestelijk ingepakt. Een saai paars zakje met een Lucardi-stikker. Er worden blijkbaar geen leuke slingers meer gebruikt (filiaal Apeldoorn). Is toch niet leuk om zo aan een klein meisje te geven? Thuis pak ik het dus maar opnieuw in. Oja, bij de knip die ik online bestelde stonden geen afmetingen bij. Bij sommigen wel, bij deze niet. Ik vind dit vreemd en erg onhandig. Is dat omdat de knip te klein zou zijn?

Tevreden

Altijd erg tevreden over mijn sieraden. Zowel online als in de winkel. Ook als er iets met een sieraad is bijv. schade of verkleuring word je goed en vriendelijk geholpen (Lucardi winkel Woensel, Eindhoven voor mij). Helaas wel een keer gehad bij een online aankoop dat er een ring blijkbaar niet leverbaar was. Daar kwam ik achter na dat ik zelf contact had opgenomen. Niet heel erg maar het was fijn geweest om hier berichtje over gehad te hebben.
17 apr 2024
Erg mooi geworden.. ik had 2 naam kettingen laten maken met de naam van mijn zus. Ik ben haar 1 jaar geleden verloren. Deze kettingen geef ik aan 2 beste vriendinnetjes van haar die nu erg belangrijk voor mij zijn geworden en aangezien ik haar eigen naam ketting heb gekregen, geef ik deze aan hun.. zo hebben we alle 3 een naam ketting met de mooie naam van mijn zus. Erg waardevol. Vind ze zo mooi dat ik misschien zelf er ook nog 1 bij wil hihi.
18 feb 2024

Heel tevreden!

Voorheen echt gouden oorbelletjes gekocht voor mijn dochter en mij. Voor haar 4e verjaardag nu een gouden ketting gekocht online. Ik kreeg netjes een mail dat het iets langer duurde dan verwacht. Toen het klaar lag kreeg ik zowel een mailtje als sms. In de winkel was de medewerker erg vriendelijk, heeft het ook nog leuk ingepakt en echt de moeite genomen (nog niet gegeven, ze wordt begin maart 4). Super vriendelijk allemaal en hele fijne service!

Mooi assortiment en makkelijk bestellen.

Het gemak van bestellen en retourneren zonder extra kosten is erg prettig. Wat naar mijn mening beter kan is, en dat klinkt misschien gek..wat minder van die stuntacties die elkaar in hoog tempo afwisselen, met dan weer 10, 20 of meer % korting of zoals nu weer 3 halen, 2 betalen. Het komt op mij erg onrustig over en denk ook niet dat jullie dat nodig hebben. Verder een mooi en uitgebreid assortiment voor alle smaken op het gebied van sieraden.

Bestellen en communicatie was prima

Bestellen en communicatie was goed. Ik werd netjes gebeld door Lucardi dat de bestelling klaar lag. Misschien als tip de volgende keer wel vermelden dat het telefoontje van Lucardi is ;) ze hadden namenlijk de voicemail ingesproken. Later kreeg ik ook nog een sms dat bestelling klaar lag dus dat ging prima. Enige vreemde was dat ik 4 dagen later weer sms kreeg terwijl ik bestelling allang had opgehaald. Product is prima dus prima service!

Wat een service, dankjewel Lucardi!

Wat een service, geweldig! Van mijn moeder heb ik een cadeaubon gekregen om wat moois te kopen bij Lucardi. Van 1 van mijn gouden oorbellen was de sluiting binnen 1 maand gebroken tijdens het dragen. Alleen het deel wat door het oor gaat, zat er nog in! Gelukkig zei een behulpzame verkoopster van Lucardi Weert dat het volledig vergoed zou worden en ik kreeg mijn cadeaubon terug en ik heb direct dezelfde oorbellen gehaald. Helemaal happy!
7 jan 2024
Super goed geholpen in de winkel vriendelijk personeel! Misschien iets beter geweest als ze niet alleen stond omdat het bij mij wat langer duurde werd het best druk. Super blij met me ring is super mooi geworden alleen had ik het wel fijn gevonden dat ik eerder had geweten dat het mis was gegaan met de graveer afdeling waardoor het iets langer duurde voordat ik hem binnen had. Verder een super leuke winkel en een super goeie ervaring!

Erg tevreden met Lucardi

Ik heb al vaker sieraden besteld via Lucardi. De sieraden zijn altijd mooi en de kwaliteit is erg goed. De prijzen zijn ook altijd goed te doen en er is vaak korting. Ik ben zelf een member van Lucardi en krijg dus vaak een lagere prijs. De levering is altijd snel. Wat ik nu heb besteld is een kerstcadeautje voor mijn moeder, ze gaat het heel leuk vinden. Toen ik de ketting in het echt zag, heb ik deze meteen ook voor mezelf gekocht.

Armbandje super! Oorbellen minder

Ik heb een armbandje en enkelbandje besteld. Die waren vergeleken met de prijs super! Ik was daar erg blij mee. Ik heb ook oorbellen besteld. Die waren qua prijs het duurste. Het gaat om de rode vintage studs. Ik had meer van deze oorbellen verwacht als het gaat om kwaliteit. De metalen haakjes die de steentjes vasthouden zijn erg scherp. Ook oogden de oorbellen eerder bijoux, dan de daadwerkelijke edelmetalen wat het eigenlijk is.
Het armbandje wat ik wilde hebben was niet op voorraad in de winkel, een medewerkster heeft gelijk een bestelling gedaan. Dit betrof een heel vriendelijke medewerkster die zeer vlot en zorgvuldig werkt. Toen ik het armbandje thuis kreeg zat er alleen een plasticzakje en envelop omheen. Erg jammer. Een klein doosje of stoffen Zakje was beter geweest, het was geen plastic of zo maar echt zilver. Dit komt niet zorgvuldig over. Jammer!
18 mei 2024
Bestelling opgehaald in de winkel. Verkoopster nam alle tijd om de ketting te laten zien en vroeg of alles naar wens was Daarna heel netjes ingepakt als cadeautje. Is speciaal voor mijn schoondochter die uit Brazilië komt en zoiets nog nooit gehad heeft. Komt uit heel arm deel van Brazilië en heeft naamketting gehad van mama omdat ze 27 december jl. voor de 1ste keer moeder is geworden na een hele zware bevalling. Super mooi😍
Mijn kleindochtertje Evi van 8 heeft precies een half uurtje plezier gehad van haar Lucardi naamarmbandje. Ze keek er stralend naar en omdat ze wat moeite had met vastmaken, werd het zakje even opzij gelegd. Om na alle Sinterklaasgedoe rustig om te doen. Dat was het plan. Waarschijnlijk is het tussen al het inpakpapier gegleden, want sindsdien is het spoorloos en voelt de Kerstoma zich verplicht het Sint-verdriet op te heffen.

Altijd tevreden, wel 2 tips

Ik bestel graag bij Lucardi. Wat me wel opvalt is dat je kunt aanvinken of je bestelling een cadeautje is (en dat is het 2x niet geweest, allerlei dingen voor mezelf gekocht). En dan krijg je 7 cadeauverpakkingen erbij, die ik vervolgens rechtstreeks in de papierbak kan gooien. Dat is zonde. Verder moest ik even uitzoeken hoe ik een verkeerd geleverd item moest retourneren. Uiteindelijk via klantenservice er wel achter gekomen.