Easytoys.nl- Logo - Beoordelingen

Easytoys.nl

7.502 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.151 beoordelingen in totaal

2 mei 2024
Ik geef aan dat ik het 4 dagen later bezorgd wil hebben maar had gewoon de volgende dag. En tjah, ik zeg het niet voor niks

Beoordelingen voor Easytoys.nl

Ze leveren goedkope speeltjes die ook nog eens kapot zijn als ze aankomen. Slechte kwaliteit.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u een kapot artikel ontvangen heeft. Heeft u al contact gehad met onze klantenservice voor tips en tricks en eventuele vervanging? We leveren artikelen in allerlei prijsklassen en bieden uitstekende service. We horen graag van u zodat we het met u kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Adriën
Verkeerde product wordt voorgesteld als accessoire en bij aankoop blijkt het niet te passen
Alsof het de eerste keer is. Leerproces lijkt het wel, tegelijk ook heel leuke ervaring.
1 mei 2024

werking van het product valt tegen.

werking van het product valt tegen, zeker voor deze prijs. Te hoge verwachtingen gewekt.
3 mei 2024
Wat jammer! Het spijt me te horen dat de werking van het product niet aan je verwachtingen voldoet. We begrijpen natuurlijk hoe belangrijk het is om waar voor je geld te krijgen. Als je wilt, kunnen we samen kijken naar mogelijke oplossingen of alternatieven die beter aan je verwachtingen voldoen. Jouw tevredenheid is belangrijk voor ons, dus aarzel niet om contact met onze klantenservice op te nemen! We helpen je graag :-). Vriendelijke groet, Adriën
WW
Wim W.
Creil
Hij was kapot Maar ik had hem uit de verpakking dus kon ik hem niet meer terug sturen
Antwoord van Easytoys.nl
Ai, het is natuurlijk niet de bedoeling dat je bestelde artikel stuk is! Geen zorgen, ook al heb je 'm uit de verpakking gehaald, een kapot artikel mag natuurlijk altijd teruggestuurd worden. Het is belangrijk dat je tevreden bent met je aankoop en dat alles naar behoren werkt. Stuur ons even een berichtje, dan regelen we een retour en zorgen we ervoor dat je een vervangend product krijgt of een terugbetaling, net wat je voorkeur heeft. We lossen het graag voor je op! Met vriendelijke groet, Adriën
25 apr 2024
Heb na een dikke week nog steeds niets van mijn bestelling gehoord. Wel allang betaals
1 mei 2024
Bedankt voor je bericht en je geduld. Het spijt ons te horen dat je nog niets hebt ontvangen, vooral omdat de bestelling volgens de trackinginformatie al bij het afhaalpunt is afgeleverd en afgehaald. Als dit niet het geval is, raden we je aan om direct contact met ons op te nemen, zodat we dit verder kunnen onderzoeken en oplossen. We begrijpen hoe frustrerend dit voor je moet zijn en we zullen er alles aan doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Als je verdere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Adriën
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. 22 dec. 2023 zou het bezorgd worden.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend! Ik zie dat uw pakket definitief vermist is verklaard door PostNL en dat u een refund heeft ontvangen. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën
Product 144 Condooms van Rider ging bij de tweede al stuk! Heb Afterpil moeten halen.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat ontzettend vervelend. We nemen per mail contact met u op. Graag kijken we samen met u naar een passende oplossing. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën
1 jan 2024
Ik kreeg een cockring die misschien op mijn duim past maar zeker niet waar het hoort
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Neemt u voor vragen en klachten alstublieft contact op met onze klantenservice. We helpen u graag! Met vriendelijke groet, Adriën
je moet goed kijken wat in je parket koop wordt mooi in de maling genomen er mee.
Antwoord van Easytoys.nl
Dankjewel voor je beoordeling! Dit klinkt alsof je ervaring niet helemaal was wat je ervan had verwacht. We vinden het erg jammer om te horen dat je het gevoel hebt niet gekregen te hebben wat je voor ogen had. We streven ernaar om duidelijk en transparant te communiceren over wat onze klanten kunnen verwachten van hun aankoop. Als er iets niet in orde was met je pakket, horen we dat graag, zodat we samen kunnen kijken naar een passende oplossing. Neem alsjeblieft contact op met onze klantenservice. Jouw tevredenheid is voor ons erg belangrijk! Vriendelijke groet, Adriën
Twee keer een product besteld en twee keer doet ie het gewoon niet. Vrij irritant
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je berichtje Sven! Wat super jammer dat je aankoop niet goed lijkt te werken en ook de herzending niet meewerkt. We willen dit zo snel mogelijk voor je oplossen. Neem alsjeblieft rechtstreeks contact op met onze klantenservice; of het nu gaat om een volledige terugbetaling of een alternatief product uit ons assortiment. We staan voor je klaar om dit snel en makkelijk op te lossen. Bedankt voor je geduld en echt, aarzel niet om direct contact op te nemen. We maken het graag goed! Met vriendelijke groet, Adriën
Trileitje werkte niet en de tape ook niet zo goed. Verder wel een creatief doosje
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat jammer dat er artikelen uit uw bestelling niet goed werken. Neemt u alstublieft contact op met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Adriën
21 mei 2024
beter producten testen en omschrijven ipv klakkeloos van de leverancier copieeren
22 mei 2024
Bedankt voor je feedback. We willen graag beter begrijpen wat je bedoelt met het testen en omschrijven van onze producten. Zou je contact willen opnemen met onze klantenservice, zodat we je beter kunnen helpen? Dank je wel voor je eerlijkheid en we hopen je in de toekomst een nog betere service te kunnen bieden. Vriendelijke groet, Adriën
HD
Harry D.
Elsloo

Werkt totaal niet omdat prostaat verwijderd is en dus voor mij een totale miskoop,moet hem dufs weggooien

Werkt totaal niet omdat prostaat verwijderd is. Voor mij dus een totale miskoopt
29 apr 2024
Dit was de eerste keer dat ik iets bestelde dus kan nog geen goed oordeel vormen
1 mei 2024
Bedankt voor het delen van je ervaring Nora! De eerste keer bestellen is net als je eerste poging om een IKEA-meubel in elkaar te zetten: een beetje verwarrend, maar uiteindelijk valt alles op zijn plaats! 😄 Geen zorgen, we zijn hier om ervoor te zorgen dat je volgende keer als een pro bestelt! Als je vragen of ergens hulp bij nodig hebt, zijn we er altijd om je te helpen. Vriendelijke groet, Adriën
20 mei 2024
Heb een cockring gekocht, maar wat is het van een slechte rubberen kwaliteit
22 mei 2024
Bedankt voor je feedback. Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent met de kwaliteit van de cockring. Dat is natuurlijk niet wat we willen! Neem alsjeblieft contact op met onze klantenservice, dan zoeken we graag samen met jou naar een passende oplossing. We staan klaar om dit voor je op te lossen en hopen je snel een betere ervaring te kunnen bieden. Vriendelijke groet, Adriën
Een product werkt niet.. nog geen respons op mijn ingediende klacht helaas..
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u onze mail niet ontvangen heeft. Is deze misschien in de SPAM terecht gekomen? Ik heb de mail opnieuw verzonden. Mocht u het opnieuw niet ontvangen, laat het ons weten, we helpen u graag! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën
Product doet het na 1x gebruiken al niet meer. Best een hoop geld voor dat.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je bericht. Het spijt me te horen dat een artikel dat je hebt besteld defect lijkt te zijn is. Deze review heeft echter betrekking op ons als winkel. We hopen dat je tevreden bent over de levering, informatie en het contact dat je eventueel met ons hebt gehad. Voor vragen en klachten over producten kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. We helpen je graag met het vinden van een oplossing! Gelukkig zie ik dat het inmiddels al is opgelost. Excuses voor het ongemak! Je kunt de artikelen ook beoordelen op onze website, hiervoor ontvangt je per mail een uitnodiging na ontvangst van de bestelling. Met vriendelijke groet, Adriën
30 apr 2024
Goei snelle service me vrouw de volgende dag nog super blij kunnen maken
1 mei 2024
Wat fijn om te horen dat we jullie zo snel blij hebben kunnen maken! 🚀 Als jullie ooit weer een snelle oplossing nodig hebben, staan we voor jullie klaar. Tot de volgende keer! Groetjes, Adriën
10 mrt 2024
Tabletten werken niet, rest van de bestellingen teleurgesteld in dus!!!!