ProBrace.nl- Logo - Beoordelingen

ProBrace.nl

735 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.964 beoordelingen in totaal

29 okt 2023
Ik had al een keer twee paar gekocht en gebruikt. Deze heb ik aangeschaft in het lang. De kwaliteit is perfect. Alleen het aluminium stripje aan de bovenkant van mijn linker hand glijd er steeds uit. daar zou afsluitbaar moeten zijn. met stiksel of klittenband oid

2 jul 2024
De spiraalveertjes (ik weet niet hoe het heet maar die dingen waarmee je de enkelbrace en het lipje onder de veters aan elkaar bevestigt zijn te kort! Ik kan die twee onderdelen dus niet aan elkaar bevestigen. En dus gebruik ik het oude spiraalveertje die ik nog had maar die ook versleten zijn en niet meer goed hechten. Zie foto 1, 2 en 3. Daarnaast is het lipje wat onder de veters moet te groot/lang. Daardoor snijdt de rand in mijn voet/been (boven de enkels). Dit zie nog net niet op foto 4 omdat dat veertje de 2 onderdelen nog niet bij elkaar trekt. Maar als dat spiraalveertje ertussen zit en mijn voet omhoog wordt getrokken, gaat het randje van het lipje in mijn voet snijden. Vandaar ook die rode plek op mijn been, net onder de enkelbrace. Net als de vorige keer moet ik daar dus eerst een stuk vanaf knippen (zie foto 5). En het derde: bij de bevestiging van het onderste stukje van de brace met klittenband komen er twee delen van hetzelfde materiaal op elkaar, zodat het niet plakt. En dat terwijl ik wél de juiste maat heb. Drie problemen dus in één artikel. En vooral die eerste is écht een probleem: ik kan die spiraalveertjes niet gebruiken want ze zijn te kort. Veel korter dan mijn vorige dus ze redden het niet tot aan het lipje. En als ik dat lipje een stukje hoger in mijn schoen zet dan snijdt het alsnog in mijn been, ook al heb ik daar inmiddels een stuk vanaf geknipt... Ik hoor graag een oplossing van jullie en ik zal het ook aan Leuk! doorgeven.

Beoordelingen voor ProBrace.nl

19 mei 2024
Het zou fijn zijn als er bij de plastic onderdelen voor de nacht er een zachte stof of iets dergelijks overheen gedaan kan worden anders is het pijnlijk als je het andere been erop legt.
21 mei 2024
Goedemorgen, dank u wel voor uw feedback! Deze brace is echter niet ontworpen om in de nacht te dragen en vandaar dat de harde delen niet bekleed zijn. U zou bijvoorbeeld wel een dun kussentje tussen uw knie leggen of een kniekussen gebruiken. Ik wens u nog een fijne dag vandaag.
Het is een prettig zittende band, maar er kan nog een klein dingetje aan verbeterd worden. Een extra stripje klittenband zou kunnen voorkomen dat het onderste stuk scheeef gaat zitten.
Antwoord van ProBrace.nl
Hartelijk dank voor uw feedback en nog een fijne dag vandaag!
EG
Ella G.
Amsterdam
Duimbrace doet zijn werk. Het is alleen super vervelend als je naar het toilet moet, elke keer de brace afdoen. Mijn moeder is er dus niet blij mee, ook al werkt het product zeker wel.
Antwoord van ProBrace.nl
Hartelijk dank voor uw review. Uiteraard begrijpelijk dat een brace nog al onhandig is voor naar het toilet. Wel fijn om te horen dat de brace zijn werk doet.

Service van topklasse!

Eerste zending is zoek geraakt bij PostNL. Na contact met ProBrace werd direct - op voorstel van de medewerker zelf - een tweede verstuurd, zonder extra kosten. Service van topklasse!
29 apr 2024

Ik heb de brace gekocht ter vervanging van tape.

Ik heb de brace gekocht omdat ik huidirritatie kreeg van tape. Helaas geeft de brace niet zoveel steun als de tape. Ik kan met de brace minder lang pijnvrij lopen dan met tape.
29 apr 2024
Dank u wel voor uw feedback. Ondanks dat deze brace niet voor u geschikt was willen wij u graag helpen om een passende brace te vinden voor uw klachten en die net zo goed ondersteund als tape. Om dat te kunnen doen vernemen wij graag uw klachten, blessure of indicatie via info@probrace.nl. Wij horen graag van u!
20 okt 2023
De pasvorm is goed. De klittenband houdt ook goed. De afwerking kan beter. (Stiksel)De metalen spalken zijn van onvoldoende kwaliteit. Vervorming en breuk als gevolg.
8 mei 2024

Fijn bedrijf.

Ook zonder dat ze een hobbel. voor mij opgelost hebben binnen een paar dagen ook nog , kregen ze al hoe dan ook 5☆ / goede communicatie goed advies en goede service !
10 mei 2024
Wat fijn om te horen dat alles soepel is verlopen en dat wij u goed hebben kunnen helpen. Dank u wel voor uw review!
18 jan 2024
Hij was voor mij eigenlijk te breed, ik heb hem in 3 stroken geknipt. Ik gebruik hem voor mijn buik en mijn dochter is pas geopereerd en die gebruikt hem ook.
30 mrt 2024
Snel en acuraat gehandeld. Er werd een verkeerde brace gestuurd, maar dat was na één gesprek nog dezelfde dag opgelost. Prima service, én een goed product!
Antwoord van ProBrace.nl
Hartelijk dank voor de complimenten en review!
14 mei 2024

Prima

Ik ben heel tevreden. Mooi kwaliteit van de product en prima service. Ik heb al een beoordeling gedaan maar nu ik was nogmaal over verzoektd.
14 mei 2024
Super bedankt voor uw review!
6 okt 2023
Knobbeltang is een onmisbaar artikel! Bijzonder practisch! Al 17 paar schoenen behandeld/gecorrigeerd voor mijn vrouw! die is zeer gelukkig!
31 okt 2023

Goed functionerende brace

Gebruik deze brace tijdens het volleyballen. Het is eerst even wennen, maar je kunt er prima mee blijven spelen. Ik kan het zeker aanraden.
Kwaliteit van de brace is redelijk. Na een aantal weken begint de klittenband minder te worden. Positief: de klachten worden minder. :-)
Antwoord van ProBrace.nl
Goedemiddag, fijn om te horen dat brace uw klachten verminderd! Uiteraard is het niet de bedoeling dat het klittenband zo snel minder goed zijn werk doet. Wij willen u graag een oplossing aanbieden. Zou u met ons contact willen opnemen via info@probrace.nl inclusief een foto van het klittenband. Alvast bedankt en nog een fijne dag!
25 apr 2024
De brace is makkelijk aan te brengen door het klittenband. Het geeft rust aan mijn hand doordat de vingers zo gestrekt kunnen in de nacht
26 apr 2024
Dank u wel voor uw review en goed om te horen dat de brace u ook ondersteuning geeft.
Super schoenverhoger. Fijn om voor de operatie van de voet al te kunnen oefenen. Gewoon met je eigen schoen aan. Voorkomt rugklachten
Antwoord van ProBrace.nl
Goed om te horen dat het product u ondersteuning geeft. Dank u wel voor uw review.
Helaas mijn pakket teruggestuurd. Het terugsturen was gemakkelijk en vervolgens al snel her betaalde bedrag terug op mijn rekening.
Kreeg een andere maat duimbrace toegestuurd dan ik had opgegeven. Met 1 telefoontje werd alles keurig en snel opgelost. Heel fijn!
Antwoord van ProBrace.nl
Dank u wel voor uw review en fijn om te horen dat alles snel is opgelost!

Het soepeltjes omruilen van een door mij verkeerde maat bestelde brace. Was dezelfde prijs, dus even omruilen ,...klaar. Perfect !

Antwoord van ProBrace.nl
Dankjewel voor uw review! Fijn dat we u zo goed hebben kunnen helpen.

Prima brace

Prima kniebrace die voldoende stabiliteit geeft in de zijwaartse richting. Past goed onder een normale broek en irriteert niet.
Antwoord van ProBrace.nl
Goed om te horen dat het product u ondersteunt. Dank u wel voor uw review.
19 mei 2024
Dit is al de vierde brace. Nog steeds heel erg tevreden. Makkelijk in gebruik en zit perfect. Heb er heel veel voordeel van.
21 mei 2024
Dank u wel voor uw review. Super fijn om te horen dat u veel voordeel ervaart van de brace.