Intertoys.nl- Logo - Beoordelingen

Intertoys.nl

5.189 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.622 beoordelingen in totaal

Goede prijs en snel verzonden. Helaas is de doos van deze UCS Lego set beschadigd wat bij een 'Collectors' item van ruim €637,50- toch een teleurstelling is. Ook zijn de inserts van de originele omdoos kapot gesneden om een aantal kleinere items van de bestelling hierbij in te stoppen. Aangezien ik zelf dit soort dingen met zorg behandel en bewaar is het erg jammer wanneer het met beschadigingen geleverd wordt. Een punt van kritiek ten opzichte van DHL, dit valt Intertoys niet aan te rekenen, een pakket van deze waarde voor de deur zetten, aanbellen en weglopen zonder te weten of er iemand thuis is kan echt niet... Heel veel geluk dat ik toevallig net thuis was.

2 nov 2023
Op vrijdag 2 dure dozen Lego besteld(aanbiedingen). Wat blijkt men verstuurd op vrijdag geen orders…De aanbiedingen waren er zaterdag nog steeds. Levering zou op de dinsdag gebeuren. Geen reactie. Zelf gebeld en dan krijg je call center aan de lijn die vertellen, “u wordt zo teruggebeld”. Uiteraard gebeurd dat niet. Volgende dag weer gebeld. Antwoord u heeft een e-mail ontvangen(uh nee anders belde ik niet). Levering 2 weken vertraagd. Maar ik kreeg het wel. Na 2 weken wordt 1 doos geannuleerd en 1 verstuurd. Echter alle winkels hebben artikel weer op voorraad met aanbiedingsprijs. Zelf maar opgehaald. Wat als artikel er niet meer is(was uitlopend artikel).Een kennis had artikel op zaterdag besteld en dinsdag binnen. Onbegrijpelijk blijkbaar als je als eerste besteld dan kom je onder op de stapel… Dus geen real-time voorraad systeem, geen en/of verkeerde communicatie. Dus nooit meer want geen enkele zekerheid. Op voorraad zegt dus niets.

Beoordelingen voor Intertoys.nl

Die klantenservice is zo bizar slecht

Die klantenservice is zo bar bar bar slecht. Die mensen die daar werken zitten daar niet om klanten service te verlenen in ieder geval. Ik snap niet dat als je zoveel sterke internet concurrentie hebt, je zulke slechte service biedt.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat jij een review hebt achtergelaten. Wij hebben geen contactmomenten geregisteerd staan bij jouw bestelling zodat we dit verder kunnen onderzoeken. Mocht het contact over een andere bestelling gaan, dan vernemen wij dit graag zodat we met jouw feedback aan slag kunnen.
14 mei 2024

Bestelling niet beschikbaar in aangegeven winkel

Bij de bestelling werd aangegeven dat het bestelde aanwezig was in de winkel. Nadat de bestelling was geplaatst en betaald kreeg ik de melding dat het toch niet beschikbaar was. Dit is bij een eerdere bestelling ook al eens gebeurd.
17 mei 2024
Bedankt voor het achterlaten van jouw ervaring. We gaan aan de achterzijde onderzoeken hoe dit is gebeurd en op welke wijze dit voorkomen kan worden.
31 dec 2023
Product nog steeds niet geleverd. Contact gehad met DHL die geeft aan je moet een onderzoek starten, omdat het niet klopt dat na 4 dagen nog niet geleverd is. Dit meld je bij intertoys omdat dit via hun moet en hun doen er niks mee.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Excuses omdat de bezorging niet verloopt zoals wij dit voor ogen hebben. De Klantenservice mag in overleg met DHL het onderzoek eerder starten en hebben dit in behandeling. We gaan ervan uit dat dit passend wordt opgelost.
3 dec 2023

Click & collect niet compleet en schroef dol

Click & collect bestelling was niet compleet. Moesten bij ander filiaal (30 minuten verder rijden) de rest van de bestelling ophalen. Eenmaal thuis is bij 1 pop or flop ook nog de schroef dol van het klepje voor de batterijen.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. De Klantenservice kan je wellicht nog ondersteunen hierin.

Bezorging dhl waardeloos

Zit al een week te wachten op mijn bestelde pakket dat zou worden bezorgd door DHL...na tel contact met intertoys het antwoordt wacht nog even een halve week..please stop met dhl..hoor veel meer klachten over deze transporteur DHL
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Wij zullen deze feedback gebruiken ter verbetering.
Het spel Hitster zou op voorraad zijn in een filiaal in Twello. Kreeg eerst een bericht dat het vertraagd was en later dat het nog langer zou duren. Wel de welgemeende excuses, maar daar koop ik niks voor. Jammer.. gemiste kans.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze review. Het is inderdaad vervelend dat het artikel vertraagd was, onze excuses hiervoor. Omdat wij tijdig op de hoogte zijn gehouden konden wij onze klanten de keuze bieden te wachten op binnenkomst of geld terug. Wij wilden inderdaad deze kans niet missen. Bedankt dat je ons de toch de kans biedt alsnog te bezorgen. Wij zullen samen met de leverancier ons best doen dit zoveel als mogelijk te voorkomen.
8 okt 2023
Betere klantenservice. Een van de dingen waar wij tegen aan liepen: tijdens het bestelproces al aangeven hoeveel voorraad er nog is. Meerdere malen online besteld, achteraf niet leverbaar. Klacht indienen, maar niets mee doen.
10 okt 2023
Vervelend dat het bestelproces niet helemaal naar wens is gegaan. Wij nemen jouw feedback mee en zullen het doorgeven. De Klantenservice heeft geen klacht ontvangen vandaar dat er geen reactie is geweest. Een terugbetaling gebeurd altijd op de wijze waarop er ook betaald is. Dus wanneer jij hebt betaald via IDEAL en een Intertoys kadokaart, krijg je een cadeaukaart en een terugbetaling via de IBAN.
2 nov 2023

Betere service geven,eerlijk zijn naar klanten en opties tot leveranciers geven

Betere service geven. Niet beloven dat jullie een onderzoek instarten naar mijn pakket en dan niks doen. "afwachten want het zou nog later in de week bezorgd kunnen worden'. Das liegen om je in te dekken maar jullie weten beter.
7 nov 2023
Bedankt voor jouw review. Er heeft wel degelijk een onderzoek plaatsgevonden. De Klantenservice heeft verschillende berichten ontvangen over niet ontvangen pakketten welke op dezelfde dag als jouw bestelling zijn geplaatst. Vandaar dat dit groter is getrokken en kon de medewerker van DHL jou niet informeren., excuses dat dit niet helder was. Er is zeker niet gelogen, het onderzoek en de terugkoppeling van DHL heeft uitgewezen dat de pakketten inderdaad vertraagd waren en een zetje nodig hadden.
19 mei 2024

Slechte verpakking & restitutie duurt heel lang.

Bij meerdere bestellingen met lego meegemaakt dat inhoud niet beschermd was waardoor de legodozen ook helemaal beschadigd waren. Tevens duurt de creditering ook zeer lang. Klantenservice is in mijn ogen echt dramatisch slecht.
21 mei 2024
Bedankt dat je een review hebt achterlaten. Jammer dat de ervaring niet geweest is zoals verwacht. De Klantenservice had je graag geholpen met betrekking tot deze bestelling. Jij hebt echter geen contact opgenomen onder deze order om de beschadiging te bespreken en staat er ook geen creditering open. Een volgende keer staan ze zeker voor jou klaar. Mocht je je willen helpen zaken te verbeteren , dan vernemen graag het ordernumer waar jouw review over gaat.

Slechte Service

Op 1 december mijn pakketje besteld. Met versturen is er bij DHL iets niet goed gegaan. Na meermalen contact met Intertoys gehad te hebben tot op heden, 12 januari, nog steeds geen pakketje binnen of een andere oplossing gehad.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Sorry voor de te late bezorging van jouw pakket. De Klantenservice heefgt dit in behanding. Het klopt dat zij geen alternatief kunnen bieden, maar zij zulen dit spoedig met jou oplossen.
7 okt 2023

Ze hebben me een tweedehands apparaat gestuurd…

Ze hebben me een tweedehands apparaat toegestuurd voor nieuwprijs, zonder het te vermelden. Het apparaat had een opgeslagen bestand erop en de verpakking was ver van nieuw. Via de klantenservice werd dit niet serieus genomen.
10 okt 2023
Dat is zeker niet de bedoeling en daarom wordt dit intern nog verder in behandeling genomen voor jou.
21 sep 2023

Click en collect product betaald niet geleverd

Click en collect product betaald maar niet meer aanwezig in de winkel en nalevering ook niet. Ondertussen nog geen terug betaling, product heel toevallig na aanbieding weer leverbaar. Met andere woorden tussen wal en schip
21 sep 2023
Wat jammer dat het artikel uitverkocht bleek. Door onderlinge communicatie tussen jou en de Klantenservice heeft terugbetaling langer geduurd. Wij hadden niet alle informatie om jou terug te betalen. Gelukkig hebben wij een reactie ontvangen en ben je inmiddels terugbetaald. Bedankt voor deze review!
Kapotte auto gekregen. Batterij geoxideerd en alles van binnen weggerot. Het was een sinterklaascadeau voor ons kleinkind. Wil een nieuwe auto voor a.s. vrijdag. Nog geen reactie teruggekregen.Dat gaat dus niet meer lukken.
3 dec 2023
Wat vervelend dat jij de auto in deze staat hebt ontvangen. Omdat we midden in de drukste periode van het jaar ziten , wordt het een uitdaging dit op tijd op te lossen
Medewerkster was onvriendelijk, niet proffesioneel en rook ontzettend naar zweet. Ik begrijp dat het weekend voor kerst is heb zelf ook jaren in een winkel gewerkt maar dit was gewoon echt onvriendelijk en respectloos
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Wij zullen dit meenemen om verder te onderzoeken hoe dit beter kan.
7 mei 2024
Heb nog niks ontvangen dhl is aan de deur geweest zou dag later terug komen niet geweest nu blijft er staan pakket heeft vertraging en intertoys ging het uitzoeken en zouden me vandaag nog mailen nog geen mail gehad
10 mei 2024
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Vervelend dat het pakket niet tijdig is aangekomen. Ondertussen is er vernomen dat het pakket naar een DHL Service point is gebracht, maar ophalen bij hen door omstandigheden niet mogelijk is. Vriendelijk verzoek de track and trace in de gaten te houden zodat jij het pakket alsnog in ontvangst kan nemen

Te laat geleverd

De bestelling werd twee dagen later (en dus te laat) bezorgd. Wellicht kunnen jullie hier niets aan doen en ligt het aan DHL. Maar dit zou wel een reden voor mij zijn om niet meer zo snel bij Intertoys te bestellen.
Antwoord van Intertoys.nl
Wat jammer dat jouw pakket te laat was. We zullen dit meenemen. Bedankt voor jouw review, hopelijk toch tot ziens!
Bestelling is niet geleverd. Contact opgenomen, maar word doorverwezen naar Klarna. Zij geven aan dat Intertoys de factuur moet aanpassen. Ik word dus van het kastje naar de muur gestuurd en dit al sinds 27 januari.
Antwoord van Intertoys.nl
Het spijt ons ten zeerste te horen dat je bestelling nog niet is geleverd en dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Dit is niet de service die we nastreven en we begrijpen dat dit zeer frustrerend voor je moet zijn. Het klopt wat de Klantenservice aan heeft gegeven en daarom staan ze aan de achterzijde in contact met Klarna over jouw bestelling. Er zijn verschillende kanalen waarin je jouw ervaring kenbaar hebt gemaakt, maar de Klantenservice heeft dit in behandeling. Vanuit de overige kanalen volgt geen reactie meer. Klarna heeft aangegeven uiterlijk 24/02 met een reactie te komen.
Er staat een levertijd van 2 dagen aangegeven vervolgens is dit 5. Wat niet erg is, het zijn ten slotte de drukke feestdagen. Maar ik ben nu al 7 dagen verder zonder enige update van de status. En dat vind ik matig.
Antwoord van Intertoys.nl
Dat is zeker niet de bedoeling. Zou je hierover contact willen opnemen met de Klantenservice? Dit kan via 085-000 66 910, email of de live chat op onze website. Zij helpen je graag verder. Sorry voor het ongemak!
Mist een deel van bestelling waarop ik vervolgens dan maar 14 werkdagen op moet gaan zitten wachten. Had niet nodig geweest als er beter keken werd want product is gewoon op voorraad dus daaraan kan het niet liggen
3 okt 2023

Bestelling geannuleerd

De bestelde producten waren niet meer op voorraad, dit werd niet aangegevenop de site. Bestelling werd zodoende door Intertoys geannuleerd. Het geretourneerde bedrag kwam niet overeen met het te betalen bedrag.
4 okt 2023
Bedankt voor jouw review. Vervelend dat jouw zeer gewilde product niet op voorraad was na het plaatsen van de bestelling. Dit probeert Intertoys zoveel mogelijk te voorkomen. Er is gezien dat jij een bestelling had geplaatst en er inderdaad 0.01 cent te weinig was gecrediteerd. Dit is inmiddels opgelost.