ProBrace.nl- Logo - Beoordelingen

ProBrace.nl

740 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.963 beoordelingen in totaal

29 okt 2023
Ik had al een keer twee paar gekocht en gebruikt. Deze heb ik aangeschaft in het lang. De kwaliteit is perfect. Alleen het aluminium stripje aan de bovenkant van mijn linker hand glijd er steeds uit. daar zou afsluitbaar moeten zijn. met stiksel of klittenband oid

2 jul 2024
De spiraalveertjes (ik weet niet hoe het heet maar die dingen waarmee je de enkelbrace en het lipje onder de veters aan elkaar bevestigt zijn te kort! Ik kan die twee onderdelen dus niet aan elkaar bevestigen. En dus gebruik ik het oude spiraalveertje die ik nog had maar die ook versleten zijn en niet meer goed hechten. Zie foto 1, 2 en 3. Daarnaast is het lipje wat onder de veters moet te groot/lang. Daardoor snijdt de rand in mijn voet/been (boven de enkels). Dit zie nog net niet op foto 4 omdat dat veertje de 2 onderdelen nog niet bij elkaar trekt. Maar als dat spiraalveertje ertussen zit en mijn voet omhoog wordt getrokken, gaat het randje van het lipje in mijn voet snijden. Vandaar ook die rode plek op mijn been, net onder de enkelbrace. Net als de vorige keer moet ik daar dus eerst een stuk vanaf knippen (zie foto 5). En het derde: bij de bevestiging van het onderste stukje van de brace met klittenband komen er twee delen van hetzelfde materiaal op elkaar, zodat het niet plakt. En dat terwijl ik wél de juiste maat heb. Drie problemen dus in één artikel. En vooral die eerste is écht een probleem: ik kan die spiraalveertjes niet gebruiken want ze zijn te kort. Veel korter dan mijn vorige dus ze redden het niet tot aan het lipje. En als ik dat lipje een stukje hoger in mijn schoen zet dan snijdt het alsnog in mijn been, ook al heb ik daar inmiddels een stuk vanaf geknipt... Ik hoor graag een oplossing van jullie en ik zal het ook aan Leuk! doorgeven.

Beoordelingen voor ProBrace.nl

21 aug 2024
21 aug 2024
Hartelijk dank voor uw review.
3 sep 2024
De Brace die ik besteld heb past niet. Terwijl ik wel de maattabel gebruikt heb. De kous is te lang waardoor hij ver over mijn tenen steekt. Verder is de bijgeleverde strap te kort, waardoor hij niet de steun geeft die hij moet bieden. En mist er een duidelijke gebruiksaanwijzing voor het omdoen van de strap.
4 sep 2024
Goedemorgen, vervelend om te horen dat het product u niet past. Zou u een foto van het product naar ons willen toesturen. Wij zouden ook graag een foto van het product willen zien wanneer u die aan heeft. Zo kunnen wij met u meekijken en hopelijk ook erachter komen wat er niet goed gaat. U kunt alle informatie sturen naar info@probrace.nl. Wij wensen u nog een fijne dag vandaag!
Ik heb nog steeds niks ontvangen. Dat ligt dus aan de post! Heel naar voor jullie
Antwoord van ProBrace.nl
Goedemorgen, vervelend om te horen dat uw bestelling nog steeds niet is bezorgd. Zoals in de mail aangegeven op 09-09 staat er in uw track en trace code dat uw pakket nog bezorgd zou worden. En daarom hebben wij u toen gevraagd dat als uw pakket woensdag 11-09 nog niet bezorgd zou zijn dat u ons dan op de hoogte brengt, zodat wij erachteraan kunnen gaan! Daarnaast hebben wij een onderzoek ingediend bij DHL en wachten wij nog op meer informatie over de bezorging van uw pakket. Mocht u nog vragen hebben stuur ze alsjeblieft naar info@probrace.nl.
Materiaal niet prettig, te stug
Antwoord van ProBrace.nl
Goedemorgen, dank u wel voor uw feedback. Wij willen graag met u meekijken naar een product welke prettig voor u zal zijn. Wij vernemen graag waarvoor u een brace nodig heeft via info@probrace.nl om u verder te kunnen helpen.
29 jul 2024

Top service

In de bestelling zat een klein mankementje. In de rechterhandschoen liet een stukje stiksel los. Door het aan en uit te trekken loop je risicio dat het groter wordt. Zelf herstellen gaat niet. Een kort berichtje met het probleem en een fotootje van het stiksel dat loszat en ik kreeg onmiddellijk een nieuwe set handschoenen toegestuurd. Geen enkel probleem. Dat noem ik SERVICE! Hier kom je terug.
31 jul 2024
Wij zijn blij om te horen dat alles snel opgelost kon worden en dat u tevreden bent. Super bedankt voor de leuke review!

Nakomen wat je zegt

Vandaag besteld, morgen in huis ging in dit geval echt op. Had ik niet verwacht. Klasse wat een supersnelle afhandeling en bezorging. Had reumahandschoenen nodig en bestelde die aan het eind van de middag en had de bestelling de volgende dag al in huis. Er wordt vlot en netjes gereageerd en gecommuniceerd over status van de bestelling. Petje af!!
22 jul 2024
Goedemorgen, super bedankt voor deze positieve feedback. Dank u wel en nog een fijne dag!
12 aug 2024

hoe snel het geleverd werd.....maar 1…

hoe snel het geleverd werd.....maar 1 minpunt de brace was , de beugel, de verkeerde kant op gebogen, dus heb echt bijna een uur uit zitten vogelen, hoe die aan moest, of het werkt , kan ik niet zeggen daar heb ik hem te kort voor
12 aug 2024
Goedemorgen, dank u wel voor uw review. Dit hoort uiteraard niet. Het klinkt alsof de brace nu goed zit. Mocht dit niet zo zijn dan vernemen wij het graag via info@probrace.nl. Hartelijk dank voor uw review.
7 aug 2024
Fijne klantenservice. Ik had wat vragen over verzendkosten, ook kon ik de braces niet verdragen vanwege een medisch probleem. Er wordt direct geantwoord en de retouren zijn heel snel en netjes afgehandeld. Goed bedrijf!
7 aug 2024
Super bedankt voor uw review en om te horen dat alles netjes voor u is uitgelegd. Fijne dag vandaag!
3 aug 2024

Goede service

Het zijn fijne handschoenen voor mijn artrose. Ze hadden een verkeerde maat op gestuurd, de volgende dag had ik de juiste binnen gekregen. En ik mocht de andere houden. Echt een goede service!
5 aug 2024
Fijn om te horen dat alles snel is opgelost en dank u wel voor uw review!
5 aug 2024
Overal wordt geadviseerd niks te doen tegen de navelbreuk bij mijn baby maar toch heb ik t gevoel iets ermee te moeten en met deze band lijkt mijn baby zich stukken prettiger te voelen.
5 aug 2024
Fijn om te horen dat uw baby zich prettiger voelt met het dragen van de band. Dank u wel voor uw review!
5 aug 2024
Snelle service volgende dag al binnen is nu 2e brace helaas gaat de 1e al wat slijtage krijgen( klittenband werkt niet super en beugel komt eruit...jammer best snel eigenlijk)
5 aug 2024
Goedemiddag, fijn om te horen dat de service snel is. Zou u foto's naar info@probrace.nl. Misschien dat wij nog iets voor u kunnen betekenen. Alvast bedankt!
21 jul 2024
Goede service en snelle bezorging. In eerste instantie kreeg ik niet de juiste spalken opgestuurd. Na een telefoontje ontving ik de volgende dag de juiste .
22 jul 2024
Dank u wel voor uw review en fijn dat alles snel opgelost kon worden!
CS
2 aug 2024

Goede service.

Na een klacht over mijn 2 duim braces, kreeg ik snel reactie terug. Ze hebben het probleem keurig en snel opgelost! Blij met de goede service!
2 aug 2024
Super bedankt voor uw review!
RB
Ron B.
Peize

Liesbreukband van Orliman

Even wennen met goed passend om doen. Maar draagt relatief comfortabel en ondersteunt goed bij mijn breuk die relatief laag zit
31 jul 2024
Dank u wel voor uw review.
23 jul 2024
Binnenkant is van plastic en als je hem lang en dagelijks moet dragen gaat hij vreselijk stinken. Verder een zeer goed product
23 jul 2024
Dank u wel voor uw feedback en review!
21 jul 2024
Na 3 dagen gebruik nog zoeken naar de duur van het gebruik van de brace. Betalingsprocedure verliep moeizaam.
22 jul 2024
Goedemorgen, dank u wel voor uw feedback. Het is soms fijn om met een brace rustig op te bouwen zodat uw lichaam kan wennen aan de ondersteuning. Daarnaast kan het soms meerdere weken duren voordat de pijn ook afneemt. Mocht u nog vragen hebben stel ze gerust naar info@probrace.nl
14 aug 2024
In eerste instantie product ontvangen wat niet beviel. Deze teruggestuurd en snel alternatief ontvangen.
14 aug 2024
Goedemiddag, super fijn om te horen en dank u wel voor de review.
4 aug 2024
Snelle levering. Product was zoals ik verwacht had. Effect moet nog blijken.
5 aug 2024
Dank u wel voor uw review.

Snel geleverd, goede website

Snel geleverd. Duidelijke website en goede specificaties van de producten.
14 aug 2024
Goedemiddag hartelijk dank voor uw review!
11 aug 2024
Heel goed advies en vriendelijke bejegening. Meedenken met empathie.
12 aug 2024
Hartelijk dank voor de lieve complimenten en review!