Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl

15.275 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden73.286 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Lucardi.nl

MS
M. S.
Groningen
De 5 sterren zijn voor de ringen. Ik heb ze besteld in de winkel, we werden heel prettig geholpen met alle geduld. Toen ik de ringen ging ophalen werd ik door iemand anders geholpen, ik kan je zeggen die had er niet veel zin in. Op dat moment had ik behoorlijk spijt van mijn aankoop en had mijn geld liever ergens anders uitgegeven. Was toch €442,00

Ring voor vriendin

Ik had een ring voor m’n vriendin besteld omdat we een jaar hadden, hij was optijd binnengekomen, zag er goed uit en heel mooi, een dag later blijkt er een van de meerdere steentjes los te zitten, dat is een tegenvaller, ik ga kijken of ze er iets mee kunnen doen, verder was de rest allemaal goed, goede bezorging, mooi verpakt, ben er tevreden mee!
17 feb 2024

Lucardi helpt heel erg goed!

Mijn bestelling was niet helemaal goed gegaan, maar lucardi hielp me heel erg goed en reageert snel op mijn mails. Erg fijn dat ze mij zo helpen, echt leuke sieraden en spullen zijn er! Een erg fijne winkel en ik wordt altijd goed geholpen! Heel veel sieraden ervan en nog nooit problemen gehad ermee! Dus zeker een aanrader om hiervan iets te halen
11 feb 2024
Service in de winkel was top. Het product moest besteld worden en kon naar ons thuis worden bezorgd. Het was een duur product en er werd gezegd dat het aangetekend werd bezorgd. Dat was niet zo, waardoor de bezorger het pakketje in onze kliko heeft gelegd.. uiteraard ook niet netjes van de bezorger, maar dat was met aangetekende post niet gebeurd.

Superfijne klantvriendelijkheid

Hallo, Ik had een ring gekocht in de winkel maar onderweg naar huis ging ik toch twijfelen of ik hem wel leuk vond. Weer terug gegaan en een ander uitgekozen. Die was alleen niet op voorraad. De behulpzame en vriendelijke verkoopster ging hem gelijk voor me bestellen. Zonder verzendkosten. De dag erna lag ie al in m'n brievenbus. Helemaal blij mee
Ik heb het niet zo met Internet dus had dubbel gevoel om de ring via internet voor mijn dochter te bestellen. Dit Is echter perfect gegaan. De volgende dag kon ik de bestelling al ophalen in spijkenisse. Hier heeft personeel van lucardi de ring voor mij netjes ingepakt.ben vriendelijk geholpen en dochter blij met haar kerstcadeau maw super bedankt
4 mei 2024
Er fijn gehopen. Er werd tijd voor ons genomen. Wat alleen wel jammer vind het grafeers lettertype is in beide ringen anders dat is wel jammer dit was niet aan ons verteld die van mijn man is mooier dan die van mij. Zou graag in de winkel willen zien hoe het in de ring komt anderes hadden we meschien wel andere keuze gemaakt in onze trouw ringen.
17 feb 2024
Het is gemakkelijk om te bestellen en een grafering er in te zetten. Tijdens het maken niet duidelijk dat er maar 1 letter in kan, dat is jammer. Ook niet duidelijk dat het een witte letter daadwerkelijk is...afmeting staan niet op de site. Kleiner dan verwacht. Verstuurd in een veel te grote doos.. Ondanks, tevreden met het resultaat! Blij mee!
4 feb 2024
We waren op zoek naar een mooi geschenk voor onze dochter. Ze is gek op sieraden en de keuze is groot bij Lucardi. Maar om precies de juiste keuze te maken was lastig voor ons. Daarom hebben we voor cadeaubonnen gekozen. We hadden ze de volgende dag al in huis. En ook hierover werden we goed op de hoogte gehouden. Alles was voor ons helemaal top.
Al vaak wat gekocht En pas weer zussen armbanden Alleen was het in Apeldoorn niet meer aanwezig En we zouden ook 15,95 betalen ivm extra korting Maar we moesten in januari 19.95 betalen We waren allebei bewust En hebben het medegedeeld Wel het genomen Maar wil het toch melden Gr Tineke Alberts Tuurweide 4 8131CV Wijhe Mobiel 0622321435
18 nov 2023

Nou eigelijk ging alles goed naar wens…

Nou eigelijk ging alles goed naar wens Ik heb online een horloge besteld. 1 dag later kwam de horloge al keurig verpakt aan..maar het bandje was te groot. Dus volgende dag naar de dichtstbijzijnde lucardi gegaan, die heeft er gelijk een schalkeltje uitgehaald. Dus prima service. Dus eigelijk kunnen jullie het niet beter doen. Bedankt Renske.
24 nov 2023

Super

De sieraden zijn super, als je een sieraad wilt met inscriptie, dan kan dat bij bepaalde sieraden, en voor het bestellen zie je een voorbeeld wat erg handig is. De prijzen zijn ook niet te duur voor goede kwaliteit. Ook leuk om cadeau te geven, ze hebben super leuke verpakkingen zoals de roos in de foto (de stam is ook makkelijk te verwijderen).
1 nov 2023

Mijn ervaring met Lucardi (online)

Ik had nog een cadeaubon van €10-, gekregen en die wou ik graag online uitgeven. Vervolgens ben ik op de site gaan kijken, wat super fijn werkte, en heb ik een leuk kettinkje gespot. Gelijk besteld, betaling etc verliep helemaal goed, ik kreeg ook een bevestiging per e-mail. Het pakketje was er de volgende dag al, mij kon je niet blijer krijgen!
1 jun 2024

Perfectie

Onlangs kocht ik een ketting bij Lucardi als cadeau voor mijn vriendin. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, ze luisterden goed naar mijn wensen en gaven uitstekend advies. De ketting werd prachtig ingepakt en mijn vriendin was dolblij met het cadeau. Dankzij de geweldige service en kwaliteit van Lucardi was haar verjaardag perfect.
19 nov 2023

Fijne medewerkers en heel professioneel

Ik kwam mijn pakketje ophalen bij de lucardi en ik vond zelf dat ik hem redelijk laat kwam ophalen. Ik was helemaal nat geregend en de medewerkers was zo lief. Ze ging mijn pakketje netjes open maken en dat deed ze heel professioneel met een mooi schaartje. Daarna ging ze het nog mooi inpakken en dat maakte mijn dag veel beter ondanks de regen.
13 okt 2023

Snel binnen en goede kwaliteit

Ik heb laatst een ketting besteld op Lucardi en de ketting was de volgende dag al klaar om op te halen en hij leek precies op de foto! ik heb de ketting sinds ik hem heb gekocht niet meer af gedaan en ik ben super blij ermee. de website werkt ook perfect en je hebt bij Lucardi veel keuze uit leuke sieraden zoals: kettingen, oorbellen en ringen.
Pakketje werd (door DHL) geleverd op verkeerd adres. Lucardi service was echter heel goed met hulp in oplossen van het probleem. Gelukkig kon de procedure gestopt worden omdat de mensen die ons pakketje hebben ontvangen die aan ons teruggegeven hadden. Lucardi heeft wel toegezegd dit bij DHL aan te geven zodat zo’n situatie niet meer gebeurd.
7 nov 2023
Ik had eerst op de site gekeken of de oorbelletjes op voorraad waren in de winkel. De site gaf aan dat dit zo was maar in de winkel waren ze niet op voorraad en het winkelpersoneel gaf aan dat dit wel vaker gebeurde. Dus met de vraag wat beter kan is de voorraad in de gaten houden. Ze besteld en de volgende dag lagen ze keurig op mijn deurmat
14 mei 2024

De Lucardi website: overzichtelijk maar moeilijk

De site is erg overzichtelijk waardoor je makkelijk op zoek kan gaan naar sieraden van een bepaalde categorie (ook qua kleur/materiaal). Echter is het moeilijk om een sieraad terug te vinden. Zo vond de zoekmachine de ring die ik wilde niet toen ik de exacte naam intikte, dit maakte het moeilijker om hem te vinden en uiteindelijk te bestellen

Het op sturen slecht net Ali express

Bestelling kwam op tijd alleen zat het klok los in de doos het pulsar doosje was leeg beetje slordig want horloge hoort gewoon daarin te zitten kwam bij mij over gooi alles maar los in een grote doos maar in de winkel op de boterstraat in alkmaar hebben ze het klokje gelijk gezet niemand wist hij dat werkte maar wel de dames in de winkel