Intertoys.nl- Logo - Beoordelingen

Intertoys.nl

5.287 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.068 beoordelingen in totaal

Goede prijs en snel verzonden. Helaas is de doos van deze UCS Lego set beschadigd wat bij een 'Collectors' item van ruim €637,50- toch een teleurstelling is. Ook zijn de inserts van de originele omdoos kapot gesneden om een aantal kleinere items van de bestelling hierbij in te stoppen. Aangezien ik zelf dit soort dingen met zorg behandel en bewaar is het erg jammer wanneer het met beschadigingen geleverd wordt. Een punt van kritiek ten opzichte van DHL, dit valt Intertoys niet aan te rekenen, een pakket van deze waarde voor de deur zetten, aanbellen en weglopen zonder te weten of er iemand thuis is kan echt niet... Heel veel geluk dat ik toevallig net thuis was.

2 nov 2023
Op vrijdag 2 dure dozen Lego besteld(aanbiedingen). Wat blijkt men verstuurd op vrijdag geen orders…De aanbiedingen waren er zaterdag nog steeds. Levering zou op de dinsdag gebeuren. Geen reactie. Zelf gebeld en dan krijg je call center aan de lijn die vertellen, “u wordt zo teruggebeld”. Uiteraard gebeurd dat niet. Volgende dag weer gebeld. Antwoord u heeft een e-mail ontvangen(uh nee anders belde ik niet). Levering 2 weken vertraagd. Maar ik kreeg het wel. Na 2 weken wordt 1 doos geannuleerd en 1 verstuurd. Echter alle winkels hebben artikel weer op voorraad met aanbiedingsprijs. Zelf maar opgehaald. Wat als artikel er niet meer is(was uitlopend artikel).Een kennis had artikel op zaterdag besteld en dinsdag binnen. Onbegrijpelijk blijkbaar als je als eerste besteld dan kom je onder op de stapel… Dus geen real-time voorraad systeem, geen en/of verkeerde communicatie. Dus nooit meer want geen enkele zekerheid. Op voorraad zegt dus niets.

Beoordelingen voor Intertoys.nl

De kartonnen verpakking is klungelig ingepakt en arriveerde beschadigd. Met als gevolg dat de Lego doos ook beschadigd is geraakt. Graag een nieuwe toesturen.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het achterlaten vasn een review. Dit is niet is het kanaal om jouw besteling af te handelen, maar de Klantenservice helpt jou graag verder.

Bestellen is prima, afhalen niet.

Bestellen is prima maar het afhalen in de winkel was een groot fiasco. Ongeïnteresseerde medewerkers die zichzelf heel interessant vinden. Erg onprofessioneel.
Antwoord van Intertoys.nl
bestelling niet geleverd en ook na herhaalde reclamatie via mail en trustee shop totaal geen reactie ! foutief pakket bezorgd en weer opgehaald door verzender
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Wij zullen dit meenemen om verder te onderzoeken hoe dit beter kan. Ondertussen helpt de Klantenservice jou graag verder.
11 jun 2024

Retour brief

bij de ene verzending stoppen jullie wel een retour brief bij nu bij mijn volgende niet. Heel jammer want ik moet nou maar een printer ergens zoeken. bedankt
14 jun 2024
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wij werken al enige tijd met het aanmelden van een retour via onze website en zijn de retourformulieren komen te vervallen. Het kan zijn dat de locatie waar jouw pakket is ingepakt nog papieren formulieren hadden en deze liever niet weggooien maar opmaken. Dat is best duurzaam en dat kunnen we waarderen. https://www.intertoys.nl/retour-aanmelden
7 jun 2024
Levering in een veel te grote doos waardoor beschadigd tijdens transport. Artikel in doos licht beschadigd. Advies: kleinere doos of opvullen met luchtzakjes
11 jun 2024
Bedankt voor jouw review. Vervelend dat jouw bestelling beschadigd binnen is gekomen. De Klantenservice heeft aangegeven dat het terug mag voor een terugbetaling. De retour aanmelding/ zending is helaas nog niet ontvangen. Indien er nog hulp nodig is, staat de Klantenservice graag voor jou klaar.
3 dec 2023
Bestelling van 25 nov ligt nog in distributiecentrum. Terwijl Intertoys in onze woonplaats Naaldwijk is. Had verwacht dat het daar sneller zou zijn. Helaas.
26 okt 2023
Op de site stond dat het artikel op voorraad was. Later neem dit niet het geval. Een zeer teleurgestelde kleindochter. Site beter bijwerken Meer voorraad
2 nov 2023
Bedankt voor jouw review, dit wordt teruggekoppeld
Product (nog) niet ontvangen. Daar volgens de bezorgdienst (dhl) ik voor ontvangst getekend heb... Mijn bestelling heeft een waarde van maarliefst 220 euro!
Antwoord van Intertoys.nl
Dat is zeker niet de bedoeling. De Klantenservice helpt je daarom graag verder. Wanneer je voor Klarna hebt gekozen als betaalmethode, dan dien je dit eerst bij hen aan te geven.
Afgelopen maandag mail gekregen dat bestelling onderweg is. Het is nu vrijdagavond, nog steeds niet aangekomen! Nu te laat met cadeau voor een verjaardag
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Excuses voor de late bezorging. Het verloop van deze bezorging koppelen wij terug.
Heb een defect product gekregen. Daarnaast was het klantcontact via de chat erg raar en ik voelde me niet gehoord. Ze deed echt een beetje alsof ik dom was
17 nov 2023
Bedankt voor jouw review. Het probleem is imniddels opgelost gelukkig. Het contact is in kaart en zal ter lering worden gebruikt. Het is nooit de intentie onze klanten dit gevoel mee te geven, excuses hiervoor.
Maken reclame op de site met ophalen binnen een uur. Na 1,5 nog niks gehoord. Ben er heen gegaan en de twee dames achter de kassa waren aan het kaarten.
19 apr 2024
Bedankt voor het achterlaten van jouw ervaring. Dit koppelen we wij terug zodat dit verder onderzocht kan worden.

My order was cancelled

I ordered a lego set and my order was processed already, but it went out of stock so it got cancelled. I was refunded but it was very inconvenient for me.
Antwoord van Intertoys.nl
Thank you for leaving a review. Apologies that expectations were not met. We will do our best to improve this.
24 okt 2023
Het is niet echt de schuld van Intertoys maar ik heb de bestelling nog niet ontvangen. Had zaterdag bezorgd moeten worden en is nu, dinsdag er nog niet. 🥹
25 okt 2023
Intertoys werkt samen met DHL om de leverbelofte waar te maken. Het advies is contact op te nemen met de Klantenservice zodat zij voor jou uit kunnen zoeken waarom het nog niet bezorgd is.
Ik heb pakketje besteld is niet gekomen. Toen k belde zei ze dat die geannuleerd omdat niet op voorraad is maar wel besteld en iemand anders had voorang
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze review! Het is niet zo dat iemand anders voorrang heeft gekregen. Helaas was jouw bestelling net te laat en was het artikel al online uitverkocht.
15 mei 2024
Click en collect voorraad niet correct. Kwam voor niets in de winkel bleek niet op voorraad. Vervolgens kwam pakket pas veel later na dagen thuis aan.
17 mei 2024
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Jammer te vernemen dat dit niet actueel was. Er is helaas een storing geweest, maar deze is inmiddels opgelost.

Denk mee met de klant

Meedenken met de klant. Er worden geen oplossingen geboden bij een probleem. Alle opties, die een klant voorlegt, worden als niet mogelijk weggewuifd.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Wij zullen deze feedback gebruiken ter verbetering.
22 nov 2023
Ik vind het heel zielig om na een aankoop van 45 euro een plastic tasje te moeten kopen van 0,25 eurocent. Volgende online. Brengen ze het aan de deur.
23 nov 2023
Bedankt voor deze review. Dit gebeurd volgens de Nederlandse wet- en regelgeving. Er kunnen ook extra kosten verbonden zijn bij een online aankoop, maar vooralsnog gratis bezorging vanaf 20.-. https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/afval/verbod-op-gratis-plastic-tassen#:~:text=Minder%20plastic%20afval&text=Een%20groot%20deel%20belandt%20in,tassen%20aan%20deze%20Europese%20verplichting.

Beschadigd product door slechte verpakking

Het product kwam beschadigd aan doordat het verpakt was in een slechte kwaliteit omdoos. Deze was volledig opengescheurd bij aflevering van het pakket.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze terugkoppeling. De inpakkers zijn inmiddels op de hoogte en zullen dit verbeteren.
20 mrt 2024
Geen idee dat de bestelling al afgegeven was bij de buren. En er zat totaal iets anders in dan het bestelde. Al met al beter in de winkel kunnen kopen
Antwoord van Intertoys.nl
Dank je wel voor je feedback. De Klantenservice helpt je graag verder. Wij nemen jouw feedback mee.
Verzending van een bestelling duurt veel te lang. Heeft 3 werkdagen geduurd voordat het pakket werd verstuurd. Daarna dan wel binnen een dag bezorgd.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze review. Wij zullen dit meenemen om verder te onderzoeken hoe dit beter kan.