Didi.nl- Logo - Beoordelingen

Didi.nl

242 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden242 beoordelingen in totaal

Boven een bepaald aankoop bedrag, bijvoorbeeld €75, de verzendkosten gratis maken. Tevens een omruil-systeem hanteren waarbij je bij omruilen (qua maat) geen verzendkosten hoeft te betalen. Dit omdat jullie geen fysieke winkels hebben zodat je t kan passen. (Hoewel ik nu zie dat jullie enkele winkels hebben echter niet bij mij in de buurt). Verder ben ik zeker tevreden.

Mijn ervaring. 1. Eerste incident:Mijn retourpakket is niet te vinden en ik moet veel te lang wachten op mijn geld. 2. Tweede incident: geen retourlabel en geen retourformulier. Ik heb meermaals gemaild zonder resultaat. Toen gebeld en dat verliep beter. Maar alleen niet alle formulieren gekregen. Vervolgens krijg ik een mail waarin de documenten moeten zitten, maar helaas geen bijlages. Enz. Enz. Retourneren valt vies tegen.

Beoordelingen voor Didi.nl

Antwoord van Didi.nl
Dank je wel Hariette. Ik zal jouw feedback doorspelen aan de juiste mensen binnen DIDI.
EP
Elvira P.
Magdeburg
12 okt 2024

Tolle Mode

Hier gibt es tolle und auch ausgefallene Mode, die es in Deutschland nicht gibt. Leider gibt es nur noch den Online-Shop - im Geschäft hab ich lieber gekauft, weil man gleich anprobieren konnte. Versandkosten nach Deutschland sind ok. Versand erfolgt schnell mit Sendungsverfolgung. Allerdings muss man im Voraus bezahlen.
Antwoord van Didi.nl
Sehr geehrte Frau Pauluth, vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Ich werde Ihr Feedback an die zuständige Person innerhalb von DIDI weiterleiten. Viel Spaß mit Ihrem Einkauf.
11 okt 2024

Altijd wat a ders en goed op elkaar afgestemd.

Ik vind heel veel kleding van Didi leuk. In andere winkels kan Ik nooit wat leuks vinden. Broeken zijn goed van lengte voor mijn lange benen. Je kunt de kleding jaren aan. Prijs en kwaliteit prima op elkaar afgestemd. Het lijkt altijd dat ik geheel a dere kleding heb, dan mijn omgeving. Prima dus!
11 okt 2024
Super bedankt voor deze complimenten Anneke! Ik zal het doorspelen aan onze designers en stylisten.
Ik ben blij met online doorstart van DIDI, maar vind de variatie en kwaliteit van een aantal producten echt veel minder dan ten tijde van de fysieke winkels. Daardoor maak schaf ik enkel nog de bewezen goede stukken aan en winkel ik nu meer bij andere zaken.
Bedankt Margien :-)
HA
Heleen A.
Utrecht
11 okt 2024
Duidelijk over de bestelstatus na de verzending. Ik zou het op prijs stellen om na het bestellen een bevestigiingsbericht te krijgen wanneer de bestelling verpakt en verzonden gaat worden. Bij terugsturen staat het geld snel weer op mijn rekening.
11 okt 2024
Beste Heleen, allereerst bedankt voor de mooie positieve beoordeling! En goed dat je ons feedback geeft op wat er nog beter kan in ons proces! Ik zal jouw tip doorsturen naar de juiste persoon binnen DIDI. Dit zou inderdaad een mooie toevoeging kunnen zijn.
Ik vond het heel jammer dat de winkels van didi failliet gingen. Heb toen een poos gehad, dat ik niet wist waar ik mijn kleding moest kopen. Tegenwoordig koop ik alles weer bij didi, maar online. Zij hebben precies mijn maat en smaak van kleding
Antwoord van Didi.nl
Wat een mooie recensie Cobie. Dank hiervoor! :-)

Het DiDimeisje

Ben zo blij dat jullie weer in de winkels te koop zijn. In het echt zien en passen is altijd leuker. Het personeel was ook altijd heel persoonlijk. Mijn kledingstijl is de DiDistijl en zo wordt ik ook gekscherend genoemd: het DiDimeisje.
11 okt 2024
Wat zijn wij blij met onze DIDI meisje. Echte ambassadrice :-). Wij liggen inmiddels in bijna 15 winkels. We werken hard aan een betere verdeling over het land. Ook al zijn dit niet onze "eigen" winkels, proberen we wel een deel van de collectie weer "tastbaarder" te maken via de stenen winkels. Heel veel shopplezier Lia.

Mijn favoriete merk!

Makkelijk bestellen, snelle levertijd, 60 dagen bedenktijd, retouren worden snel afgehandeld. De kleding is niet goedkoop maar wel van hele goede kwaliteit. En je kan heel veel artikelen met elkaar combineren! Top!!
11 okt 2024
Bedankt voor de complimentjes Thea. Ik zal jouw feedback doorgeven aan onze designers en stylisten :-)

Goede kleding, goede service

Zowel bestelling, als afhandeling van een retour zijn snel en probleemloos. Kwalitatief goede kleding. Ik heb slechts 1 maal wegens matige kwaiteit een blouse retour gestuurd. Geld werd snel en teruggestort
11 okt 2024
Wat een mooie beoordeling Patricia. Wij zijn er super blij mee! :-)
Verzending en retour verliepen correct. Jammer dat ik moest terugsturen. Belgische klanten raad ik aan om beter de voorwaarden te lezen dan ik deed. Retour vanuit België is een dure grap!
Prijs/kwaliteit verhouding is goed; maatstelling klopt en de kleuren komen goed overeen. De collectie is nog steeds onderscheidend. Verzending gaat snel dus ik ben tevreden

Afrekenen

Vind het jammer dat vooraf afgerekend moet worden. Is wel eens lastig als je niet je maat weet en alles weer terug moet. Verder al jaren tevreden klant mooie kwaliteits mode
12 okt 2024

Fine blouses

Leuke, lekker zittende blouses. Heel blij mee Altijd fan van DIDI geweest. Jammer dat ze geen fysieke winkels meer hebben, want ben helaas geen fan van digitaal shoppen
Antwoord van Didi.nl
Dank je wel Carin. Wij zijn bezig met het uitrollen van ons merk bij andere ondernemers die een kleding winkel hebben. DIDI is nog niet van plan om met eigen winkels terug te keren. https://www.didi.nl/nl/vind-een-winkel/
MT
Maud T.
Santpoort-Noord
11 okt 2024

Didi is persoonlijk. Didi is meer !

Voor mij is Didi een merk dat zich onderscheidt van alle andere merken. Altijd net even anders. Net meer iets gedurfd. In kleding van Didi ben je net even anders.
Antwoord van Didi.nl
Dank je wel Maud. Ik zal dit compliment intern doorgeven ;-)
11 okt 2024
Mooie kleding. Ik ben liefhebber van laagjes in de zelfde kleuren. Het zal mooi zijn als jullie dat op jullie site ook adviseren in vorm van afbeeldingen.
Antwoord van Didi.nl
Dank je wel Fatiha. Ik zal je feedback doorgeven.
Goede service en mooie spullen. Nog altijd jammer dat er geen winkels meer zijn van Didi maar het webalternatief is second best. Kwaliteit is gebleven.
Dank je wel Noelle!
MS
Marieke S.
Niederlande
De broek viel wat klein, geretourneerd en een maat groter besteld. Verzendingen waren snel maar ook afhandeling van het retour product was mooi vlot
11 okt 2024
Minpuntje: vanuit België zijn de retourkosten voor eigen rekening! Dit houdt me inmiddels toch wel tegen om regelmatig aankopen te doen 😢
11 okt 2024
Beste Karin, wij weten dat dit een drempel vormt voor sommige zuidelijke buren. Maar weet dat wij druk bezig zijn om ook voor België de retouren gratis te krijgen. Blijf ons volgen voor de laatste updates. En bedankt voor je feedback.
11 okt 2024
De stoffen zijn bijzonder goed. Veel dezelfde modellen van verschillende stoffen. Is prima. De prijs ligt wel aan de hoge kant.
Dank je wel Jeanne! :-)

Snelle service

De shirts die te groot waren konden simpel terug gestuurd en binnen enkele dagen was het geld terug gestort op mijn rekening