x2o.nl- Logo - Beoordelingen

x2o.nl

1.031 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.186 beoordelingen in totaal

8 sep 2024
Ik heb het echt naar mijn zin gehad om meerdere keren naar de X2O showroom in Zoeterwoude te gaan. Ik vind het fijn dat er drie verschillende budget opties zijn (Linie/Storke/Balmani). De meubels die ik mooi vond, pasten helaas niet in mijn kleine badkamer, dus heb ik alleen een Blaufoss wastafel kraan en een doucheplank van Balmani gekocht. Als ik ergens anders heen verhuis en een nieuwe badkamer nodig heb, zal ik zeker weer naar X2O kijken! Wat betreft het verbeteren van de digitale winkelervaring, zou ik willen dat de filteropties op de website beter zouden werken: op dit moment kan er maar één filter tegelijk worden geselecteerd, en dat kan frustrerend zijn als er veel opties moeten worden geselecteerd.

Beste X2o, KLACHT: Ik richt me vanaf dit punt tot de directeur van X2o omdat de bezorgservice en dus de samenwerking met Postnl werkelijk dramatisch is! De herhaling van keer op keer niet nakomen van afspraken mbt de bezorging en spullen die 'voorradig' zijn is niet alleen teleurstellend maar vooral onacceptabel. Niet alleen bij de bestelling van de laatste keer is er de avond ervoor GEEN track en trace link verzonden. Maar zelfs bij de nieuwe bestelling die ik met heel veel pijn en moeite heb moeten regelen, omdat ik niet even opnieuw €550 uit mijn zak kan toveren, is er wederom GEEN track en trace verzonden. Terwijl u deze belofte wel in de mail met de klant communiceert. Zie bijlagen. Vervolgens moet ik met heel veel stress achter zo'n track en trace link aan en waarbij er ook nog eens voor niks wordt gewacht en als klapper ontvang ik vervolgens helemaal NIKS en wordt mijn handtekening vervalst! Ik vind het onverantwoordelijk om bij elk dramatisch mislukte bezorgpogjng de schuld op Postnl af te schuiven en mij als gedupeerde klant vervolgens het onderzoek af te laten wachten. Het is ook uw verantwoordelijkheid om de samenwerking en daarin de gemaakte afspraken met Postnl te waarborgen. En vooral niet mij als klant daarmee keer op keer ernstig te storen met alle persoonlijke en financiële gevolgen vandien. Dit is onacceptabel en ik ben er helemaal klaarmee. Ik overweeg op dit punt een jurist in te schakelen. Ik vind het namelijk schandalig dat ondanks de zoveelste fiasco met Posnl en dat ik nadrukkelijk met bewijsmateriaal aantoon dat de bezorger zelf handtekeningen plaatst bij de ‘bezorging’ van uw producten. U nog steeds zakendoet met Postnl. En dat ik als klant wederom gedupeerd raak in het hele proces. Ook is geen enkele keer proactief vanuit X2o vervolgens een goedmaker aangeboden. Het is dat ik er elke keer na de zoveelste teleurstelling qua mislukte bezorging zelf om vraag. Maar eigenlijk zou deze klantenservice vanzelfsprekend moeten zijn. Sterker nog ik moet nu wederom wachten op mijn geld creditatie terwijl ik de producten niet heb ontvangen. En het onderzoek dat met Postnl is ingesteld is iets tussen X2o en Postnl waar ik verder niks mee te maken heb. Mijn klantenervaring met de bezorging en keer op keer vertraagde voorraad van X2o is helaas ernstig teleurstellend. Ik verzoek u vriendelijk doch dringend mijn geld binnen 3 werkdagen over te maken op: NL52INGB0009637683 tnv T. Altan Ook verzoek ik om een schappelijke financiële compensatie voor de geleden persoonlijke en financiële gevolgen. In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, Tulay Altan

Beoordelingen voor x2o.nl

15 nov 2023
18 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor je positieve feedback! Wat fijn dat je ons aanbeveelt! Een tevreden klant maakt onze dag altijd goed. Graag tot een volgende keer! Hartelijke groeten, Het X²O team
14 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor je positieve feedback! Het doet ons plezier dat je voor X²O hebt gekozen en dat je tevreden bent van je bezoek. Graag tot een volgende keer! Hartelijke groet, Het X²O team
12 nov 2023
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor je positieve feedback! Een score van 100% ontvangen doet ons altijd ontzettend veel plezier. Bedankt voor je vertrouwen in X²O! Graag tot een volgende keer! Hartelijke groeten, Het X²O team
11 nov 2023
11 nov 2023
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor je positieve feedback! Een score van 100% ontvangen doet ons altijd ontzettend veel plezier. Bedankt voor je vertrouwen in X²O! Graag tot een volgende keer! Hartelijke groet, Het X²O team
RV
Raymond V.
Wateringen
10 nov 2023
Antwoord van x2o.nl
Beste Raymond, We waarderen het zeer dat je de tijd nam feedback voor ons achter te laten. Een score van 100% ontvangen doet ons altijd ontzettend veel plezier. Bedankt voor je vertrouwen in X²O! We hopen je snel nog eens terug te zien. Met vriendelijke groeten, Het X²O team
9 nov 2023
10 nov 2023
EM
Everdien M.
WAPENVELD
8 nov 2023
9 nov 2023
Hi Everdien, Thanks for sharing your positive feedback with us. We are really pleased to know we delivered the excellent experience expected of us. We look forward to welcoming you again. Best regards, Het X²O team
7 nov 2023
5 nov 2023
5 nov 2023
4 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor je positieve feedback! Super leuk om te lezen dat alles van start tot levering goed is verlopen. Bedankt voor je vertrouwen in X²O en veel plezier met je aankopen! Graag tot een volgende keer! Hartelijke groeten,
2 nov 2023
4 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor je positieve feedback! Een score van 100% ontvangen doet ons altijd ontzettend veel plezier. Bedankt voor je vertrouwen in X²O! Prettige dag, Het X²O team
2 nov 2023
29 okt 2023
Antwoord van x2o.nl
Beste gast, Hartelijk dank voor jouw positieve review over onze winkel! Een score van 100% ontvangen doet ons altijd veel plezier. Bedankt voor je vertrouwen in X²O! We hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in onze winkel. Met vriendelijke groet, Het X²O team
26 okt 2023
27 okt 2023
Beste gast, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Het doet ons plezier dat alles goed verlopen is, daar doen we het natuurlijk voor! Bedankt voor je vertrouwen in X²O! We hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in onze winkel. Met vriendelijke groet, Het X²O team
25 okt 2023
24 okt 2023
24 okt 2023
27 okt 2023
Beste klant, Bedankt voor je positieve feedback! Fijn dat we aan je verwachtingen konden voldoen! Graag tot een volgende keer! Hartelijke groet, Het X²O team