ProBrace.nl- Logo - Beoordelingen

ProBrace.nl

735 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.964 beoordelingen in totaal

29 okt 2023
Ik had al een keer twee paar gekocht en gebruikt. Deze heb ik aangeschaft in het lang. De kwaliteit is perfect. Alleen het aluminium stripje aan de bovenkant van mijn linker hand glijd er steeds uit. daar zou afsluitbaar moeten zijn. met stiksel of klittenband oid

2 jul 2024
De spiraalveertjes (ik weet niet hoe het heet maar die dingen waarmee je de enkelbrace en het lipje onder de veters aan elkaar bevestigt zijn te kort! Ik kan die twee onderdelen dus niet aan elkaar bevestigen. En dus gebruik ik het oude spiraalveertje die ik nog had maar die ook versleten zijn en niet meer goed hechten. Zie foto 1, 2 en 3. Daarnaast is het lipje wat onder de veters moet te groot/lang. Daardoor snijdt de rand in mijn voet/been (boven de enkels). Dit zie nog net niet op foto 4 omdat dat veertje de 2 onderdelen nog niet bij elkaar trekt. Maar als dat spiraalveertje ertussen zit en mijn voet omhoog wordt getrokken, gaat het randje van het lipje in mijn voet snijden. Vandaar ook die rode plek op mijn been, net onder de enkelbrace. Net als de vorige keer moet ik daar dus eerst een stuk vanaf knippen (zie foto 5). En het derde: bij de bevestiging van het onderste stukje van de brace met klittenband komen er twee delen van hetzelfde materiaal op elkaar, zodat het niet plakt. En dat terwijl ik wél de juiste maat heb. Drie problemen dus in één artikel. En vooral die eerste is écht een probleem: ik kan die spiraalveertjes niet gebruiken want ze zijn te kort. Veel korter dan mijn vorige dus ze redden het niet tot aan het lipje. En als ik dat lipje een stukje hoger in mijn schoen zet dan snijdt het alsnog in mijn been, ook al heb ik daar inmiddels een stuk vanaf geknipt... Ik hoor graag een oplossing van jullie en ik zal het ook aan Leuk! doorgeven.

Beoordelingen voor ProBrace.nl

28 mei 2024
29 mei 2024
Dank u wel voor uw feedback. Graag vernemen wij wat er niet naar wens was om dit hopelijk te kunnen verbeteren. U kunt uw feedback versturen naar info@probrace.nl. Alvast bedankt.
26 mei 2024
25 mei 2024
27 mei 2024
29 okt 2023

Prima kwaliteit

Nadat ik eerst zelf een brace had uitgezocht, bleek die niet goed te passen. In samenspraak met Probrace een andere brace besteld en die werkt goed en draagt zeer fijn.
Antwoord van ProBrace.nl
Goed om te horen dat na overleg u een passende brace heeft kunnen vinden en dat deze ook zijn werk doet. Dank u wel voor uw review.
29 apr 2024
Vrijheid en mogelijkheid om op podiums mijn passie uit te voeren tijdens onderbeen in gips.. heel praktisch, eenvoudig en zeer praktisch
30 apr 2024
Super fijn dat u door het product uw werk kan blijven doen! Dank u wel voor uw review.
11 mei 2024

Goede service

Ik bestelde twee braces waarbij de brace voor de ene hand wel op voorraad was, maar voor de andere niet. Ze belden de ochtend na mijn bestelling om uit te leggen dat de ene de volgende dag zou komen en de andere enkele dagen later, maar dat ik hier geen extra verzendkosten voor hoefde te betalen. Netjes dat er gebeld werd én de tweede brace was er nog sneller dan verwacht.
13 mei 2024
Super fijn om te horen dat alles sneller is gegaan dan verwacht. U ook bedankt voor de medewerking en geduld. Fijne dag!

Gemakkelijk retourneren, maar wel met verzendkosten.

De brace paste niet goed door de problemen die mijn vrouw heeft met haar pols. De metalen beugel drukte op een zeer pijnlijke plek. Mar dat lag niet aan de brace. De retournering was gemakkelijk geregeld, maar wij moesten wel de verzendkosten voor het retourpakket betalen, Dat zijn wij niet gewend van Bol.com de webshop via wij de brace hadden besteld.
Antwoord van ProBrace.nl
Dank u wel voor uw review.
LJ
Liz J.
Helden
6 okt 2023
Zo af en toe flink last van mijn hernia, dan meteen de brace dragen, het geeft enorm veel steun en maakt je bewuster van je bewegingen. Neemt ook een deel van de pijn onmiddellijk weg omdat je het stevig op zijn plek houdt en naar mijn idee de hernia (zenuw) wat meer de ruimte geeft. Al met al heel blij met deze brace.
Vertraagde levering, wat best zuur is, want als je een brace besteld heb je die eigenlijk snel nodig vanwege de medische klacht die je op dat moment hebt. Verder goed contact gehad met de klantenservice. En toch relatief snel geleverd ondanks de vertraging. Goede stevige brace.
Antwoord van ProBrace.nl
Hartelijk dank voor uw review en fijn dat wij u ondanks de vertraging bij DHL goed hebben kunnen helpen.

Verkeerde bestelling.

Bij een verkeerde bestelling heb ik telefonisch contact opgenomen , de klantenservice heeft alles in werk gezet om mijn verkeerde bestelling tot de juiste te doen komen Ik vond de omschrijving van producten op de site wat onduidelijk. Daarom had ik ook het verkeerde besteld.
Antwoord van ProBrace.nl
Hartelijk dank voor uw review! En fijn dat u goed geholpen bent.
De probrace zit comfortabel. Misschien kan de naad van de probrace op een andere plek gemaakt worden. Nu zit de naad in het beweeglijke gedeelte tussen duim en wijsvinger. Als je dan nog een andere brace erover draagt dan is dat best dik op die beweeglijke plaats.
Antwoord van ProBrace.nl
Goedemorgen! Hartelijk dank voor uw review en feedback. Ik wens u nog een fijne dag.
WJ
Willem J.
Zoetermeer
16 apr 2024
Doordat ik n aneurysma operatie heb gehad en mijn buikspieren doorgegesneden zijn miste ik heel erg de steun daarvan op mijn core. Met de de brace ondersteuning voelt het weer heel goed aan en sta ik weer rechtop . Dus heel blij mee
16 apr 2024
Fijn om te horen dat de brace u de juiste ondersteuning biedt! Hartelijk dank voor uw review.

Goede en vriendelijke klantenservice

Problemen met de bezorgdienst. Die stuurde een bericht via de mail dat de brace bezorgd was, maar dat was niet het geval. Contact met de klantenservice gezocht en die hebben dat snel opgelost, goede service. De brace past goed.
Antwoord van ProBrace.nl
Fijn om te horen dat alles snel hebben kunnen oplossen voor u. Dank u wel voor uw review.
4 okt 2023

Welke brace kies ik nu?

Na al een kniebrace besteld te hebben, telefonisch contact gehad. De bestelde brace voldeed niet. Goed advies gekregen. Vriendelijk en behulpzaam. Drie andere braces besteld. Met de mogelijkheid tot retourneren. Prima service!!
11 mei 2024

Goede service, maar randen van buikband zijn hard en irriteren

Bedrijf geeft goede servive; niet goed, geld terug. De band is heel sterk en elastisch, maar is niet lekker op je blote vel. De randen zijn hard, vooral de hoeken, en dat snijdt behoorlijk. Op een hemd of shirt gaat beter.
13 mei 2024
Dank u wel voor uw review en de feedback!
9 mrt 2024
De service is uitstekend! I.v.m. zeer gevoelige/pijnlijke voeten de nachtspalken moeten retourneren helaas. Het betaalde bedrag kreeg ik snel op mijn rekening gestort. Ook telefonisch heel vriendelijk te woord gestaan.
Antwoord van ProBrace.nl
Dank u wel voor uw review en ondanks dat het product niet voor u geschikt. Zijn wij blij dat u onze service als positief heeft ervaren.
Na meerderen dingen gebroken te hebben of gescheurd had ik erg veel moeite met stabiel lopen . Dankzij deze brAce kan ik eindelijk stabieler lopen en er weer op uit met mijn kinderen . Dit is de 3e brace inmiddels
7 apr 2024
Gebruikte al vanwege rheuma aan grote teen semi orthopedisch schoenen om oude nog mooie schoenen te blijven gebruiken had ik inlegzolen nodig deze zijn prima precies wat ik nodig heb en ook nog beter betaalbaar
Antwoord van ProBrace.nl
Super fijn om te horen dat de zooltjes u ondersteuning geven. Bedankt voor uw review!
5 mei 2024
Brace geeft goede ondersteuning waardoor ik in de nacht weinig last heb van klachten carpaal tunnelsyndroom. Duimopening is echter veel te klein terwijl ik smalle handen heb. Dit is makkelijk zelf aan te passen.
6 mei 2024
Goedemorgen, dank u wel voor uw review en feedback. Fijn om te horen dat de brace goed werkt.