Easytoys.nl- Logo - Beoordelingen

Easytoys.nl

7.502 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.151 beoordelingen in totaal

2 mei 2024
Ik geef aan dat ik het 4 dagen later bezorgd wil hebben maar had gewoon de volgende dag. En tjah, ik zeg het niet voor niks

Beoordelingen voor Easytoys.nl

21 apr 2024
geruisloos doordat hij het niet doet.
22 apr 2024
Dank voor je bericht. Ik zie dat je contact hebt opgenomen met onze klantenservice en dat het probleem veroorzaakt werd door een storing. Gelukkig hebben we dit samen kunnen oplossen. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, onthoud dat we altijd klaarstaan om je te helpen. Met vriendelijke groet, Adriën
16 mrt 2024
Artikel ging al kapot bij open maken.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je bericht. Echt balen dat je artikel meteen kapot ging bij het openen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling! Even een heads-up: dit reviewplatform is vooral voor algemene feedback. Voor directe hulp (en we willen je echt graag helpen!), is het beter om even contact op te nemen met onze klantenservice. Stuur ons een berichtje, dan lossen we dit samen op. We staan voor je klaar! Groetjes, Adriën
bestelde apparaat is echt waardeloos.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je bericht. Het spijt me te horen een artikel dat je hebt besteld niet naar verwachting is. Deze review heeft echter betrekking op ons als winkel. We hopen dat je tevreden bent over de levering, informatie en het contact dat je eventueel met ons hebt gehad. Voor vragen en klachten over producten kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. We helpen je graag met het vinden van een oplossing! Het kan bijvoorbeeld zijn dat het artikel nog ontgrendeld moet worden of dat de batterijen niet goed geplaatst zijn. Je kunt de artikelen ook beoordelen op onze website, hiervoor ontvangt je per mail een uitnodiging na ontvangst van de bestelling. Met vriendelijke groet, Adriën
Bepaalde producten waren waardeloos.
Pakketje nog steeds niet ontvangen.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat super jammer dat het pakketje zoekgeraakt is! Ik zie dat er een nieuw pakket naar je onderweg is en deze vandaag bij je wordt afgeleverd. Als er nog vragen of onduidelijkheden zijn, laat het ons weten, we helpen je graag! Onze excuses voor de vertraging en het ongemak. Met vriendelijke groet, Adriën
Prijs kwaliteit laat te wensen over
LH
luc h.
sittard
product niet wat ik er van verwachte
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend te horen dat het bestelde product niet naar verwachting is. Deze review betreft echter een beoordeling over ons als shop. We hopen dat u tevreden bent met de levering, informatie en eventueel contact dat u met ons heeft gehad. Voor vragen en klachten over producten kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice, we helpen u graag! Ook kunt u de artikelen beoordelen op onze website, u ontvangt hiervoor een uitnodiging na het ontvangen van de bestelling. Met vriendelijke groet, Adriën
9 mrt 2024
producten voldoen niet aan de eisen
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor het delen van je ervaring. Het spijt ons te horen dat onze producten niet aan je verwachtingen voldeden. We streven ernaar om producten van hoge kwaliteit te leveren die aan de wensen van onze klanten voldoen. We nemen je feedback serieus en zouden graag meer details willen krijgen over de specifieke problemen die je ondervonden hebt. Dit kan ons helpen om onze producten en diensten te verbeteren. Neem alsjeblieft contact op met onze klantenservice, we horen graag van je! Met vriendelijke groet, Adriën
Pakket werd bij de buren afgeleverd
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend! Dat is inderdaad niet de bedoeling. Ik zie dat er al contact is geweest met onze klantenservice en de klacht is doorgezet naar PostNL. De bezorger zal erop worden aangesproken. Er wordt op het adresetiket aangegeven dat het pakket alleen bij de geadresseerde afgeleverd mag wordt. Heel soms gebeurt het in de drukte dat de bezorger eroverheen kijkt. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën
Slechte kwaliteit gaat gauw kapot
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor het delen van je ervaring! Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent met de kwaliteit van het product en dat het snel kapot is gegaan. Kwaliteit en duurzaamheid zijn belangrijk voor ons en het is natuurlijk niet de bedoeling iets te leveren dat hier niet aan voldoet. Gelukkig heb je op alle aankopen bij ons garantie. We nodigen je uit contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we je kunnen helpen met een passende oplossing. Vriendelijke groet, Adriën
Veel te laat is de post is bezordg
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor het delen van je ervaring! Oei, dat klinkt niet goed! Het spijt ons echt dat je pakketje later is aangekomen dan gepland. We begrijpen hoe frustrerend dat moet zijn, vooral als je ergens naar uitkijkt. We nemen dit soort zaken serieus en we zijn al aan het uitzoeken waar het mis is gegaan met de bezorging. Ondertussen, als er iets is wat we voor je kunnen doen of als je nog vragen hebt, laat het ons alsjeblieft weten. We staan voor je klaar! Bedankt voor je geduld en begrip. We hopen dat je ondanks de vertraging blij bent met je bestelling. En natuurlijk zullen we ons best doen om te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Groetjes, Adriën
12 mei 2024
Snelle verzending, goede website
9 mrt 2024
Vibrator is kapot binnen gekomen.
Antwoord van Easytoys.nl
Oh nee, dat is zeker niet de start die we wilden geven aan je nieuwe aanwinst! Echt balen dat de vibrator al kapot is aangekomen. Geen zorgen, we gaan dit natuurlijk voor je oplossen. Stuur ons even een berichtje met de details, dan zorgen we ervoor dat er zo snel mogelijk een vervanging jouw kant op komt. Onze excuses voor het ongemak! Groetjes, Adriën
na de eerste keer was hij al stuk
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend te horen dat het door u bestelde artikel defect is. Deze review betreft echter een beoordeling over ons als shop. We hopen dat u tevreden bent met de levering, informatie en eventueel contact dat u met ons heeft gehad. Voor vragen en klachten over producten kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice, we helpen u graag! Ook kunt u de artikelen beoordelen op onze website, u ontvangt hiervoor een uitnodiging na het ontvangen van de bestelling. Met vriendelijke groet, Adriën
23 apr 2024
Bestelling niet binnengekregen.
24 apr 2024
Het spijt me te horen dat je je bestelling niet hebt ontvangen, dat is natuurlijk heel frustrerend! Volgens de trackinginformatie van PostNL is het pakket bezorgd op de dag na het plaatsen van je bestelling, maar helaas lijkt het erop dat het toch niet is aangekomen. Dat is zeker niet wat we willen horen! Maak je geen zorgen, we gaan dit voor je oplossen. Ik raad je aan om contact op te nemen met onze klantenservice, zij staan klaar om je te helpen en een passende oplossing te vinden voor dit probleem. We zorgen ervoor dat je krijgt wat je hebt besteld! Nogmaals, excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld en begrip. Met vriendelijke groet, Adriën
Não recebi a encomenda até hoje
Antwoord van Easytoys.nl
Obrigado pela sua mensagem. Vejo que fez um pedido de devolução, o que não parece estar correto? Contacte a nossa equipa de apoio ao cliente para que possamos resolver o problema. Estamos disponíveis diariamente por telefone, chat e correio eletrónico. (Esta mensagem foi traduzida com Deepl) Aguardamos o seu contacto! Com os melhores cumprimentos, Adriën
Op het verkeerde adres bezorgd!
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze klantenservice hoort graag van u zodat we het met u kunnen oplossen. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet,
24 apr 2024
De pillen werken helaas niet.
1 mei 2024
Bedankt voor je eerlijke feedback! Het spijt ons te horen dat de pillen niet het gewenste effect hadden. We begrijpen hoe teleurstellend dat kan zijn. Als je wilt, kunnen we je adviseren over andere producten die misschien beter bij je passen. Neem gerust contact met ons op, we staan voor je klaar! Vriendelijke groet, Adriën
AD
Nog geen bestelling ontvangen.

Het flesje lekt...niet handig.

Het flesje lekt...niet handig.