Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl

15.275 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden73.286 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Lucardi.nl

Beste sieraden

Koop al jaren sieraden bij lucardi, vroeger kregen we het voor kerst of sinterklaas met een schattig beertje en nu koop ik het voor mezelf of als kadeautje!❤️(alle sieraden op de foto’s van lucardi het horloge, de twee ringen en de twee kettingen + ik heb thuis nog veel meer liggen) +top kwaliteit +top servise +voordelig +hele leuke siraden
16 mrt 2024
Voor mijn dochter ( na moeilijke tijd) een armbandje met regenboog kleuren besteld. Dit heeft voor haar een speciale betekenis. Het is een mooi armbandje. Ik hoop dat zij er over twee weken blij mee is. Ook een ring voor mijzelf, helaas te groot. De dichtstbijzijnde winkel bezocht en daar was het ruilen voor een kleinere ring zo gepiept.
6 okt 2023

Fijne winkel, veel keuze, goede bezorging

Fijne website, goede foto’s en de bezorging was super netjes. Ik zocht een zilvere ketting voor mijn moeder, maar iets leuks in het zilver is tegenwoordig echt een stuk moeilijker te vinden. Gelukkig heeft Lucardi echt hele leuke opties en moeders is super blij. Plus bij bezorging zat er een mooie verpakking bij om het zelf cadeau te doen.

Pluim

Helaas is de aankoop niet op tijd door PostNL geleverd. Kreeg bericht dat het in de verkeerde regio was beland. Jammer omdat het een kerstcadeau was en nu pas na de kerst is geleverd. Op Lucardi Alexandrium hadden ze de armband op voorraad maar niet met 25% korting. Ik heb het verhaal verteld en kreeg alsnog de 25%. Pluim voor Alexandrium
3 dec 2023
Ik doe al jaren via jullie site. Het is echt voordelig en goed spul. Voor nu sinterklaas oorbellen voor mij en de kids gekocht. Nu met kerst een mooie ring. Ga zo door met alles. De ketting heb ik al 9 jaar. De gouden ring 17 jaar terug voor me gekocht toen ze overleed in 2008 heb ij deze ring gekregen van haar draag hem met liefde
17 okt 2023

Gemak en snelheid

Ik bestel vaker online sieraden bij Lucardi. Onlangs heb ik online 3 setjes besteld ( actie). Helaas vond ik 2 setjes minder mooi en besloot alles van de actie terug te brengen naar de winkel. Het gemak (zonder gehaal en getrek) en de snelheid waarmee dit verwerkt is ....super! Ik ben erg tevreden en zal bij Lucardi blijven bestellen.
AD
Adriana d.
Emmeloord
25 okt 2023

Prima juwelier

Overzichtelijke en duidelijke website met een groot assortiment aan sieraden. De keuze is reuze! Ook heeft Lucardi regelmatig leuke acties, die het shoppen bij deze juwelier extra aantrekkelijk maakt. Groot pluspunt is de supersnelle levering die door Lucardi volledig waar gemaakt wordt. Kortom, een prima juwelier om zaken mee te doen.

Gouden oorbel

Ik ben heel blij met mijn bestelling en vond dat de levering goed geregeld was ondanks dat het 2 dagen later kwam dan verwacht. Ik heb mijn oorbel de volgende dag meteen ingedaan en aan iedereen laten zien omdat ik er zo blij mee was. Ik beveel dit product zeker bij andere aan en hoop dat ik nog lang van jullie producten mag genieten
5 jun 2024
Toen ik een gouden kettingkje in kampen wilde ruilen wat ik in zwolle had gekocht was dat geen enkel probleem. De oudere dame die daar werkte gaf mij ook nog even een compliment dat ik er zo goed uitzag .Deed mij erg goed ben 70 jaar du s complimentjes krijg ik niet zo vaak meer :) . Dus ik ga daar met plezier binnenkort weer heen :)
5 mei 2024
Mijn bestelling die gepersonaliseerd moest worden was eerder klaar dan verwacht. De afhandeling was snel. Ik ben ook tevreden over de kwaliteit van het product. Ivm de jaardag van mijn dochter heb ik deze gekocht. Ze is heel erg blij hiermee. Niets is mooier dan wanneer je kind blij is met iets dat je gekocht hebt hoe klein dan ook.
27 apr 2024
Ik had een ring voor mijn vriendin gekocht, en wilde graag een matchende ring voor mezelf kopen. Deze was in de winkel niet beschikbaar in mijn maat, dus heb ik hem via de website besteld en hij was al heel snel op te halen in de winkel. Erg blij mee! En hij past heel goed. Mijn vriendin vind ze fantastisch. Zij is groot Lucardi fan
11 feb 2024

Fijne winkel en website

Fijne duidelijke website waar alles makkelijk te vinden is. Ook in de winkel zelf goede service. Mijn dochter wilde graag oorbelletjes laten schieten. Er is een ruime keuze aan oorbellen, niet alleen de saaie standaard knopjes. Erg leuk! En na 3 weken kun je terugkomen voor een controle of het goed gaat. Goed geregeld. Top juwelier!
25 dec 2023

Ketting met parel

Het beviel mij dat de beloofde levertijd klopte en dat het product was zoals aangegeven. Daarnaast was het makkelijk te bestellen. Iets waar jullie volgens mij geen invloed op hebben: je krijgt veel verschillende tijden door dat een product bezorgd zal worden en het wordt altijd maar afwachten hoe laat het uiteindelijk bezorgd wordt.
15 mei 2024
Online bestellen geen probleem.. alleen moederdag cadeau zou zaterdag door DHL bezorgd worden,hele dag thuis gebleven en kreeg ‘savonds een mail dat we elkaar gemist hebben!!!! Nou kon ik dus pas dinsdagmiddag het cadeau bij een DHL servicepunt ophalen 😠 Jammer,want jullie service is wél goed 👍🏼(heb wel een klacht bij DHL ingediend)
Genoeg leuke sieraden om uit te kiezen! Ik heb de helix piercings nog niet in gebruik omdat die nog aan het helen zijn maar kan niet wachten om de nieuwe erin te zetten! Super mooie ringetjes met steentjes. Er was vertraging met Black Friday shipping en ze stuurde een mailtje om het te laten weten. Alles verliep soepel en makkelijk!
20 mei 2024

Erg tevreden met mijn prachtige bestelling

Super snelle reactie per mail met order bevestiging en wanneer ik het pakketje kon verwachten. Keurig op tijd (snel) geleverd en mooie kwaliteit voor scherpe prijs zoals ik van Lucardi gewend ben. Ik ben weer blij met mijn horloge en komend weekend kan ik mijn dochter blij maken met prachtige oorbellen als ze af heeft gezwommen.
JH
Jac H.
Spijkenisse
13 mei 2024
Ketting en hanger bleken niet meer opvoorraad en de mevr heeft het gelijk online geregeld en thuis laten bezorgen zodat we niet opnieuw hoefde te wachten ivm drukte. Volgende dag al keurig bezorgd en konden het zelf even als cadeautje inpakken met de meegeleverde spullen. Helemaal top , echt een aanrader de winkel in Spijkenisse.
IP
Iris P.
Den Haag

Online bestellen en in de winkel laten bezorgen, fantastisch!

Ik had online een ring besteld, maar hij was te groot en moest via “dezelfde” weg terug. In de winkel ben ik daarmee keurig geholpen. Het geld was snel teruggestort en heb opnieuw een andere ring besteld, omdat de maat niet in de winkel was. Heb de ring wel in de winkel opgehaald en het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam!
26 nov 2023

2 prachtige ringen

Ik had 3 ringen gekocht uiteindelijk 1 terug gestuurd vanwege dat het me toch niet helemaal beviel die ene ring nu met de 2 ringen die ik heb gehouden ben ik heel blij ze zijn perfect!! Een mooie knoop ring en 1tje met een diamant, ook passen ze perfect om me vinger. Ik ben heel blij met de ringen die ik nu al een paar dagen draag!
3 jun 2024

Verrast om een ring die ik niet zocht.

Een ring geshopt die ik niet zou hebben gekozen als ik de foto's niet had gezien van de man die hem om had. Het zijn hele goede foto's precies met de image waar ik voor zocht. Hij is juist heel mooi om mijn vriend die er ook blij verrast mee is. Netjes verpakt met een tasje waar ik hem netjes cadeau mee kon geven. Heel blij mee!👌🏼