Intertoys.nl- Logo - Beoordelingen

Intertoys.nl

5.185 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.591 beoordelingen in totaal

Goede prijs en snel verzonden. Helaas is de doos van deze UCS Lego set beschadigd wat bij een 'Collectors' item van ruim €637,50- toch een teleurstelling is. Ook zijn de inserts van de originele omdoos kapot gesneden om een aantal kleinere items van de bestelling hierbij in te stoppen. Aangezien ik zelf dit soort dingen met zorg behandel en bewaar is het erg jammer wanneer het met beschadigingen geleverd wordt. Een punt van kritiek ten opzichte van DHL, dit valt Intertoys niet aan te rekenen, een pakket van deze waarde voor de deur zetten, aanbellen en weglopen zonder te weten of er iemand thuis is kan echt niet... Heel veel geluk dat ik toevallig net thuis was.

2 nov 2023
Op vrijdag 2 dure dozen Lego besteld(aanbiedingen). Wat blijkt men verstuurd op vrijdag geen orders…De aanbiedingen waren er zaterdag nog steeds. Levering zou op de dinsdag gebeuren. Geen reactie. Zelf gebeld en dan krijg je call center aan de lijn die vertellen, “u wordt zo teruggebeld”. Uiteraard gebeurd dat niet. Volgende dag weer gebeld. Antwoord u heeft een e-mail ontvangen(uh nee anders belde ik niet). Levering 2 weken vertraagd. Maar ik kreeg het wel. Na 2 weken wordt 1 doos geannuleerd en 1 verstuurd. Echter alle winkels hebben artikel weer op voorraad met aanbiedingsprijs. Zelf maar opgehaald. Wat als artikel er niet meer is(was uitlopend artikel).Een kennis had artikel op zaterdag besteld en dinsdag binnen. Onbegrijpelijk blijkbaar als je als eerste besteld dan kom je onder op de stapel… Dus geen real-time voorraad systeem, geen en/of verkeerde communicatie. Dus nooit meer want geen enkele zekerheid. Op voorraad zegt dus niets.

Beoordelingen voor Intertoys.nl

366 euro betaald en niets gekregen
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. De Klantenservice helpt jou graag verder.
Pakket nog steeds niet ontvangen.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze review. Vanwege de topdrukte en de weersomstandigheden kan het langer duren. Sorry hiervoor! Met de track and trace code kun je het bezorgmoment volgen en anders helpt de Klantenservice jou graag verder.
3 dec 2023
W kartonie brakowało podstawki o ps
Antwoord van Intertoys.nl
Customer service is happy to help you if this applies, in English is also possible
Pakket is nog steeds niet bezorgd.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze review. Vanwege de topdrukte en de weersomstandigheden kan het langer duren. Sorry hiervoor! Het pakket is inmiddels gelukkig bezorgd.
24 nov 2023
Pakket is 6 dagen onderweg geweest
Antwoord van Intertoys.nl
Dat is zeker niet de bedoeling.,bedankt voor deze feedback. Dit nemen wij mee.
17 nov 2023
Verkeerde artikel gekregen.(kleur)
Antwoord van Intertoys.nl
Het artikel is er in één variant, bij retour zullen we kijken wat er mis is gegaan. Bedankt voor jouw review.
5 nov 2023
Er zat een snee in de doos, slordig
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Dit was niet de bedoeling, onze excuses hiervoor. Het mag nog omgeruild worden wanneer je dit wenst. De Klantenservice helpt jou graag verder.
15 mei 2024
Pakket nog steeds niet ontvangen!
21 mei 2024
Dat is zeker vervelend en daarmee helpt de Klantenservice jou graag verder.
24 mrt 2024
Geen producten uit de seal halen.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Het is niet onze bedoeling om producten uit de seal te halen, tenzij dit nodig is voor inspectie of controle voorafgaand aan verzending.
Ik wacht al 4 dagen op mn pakket…
Antwoord van Intertoys.nl
Dat is zeker niet de bedoeling. Zou je hierover contact willen opnemen met de Klantenservice? Dit kan via 085-000 66 910, email of de live chat op onze website. Zij helpen je graag verder. Sorry voor het ongemak!
25 nov 2023
Slechte trage service bij klacht
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Wij zullen deze feedback gebruiken ter verbetering.
23 nov 2023
Ik heb bestelling niet ontvangen
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. De Klantenservice kan je wellicht nog ondersteunen hierin.
I have not received my order yet
Antwoord van Intertoys.nl
Thank you for this review. Due to the peak crowds and weather conditions, it may take longer. Sorry about this! You can follow the delivery time with the track and trace code, otherwise Customer Service will be happy to help you.
Bestelling is nog niet geleverd
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Wij zullen deze feedback gebruiken ter verbetering. Het pakket is inmiddels bezorgd, fijn!
Antwoord van Intertoys.nl
Wat jammer te vernemen dat je problemen hebt gehad met de Klantenservice.Wij zullen het gehele proces doornemen m.b.t. jouw bestellingen en de punten eruit halen waar wij van kunnen leren, bedankt hiervoor.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het achterlaten van deze review. Wij zien echter geen bijzonderheden bij het bestelnummer waar de review over gaat en is er geen contact met hen geweest over deze bestelling. wij willen graag leren van alle feedback. Dit wordt echteer wel meegenomen.
Mijn bestelling huist ergens???
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Vervelend om te moeten lezen dat jouw bestelling niet is aangekomen. Ik wil jou dan ook vragen contact op te nemen met de Klantenservice. Wellicht kunnen zij jou helpen.
1 nov 2023
Verkeerde bestelling ontvangen.
7 nov 2023
Dat is zeker niet de bedoeling. De Klantenservice zoekt dit graag verder voor jou uit om samen tot een passende oplossing te komen. Bedankt voor deze review!
Levering ver na beloofde datum
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Wij zullen deze feedback gebruiken ter verbetering. Het pakket is gelukkig uiteindelijk bezorgd, fijn!