Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl

15.275 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden73.286 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Lucardi.nl

21 jan 2024

Geweldige ervaring

Ik heb een ketting besteld en de voor en achterkant laten graveren, bestellen ging heel makkelijk evenals het betalen. Na een paar dagen kreeg ik een mail met dat ik mijn bestelde ketting kon ophalen. De medewerkster was super aardig vroeg naar mijn bestelnummer en kon snel mijn bestelling er bij pakken, even een handtekening zetten en ik kon mijn ketting meenemen. Al met al geweldig ik bestel zeker nog een keer bij Lucardi!
Fijn dat je het ook kunt ophalen bij de winkel. Alleen de tekst "Op voorraad in de winkel, binnen 1- 3 uur op te halen." kwam niet overeen met de werkelijkheid. Kon het na 2 dagen ophalen. Ik had er geen haast mee, maar niet juist als je het als bijvoorbeeld een cadeautje wel z.s.m. wilt ophalen. Ook zat er geen geschenkverpakking (opvouwbaar papieren doosje) bij. Die ontving ik wel toen ik eerder per post iets bestelde.
28 jan 2024

Positieve ervaring

Ik kwam binnen en werd begroet door een vrolijke meid die vroeg of ze me kon helpen, ik vertelde haar dat ik graag een ring zou willen passen. Ze was heel vriendelijk en hielp mij met mijn maat zoeken. Daarna legde ze uit hoe ik member kon worden voor 10% korting en hielp met de prijs berekenen. Ze was geduldig toen ik zei dat ik het geld nog van mijn spaarrekening over moest zetten. Heel blij met mijn ring en armband !!

Mooie ring

Ik heb mijn schoonzoon ,voor kerst,een ring met mooie bruine steen gekocht ,deze was echter te groot.Zonder probleem mogen ruilen.Was niet meer in de winkel Maastricht,besteld en binnen twee dagen in de winkel kunnen ophalen.Zeer vriendelijke aardige dames,werd echt TOP geholpen.Bleven er nog een paar leuke glitter armbandjes aan mijn vingers vastzitten….. Vaker gekocht bij Lucardi,ik ben echt iedere keer ZEER tevreden.

De zilveren ring was niet op voorraad, maar werd snel geleverd

Op de website was ik op zoek naar een geschikte zilveren ring, die ik dagelijks zou kunnen dragen. En ik had geluk, want op dat moment gold er een online korting van 30% op alle zilveren ringen. Zoals de titel al aangeeft, was de ring helaas niet op voorraad in de winkel, waar ik een nette e-mail over ontving, waarna ik de ring alsnog binnen een paar dagen kon afhalen. Ik heb de ring omgedaan en nooit meer afgedaan!

Mooi setje ringen gekocht

Prachtig setje vriendschapsringen gekocht die de volgende dag al in huis waren. Helaas waren ze net wat te groot, dus in de winkel geretourneerd en gelijk de juiste ringmaat opgemeten. (Wij hebben deze daarna opnieuw besteld daar ze in de winkel niet op voorraad waren). Zeer vriendelijk geholpen, de dames nemen echt de tijd voor je en denken met je mee. Fijne winkelervaring en de ringen passen deze keer wel perfect!
MF
Maria F.
Maastricht
23 mrt 2024
Ik heb in de winkel gaatjes laten schieten. Dat ging super snel en heel goed. Vervolgens voor over 3 weken online al oorbellen besteld. Het assortiment is groot en de prijzen zijn goed en met een account krijg je ook op de afgeprijsde prijs nog eens 10% korting als memberlid. Dus oorbellen en nog andere mooie accessoires besteld, die kreeg ik heel snel gratis thuisgestuurd. Ik ben er heel erg blij mee. Top allemaal.

Oorbellen en piercing

2 paar zilveren oorbellen en een piercing besteld. Bestellen gaat snel en had alles de volgende dag al in huis, super fijn! Wat wel een minpuntje was is dat ik de Bali oorbellen bestelde en dat die niet lekker open of dicht gaan (zit geen scharnieren in) dus moet open gebogen worden en dan in het oor dicht. Hierdoor zijn ze al een aantal keer uitgevallen. Daar moet ik dus nog even mee terug naar de fysieke winkel.
Studex is een wonder voor piercings, zowel de 2in1 cleanser als de after piercings solition hebben mij geholpen toen mijn5 weken oude piercings ineens raar gingen doen (piercings niet bij lucardi gezet!!) Bobbels en infectie na 2 dagen goed bijhouden geheel verdwenen en na een week ziet het er allemaal netjes en kalm uit. Wondermiddeltje, kan het iedereen aanraden die net een piercing of oorbel heeft laten zetten

Geweldig!!

Snelle levering, netjes op de hoogte gehouden worden van je bestellingen online, goede kwaliteit voor weinig geld. Altijd kortingen waar je blij van word, ook vaak kortingscodes bijvoorbeeld via sovendus van 7,50 al mijn hele leven kom ik bij Lucardi en bijna al mijn sieraden komen ook bij Lucardi weg die ik al jaren heb! Ik heb mijn beide oorbellen laten schieten bij Lucardi. Over het algemeen meer als tevreden!

Mooie sierraden en snel geholpen, alleen niemand om te graveren.

Mooie sierraden en snel geholpen. Personeel is beleefd en probeert met je mee te denken. Wilde alleen wat laten graveren maar mijn lokale Lucardi had een paar weken niemand die de machine kon bedienen. Dit stond nergens aangegeven en kwam ik pas achter toen ik al in de winkel stond. Hiervoor moest ik dus naar een andere winkel, vandaar de 4 sterren ipv 5. Bij de andere locatie wel direct en netjes gegraveerd.
Heel fijn dat ze snel zijn met berichtje sturen. Ik had een ring online einde middag besteld en winkel in de buurt had hem nog. Gelijk een bericht gehad dat het al klaar lag. En toen de ring te groot bleek, gelijk omgeruild voor een andere maat. Ik ga van de week wel terug omdat de steen los zit van de ring. Maar ik ga ervan uit dat dit ook bekeken en opgelost wordt.in de winkel wordt je altijd fijn geholpen
SV
Simone v.
NEDERLAND
21 jan 2024

Uiteindelijk is het toch goed gekomen...

Na 5 weken contact opgenomen en toen bleek mijn bestelling zoek. Ik kreeg 15% korting en mijn naamring zou opnieuw besteld worden. Een paar dagen later kreeg ik een mail dat mijn ring toch was gevonden. De volgende dag kwam hij binnen. Erg blij mee! De 15% korting kreeg ik toch omdat het zolang heeft geduurd. Alles is goed gekomen en ben prima geholpen bij de klantenservice. Dus vandaar mijn 5 sterren.
7 mei 2024
Fijne juwelier. Niet in elke winkel heeft iedereen even veel 'kennis' als ik het zo mag noemen, daarom koop ik de oorbellen vaak online. Een vriendin van mij had pas gaatjes laten zetten die waren dichtgegroeid. Nu had ze in een winkel navraag gedaan of ze doorgeprikt konden worden, dit vriendelijke personeel vertelde dat, dat niet kon i.v.m. infecties. Terwijl de buurman juwelier vertelde dat dit wel kon.
30 apr 2024

Overwegend positief

De website is overzichtelijk en er zijn in vergelijking met andere websites veel zoekfuncties. Ook is de prijs goed. Voor sommige sieraden mist er wel een referentie (zoals een persoon die de sieraden draagt) waardoor je een idee krijgt van hoe groot de sieraden zijn. Ook had ik het idee dat de ringmaat meten met behulp van de omtrek van de vinger niet klopte. Hierdoor heb ik te grote ringen besteld helaas.
24 feb 2024

Goed geholpen met onze trouwringen.

Heel vriendelijk geholpen door 2 lieve dames bij 't uitzoeken van onze trouwringen. We twijfelden een beetje over de maten, maar ook daarin werden we goed geadviseerd. Vorige week de ringen op kunnen halen, en ze zijn werkelijk schitterend. Bij andere juweliers waren we een klein kapitaal kwijt, hier was de prijs zeer schappelijk. Als we nog eens gaan trouwen, komen we zeker weer onze ringen hier halen! ;)
4 nov 2023
De service is uitstekend , en de verkoopsters nemen ook de tijd voor de klanten ondanks dat het druk is. Ruime keuze en mooie betaalbare prijzen. Ik ben er al jaren trouwe klant, voor mezelf, kinderen kleinkinderen en koop er cadeautjes voor familie en vrienden. Dus voor mij is Lucardi al jaren mijn favoriete winkel waar ik met veel plezier kom en een vertrouwd adres voor sieraden en baby cadeautjes.
Sierlijke hanger Mooie glinstering en schittering Witgoud voor een nette, betaalbare prijs. De hanger is meer 3D dan gedacht, hierdoor en door het grote oog waarmee hij aan de ketting zit, draait hij veel waardoor de zirkonia niet altijd naar voren gericht blijft hangen. Wanneer hij iets platter zou zijn geweest/afgevlakt aan de achterkant, blijft hij waarschijnlijk mooier met de steen naar voren hangen.
19 okt 2023

Netjes en snel

Mijn oog viel op een klassiek casio royale horloge. Ik had op de website al gezien dat er actiekorting was, dus ik kon de verleiding niet weerstaan. Zeker omdat ik zag dat je snel even 'member' kunt worden voor extra korting. Het horlogebandje werd keurig op maat gemaakt en binnen no time liep ik de winkel uit met zelfs nog een jaar garantie op de batterij (en ook de reguliere twee jaar op het uurwerk).
Ik had begrip dat bestelling 1 a 2 dagen vertraagd was: drukte deze periode begrijpelijk. Maar ik was zeer teleurgesteld over het bestelde. Alhoewel duidelijk vermeld was dat de oorknopjes 2 mm waren, vond ik de afbeelding misleidend. Ik dacht dat dat de zirkonia's waren. Maar de knopjes zijn dus alleen geschikt voor baby-oortjes. Ik heb er dus niets aan. Jammer..... volgende keer maar naar de winkel.