Intertoys.nl- Logo - Beoordelingen

Intertoys.nl

5.175 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.632 beoordelingen in totaal

Goede prijs en snel verzonden. Helaas is de doos van deze UCS Lego set beschadigd wat bij een 'Collectors' item van ruim €637,50- toch een teleurstelling is. Ook zijn de inserts van de originele omdoos kapot gesneden om een aantal kleinere items van de bestelling hierbij in te stoppen. Aangezien ik zelf dit soort dingen met zorg behandel en bewaar is het erg jammer wanneer het met beschadigingen geleverd wordt. Een punt van kritiek ten opzichte van DHL, dit valt Intertoys niet aan te rekenen, een pakket van deze waarde voor de deur zetten, aanbellen en weglopen zonder te weten of er iemand thuis is kan echt niet... Heel veel geluk dat ik toevallig net thuis was.

2 nov 2023
Op vrijdag 2 dure dozen Lego besteld(aanbiedingen). Wat blijkt men verstuurd op vrijdag geen orders…De aanbiedingen waren er zaterdag nog steeds. Levering zou op de dinsdag gebeuren. Geen reactie. Zelf gebeld en dan krijg je call center aan de lijn die vertellen, “u wordt zo teruggebeld”. Uiteraard gebeurd dat niet. Volgende dag weer gebeld. Antwoord u heeft een e-mail ontvangen(uh nee anders belde ik niet). Levering 2 weken vertraagd. Maar ik kreeg het wel. Na 2 weken wordt 1 doos geannuleerd en 1 verstuurd. Echter alle winkels hebben artikel weer op voorraad met aanbiedingsprijs. Zelf maar opgehaald. Wat als artikel er niet meer is(was uitlopend artikel).Een kennis had artikel op zaterdag besteld en dinsdag binnen. Onbegrijpelijk blijkbaar als je als eerste besteld dan kom je onder op de stapel… Dus geen real-time voorraad systeem, geen en/of verkeerde communicatie. Dus nooit meer want geen enkele zekerheid. Op voorraad zegt dus niets.

Beoordelingen voor Intertoys.nl

Mijn bestelling zou bezorgd worden door dhl maar doordat zij verhinderd zijn, is mijn bestelling retour naar afzender gegaan? Heel bijzonder en nu heb ik waarschijnlijk voor Kerst het cadeau niet in huis... voor mij geen bestellingen meer op intertoys.com
Antwoord van Intertoys.nl
Dat is zeker niet de bedoeling. Zou je hierover contact willen opnemen met de Klantenservice? Dit kan via 085-000 66 910, email of de live chat op onze website. Zij helpen je graag verder. Sorry voor het ongemak!
Ik had n cadeau bestelt voor mijn kleindochter voor Sint. Had een rainbocorns sparkly fairy corn prinsessen serie 6 bestelt de witte eenhoorn.Komt er n paarse konijn uit hadden het al uitgepakt kleindochter snapte niet waarom Sint de verkeerde gedaan had.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. De Klantenservice kan je wellicht nog ondersteunen hierin.
24 dec 2023

Zwaar beschadigd

De doos van het spel wat ik besteld had kwam zwaar beschadigd aan. Kon niet kado gegeven worden. Zou nog een extra uitbreiding bij zitten, zat er niet bij. Weg leuke kado voor kerst. Geen reactie van de klantenservice om dit nog op tijd op te lossen.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Excuses dat de verwachting niet gehaald is. Wij gaan ons best doen dit te verbeteren.

Ps4 spel lijkt 2e hands

Het bestelde product (ps4 spel) werd verstuurd met een beschadigd doosje en vingerafdrukken op de schijf. Het leek wel 2e hands…. Ook was het spel niet verzegeld waardoor ik het met enige moeite kon terugbrengen in het plaatselijke Intertoys filiaal.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Wij zullen dit meenemen om verder te onderzoeken hoe dit beter kan. Excuses voor de wijze van verzending.
23 dec 2023

Het product dat ik heb besteld is na een week nog niet geleverd

Het product dat ik heb besteld was op voorraad en zou binnen 1 dag geleverd worden. We zijn nu 1 week verder en ik heb het nog steeds niet. Het is een kerst kado, maar dat gaan we denk ik niet meer redden. Mijn nichtje gaat heel teleurgesteld zijn.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten.Intertoys heeft niet de belofte binnen 1 dag te leveren. Het is echter niet de bedoeling dat een pakket langer op zich laat wachten. De Klantenservce helpt jou graag verder.
23 nov 2023
De webshop is niet wat het belooft. Iets besteld om in de winkel op te halen, niet meer op voorraad. Zonder overleg werd het naar mijn huisadres gestuurd (niet handig in december). Dus kopen in de winkel en niet meer vertrouwen op de website helaas
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Wij zullen deze feedback gebruiken ter verbetering.
CS
C S.
Zwartemeer
16 mei 2024

Nieuwe verpakkingen verzenden en niet gebruikt

Lego starterpack Peach gekocht voor een kind. Kwam aan in een geopende beschadigde doos. Cadeau af moeten pakken en terug moeten sturen. Geen enkele tegemoetkoming of verzachting voor het kind. Super lompe klantenservice en niet vriendelijk!!!
17 mei 2024
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. We gaan hierme aan de slag om na te gaan waar het beter kan.

Waardeloos

Jullie beloven dat iets te de volgende dag binnen is, dan krijg ik een mail vertraagd waar ik van baal omdat ik het cadeautje wil geven op de verjaardag zelf. En dan krijg ik een paar dagen later is niet meer leverbaar maar wel betaald. Waardeloos!
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat jij een review hebt achtergelaten. Voor de goede is dit is de juiste leverbelofte; "Op werkdagen besteld, binnen 1-2 dagen in huis". Vervelend dat het arikel niet geleverd kon worden. Aan de hand van jouw feedback gaan we onderzoeken hoe dit is gebeurd en laten verbeteren waar van toepassing.
15 nov 2023
Mijn bestelling werd geannuleerd, omdat er een product niet meer voorradig was op de vestiging. Kennelijk vervallen wel aanwezige producten uit je bestelling dan ook automatisch. Dit wordt niet goed verwoord in de mailberichten over je bestelling.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw feedback. Dit wordt doorgegeven ter verbetering.
Als je twee producten besteeld moet je ook twee producten leveren en geen 1 product. En als je dit meldt komen ze met de mededeling. Over 2 weken komt het tweede product. Fijne Sinterklaas. https://media.tenor.com/zyLQHBxmgDYAAAAM/amen-sorry.gif
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Excuses dat inhoud niet compleet blijkt. Wij gaan ons best doen dit te verbeteren. De Klantenservice helpt jou graag verder.
I asked a click and collect to the store because I didn’t want to receive it at home because it was a gift, I emailed the costumer service but only one answer and it was not answering my question, im really disappointed with my first experience
Antwoord van Intertoys.nl
Thank you for leaving a review. We apologize that the delivery did not proceed as we had envisioned. That's why your review is important. We will have this investigated internally for points that can be improved
Bij het bezorgen beter kijken. Ging retour om dat mijn adres niet zou kloppen. Vervolgens gebeld krijg je sorry kan herbesteld worden. levering pas over 15 dagen. Actie voorbij en dan moet ik dus ruim 12 euro bij betalen. Adres was gewoon goed.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Wij zullen deze feedback gebruiken ter verbetering.
Heb iets besteld voor Sinterklaas en zou 5 december bezorgd worden. Maar is nu al sinds maandag bij een DHL SORTEER PUNT. Daar staat het vandaag 7 december nog steeds. DHL verwijst mij naar de Intertoys en Intertoys zegt dat ik af moet wachten!
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten.
16 mei 2024
Wacht al een week op mijn bestelling voor een verjaardag, mogelijk krijg ik het niet op tijd. Klantenservice geeft aan geduld te hebben maar zonder een cadeau op een kinderverjaardag is geen optie, toch maar naar een winkel de volgende keer.
17 mei 2024
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. DHL heeft aangegeven dat er vertraging was, vandaar dat de track and trace code in de gaten gehouden moest worden. Bezorging volgt z.s.m. Wij nemen deze feedback mee.
18 nov 2023

Onnodig stroperig

Producten zijn scherp geprijsd en worden snel geleverd. Kom je met de klantenservice in aanraking beland je in een stroperig en onnodig langdurend proces. Producten worden erg matig verpakt en beschadigen daardoor eerder bij transport, zonde.
Antwoord van Intertoys.nl
Het is zeker niet de bedoeling dat pakketten in beschadigde staat, of helemaal niet, worden geleverd. Je hebt contact gehad met een medewerker die in haar eerste week zat, vandaar dat ondersteuning hierin gewenst was. Excuses dat het contact niet naar wens is verholpen. Bedankt voor deze terugkoppeling zodat we dit kunnen bespreken ter verbetering. Dit geldt voor zowel de Klantenservice als de staat van de pakketten en de inhoud.
18 feb 2024
Ik heb 3 van de 4 artikelen ontvangen. Al 3 keer kontakt gehad met jullie, maar nog steeds niets gehoord over mijn niet geleverde artikel. Dat vind ik heel slecht. Waarom wordt er zo langzaam terug gekoppeld. Ik wacht nog steeds op antwoord😡
Antwoord van Intertoys.nl
Onze excuses voor het ongemak en de vertraging bij het afhandelen van je melding over het ontbrekende artikel in je bestelling. We begrijpen dat dit frustrerend voor je moet zijn. Bij een melding moet dit wel gecontroleerd worden zodat beoordeeld kan worden hoe dit het beste opgelost dient te worden. Er zijn verschillde stappen welke in deze situatie genomen moeten worden. De Klantenservice is afhankelijk van de reactie van derden. Zij hebben een extra seintje gegeven zodat ze sneller een reactie krijgen.
5 okt 2023
Je ontvangt een bestel bevestiging en de betaling is gedaan. Krijgt zelfs de verzendbevestiging. Dag later mailtje dat er helaas geen voorraad meer is. Waardeloos. En de klantenservice geeft al helemaal geen oplossing. Jammerlijk gefaald
10 okt 2023
De Klantenservice weet dat dit ook hier in behandeling is. Tot op heden geen verzendbevestiging ontvangen, kan dit nog doorgestuurd worden? Wij gaan graag met jouw feedback aan de slag.
19 aug 2024
Intertoys verkoopt mijn een zwembad die ik binnen een uur kon ophalen na twee uur gebeld hadden ze hem niet eens laten niets weten en kon een paar dagen wachten op me geld ze waren ook niet vriendelijk en moest achter me eigen geld aan
20 aug 2024
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Excuses dat de bestelling niet is verlopen zoals jij hebt verwacht. We hebben het nader onderzocht omdat we hier van willen leren. Helaas kon de click and collect bestelling niet doorgaan omdat de winkel geen voorraad bleek te hebben. Vervolgens werd er onderzocht of verzending vanuit een andere locatie een optie was. Gezien de annulering is alles stopgezet en zijn we overgegaan tot terugbetalen. We kunnen ons niet vinden in de opmerking dat jij moest wachten op de terugbetaling gezien het bedrag binnen 24 uur nadat de bestelling is geplaatst is terugbetaald.
26 nov 2023

Niet geleverd van product.

Product zou binnen 1-2 werkdagen geleverd worden. Heb het nog steeds niet ontvangen. Had het product nodig voor cadeautje. Gelegenheid is nu al geweest, dus wanneer het product komt is het te laat want ik heb iets anders moeten zoeken.
Antwoord van Intertoys.nl
Exxuses dat het later is bezorgd dan verwacht. Bedankt voor deze review.
24 feb 2024
2 keer hetzelfde cadeau besteld waarvan 2 keer de verpakking helemaal stuk is. Heb gemaild of ze een nieuwe kunnen sturen, moest ik het gewoon retourneren en nog een keer bestellen. Dat heb ik dus gedaan, weer de hele verpakking stuk.
Antwoord van Intertoys.nl
Wat vervelend te vernemen dat jouw bestelling niet heelhuids is aangekomen, onze excuses voor beide keren. Jow besteling is op twee verschillende plaatsen ingepakt. Wij zullen onderzoeken waar het mis is gegaan en verbeterpunten doorvoeren.