Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl

15.275 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden73.286 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Lucardi.nl

De bestelling was snel door en binnen paar sagen kreeg ik melding dat ik mijn pakketje kon ophalen.normaal gesproken bij andere altijd laat en niet melding dien dat is klaar en niet kunnen volgen. Ik vond lucardi het beste en verdiend de al de sterren die er waren. Super blij mee En wens de hele team canvas lucardi fijne feestdagen en gelukkig nieuw jaar en dat al jullie wensen mogen uitkomen in 2024
De winkel met personeel.wat je helpt, werkt voor mjn veel beter dan bestellen via internet. Je kunt meteen passen zodat je de goede maat hebt en zien of de kleur en vorm bij je past. Ook fijn dat je meteen verder kunt kijken of er andere dingen leuk bij staan. Gelukkig zijn meerdere hier van dezelfde mening. De mevrouw had het super druk en ging heel goed met iedereen om ook met de ongeduldige klanten.
29 mei 2024
Ik heb laatst een navelpiercing laten zetten, maar het sieraad wat toen gezet was was erg lang en zat niet meer goed. Toen stuitte ik op een prachtige navelpiercing met twee kristallen erin bij Lucardi en heb die toen meteen gekocht. Hij zat meteen perfect en was precies de goede maat en dus niet te lang, daardoor is het helingsproces super gegaan! Ik ben erg tevreden en het sieraad is echt supermooi!
9 nov 2023

Veel aanbod en goede kwaliteit

Er was heel veel aanbod en de ketting heeft een goede kwaliteit. Ook vond ik het cadeau doosje erg leuk. Ik vond de verzendkosten wel een beetje irritant omdat ik op een gegeven moment nog €0,02 cent toe moest voegen om gratis te kunnen verzenden. Het doosje was ook een beetje klein waardoor het moeilijk was om de ketting erin te stoppen dus het was fijn geweest als dit erbij stond toen ik bestelde.
8 mei 2024
Lucardi wat een plaatje een mooi gebaartje, Een goedkoopje voor het beste cadeautje. Een geschenk voor je zus of moeder of natuurlijk je beste broeder. LUCARDI LUCARDI wat maak je me blij een geschenk vanuit het hart dat is wat Lucardi betekent voor mij.. gerinkel getinkel als muziek in m’n oren, dat klinkt als iets waardevols de sieraden om m’n pols! Want het past niet meer in mijn sieraden doos🤭
28 apr 2024

2 bestellingen helemaal goed gegaan!

Ik heb zelf 2 bestellingen geplaatst. Eén waarbij het opgehaald moest worden in mijn gekozen winkel en de ander werd thuisbezorgd. Allebei de manieren waren erg goed gegaan. Mijn bestelling lag al dezelfde dag klaar bij mijn lucardi en de andere bestelling werd de volgende dag geleverd (dat is ook wat op de website staat). Beide bestellingen zagen er keurig en netjes uit. Ik ben er heel blij mee.
17 okt 2023
Ik koop al jaren mijn sieraden bij Lucardi en de kwaliteit is geweldig. Het blijft erg lang mooi en beschadigd ook niet. Ik draag elke dag de ringen die ik bij Lucardi heb gekocht en ze zijn nog steeds zo mooi als toen ik ze heb gekocht! Ik ben erg tevreden over de service in de winkels en de medewerkers staan altijd klaar om te helpen. Ook hebben ze hele snelle verzending waar ik erg blij om ben!
De oorbellen zijn top! Mooi van kleur en van goeie kwaliteit. De betaling met de fashioncheque verlipe niet goed, het was jammer dat ik hier niet van op de hoogte was gesteld. Maar via de klantenservice werd dit fijn en snel opgelost!
3 mrt 2024

Fijne service, mooi sieraad

Werd vlot verzonden en ophalen in de winkel werkte perfect. Sieraad paste precies zoals verwacht want de beschrijving op de website was helemaal accuraat. Heel delicaat kettinkje, maar in principe geschikt voor man en vrouw.
Leuke artikelen, snel in huis. Ik vond het vreemd dat ik een oorbellen bestelde met geboortesteentjes, maar dat er maar een oorbel in zat... Had ik twee zakjes moeten bestellen dat stond niet duidelijk op de site...
3 mrt 2024
Top: altijd goede surfers en snel lever baar en mooi en goede kwaliteit Tip: meer voorraad in de winkel
9 mei 2024
Prachtige oorbellen gekocht.in totaal 3 paar .snelle levering,na 1 dag was ik al zo,n dopje kwijt van 1van die oorbellen ik ben toen naar 1van de Lucardi winkels gegaan hier in Hoogvliet ,en zonder problemen heeft de dame daar een andere voor mij opgezocht en was nog gratis ook.dus ook nog goede service,en heel redelijke prijzen voor zulke mooie sieraden,ik ga er zeker meer kopen Jm Hoogendijk
15 okt 2023
Ik had een vvv cadeau bon gekregen van mijn vrienden voor mijn 50 ste verjaardag En wou een ring. Door veel gekeken vond ik deze super mooie ring. Via jullie website. En wat een service en kreeg een mail.het kon iets later aan komen en toen een mail uw bestelling ligt klaar. Kom je het halen en wat.top mensen klantvriendelijk Het is zo aan bevelen om daar je sieraden te kopen. Een dikke tien.
26 dec 2023
Ik had te laat nog een kerstcadeau besteld. De hond vond de cadeaus te interessant onder de kerstboom en helaas was er 1 gesneuveld. Dinsdag opnieuw besteld en vrijdag geleverd en dat in deze drukke kerst tijd. Ik ben goed op de hoogte gehouden door de klanten service. En petje af voor de orderpickers en natuurlijk ook de de mensen van het transport. Ik heb mijn cadeau op kerstdag kunnen geven.

Oorbellen schieten en bestellen

Ik heb een tijdje geleden mijn 2e gaatje laten schieten en ze namen ruim de tijd voor je om dot zo goed mogelijk te kunnen doen. Vorige heb ik nieuwe oorbellen bij hun in de winkel (Alphen a/d Rijn) besteld, daarbij netjes een afhaalbon gekregen en een SMS berichtje toen mijn bestelling klaar lag in de winkel. Dit was een snelle levering en hoefte ik moet lang te wachten op mijn oorbellen.
We zijn in Apeldoorn keurig geholpen door een jong meisje. We wilden graag de ringmaat van onze dochter weten. Daarnaast kwamen we om te kijken wat voor sieraden ze leuk vond. Dit hebben we onlangs besteld online incl met black Friday korting. Nu had ze een ring, armbandje, ketting en oorbellen van 1 en hetzelfde lijn. 5 December gaan we het haar geven. Ze weet niet dat ze alle 4 krijgt 😉

Heel tevreden over Lucardi

De website is heel overzichtelijk. De aanbiedingen zijn de moeite waard. De levering is ontzettend snel. Helaas waren niet alle producten uit de bestelling helemaal naar wens. Dus geretourneerd in de winkel. Hier werd ik heel vriendelijk en correct geholpen. Het geld voor de retouren was binnen 48 uur teruggestort. Al met al ben ik heel tevreden en ik zal zeker vaker bestellen bij Lucardi.
24 mrt 2024
Juwelier Lucardi is een fantastische winkel waar ik altijd met plezier naar toe ga. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en de collectie is prachtig. Ik heb al meerdere sieraden gekocht bij Lucardi en ben altijd zeer tevreden geweest over de kwaliteit en de service. Ik kan deze juwelier dan ook van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar mooie sieraden van goede kwaliteit.
De goede hulp in de winkels. Ik ben meerde keren naar de lucardi winkel geweest en iedere keer werd ik prettig en goed geholpen door de medewerkers. Heel fiijn! Wat misschien wel beter kan is meer mensen in de winkels plaatsen. Ondanks dat ik goed geholpen werd was het vaak genoeg heel druk dat ik langs moest wachten op hulp. Maar dat kan ook aan de tijden dat ik langs was geweest liggen.
Wat fijn is dat je op persoon snel kado kunt uitzoeken, en ik zocht ook iets voor kinderen...nou dat is ook mooie collectie bij elkaar. In 12 minuten had ik 4 verjaardagkadootjes gevonden, lekker makkelijk, en veel blije gezichten, dus voor mij is Lucardi heerlijk online shoppen, en snel en altijd iets voor ieders budget/smaak,tot de volgende verjaardagen, en dank voor goede hulp online.