Easytoys.nl- Logo - Beoordelingen

Easytoys.nl

7.480 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.129 beoordelingen in totaal

2 mei 2024
Ik geef aan dat ik het 4 dagen later bezorgd wil hebben maar had gewoon de volgende dag. En tjah, ik zeg het niet voor niks

Beoordelingen voor Easytoys.nl

24 apr 2024
We zien dat je ons een 1-sterrenreview hebt gegeven en willen graag weten hoe we je ervaring kunnen verbeteren. Als er iets is waar we mee kunnen helpen, laat het ons dan alsjeblieft weten :-). Vriendelijke groet, Adriën
21 apr 2024
22 apr 2024
We zagen je 1-ster beoordeling en zouden graag weten wat er misging. Als we iets voor je kunnen doen, neem dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice. We helpen je graag! Vriendelijke groet, Adriën
AN
Arnold N.
Enschede
19 apr 2024
1* ... Niet helemaal wat we hadden gehoopt, maar we waarderen de feedback! Als we nog iets voor je kunnen betekenen, laat het ons weten! Vriendelijke groet, Adriën
17 apr 2024
Wat jammer! 1*! Kun je ons een berichtje sturen over wat er misging? Elk detail helpt ons om beter te worden. En wie weet kunnen we je nog verrassen met een oplossing! Vriendelijke groet, Adriën
17 apr 2024
Een 1-sterreview, dat zien we niet graag! We missen alleen jouw kant van het verhaal. Help ons te begrijpen wat er misging, zodat we het kunnen oplossen of ervan kunnen leren. Zin om het met ons te delen? We zijn één berichtje verwijderd! Groetjes, Adriën
WR
wilma r.
Groningen
14 apr 2024
Antwoord van Easytoys.nl
Eén ster zonder toelichting laat ons een beetje in het duister. We nemen elke feedback serieus en zouden graag meer horen over jouw ervaring, zodat we kunnen verbeteren. Als je de tijd wilt nemen om ons te laten weten wat er misging, staan we klaar om te luisteren en actie te ondernemen. Jouw tevredenheid is voor ons erg belangrijk! Groetjes, Adriën
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je beoordeling. We zien dat je ons één ster hebt gegeven en willen graag weten hoe we je ervaring kunnen verbeteren. Laat het ons alsjeblieft weten. Groetjes, Adriën
Antwoord van Easytoys.nl
Het spijt ons te vernemen dat je niet tevreden bent met je ervaring. Ik zie dat je contact hebt gehad met onze klantenservice en hoop dat het naar tevredenheid is opgelost. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, voel je vrij om opnieuw contact met ons op te nemen. Vriendelijke groet, Adriën