ProBrace.nl- Logo - Beoordelingen

ProBrace.nl

739 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.955 beoordelingen in totaal

29 okt 2023
Ik had al een keer twee paar gekocht en gebruikt. Deze heb ik aangeschaft in het lang. De kwaliteit is perfect. Alleen het aluminium stripje aan de bovenkant van mijn linker hand glijd er steeds uit. daar zou afsluitbaar moeten zijn. met stiksel of klittenband oid

2 jul 2024
De spiraalveertjes (ik weet niet hoe het heet maar die dingen waarmee je de enkelbrace en het lipje onder de veters aan elkaar bevestigt zijn te kort! Ik kan die twee onderdelen dus niet aan elkaar bevestigen. En dus gebruik ik het oude spiraalveertje die ik nog had maar die ook versleten zijn en niet meer goed hechten. Zie foto 1, 2 en 3. Daarnaast is het lipje wat onder de veters moet te groot/lang. Daardoor snijdt de rand in mijn voet/been (boven de enkels). Dit zie nog net niet op foto 4 omdat dat veertje de 2 onderdelen nog niet bij elkaar trekt. Maar als dat spiraalveertje ertussen zit en mijn voet omhoog wordt getrokken, gaat het randje van het lipje in mijn voet snijden. Vandaar ook die rode plek op mijn been, net onder de enkelbrace. Net als de vorige keer moet ik daar dus eerst een stuk vanaf knippen (zie foto 5). En het derde: bij de bevestiging van het onderste stukje van de brace met klittenband komen er twee delen van hetzelfde materiaal op elkaar, zodat het niet plakt. En dat terwijl ik wél de juiste maat heb. Drie problemen dus in één artikel. En vooral die eerste is écht een probleem: ik kan die spiraalveertjes niet gebruiken want ze zijn te kort. Veel korter dan mijn vorige dus ze redden het niet tot aan het lipje. En als ik dat lipje een stukje hoger in mijn schoen zet dan snijdt het alsnog in mijn been, ook al heb ik daar inmiddels een stuk vanaf geknipt... Ik hoor graag een oplossing van jullie en ik zal het ook aan Leuk! doorgeven.

Beoordelingen voor ProBrace.nl

27 aug 2024

Prima brace

Sinds drie maanden heb ik links spontaan een klapvoet gekregen. Minder heftig dan rechts ( gevolg van een hernia operatie negen jaar geleden). Ik heb dus nu twee braces nodig. Ben uiterst tevreden over het product. Ik kan het iedereen aanraden. Heb inmiddels al vijf braces besteld de afgelopen jaren.
28 aug 2024
Goedemorgen, wij zijn super blij om te horen dat het product u zo fijn en goed helpt. Hartelijk dank voor uw review! Wij wensen u nog een fijne dag!
24 aug 2024

Blijft niet op zijn plek en had prima door de brievenbus gekund.

Het kousje is van comfortabel materiaal, maar geeft weinig steun, laat staan correctie. Het blijft ook niet op zijn plek, het verschuift. Verder vond ik het belachelijk dat het zeer kleine pakketje door DHL moest worden bezorgd (à €3,95!). Het had gemakkelijk door de brievenbus gekund.
26 aug 2024
Goedemorgen, vervelend om te horen dat het pakketje niet door de brievenbus is geleverd. Normaal gesproken gebeurd dit namelijk wel door DHL. Daarnaast is het product niet ontwikkeld om de grote teen te corrigeren, maar om een extra laagje over het MTP gewricht te creëren om eventuele verdere irritatie te voorkomen. Mocht u op zoek zijn naar een product dat uw teen corrigeert stuur dan gerust een berichtje naar info@probrace.nl zodat wij u verder kunnen helpen. Dank u wel voor uw feedback en review.

Slijtage

De order is snel en goed verzorgd. Dit de 2de bestelling. De 1ste brace was al na 4/5 mnd. versleten aan de bovenkant van de binnenkant van de hand. Ook de stof van de beugel was aan het slijten. Dat is jammer, want mijn moeder is 93 jaar en gebruikt haar hand niet intensief.
24 aug 2024
GO Medical Reum: de handschoenen voldoen aan de beschrijving. Ik draag ze 's nachts. Vingers zijn 's morgens niet meer pijnlijk noch opgezwollen.
26 aug 2024
Super fijn om te horen. Hartelijk dank voor uw review!
2 sep 2024
Snelle leveringen! In eerste instantie kreeg ik het verkeerde produkt toegestuurd, maar dat werd direct opgelost. Fijne communicatie!
2 sep 2024
Fijn om te horen en super bedankt voor uw review!
31 aug 2024
Had veel last van tintelingen tijdens slaap waardoor ik wakker werd. Direct resultaat tijdens het dragen van brace aan beide handen.
22 aug 2024

Functioneel in gebruik /inklapbaar

Functioneel in gebruik en makkelijk inklapbaar om te vervoeren merk rollator Thuasne-new design W2230 geen foto bijgevoegd
23 aug 2024
Goedemorgen, hartelijk dank voor uw review en fijn om te horen dat de rollator makkelijk in gebruik is.

Fijne kussen

Hele fijne kussen. Voor mij is het een goede kussen, minder last van mijn nek en ik slaap rustiger.
Hartelijk dank voor uw review!
Had de schouder brace besteld voor de nacht. Maar deze zit zo strak dat ik er niet mee kan slapen
Antwoord van ProBrace.nl
Goedemorgen, dank u wel voor uw feedback. Wij willen graag met u meekijken naar een product welke prettig voor u zal zijn. Wij vernemen graag waarvoor u een brace nodig heeft via info@probrace.nl om u verder te kunnen helpen.
Heel betrouwbaar bedrijf dat een goed product levert en goede service heeft
Hartelijk dank voor uw review.
De brace doet wat hij moet doen, het is mijn derde al. Geeft goede steun.
Antwoord van ProBrace.nl
Dank u wel voor uw review!
JV
j V.
Almelo
Toegevoegde waarde om de hernia in de buik goed te beschermen.
JD
Jose D.
Tilburg
24 aug 2024
Fijne handschoenen nu nog afwachten of de pijn wat verminderd
26 aug 2024
Dank u wel voor uw review.
19 aug 2024

Tevreden

Snelle levering maar ook een snel antwoord op mijn vraag.
20 aug 2024
Goedemorgen, fijn om te horen en dank u wel voor uw review.
26 aug 2024
Deze is goed; maar de vorige miste de duimsteun
26 aug 2024
Super bedankt voor uw review!
22 aug 2024

Prima levering

Snel en goed geleverd. Product was ook in orde.
23 aug 2024
Super bedankt voor uw review.
ik heb nog weinig ervaring met uw product
Goede service en supersnelle bezorging!!
Goede service, duidelijke informatie
21 aug 2024
beschrijving van product verbeteren
21 aug 2024
Goedemiddag, hartelijk dank voor uw feedback en review!