Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl

15.275 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden73.286 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Lucardi.nl

13 apr 2024
Vriendelijk personeel, niets is teveel als je iets vraag. Ik wilde graag een ring hebben was niet op voorraad is voor mij speciaal besteld, binnen 3 dag was de ring voor mij in de desbetreffende winkel. Ik had vorig jaar gaatjes laten schieten en kreeg 1 oorbelletje niet los, de dame heeft deze voor mij eruit gehaald en weer een nieuwe erin gedaan. Bedankt Lucardi Alexandrium

Lieve meiden in een veel te kleine Lucardi voor een stadje als Harderwijk.

Lieve meiden in een eigenlijk veel te kleine winkel voor een stad(je) als Harderwijk. Maar ze blijven geduldig en behandelen iedereen vriendelijk. Voor hun gemak zou 2 kassa's veel makkelijker zijn, zeker zo rond de feestdagen. Maar ondanks de drukte toch samen met 1 van de verkoopsters een mooi cadeau samen kunnen stellen voor mn dochter die bijna jarig is. Heel blij mee.
3 jun 2024

Prachtige sieraden en fijne communicatie

Hele fijne communicatie aangaande mijn bestelling die iets langer duurde, ook het volgen van de bestelling was erg goed! Verder erg blij met de armbanden en ketting die ik besteld heb, eigenlijk een beetje om te kijken wat ik graag wilde heb ik gold plated sierraden besteld want ik heb de overstap van zilver naar goud gemaakt. De sieraden zijn prachtig en geven niet af!
23 apr 2024

Gaatjes schieten

Onze dochter liet gaatjes schieten. Hier werd echt de tijd voor genomen. Ze heeft al ooit eerder gaatjes laten schieten dus er werd zorgvuldig gekeken of dit op dezelfde plek kon. Er werd rustig aan haar uitgelegd dat het om en om gedaan werd. Aan de rechterkant bleef de sluiting hangen, maar dit werd heel rustig verholpen, zodat er geen paniek ontstond bij mijn dochter!
28 jan 2024
I had een vraag over een zilveren ketting, ze hebben mij geholpen om hem te vinden. Uiteindelijk was er een probleem met de prijs maar de medewerkers hebben mij geholpen om de goede prijs te vinden en ze hebben mij uitgelegd hoe ik een lid van Lucardi kan worden. Ze waren wel geduld terwijl ik mijn account creëerde. Ik ben bij Lucardi vaak geweest en dat zal zo blijven!
30 dec 2023
Helaas zijn de ringetjes met unicorn bedeltjes absoluut niet de kwaliteit die ik van jullie gewend ben. Ze sluiten moeilijk en gaan continue open. Bedeltje van één oorbel is al kwijt. Ze heeft ze pas een week. Helaas gaan de oude oorbellen weer in en deze de prullenbak in. Ik raad deze oorbellen dus niet aan. Ik koop vaak oorbellen bij jullie en altijd tevreden geweest.
19 apr 2024

Eerste ringetje voor kleindochter

Mijn kleindochter is binnenkort jarig en is helemaal gek van ringetjes en andere sieraden. Dus heeft ze nu zelf haar eerste ringetje uitgezocht. Ik heb het online besteld en betaald en na een paar dagen kreeg ik netjes een mailtje dat het opgehaald kon worden in de dichtstbijzijnde winkel. Zo hoefde ik geen verzendkosten te betalen. Ideaal! Ze zal er heel blij mee zijn.
26 dec 2023

Mooi product, prima service!

Een mooi armbandje besteld om als cadeau te geven met kerst. Daarbij kon ik een paar cadeaudoosjes bestellen. Ik koos een hartje uit maar toen deze binnen kwam paste het armbandje niet in het doosje, het was een ringdoosje. Naar de winkel gegaan en daar heb ik het doosje kunnen omruilen voor een wel passend doosje! Goed geregeld en het cadeau viel helemaal in de smaak!
5 mei 2024

Lucarid middelburg

Personeel in middelburg is erg vriendelijk, enthousiast en duidelijk richt de klanten toe. Bestellingen plaatsen op de site gaat erg gemakkelijk en je kan eenvoudig de juiste producten vinden. Mijn gekochte artikel werd netjes door de medewerkers van lucardi middelbrug ingepakt en er werd voorzichtig mee omgegaan. Kortom erg tevreden ook over de aangevochten artikelen!

Prijs en kwaliteit super

Helaas is het bij alle bestellingen niet zo voor 22 uur besteld morgen huis. Al zeggen ze dat wel op hun site. Ik houd er al rekening mee dat het 3 dagen duurt. Wel is de kwaliteit en prijs verhouding echt top! Vandaar dat ik ook blijf bestellen. Online vind ik lucardi echt super. Echter het personeel bij lucardi zutphen niet zo'n fijne ervaring mee. Dus online it is!

Snelle verzending en goede online service, maar slecht geschoold winkelpersoneel

Snelle verzending en goede service. Het personeel in de winkel is helaas onvoldoende geschoold. Om het bandje van mijn nieuwe horloge te herstellen, gebruikte de verkoopster een hamer. Toen ik de verkoopster daarop aansprak zei ze dat die hamer echt nodig is. Dit terwijl de schakels los te krijgen zijn door de pinnetjes met het bijgeleverde gereedschap eruit te duwen.

Lucardi; een fijne winkel met genoeg leuks voor iedere portemonnee!

Lucardi is een bijzonder fijne winkel, zowel fysiek als online via de webwinkel. Lucardi heeft een breed aanbod aan leuke en trendy sieraden, horloges en nog veel meer. Maar vooral heeft Lucardi wat moois in haar aanbod passend bij iedere portemonnee. Ook voor de wat kleinere beurs heeft Lucardi genoeg leuks. En in deze dure tijden is dat een zeer welkome gedachte.
13 okt 2023

Eigen verjaardagskado snel geleverd

Om me extra jarig te voelen keek ik al langer naar creolen met een pareltje. Kon niet slagen in onze Lucardishop en 1 week vóór mijn verjaardag, 6 oktober, vond ik ze alsnog op jullie site. Binnen een paar dagen had ik ze in huis en ik vind ze prachtig. Logistiek gezien een hele klantvriendelijke en snelle actie. Ik stuur een foto mee waarop te zien is hoe blij ik ben.
Ik ben super blij met lucardi als winkel! Ik koop regelmatig sieraden bij hun. Van gold plated naar 14 k goud en het is altijd mooi. Ze zitten in de buurt van mij en helpen me altijd heel goed. Klanten service is uitstekend en vriendelijk. Vaak hele leuke aanbiedingen dus ook nog is leuk om te kopen. Ik raad lucardi aan!!!! En zal altijd blijven kopen. Bedankt lucardi
30 mrt 2024
Eerlijk gezegd helemaal niets mijn ervaringen met medewerkers en het online bestellen zijn altijd perfect gegaan. Wat ik bijzonder vind is het betalen via klarna. Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik mij soms op mijn vingers moet tikken om niet nog meer te bestellen vanwege de voordelen met klarna. Ik ben zeker zeer blij met alle voordelen. Groet Maureen Tangali
14 mei 2024

top prijs kwaliteit verhouding.

altijd goede service en goede kwaliteit. en als je wil is het ook nog voor een leuk prijsje, natuurlijk afhankelijk van wat je uitkiest. maar de diverse collecties maken het ook leuk om kadootjes te kopen voor mensen. zo mijn zusje die richting de 10 jaar oud gaat en steeds meer geïntresseerd raakt in sieraadjes, bij lucardi kan je ook voor haar enorm leuk shoppen.
Klantvriendelijk De webshop is overzichtelijk en makkelijk te doen. Product omschrijvingen zijn duidelijk, foto's geven een goede impressie. Bestellen gaat ook heel makkelijk alsook de afwikkeling van het winkelmandje. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling en er wordt snel geleverd. Advies in de winkel is professioneel en behulpzaam.
16 dec 2023
Mijn man en ik kopen alles bij Lucardi. Nu waren we met vrienden in Utrecht op het Hamerskjoldhof winkel centrum. Onze vrienden gingen diverse sieraden kopen. Wij zijn nog nooit zo slecht geholpen. Onvriendelijk personeel, ze zagen ons liever gaan dan komen. Mochten bijna niets zien. Vond ik een teleurstelling. Heb me ingehouden. Het liefst was ik zo weggelopen.
Wat mij het het bijzonder heel erg beviel is dat jullie een e-mail stuurde toen mijn bestelling vertraging had in jullie magazijn. Ik werk zelf voor een grote webshop en hier krijgen klanten deze e-mail helaas niet, hier moeten ze zelf achteraan. Jullie werken anders en dit vond en vind ik echt erg fijn. Dank jullie wel. P.s. Ik ben verliefd op mijn nieuwe ring!
Ik werd goed geholpen door de medewerker. Ze toonde me de sterke punten van het product en wees me op gebruikerstips en onderhoud om er zo lang mogelijk van te genieten. Nadat ik over de aankoop had nagedacht heb ik het artikel online gekocht en laten leveren in de winkel. Bij het ophalen bleek de medewerker ons contact te herinneren, waardoor ik me gezien voelde