Easytoys.nl- Logo - Beoordelingen

Easytoys.nl

7.451 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.100 beoordelingen in totaal

2 mei 2024
Ik geef aan dat ik het 4 dagen later bezorgd wil hebben maar had gewoon de volgende dag. En tjah, ik zeg het niet voor niks

Beoordelingen voor Easytoys.nl

1. De daadwerkelijke doorsnede van de cocksringen kwamen niet overeen met de afmetingen van de website. 2. Het geleverde materiaal was niet transparant zoals aangegeven. 3 was mijn eerste bestelling en ook mijn laatste
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je feedback. Het spijt ons dat je bestelling niet voldeed aan je verwachtingen. We zouden graag een oplossing vinden die voor jou werkt, zoals bijvoorbeeld een vervanging met de juiste specificaties of een volledige terugbetaling. Mocht je ervoor openstaan kun je contact opnemen met onze klantenservice, dan zorgen we dat dit snel opgelost wordt. Met vriendelijke groet, Adriën
Ik vond het vervelend dat de emails die ik kreeg en vooral deze laatste over de review heel duidelijk in de melding al over easytoys ging. Als iemand mee gekeken had op mijn telefoon had diegene dat gelijk gezien.
18 apr 2024

Het laatste artikel dat ik kocht was…siliconen penisring

Het laatste artikel dat ik kocht was ondeugdelijk. De siliconen ring bevatte in het midden scherpe randen aan weerszijden, het lijkt wel of de ring samengesteld is uit twee helften. Werd na 5 minuten al pijnlijk
19 apr 2024
Dankjewel voor het delen van je ervaring. Wat vervelend te horen dat je problemen hebt ondervonden met de siliconen penisring die je hebt gekocht. Dit is niet de bedoeling! Het lijkt erop dat er een fabricagefout is opgetreden, en dat spijt ons zeer. We willen dit graag voor je oplossen. Zou je alsjeblieft contact kunnen opnemen met onze klantenservice? We helpen je graag verder met een vervanging of terugbetaling. Groetjes, Adriën
Ik had het verzendmoment ingesteld op een dag dat ik thuis was. Helaas kwam het een dag eerder en werd het bij de buren geleverd. Gelukkig is de verpakking neutraal en was de inhoud van mijn pakket naar wens.
De batterij in het apparaat is te licht en de pulserende bewegingen en trillingen ook. Het gebruiksgemak is zwaar overdreven en er zit geen Ned. gerbruiksaanwijzing bij! Echt een goedkope prul uit China!
GG
G. G.
Zwartewaterland
Product was alles behalve stil, deed wel zijn werk. Schoonmaken was een grote opgave door de plastic ring welke boven op de sleef zit. Al met al een duur product welke helaas niet gebruikt gaat worden.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je bericht. Het spijt me te horen dat producten die je hebt besteld niet naar verwachting lijken te werken. Dit reviewplatform heeft echter betrekking op ons als winkel. We hopen dat je tevreden bent over de levering, informatie en het eventuele contact dat je eventueel met ons hebt gehad. Voor vragen en klachten over producten kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. We helpen je graag met het vinden van een oplossing! Je kunt de artikelen ook beoordelen op onze website, hiervoor ontvangt je per mail een uitnodiging na ontvangst van de bestelling. Met vriendelijke groet, Adriën
Kwalliteit van producten mag veel beter en zeker eventuele vergoedingen/ garantie. Of de ptijs moet lager. Producten gaan binenn half jaar al kapot. Het is een wonder dat ik bog bestel. Meestal leip.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je openhartigheid en eerlijk, dat je ondanks de 'leipe' avonturen nog steeds bij ons bestelt, vinden we haast nobel ;-). Dat willen we natuurlijk rechtzetten! Goed om te weten: op al onze items zit minimaal 6 maanden garantie, en op veel dingen zelfs 2 jaar, tot 5 jaar bij de Womanizer en de Satisfyer. Mocht er dus iets niet lekker lopen binnen die tijd, dan staan we klaar om te vergoeden of vervangen. Heb je vragen, tips of een defect te melden? Laat het ons weten door een berichtje aan onze klantenservice. We horen graag hoe we dingen beter kunnen maken voor je. Groetjes, Adriën
Het is bijzonder om op deze manier vrij snel tot een hoogtepunt te komen. Alleen wat een vreemde ervaring is dat er eigenlijk geen opwinding voor nodig is. De sensatie is daardoor ook snel weg.
Retourneren lukt niet. Ik heb een bericht gestuurd en gevraagd om returnlabel, maar ik ontvang niets. Ze maken het express moeilijk om terug te sturen zodat je er bijna geen zin meer in hebt
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend! Ik zie dat er op 3 januari een retour etiket is verzonden. Mocht u deze niet ontvangen hebben, laat het ons weten, dan lossen we het snel met u op. Met vriendelijke groet, Adriën
17 mei 2024

Bezorgingstijden

Geef geen valse beloftes op jullie website. Jullie staan in een goed licht, hou dat ook zo. Ik heb het specific over de aanname volgens de website met hoe snel een product geleverd wordt.
18 mei 2024
Goedenavond Oscar, Bedankt voor je review. Het spijt mij dat de bezorging niet goed is verlopen. Ik heb inmiddels per mail contact met je opgenomen. Met vriendelijke groeten, Sabine-Klantenservice

Slechte klantenservice

Bestelling vlot geleverd maar defect product dat totaal niet aan de verwachting voldoet en erg generieke antwoorden van de klantenservice die duidelijk geen zin hebben om echt te helpen.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend te vernemen dat u zich niet gehoord voelt. Ik begrijp dat het artikel niet defect is maar dat u een ander artikel had verwacht en er uitleg en een compensatie is aangeboden. Mochten er toch nog vragen en onduidelijkheden zijn, neemt u dan alstublieft nog even contact op met onze klantenservice, we helpen u graag! Met vriendelijke groet, Adriën
3 mrt 2024
overpriced crap The clothing and lingerie looked so great on the picture but I have never felt more cheated when I got the product. Overpriced and very low quality. Sent it back.
Antwoord van Easytoys.nl
Thank you for sharing your experience. I am so sorry to hear that you are not happy with your purchase. That's really not our intention. We want everyone to be happy. We take your feedback seriously and will look at how we can improve. Feel like sending us a message? Then we'll try to find a solution together. Thanks for letting us know. We hope we can rectify it. Apologies for the inconvenience! Kind regards, Adriën
DH
dick h.
NIJVERDAL
Wat een waardeloos ding is het veelteweinig toeren dus teweinig trillingen dus ook slechter klaar komen ik vind pruts ding alleen wel een lang snoer dat is een plus er voor .
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat het door u bestelde artikel niet naar verwachting is. Is zie dat er al contact geweest is met onze klantenservice. Mochten we nog iets voor u kunnen betekenen, laat het ons weten, we helpen u graag! Met vriendelijke groet, Adriën

Slechte omruilvservice

Vindt het niet correct om iets wat niet gebruikt is hier geen goede oplossing voor is, moet het toch uit de verpakking halen om te zien of het is wat ik besteld heben goed werkt.
Het is onwijs gênant van jullie dat wanneer ik opgeef geen mails te willen ontvangen dat ik zowel reclames van jullie ontvang met kortingen en zulke onderzoeken opgestuurd krijg.
Antwoord van Easytoys.nl
Hartelijk dank voor uw bericht. Als u bij ons een bestelling heeft geplaatst ontvangt u drie e-mails: 1 Een orderbevestiging: deze ontvangt u direct na het plaatsen van uw bestelling; 2 Een Track & Trace-code: deze ontvangt u zodra uw bestelling verzonden is; 3 Een review e-mail: deze ontvangt u nadat u de bestelling heeft ontvangen. De review e-mail is geen nieuwsbrief. U kunt zich hiervoor ook niet afmelden, het is een eenmalig verzonden e-mail. Voor een nieuwsbrief kunt u zich zelf afmelden via de link in de nieuwsbrief. Mocht uw vraag bij deze niet beantwoord zijn dan willen wij u verzoeken om uw vraag met betrekking tot de nieuwe Europese privacywetgeving (AVG) te sturen naar het volgende e-mailadres: privacy@edc.nl Met vriendelijke groet, Adriën
28 jan 2024

Waarschijnlijk vergissing advertentie

Ik kreeg een hol rubber voorwerpen, wat op een computer- muis leek. En,..ik dacht iets zou krijgen, om een massage te kunnen geven. Misverstand, denk ik. Heb het retour gezonden
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat jammer dat het door u bestelde artikel niet aan uw verwachtingen voldeed. Ik zie dat het inmiddels met u is opgelost. Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn, laat het ons weten. Met vriendelijke groet, Adriën
Vibrating egg broke within a day I got a Vibrating egg and after trying it out for a day it broke the same day I got, when I got a replacement it broke the day after I got it.
Antwoord van Easytoys.nl
We are sorry to hear about your experience with the vibrating egg. This is definitely not what we want for our customers. Quality and durability are important to us and we would like to rectify this. Often problems like this can be solved with some troubleshooting tips. If it does involve a defect we will make sure a replacement product is shipped. As I see this has already happened to you. For other questions or possible defects you can always contact our customer service so we can help you quickly. Kind regards, Adriën
18 feb 2024

prijs en qualiteit

prijs en qualiteit bevinden zich nog te ver uit elkaar. Service 100 punten wat we gewend zijn, Enkel was onze verwachting hoger aangezien de prijs aan de hoge kant was

Levertijd veel langer dan aangegeven

Op de site staat bij artikelen dat ze de volgende dag bezorgd worden. Maar na een week is de track and trace nog steeds niet werkzaam en heeft PostNL nog niks ontvangen.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw reactie. Het spijt ons te horen dat de levertijd van uw bestelling aanzienlijk langer is dan aangegeven en dat de track and trace informatie niet naar behoren heeft gewerkt. Dit is zeker niet gebruikelijk, het lijkt erop dat het pakket zoekgeraakt is tijdens het verzendproces. We streven ernaar om de beloftes die we maken, waaronder onze leveringstermijnen, na te komen. Echter, het lijkt erop dat we in dit geval tekort zijn geschoten. We willen u er op wijzen dat wij een toegewijd klantenserviceteam hebben dat klaarstaat om u te ondersteunen bij eventuele problemen of vragen. In situaties zoals deze moedigen we klanten aan om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen, zodat we direct actie kunnen ondernemen om de situatie op te lossen. Uiteraard wordt er vandaag nog een nieuw pakket naar u verzonden. De mail met de nieuwe tracking ontvangt u nog later op de dag. We gaan ervan uit dat deze snel actief zal worden. Mocht u verdere vragen hebben, aarzel dan niet om direct contact met ons op te nemen. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën
mijn man had tableten gekocht om een erectie te krijgen precies gedaan zoals op de verpakking stond helaas geen succes het hielp niks jammer voor niks geld uitgegeven.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je eerlijkheid en het delen van je ervaring. Het spijt ons te horen dat de tabletten niet het gewenste resultaat hebben geleverd. We begrijpen hoe teleurstellend dit moet zijn. We willen benadrukken dat de werking van dit soort producten per persoon kan verschillen door een verscheidenheid aan factoren. Hoewel we helaas geen garantie kunnen geven op de effectiviteit, is het ons doel om ervoor te zorgen dat al onze klanten tevreden zijn. Kun je contact opnemen met onze klantenservice? We zouden graag samen naar je situatie kijken en zien hoe we je verder kunnen helpen, misschien met advies of een alternatieve oplossing. Nogmaals dank voor je feedback, die is voor ons erg waardevol. We horen graag van je. Groetjes, Adriën