Easytoys.nl- Logo - Beoordelingen

Easytoys.nl

7.480 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.129 beoordelingen in totaal

2 mei 2024
Ik geef aan dat ik het 4 dagen later bezorgd wil hebben maar had gewoon de volgende dag. En tjah, ik zeg het niet voor niks

Beoordelingen voor Easytoys.nl

mijn man had tableten gekocht om een erectie te krijgen precies gedaan zoals op de verpakking stond helaas geen succes het hielp niks jammer voor niks geld uitgegeven.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je eerlijkheid en het delen van je ervaring. Het spijt ons te horen dat de tabletten niet het gewenste resultaat hebben geleverd. We begrijpen hoe teleurstellend dit moet zijn. We willen benadrukken dat de werking van dit soort producten per persoon kan verschillen door een verscheidenheid aan factoren. Hoewel we helaas geen garantie kunnen geven op de effectiviteit, is het ons doel om ervoor te zorgen dat al onze klanten tevreden zijn. Kun je contact opnemen met onze klantenservice? We zouden graag samen naar je situatie kijken en zien hoe we je verder kunnen helpen, misschien met advies of een alternatieve oplossing. Nogmaals dank voor je feedback, die is voor ons erg waardevol. We horen graag van je. Groetjes, Adriën

Werkt maar 1 keer

Na 1 keer gebruiken deed het apperaat het al niet meer als ik hem dichtdraai dan blijft hij trillen zonder dat ik op de knopjes kan drukken. Gaat ook niet meer uit.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor het delen van je ervaring. Het spijt me te horen een product dat je besteld hebt defect lijkt te zijn. Het probleem dat je beschrijft komt bijna altijd door het verkeerd plaatsen van de batterijen. Ook kun je het beste tijdens niet gebruiken de batterijen verwijderen om leeglopen te voorkomen. Neem alsjeblieft contact op met onze klantenservice zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. De reviews op dit platform hebben betrekking op ons als winkel. Je kunt op onze website (shop) een product review achterlaten, je ontvangt na het ontvangen van uw bestelling per mail een uitnodiging hiervoor. We hopen dat je tevreden bent over de levering, de informatie en het eventuele contact dat je met ons had. Met vriendelijke groeten, Adriën
Als je 24uur levering belooft, houd je daar ook aan. En als dat niet lukt neem verantwoordelijkheid. Jullie hebben laks aan de problemen en klachten van een klant
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je je pakket later hebt ontvangen dan de bedoeling is. Ik zie dat je de 13e hebt besteld en de 14e het niet is gelukt het pakket bij je af te leveren, daarom is het naar een afhaallocatie gebracht. Verder geeft de tracking inderdaad een wat vreemd beeld. De laatste informatie over de te verwachten bezorgtijd vind je in de tracking van PostNL. Bij vragen of onduidelijkheden kun je ons dagelijks bereiken per telefoon, mail of chat. Het vermoeden is dat het met de Valentijn drukte te maken heeft gehad. We helpen je graag verder zodat je van je bestelling kunt genieten en zullen de vervoerder hierop aanspreken. Excuses voor de vertraging en het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën
Ding is veel te klein en doet niet wat het beloofd. Ik gooi hem weg want kan hem ook niet retourneren. De omschrijving en de overige recensies vind ik misleidend
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je bericht. Het spijt me te horen een artikel dat je hebt besteld niet naar verwachting is. Deze review heeft echter betrekking op ons als winkel. We hopen dat je tevreden bent over de levering, informatie en het contact dat je eventueel met ons hebt gehad. Voor vragen en klachten over producten kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. We helpen je graag met het vinden van een oplossing! Het kan bijvoorbeeld zijn dat het artikel nog ontgrendeld moet worden of dat de batterijen niet goed geplaatst zijn. De maten van de artikelen vind je op de website onder de artikelen bij "Maten en Specificaties". Je kunt de artikelen ook beoordelen op onze website, hiervoor ontvangt je per mail een uitnodiging na ontvangst van de bestelling. Met vriendelijke groet, Adriën

Producten langer onderweg

Op de website staat dat de artikelen de volgende dag worden afgeleverd wanneer ze voor een bepaalde tijd worden besteld, maar bij mij duurde het een dag langer.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor het delen van je ervaring! We streven er altijd naar om onze belofte van levering de volgende dag na te komen wanneer bestellingen voor de aangegeven tijd geplaatst worden. Het spijt ons te horen dat dit in jouw geval niet gelukt is. Soms kunnen onvoorziene omstandigheden, zoals vertragingen bij de bezorgdienst, ervoor zorgen dat zaken anders lopen dan gepland. We begrijpen dat dit teleurstellend kan zijn en waarderen je geduld en begrip in deze. Excuses voor deze vertraging! Mocht je verdere vragen of zorgen hebben, neem dan alsjeblieft contact met ons op via onze klantenservice. We staan klaar om je te helpen en eventuele problemen op te lossen! Vriendelijke groet, Adriën
In 2 weken twee bestellingen gedaan die beide post.nl leveringsproblemen hadden. Eerste pakket werd afgeleverd bij post afhaalpunt en de tweede bij de buren…..
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend! Ik zie dat bij 1 pakket de aflevering op het huisadres niet gelukt is, het is gebruikelijk dat het dan bij een afhaalpunt gebracht wordt. Aflevering bij buren is ondanks de discrete verpakking zeker niet de bedoeling, dat staat vermeld op de pakketten. Heel soms komt het voor dat een postbezorger hier overheen kijkt in de drukte. Onze excuses hiervoor! Zijn er nog vragen of onduidelijkheden, laat het ons weten! Met vriendelijke groet, Adriën
Zet aub duidelijk de maten bij de "speeltjes". Veel geld uitgegeven en past voor geen meter. Graag bijsluiters bij erectie pillen die overigens niet werken.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat de producten niet helemaal voldeden aan je verwachtingen. We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn, vooral na een investering in iets nieuws. Over de maten van onze "speeltjes", deze zijn te vinden onder de productbeschrijving bij 'Maten en Specificaties'. Ook de gebruiksaanwijzing en de ervaring van andere gebruikers vind je hier. Mocht je deze informatie gemist hebben of moeilijk vinden, dan nemen we je suggestie ter harte om deze zichtbaarder te maken. Wat betreft de erectiepillen, de werking kan inderdaad per persoon verschillen, zoals bij veel gezondheids- en welzijnsproducten. We waarderen het dat je dit punt hebt aangekaart en willen je vragen contact op te nemen met onze klantenservice. Wellicht kunnen we je adviseren over alternatieve oplossingen of producten die beter bij je passen. We zijn hier om te helpen en willen ervoor zorgen dat je tevreden bent met je aankopen. Met vriendelijke groet, Adriën

Verzending kosten zijn heel hoog en producten in slechte staat

Verzending kosten zijn heel hoog en, ondanks dat, de verzending is niet efficient. Ik heb producten gekocht die niet in goede staat zijn (namelijk roestig)
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Voor klachten over en defecte artikelen kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice. We helpen u graag! Met vriendelijke groet, Adriën

Loveboxxx

De bestelde Loveboxxx bevatte wel leuke artikelen, maar de glijmiddel en massageolie waren al ruimschoots over de houdbaarheidsdatum. Teleurstellend!
Zie artikel nrdit mag niet geruild worden, maar is een lomp zwaar groot apparaat . Heb het niet eens geprobeert en t mag noet terug dat is erg jammer
Antwoord van Easytoys.nl
Hartelijk dank voor uw bericht. We begrijpen dat u uw aankoop wilt retourneren, echter, vanwege strikte hygiënische normen en regelgevingen, kunnen bepaalde producten zoals sextoys, helaas niet worden geretourneerd na opening of gebruik. Deze maatregel is er om de gezondheid en veiligheid van al onze klanten te garanderen. U kunt onze voorwaarden nog een nalezen op de website: Klantenservice: Ruilen en Retourneren: Uitzonderingen bij Retouren We begrijpen dat dit misschien niet het antwoord is waar u op hoopte, en staan open om samen met u naar een passende oplossing te zoeken. Mocht u vragen hebben over het product of onze retourbeleid, dan nodigen we u uit contact op te nemen met onze klantenservice. We kijken ernaar uit om u in de toekomst verder van dienst te kunnen zijn en te zorgen dat uw ervaring met ons positief blijft. Met vriendelijke groet, Adriën
Helaas, helaas, wat een teleurstelling vergeleken met de eerdere pro 2 versie. Het doet weinig bij mij. Dus stap weer over op het oude vertrouwde.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend te horen dat de bestelde producten niet helemaal naar wens zijn. Deze review betreft echter een beoordeling over ons als shop. We hopen dat u tevreden bent met de levering, informatie en eventueel contact dat u met ons heeft gehad. Voor vragen en klachten over producten kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice, we helpen u graag! Ook kunt u de artikelen beoordelen op onze website, u ontvangt hiervoor een uitnodiging na het ontvangen van de bestelling. Met vriendelijke groet, Adriën
20 jan 2024
nauwelijks trilling en van luchtdruk geen sprake. Zal er verder geen gebruik van maken want de extase is ver te zoeken. Voorstel is retourzenden.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw ervaring is enorm belangrijk voor ons. We vinden het spijtig dat het door u bestelde artikel niet aan de verwachting voldoet. Wij gaan altijd voor een goede kwaliteit en service. We willen u vragen contact op te nemen met onze klantenservice, graag kijken we met u naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Adriën
Post nl andere bezorgmethodes laten toevoegen. Doordat ik niet op hun tijdstip thuis kon zijn ivm m'n werk wordt helaas pakket retour gezonden
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je feedback! Wat vervelend! Even kort: als je niet thuis bent, brengt PostNL je pakket naar een afhaalpunt waar het een week blijft liggen. We kiezen ervoor pakketten niet bij buren te laten afleveren in verband met de privacy. Met de trackinglink kun je alles makkelijk volgen. En als je het pakket liever nog een keer thuis krijgt, geen probleem! Je kunt dit in de PostNL app regelen of neem gewoon contact op met onze klantenservice. We zijn altijd bezig met het verbeteren van onze service, dus je suggesties zijn super welkom. Bedankt dat je dit met ons deelt! Groetjes, Adriën
Reclame voor 22:30 besteld volgende dag in huis, dit duurde dus 5 dagen. Verder geen Nederlandse handleiding, dus alles bijelkaar niet best.
Antwoord van Easytoys.nl
Dank je wel voor het delen van je feedback! We begrijpen je teleurstelling over de levering en bieden onze oprechte excuses aan voor de vertraging. Hoewel we alles op alles zetten om de volgende dag levering te garanderen, kunnen er soms onvoorziene omstandigheden zijn die dit beïnvloeden. Over een Nederlandse handleiding: heb je onder de artikelen de informatie en video's op onze website al gezien? We doen ons best om uitgebreide en duidelijke instructies te bieden voor al onze producten zodat een papieren handleiding niet altijd nodig is. Mocht je nog verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen! Vriendelijke groet, Adriën
Denk dat mijn verwachtingen steeds te hoog zijn. Ik ben niet super tevreden over mijn aankopen Prijs kwaliteit is totaal niet in verhouding
Beter een product omschrijven. Hetzelfde product heeft dus twee versies en dat blijkt alleen maar uit kleine letters…dat verwacht je niet…
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat het niet helemaal duidelijk is! Het klopt dat er bij het artikel verschillende opties aangeklikt kunnen worden, modelvariaties en kleuropties. Na het aanklikken hiervan staat dan de juiste informatie onder het artikel. Ik zie dat het artikel retour komt en er een vervangend artikel verzonden gaat worden. Mocht dit niet de bedoeling zijn, laat het ons alstublieft weten. Met vriendelijke groet, Adriën

Geen bezorging

Na 1.5 week is mijn pakketje nog niet bezorgd, krijg geen terugkoppeling van easytoys of postnl over het onderzoek wat er gestart is.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat super vervelend! Ik zie in de tracking dat het inderdaad niet goed gaat met de bezorging van uw pakket. Neemt u alstublieft contact op met onze klantenservice, dan lossen we het snel voor u op. Excuses voor de vertraging en het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën
17 mrt 2024
Als ik extra betaal voor levering op zondag Ook op zondag leveren en niet op maandag en de extra bezorgkosten niet terug betalen
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je berichtje! Dat had natuurlijk niet mogen gebeuren, zeker niet als je extra hebt betaald voor zondaglevering. Onze excuses voor dit ongemak. Zou je dit voorval kunnen melden bij onze klantenservice? Dat is belangrijk, want zonder jouw melding hebben we geen weet van de misstap. Zodra je contact opneemt, zorgen we voor de terugbetaling van de extra bezorgkosten. Nogmaals sorry en we horen graag van je. Groetjes, Adriën
1 onderdeel van de bestelling was stuk, ik heb geprobeerd contact op te zoeken met de klantenservice, maar ik krijg geen reactie.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat een artikel defect is en dat het contact met onze klantenservice niet is gelukt. Ik zie inderdaad geen notities van collega's bij uw bestelling dus er moet iets misgegaan zijn. Zou u er nogmaals een mail, chat of telefoontje aan willen wagen zodat we u verder kunnen helpen? Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën
HD

Zie foto, welke het is, was mijn fijnste.

Bij een toy, was beschreven waterdicht, er us alleen onder de douche gegaan. Dag toy- eikelvibrator. Helaas geen verpakking meer