Easytoys.nl- Logo - Beoordelingen

Easytoys.nl

7.480 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.129 beoordelingen in totaal

2 mei 2024
Ik geef aan dat ik het 4 dagen later bezorgd wil hebben maar had gewoon de volgende dag. En tjah, ik zeg het niet voor niks

Beoordelingen voor Easytoys.nl

6 mei 2024
Slecht te bediening. Met je phone gaat t nog wel maar dat is niet echt plezier verhogend. Vind het niet bijzonder goed werken.
7 mei 2024
Bedankt voor je eerlijke feedback Titia! Het spijt ons dat je ervaring niet zo plezierverhogend was als gehoopt. Maar geen zorgen, ons klantenserviceteam staat klaar om je te helpen! Dus schroom niet om contact op te nemen voor tips over het gebruik van onze app-gestuurde toys. Wie weet kunnen we je wat extra trucjes leren voor meer plezier. 😉 Vriendelijke groet Adriën
17 feb 2024
Maatvoering klopt totaal niet. Leuk cadeau voor Valentijn is nu mislukt. Hulp of meedenken na een klacht is ook niet het geval.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Het spijt me te horen dat een product dat u heeft besteld niet geheel naar verwachting is. Ik zie dat er contact is geweest met onze klantenservice en u compensatie is aangeboden. Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn, laat het ons weten! Met vriendelijke groeten, Adriën
2 mei 2024
The order was never delivered. I went to the NL pickup point and that said there is no package for me. Can you please re-send?
3 mei 2024
Hi Miodrag, We're terribly sorry to hear that your order never made it to you. That's definitely not the experience we want for our customers. We'll look into this matter urgently, could you please contact us with your details so we can track it more efficiently? Thank you for bringing this to our attention, and we appreciate your patience as we work to resolve this issue for you. Best regards, Adriën
Bestelling gedaan en er was optie volgende dag levering. Helaas werd het twee dagen later en haalde ik mijn verrassing niet.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor het delen van je ervaring. Echt balen dat je bestelling niet op tijd was, zeker met zo'n leuke verrassing in het vooruitzicht. Super sorry daarvoor! We streven altijd naar levering de volgende dag, maar helaas kan er soms, hoe zeldzaam ook, een vertraging optreden door onvoorziene omstandigheden. We begrijpen hoe belangrijk timing kan zijn en we balen er echt van dat we deze keer niet aan je verwachtingen hebben voldaan. Zijn er nog vragen of kunnen we nog iets voor je betekenen, laat het ons weten! Nogmaals onze excuses en een dankjewel voor je geduld en begrip! Met vriendelijke groet, Adriën
Product is te koppelen met een app maar het wil niet connecteren en de links op de website voor hulp werken niet, erg jammer
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat de bestelde producten niet naar wens of defect zijn. Deze review betreft echter een beoordeling over ons als shop. We hopen dat u tevreden bent met de levering, informatie en eventueel contact dat u met ons heeft gehad. Als u nog geen contact heeft gehad willen we u vragen contact op te nemen met onze klantenservice. Graag kijken we samen met u naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Adriën
Gewoon doen wat jullie zeggen. Voor 9 besteld volgende dag in huis ipv 14 dagen later. En het product werkt ook niet eens.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Nogmaals excuses voor de vertraging tijdens het vervoer van uw pakket. De vervoerder is hierop aangesproken en ik zie dat u het vervangende pakket al heeft opgehaald. Voor klachten over producten kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice, we helpen u graag! Met vriendelijke groet, Adriën
24 apr 2024
De verpakking was extreem groot voor wat betreft het product. Het kan in een enveloppe makkelijk in de brievenbus gekund.
24 apr 2024
Hartelijk dank voor je feedback. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om ons te laten weten over je ervaring met onze verpakking. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We willen graag benadrukken dat we een geautomatiseerde inpakmachine gebruiken om de efficiëntie van ons verzendproces te verbeteren en ervoor te zorgen dat de producten veilig bij je aankomen. We begrijpen echter dat de grootte van de verpakking niet altijd overeenkomt met de omvang van het product, en we streven ernaar om een balans te vinden tussen bescherming van het product en minimalisering van de verpakkingsgrootte. We zullen je opmerkingen zeker in overweging nemen en zoeken naar manieren om onze verpakkingsprocessen te verbeteren, zodat we kunnen zorgen voor een meer passende en duurzame oplossing voor toekomstige zendingen. Nogmaals bedankt voor je waardevolle feedback en voor je steun aan ons bedrijf. Als er verdere vragen of opmerkingen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen. Met vriendelijke groet, Ellen

Condoom

Nou ik heb condooms gekocht en als ik hard ben is het heel raar als ik condoom omdoe wordt ik spontaan slap is dat raar of
Bestelling is nooit gearriveerd. Nog steeds geen oplossing geleverd anders dan 'Onderzoek door PostNL'. Niet satisfied ;-)
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u uw pakket nog niet heeft afgeleverd. De tracking geeft aan dat het is bezorgd. Om na te gaan wat er met het pakket is gebeurd is een onderzoek bij PostNL noodzakelijk. Helaas duurt een onderzoek op dit moment wat langer dan gebruikelijk. Mede namens PostNL excuses hiervoor. Zodra we de uitslag ontvangen nemen we direct weer contact met u op. Mocht het pakket definitief vermist zijn kunt u kiezen voor een nieuw pakket of het aankoopbedrag retour. Met vriendelijke groet, Adriën
Ik heb de Ei gekocht en hij deed het niet. We hebben de batterijen veranderd en van alles geprobeerd maar hij was kapot
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je bericht. Het spijt me te horen dat een artikel dat je hebt besteld niet naar behoren lijken te werken. Deze review heeft echter betrekking op ons als winkel. We hopen dat je tevreden bent over de levering, informatie en het contact dat je eventueel met ons hebt gehad. Voor vragen en klachten over producten kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Het kan bijvoorbeeld zijn dat het artikel nog ontgrendeld moet worden. Mocht het artikel toch defect zijn bieden we uitstekende garantie en kan het artikel worden omgeruild. We helpen je graag met het vinden van de oplossing! Je kunt de artikelen ook beoordelen op onze website, hiervoor ontvangt je per mail een uitnodiging na ontvangst van de bestelling. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën
24 apr 2024
De verpakking was wel heel erg groot De bestelling kon ook verzonden worden in een klein doosje of in een enveloppe

Beppy Tampon

Ik heb de tampon op de eerste hulp moeten laten verwijderen omdat ik er niet meer bij kon. Ik raad ze dus niet aan!
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor het delen van je ervaring, we vinden het echt vervelend om te horen dat je zo'n ongemakkelijke situatie hebt meegemaakt met de Beppy Tampon. We nemen je feedback serieus en willen benadrukken dat jouw gezondheid en comfort onze hoogste prioriteit zijn. Voor gedetailleerde gebruiksinstructies en meer informatie, raden we je aan de website van Beppy te bezoeken. Daarnaast staan wij altijd klaar om je vragen te beantwoorden of extra ondersteuning te bieden. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je verdere assistentie nodig hebt. Jouw feedback is waardevol voor ons en helpt om onze producten en diensten te verbeteren. Met oprechte excuses en vriendelijke groet, Adriën
Mooi, erg aardig van u .Na herhaald gebruik en massage van de penis wordt totaal geen enkele erectie verkregen.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je openheid en het delen van je ervaring! Het spijt ons te horen dat het product niet de gewenste resultaten heeft geleverd. We begrijpen hoe teleurstellend dit kan zijn. Onze producten zijn ontworpen om te voldoen aan een breed scala aan behoeften en verwachtingen, maar we erkennen dat de effectiviteit kan variëren per individu. Graag nodigen we je uit om contact op te nemen met onze klantenservice. Samen kunnen we bespreken welke alternatieven of oplossingen beschikbaar zijn die mogelijk beter aansluiten bij je verwachtingen. Met vriendelijke groet, Adriën
Persoonlijk vind ik het niet zo wauw. Maakt vrij veel lawaai en is niet heel krachtig. Tip: satisfyer kopen ;)
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Het spijt me te horen dat een product dat u heeft besteld niet geheel naar verwachting is. Neem alstublieft contact op met onze klantenservice zodat we samen met u naar een oplossing kunnen zoeken. De reviews op dit platform hebben betrekking op ons als winkel. U kunt op onze website (shop) een productreview achterlaten, u ontvangt na het ontvangen van uw bestelling per mail een uitnodiging hiervoor. We hopen dat u tevreden bent over de levering, de informatie en het contact dat u met ons had. Met vriendelijke groeten, Adriën
21 jan 2024
Heb nog steeds niets ontvangen nadat het opnieuw zou worden opgestuurd. Geen bericht gehad of iets dergelijks
Antwoord van Easytoys.nl
Het pakket wordt vandaag verzonden, de mail met de tracking volgt nog later op de dag.
7 jan 2024
Ik dacht dat ze discreet met je gegevens omgaan, ondertussen zijn m'n gegevens doorgespeeld naar deze site...
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Helaas begrijp ik uw bericht niet goed. U kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice voor vragen en onduidelijkheden. Met vriendelijke groet, Adriën

Stukken goedkoper bij bol.com

Is zoveel goedkoper bij bol.com. Dit aangegeven bij klantenservice maar die zeiden er niks aan te gaan doen.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. De prijzen kunnen dagelijks variëren, dat heeft met meerdere factoren te maken. Het is altijd goed om vóór een aankoop even te checken natuurlijk. Mocht het toch elders goedkoper zijn mag een ongeopend artikel uiteraard geretourneerd worden. Met vriendelijke groet Adriën
7 apr 2024
Bewust voor paasweekend besteld. Was erna pas geleverd, pakket niet op tijd naar PostNL. Ik voor 11 besteld
Antwoord van Easytoys.nl
Beste Marit, Bedankt voor je bestelling en het vertrouwen in ons, vooral voor zo'n belangrijk moment als het paasweekend! We zien dat je bestelling op tijd bij ons binnenkwam en hebben deze op tijd mee kunnen geven aan de vervoerder. Echter, door vertragingen in het sorteercentrum is de levering helaas niet gelukt zoals gepland. Onze excuses hiervoor! We begrijpen hoe teleurstellend dit moet zijn en willen graag samen naar een passende oplossing zoeken. Denk bijvoorbeeld aan een kortingscode voor je volgende bestelling. Laat ons weten hoe we dit het beste voor je kunnen oplossen. We staan voor je klaar. Groetjes, Adriën
Ik had wat besteld maar ik moest er zelf achter komen dat er iets niet geleverd was Geen korting of iets
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je review! Oeps, we hebben een slippertje gemaakt met je bestelling waardoor een deel van je bestelling niet is aangekomen, dat was zeker niet onze bedoeling! Soms gaat er iets mis en lijkt een artikel een eigen wil te hebben. Helaas hebben we geen magische glazen bol (die zijn blijkbaar ook uitverkocht), dus als je ons niet laat weten dat er iets mist, zijn we een beetje als Sherlock zonder clues. Laat ons dus zeker weten wat er ontbreekt, zodat we het snel met je kunnen oplossen. Het is nooit leuk als iets niet volgens plan verloopt, vooral niet als het artikel dat je wilde niet meer voorradig is. Gelukkig is de terugbetaling goed geregeld. Nogmaals excuses voor het ongemak! Mocht je nog vragen of zorgen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groet, Adriën
10 mrt 2024
Post nl vervangen. Die service is niet eens 1 ster. Waarom geen optie voor DHL. Betaal ik graag meer voor