Intertoys.nl- Logo - Beoordelingen

Intertoys.nl

5.287 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.068 beoordelingen in totaal

Goede prijs en snel verzonden. Helaas is de doos van deze UCS Lego set beschadigd wat bij een 'Collectors' item van ruim €637,50- toch een teleurstelling is. Ook zijn de inserts van de originele omdoos kapot gesneden om een aantal kleinere items van de bestelling hierbij in te stoppen. Aangezien ik zelf dit soort dingen met zorg behandel en bewaar is het erg jammer wanneer het met beschadigingen geleverd wordt. Een punt van kritiek ten opzichte van DHL, dit valt Intertoys niet aan te rekenen, een pakket van deze waarde voor de deur zetten, aanbellen en weglopen zonder te weten of er iemand thuis is kan echt niet... Heel veel geluk dat ik toevallig net thuis was.

2 nov 2023
Op vrijdag 2 dure dozen Lego besteld(aanbiedingen). Wat blijkt men verstuurd op vrijdag geen orders…De aanbiedingen waren er zaterdag nog steeds. Levering zou op de dinsdag gebeuren. Geen reactie. Zelf gebeld en dan krijg je call center aan de lijn die vertellen, “u wordt zo teruggebeld”. Uiteraard gebeurd dat niet. Volgende dag weer gebeld. Antwoord u heeft een e-mail ontvangen(uh nee anders belde ik niet). Levering 2 weken vertraagd. Maar ik kreeg het wel. Na 2 weken wordt 1 doos geannuleerd en 1 verstuurd. Echter alle winkels hebben artikel weer op voorraad met aanbiedingsprijs. Zelf maar opgehaald. Wat als artikel er niet meer is(was uitlopend artikel).Een kennis had artikel op zaterdag besteld en dinsdag binnen. Onbegrijpelijk blijkbaar als je als eerste besteld dan kom je onder op de stapel… Dus geen real-time voorraad systeem, geen en/of verkeerde communicatie. Dus nooit meer want geen enkele zekerheid. Op voorraad zegt dus niets.

Beoordelingen voor Intertoys.nl

18 jun 2024
Verkeerde artikel ontvangen voor een verjaardagscadeau, helaas te laat om te ruilen dus het kind heeft niet gekregen wat ik besteld heb.
19 jun 2024
Bedankt voor jouw review. Vervelend dat jij een verkeerd pakketje hebt ontvangen. Wij zien alleen geen contact met de Klantenservice hierover. Indien jij nog hulp nodig hebt dan hoort de Klantenservice dit uiteraard graag.
MF
Math F.
Cadier en Keer
5 mei 2024
We hadden een lijstje met 7 cadeautjes.In de winkel was er geen een in voorraad.Thuis via internet was maar 1 artikel aan huis leverbaar.
10 mei 2024
Bedankt voor delen van jouw ervaring! Populaire artikelen kunnen deze tijd razensnel gaan, maar we blijven ons best doen ons assortiment up to date te houden. Wij hopen dat jij een volgende keer wel jouw gehele lijst kan aankopen!
15 mei 2024
Ik heb mijn bestelling van donderdag nog steeds niet mogen ontvangen, een watertafel is leuk voor kinderen met lekker weer maar helaas..
17 mei 2024
Bedankt voor het achterlaten van jouw ervaring. Zou je dan contact op wilen nemen met de Klantenservice?
16 mrt 2024

Click & Collect werkte niet

Inloggen werkte niet. Click & collect werkte niet. Heb 't nu laten bezorgen maar wilde eigenlijk gewoon afhalen en laten inpakken.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het achterlaten van deze review. Click & Collect werkt alleen wanneer het artikel ook op voorraad is in de winkel van jouw keuze. Mocht je problemen ervaren met jouw account , dan helpt de Klantenservice je graag verder
Pakket is niet bezorgd en ik moet maar 10 werkdagen wachten en dan mag ik terug komen, want is dat nou voor klantvriendelijkheid
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Ik hoop dat je begrijpt dat we landelijk in de topdrukte periode zitten waardoor leverbeloftes niet altijd gehaald kunnen worden door de bezorgdienst. Daarom doet de Klantenrservice ook een beroep op jouw geduld. Zij hebben ervaren dat pakketten niet terugkomen, maar alsnog bezorgd gaan worden. Dit maakt dat het nu niet effieciënt is een alternatief te bieden, de vertraging is immers nog gaande.
9 nov 2023

??? Eerst wat ontvangen

Nou, ik zit nog steeds te wachten op mijn bestelling. Zou 7/11 komen maar ligt nog steeds bij het sorteercentrum??? Volgens dhl??
10 nov 2023
Vervelend dat jij het pakket nog niet hebt mogen ontvangen. Gezien jouw vragen is het advies contact op de nemen met de Klantenservice. Bedankt voor jouw review.
3 mrt 2024
Artikelen werden in een kapotte doos bezorgd. Artikelen waren ook niet in plastic oid verpakt maar zaten onbeschermd in de doos.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Wat vervelend om te vernemen dat je bestelling niet volgens verwachting is bezorgd. Onze excuses voor het ongemak en de teleurstelling die dit heeft veroorzaakt. Als we je op hiermee nog verder van dienst kunnen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Zorgen dat de bestelling geleverd wordt en niet de klant laten wachten werken om wat te krijgen. Wat nog steeds niet gelukt is.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Wij zullen deze feedback gebruiken ter verbetering. De Klantenservice helpt jou graag verder.
IK ZIT AL BIJNA EEN WEEK OP MIJN PRODUCT TE WACHTEN. IEDERE DAG BELOOFD DHL OM HET TE LEVEREN, MAAR DAT GEBEURT TOT NU TOE NIET.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Het pakket is inmiddels bezorgd.
16 nov 2023
Pakket werd afgeleverd in een doos die waarschijnlijk in het water heeft gelegen. Retour gestuurd. Wacht nu op de tweede zending
17 nov 2023
Bedankt voor deze review! Excuses dat het niet in de juiste staat is geleverd.

Slechte levertijd

Bestelling zou binnen 1 tot 2 dagen geleverd worden. Echter na 5 dagen nog steeds niet geleverd en bezorgdatum nog onbekend....
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Excuses dat de bezorgdatum niet gehaald is. Wij gaan ons best doen dit te verbeteren. De Klantenservice helpt jou graag verder.
De bestelling is nog steeds niet binnen! Ik moet nu dubbele kosten maken om een sinterklaas cadeau voor mijn kinderen te hebben
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze review. Vanwege de topdrukte en de weersomstandigheden kan het langer duren. Sorry hiervoor! Met de track and trace code kun je het bezorgmoment volgen en anders helpt de Klantenservice jou graag verder.
Jullie reageren helaas niet op mijn mailtjes! We hebben met pakjesavond een kapot artikel gekregen maar helaas 0,0 reactie.
Antwoord van Intertoys.nl
Heb jij de mail naar het juiste emailadres verzonden? De Klantenservice heeft geen mail ontvangen over dit bestelnummer. Het advies is daarom ook de mail nogmaals te verzenden zodat jij sneller geholpen kan worden. klantenservice@intertoys.nl
wou m’n online bestelling retouren in de winkel en dat kon blijkbaar niet heb daar een half uur gewacht en slecht geregeld
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review! Retouren kunnen in de winkel teruggebracht worden; https://www.intertoys.nl/klantenservice/ruilen-retourneren
Although my order should be sent in 1-2 days according to website it is stuck already more than a week in delivery service.
Antwoord van Intertoys.nl
Thanks for your review. According to the track and trace DHL already has your package. With our expericience they will deliver it. That why Customer Support didn't offer an replacement yet. Apologies for this delay.
Volgende dag in huis klopt niet helaas. Ik wacht al een week. Erg jammer en ze zeggen dat je moet afwachten ivm drukte...
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat jij een review hebt achtergelaten. Op dit punt kan er gen alternatief geboden worden omdat DHL heeft aangegeven dat dit pakket naar de ontvanger gaat. Sorry voor de opgelopen vertraging.

Bestelling werd steeds uitgesteld

Jullie kunnen er misschien weinig aan doen maar DHL bleef de bestelling uitstellen daardoor te laat ook onze pakjesavond.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze review. Sorry dat jij jouw pakket niet op tijd hebt kunnen ontvangen. Wij zullen deze feedback gebruiken.

Klantenservice

Wat aan de mensen doen die bij de klantenservice zitten absoluut niet klantvriendelijk en absoluut niet oplossing gericht
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Wij zullen deze feedback gebruiken ter verbetering.
Lego doos geplet niet de eerste keer. een keer een natte Lego doos, en nog een doos waar de verpakking al was doorboord.
16 mei 2024
Op 8 mei de bestelling gedaan, vandaag 16 mei nog steeds niks binnen...daar gaat het verjaardagscadeau voor mijn zoon...
17 mei 2024
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. De Klantenservice helpt jou graag verder