Easytoys.nl- Logo - Beoordelingen

Easytoys.nl

7.402 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.051 beoordelingen in totaal

2 mei 2024
Ik geef aan dat ik het 4 dagen later bezorgd wil hebben maar had gewoon de volgende dag. En tjah, ik zeg het niet voor niks

Beoordelingen voor Easytoys.nl

Persoonlijk vind ik het niet zo wauw. Maakt vrij veel lawaai en is niet heel krachtig. Tip: satisfyer kopen ;)
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Het spijt me te horen dat een product dat u heeft besteld niet geheel naar verwachting is. Neem alstublieft contact op met onze klantenservice zodat we samen met u naar een oplossing kunnen zoeken. De reviews op dit platform hebben betrekking op ons als winkel. U kunt op onze website (shop) een productreview achterlaten, u ontvangt na het ontvangen van uw bestelling per mail een uitnodiging hiervoor. We hopen dat u tevreden bent over de levering, de informatie en het contact dat u met ons had. Met vriendelijke groeten, Adriën
21 jan 2024
Heb nog steeds niets ontvangen nadat het opnieuw zou worden opgestuurd. Geen bericht gehad of iets dergelijks
Antwoord van Easytoys.nl
Het pakket wordt vandaag verzonden, de mail met de tracking volgt nog later op de dag.
7 jan 2024
Ik dacht dat ze discreet met je gegevens omgaan, ondertussen zijn m'n gegevens doorgespeeld naar deze site...
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Helaas begrijp ik uw bericht niet goed. U kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice voor vragen en onduidelijkheden. Met vriendelijke groet, Adriën

Stukken goedkoper bij bol.com

Is zoveel goedkoper bij bol.com. Dit aangegeven bij klantenservice maar die zeiden er niks aan te gaan doen.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. De prijzen kunnen dagelijks variëren, dat heeft met meerdere factoren te maken. Het is altijd goed om vóór een aankoop even te checken natuurlijk. Mocht het toch elders goedkoper zijn mag een ongeopend artikel uiteraard geretourneerd worden. Met vriendelijke groet Adriën
7 apr 2024
Bewust voor paasweekend besteld. Was erna pas geleverd, pakket niet op tijd naar PostNL. Ik voor 11 besteld
Antwoord van Easytoys.nl
Beste Marit, Bedankt voor je bestelling en het vertrouwen in ons, vooral voor zo'n belangrijk moment als het paasweekend! We zien dat je bestelling op tijd bij ons binnenkwam en hebben deze op tijd mee kunnen geven aan de vervoerder. Echter, door vertragingen in het sorteercentrum is de levering helaas niet gelukt zoals gepland. Onze excuses hiervoor! We begrijpen hoe teleurstellend dit moet zijn en willen graag samen naar een passende oplossing zoeken. Denk bijvoorbeeld aan een kortingscode voor je volgende bestelling. Laat ons weten hoe we dit het beste voor je kunnen oplossen. We staan voor je klaar. Groetjes, Adriën
Ik had wat besteld maar ik moest er zelf achter komen dat er iets niet geleverd was Geen korting of iets
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je review! Oeps, we hebben een slippertje gemaakt met je bestelling waardoor een deel van je bestelling niet is aangekomen, dat was zeker niet onze bedoeling! Soms gaat er iets mis en lijkt een artikel een eigen wil te hebben. Helaas hebben we geen magische glazen bol (die zijn blijkbaar ook uitverkocht), dus als je ons niet laat weten dat er iets mist, zijn we een beetje als Sherlock zonder clues. Laat ons dus zeker weten wat er ontbreekt, zodat we het snel met je kunnen oplossen. Het is nooit leuk als iets niet volgens plan verloopt, vooral niet als het artikel dat je wilde niet meer voorradig is. Gelukkig is de terugbetaling goed geregeld. Nogmaals excuses voor het ongemak! Mocht je nog vragen of zorgen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groet, Adriën
10 mrt 2024
Post nl vervangen. Die service is niet eens 1 ster. Waarom geen optie voor DHL. Betaal ik graag meer voor
Overdoos ongeveer 20 keer te groot!!! Overmatig karton gebruikt!!! Denk aan de natuur!!! Product is goed!
Het is echt waardeloos. Het werkt niet, het voegt niks toe. De recensies waren veelbelovend maar helaas.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat jammer dat het door u bestelde artikel niet naar verwachting is. Dit artikel kan heel divers gebruikt worden. Voor tips en tricks, klachten en vragen over artikelen kunt u het beste even contact opnemen met onze klantenservice. We helpen u graag! Met vriendelijke groet, Adriën

Werkt voor geen meter

Wat een teleurstelling, de satisfyer werkt voor geen meter, meer irritant, dan plezier, deed zelfs pijn.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat de Satisfyer voor u niet het juiste artikel lijkt te zijn. Het is sowieso belangrijk glijmiddel te gebruiken als het pijnlijk is want pijnlijk is zeker niet de bedoeling en ervaring van andere "gebruikers". Mocht het om een defect gaan of wilt u tips en tricks? Neem alstublieft contact op met onze klantenservice. We helpen u graag! Met vriendelijke groet, Adriën
Een van de producten die heb besteld werkt niet. Heel erg jammer, zou ook graag in contact willen komen.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Het spijt me te horen dat een artikel uit uw bestelling niet werkt. Neem alstublieft contact op met onze klantenservice zodat we samen met u naar een oplossing kunnen zoeken. We zijn dagelijks bereikbaar via telefoon, chat en mail. De reviews op dit platform hebben betrekking op ons als winkel. U kunt op onze website (shop) een product review achterlaten, u ontvangt na het ontvangen van uw bestelling per mail een uitnodiging hiervoor. We horen graag van u voor een snelle oplossing! Met vriendelijke groeten, Adriën
De doos was stuk dus je kon goed zien wat erin zat ,raad aan dat beteren en stevigere dozen gebruiken.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je review. Ai, dat is niet de bedoeling! Echt balen dat de doos beschadigd was bij aankomst en sorry dat de inhoud zichtbaar was. Privacy en de staat van je pakket zijn superbelangrijk voor ons. We nemen je feedback serieus en gaan meteen kijken hoe we onze verpakking kunnen verbeteren. Bedankt voor de tip! We willen zeker weten dat jouw toekomstige bestellingen veilig en ongeschonden aankomen. Kun je ons een berichtje sturen met wat meer details? Dan zorgen we voor een passende oplossing. We staan voor je klaar! Nogmaals sorry voor het ongemak en bedankt dat je dit bij ons aankaart. Groetjes, Adriën
7 jan 2024
Aparaat doet het maar op 1 stand en afstandsbediening diet niets op aanzetten na. Uitzetten kan al niet
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend te horen! Vaak is de oorzaak van dit probleem het verkeerd plaatsen van de batterijen. Mocht het alsnog niet werken kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice, we lossen we het dan snel met u op. Met vriendelijke groet, Adriën
nadat ik het opgeladen heb werkt het nog niet! kan geen foto maken van de lucht die eruit moet komen
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Het spijt me te horen dat een artikel uit uw bestelling niet werkt. Neem alstublieft contact op met onze klantenservice zodat we samen met u naar een oplossing kunnen zoeken. Het kan bijvoorbeeld zijn dat het artikel ontgrendeld moet worden. We zijn dagelijks bereikbaar via telefoon, chat en mail. De reviews op dit platform hebben betrekking op ons als winkel. U kunt op onze website (shop) een product review achterlaten, u ontvangt na het ontvangen van uw bestelling per mail een uitnodiging hiervoor. We horen graag van u voor een snelle oplossing! Met vriendelijke groeten, Adriën
ES
eric s.
nagele
Penispomp gekocht. Na 2 keer gebruikt doet ie het niet meer. Laad niet meer op. Waardeloos product.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat de bestelde producten niet naar wens of defect zijn. Deze review betreft echter een beoordeling over ons als shop. We hopen dat u tevreden bent met de levering, informatie en eventueel contact dat u met ons heeft gehad. Als u nog geen contact heeft gehad willen we u vragen contact op te nemen met onze klantenservice. Graag kijken we samen met u naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Adriën

Onjuiste levertijd en slechte klantenservice

Onjuiste levertijd en een niet meedenkende klantenservice, ze laten je hun eigen probleem oplossen.
Antwoord van Easytoys.nl
Dank je wel voor je review! Het spijt me te lezen dat je ontevreden bent. We willen graag ons best doen om daar wat aan te veranderen, zou je wat meer details met ons kunnen delen? Als je een mailtje stuurt naar onze klantenservice kijken we wat we voor je kunnen doen! Met vriendelijke groet, Adriën

3 sterren voor product, 5 sterren voor Easy Toys

De 3 sterren zijn voor het product wat ik heb gekocht. De website en levering was helemaal in orde.
Bestelling is niet compleet afgeleverd. Nu dus contact gaan zoeken om product alsnog te ontvangen.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat uw bestelling niet compleet is afgeleverd. We hopen dat u tevreden bent met het contact dat u met ons heeft gehad. Gelukkig zie ik dat het inmiddels is opgelost. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën
14 jan 2024
jammer dat je als je wat besteld niet voorradig is dat het dan lang duurt dat je een bericht krijgt

Werkt niet zoals beschreven

Luv eggs zijn niet waterdicht, vocht komt binnen via de lus. Na 1 keer gebruiken weg moeten gooien
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend! Ik zie in uw bestelling geen Luv Egg maar voor vragen en defecten kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. We lossen het graag met u op. Met vriendelijke groet, Adriën