Easytoys.nl- Logo - Beoordelingen

Easytoys.nl

7.451 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.100 beoordelingen in totaal

2 mei 2024
Ik geef aan dat ik het 4 dagen later bezorgd wil hebben maar had gewoon de volgende dag. En tjah, ik zeg het niet voor niks

Beoordelingen voor Easytoys.nl

Noordwijk
2 mei 2024

Verkeerde datum

3 mei 2024
Bedankt voor je feedback en het delen van je ervaring. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn wanneer een pakket eerder komt dan verwacht als je een latere datum hebt aangegeven. In dit specifieke geval hebben we ervoor gekozen je bestelling eerder te verzenden vanwege de verwachte vertragingen rondom Koningsdag. We wilden er zeker van zijn dat je pakket op tijd bij je zou aankomen, gezien de mogelijkheid van vertraagde leveringen rondom deze dag. We hadden echter niet verwacht dat deze aanpassing zou resulteren in een te vroege levering. Het spijt ons dat we hiermee niet aan je verwachtingen hebben voldaan. We zullen ons best doen om dit in de toekomst te voorkomen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip. Vriendelijke groet, Adriën
27 jan 2024
Slecht, ik heb nog steeds niks ontvangen. En ze doen moeilijk om mij ook maar iets tegemoet te komen. Ze zeggen voor 21.00 besteld de volgende dag in huis. Maar ik wacht al 8 dagen en heb nog niks. Eerste x kreeg ik een verkeerde kluis code. Deze was leeg. Daarna was het pakket ineens door iemand anders afgehaald. Toen was die toch weer in de kluis gelegd. Hier een nieuwe code voor gekregen, deze werkte niet. Daarna weer een nieuwe code gekregen, ik de volgende dag erheen. Uw pakket is telang blijven liggen en wordt naar een bezorg punt gebracht. Nu wacht ik alweer 3 dagen. Ik heb gebeld en het enige wat ze zeggen, ja wij hebben een onderzoek gestart. Wacht maar af meer kunnen wij niet. Dus ik denk, stuur mij een nieuwe en haal die oude maar terug.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Allereerst willen wij onze oprechte excuses aanbieden voor de frustraties en het ongemak dat u heeft ervaren met de levering van uw bestelling. Wij begrijpen dat de vertraging en de verwarring rondom de levering van uw pakket niet acceptabel zijn. Met betrekking tot de door u genoemde problemen, willen wij bevestigen dat er inderdaad een onderzoek was gestart bij de vervoerder om niet alleen te achterhalen wat er mis is gegaan, maar ook om te voorkomen dat dergelijke problemen zich in de toekomst opnieuw voordoen. Helaas duren de onderzoeken bij de vervoerder recentelijk langer dan gebruikelijk en hebben we u inmiddels een nieuw pakket toegezonden. Nogmaals onze excuses voor de overlast en dank u wel voor uw geduld en begrip in deze situatie. Wij waarderen uw feedback, aangezien deze ons helpt onze service te verbeteren. We hopen deze kwestie naar tevredenheid te hebben opgelost en hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Adriën
19 aug 2024

Makkelijk

Voordelen: Ik heb deze toy gekocht omdat ik eerst de max 2 had en deze erg moeilijk schoon te krijgen was een flashlight beviel mij niet echt. Dan, maar deze proberen de zwarte gravity evo is sterker, maar deze vind ik toch wel erg fijn omdat hij lichter is als dat je aantrekt, ook is deze iets ruimer waardoor je hem niet wat makkelijker eroverheen wrijft. Nadelen: de charging stand is wel een beetje een djngetje op de foto staat mooit dat je hem kan laten luchten op de stand nou mooi niet hij is veel te zwaar. Mijn advies: makkelijke toy als je iets makkelijks zoekt maar als je niet om makkelijkheid en hygiene geeft of je naar je mening wel een fleshlight of andere sextoy schoonkrijgt koop de lovense max 2.
20 aug 2024
Bedankt voor je uitgebreide review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met je aankoop. 😊 Even een kleine tip: dit platform is eigenlijk bedoeld voor algemene feedback over onze service en winkelervaring. Na je bestelling ontvang je een aparte e-mail waarin je jouw mening over het product zelf kunt delen. Zo komt je review op de juiste plek terecht! We waarderen je enthousiasme en hopen dat je blijft genieten van je nieuwe toy! Vriendelijke groet, Adriën

Goed maar wel wat kritiek

Meerdere malen een artikel gekocht. Eerste keer een satisfyer. Dat duurde een week tot deze bezorgd werd terwijl het de volgende dag geleverd zou worden. Fout van PostNL misschien maar als die onbetrouwbaar is dan moet er niet op de site staan: worde morgen geleverd. Ander punt: pakket kan niet bij de buren worden bezorgd. Ik snap de reden maar aan de andere kant: de doos is discreet en je kan niet zien dat het van EasyToys komt en wat mij betreft mag deze dus gewoon bij de buren worden bezorgd. Laatste punt: dag na mijn bestelling bleek het door mij gekochte artikel in de aanbieding te gaan voor ruim €10,- goedkoper. Was netjes geweest als ik daar vooraf van op de hoogte was gebracht.
Een bestelling geplaatst in de veronderstelling dat het de volgende dag in huis zou zijn ivm de feestdagen. Nu al het begrip dat het een dag langer kan duren. Na meer dan een week te hebben gewacht en niks te hebben ontvangen er maar achter aan gebeld, wordt het probleem bij mij terug gelegd omdat Easytoys mijn pakketje al heeft “afgegeven” aan PostNL na meer dan drie dagen veel gemaild en gebeld te hebben, krijg ik nu hopelijk mijn geld terug (nog afwachten) en kwam de aap uit de mauw dat easytoys nooit mijn bestelling heeft aangeboden aan PostNL. Qua service en klantvriendelijkheid uitermaten slecht.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat uw pakket is zoekgeraakt! Ik zie dat het aankoopbedrag inmiddels is teruggestort. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën
3 feb 2024
Ik wacht inmiddels al ruim meer dan een week op een pakket van 100 euro! Vage berichten ontvangen met dat er iets niet op voorraad is, maar geen duidelijke taal wat er dan niet is, maar ook niet mijn order laten annuleren zodat ik wat nieuws kan bestellen. Je wordt op elke manier tegengewerkt. Ik vind dit enorm kwalijk. De klant moet zelf maar gaan gissen en afwachten. Er wordt geen passende oplossing gevonden, punten die je hebt ingewisseld worden ook niet teruggegeven ondanks dat je je order niet ontvangt.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend! De bestelling heeft inderdaad vertraging opgelopen door een niet voorradig artikel. Ik zie dat er hierover 2 mails naar u zijn verzonden met uitleg en om welk artikel het gaat. Uiteraard kunt u een bestelling altijd annuleren als deze nog niet verzonden is. Het niet voorradige artikel is uit de bestelling gehaald en uw pakket wordt vandaag bij de pakketautomaat afgeleverd. De tracking die u per mail heeft ontvangen geeft de laatste informatie over de levertijd weer. Zijn er nog vragen of onduidelijkheden, laat het ons weten, we helpen u graag! Excuses voor de vertraging en het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën