x2o.nl- Logo - Beoordelingen

x2o.nl

1.031 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.186 beoordelingen in totaal

8 sep 2024
Ik heb het echt naar mijn zin gehad om meerdere keren naar de X2O showroom in Zoeterwoude te gaan. Ik vind het fijn dat er drie verschillende budget opties zijn (Linie/Storke/Balmani). De meubels die ik mooi vond, pasten helaas niet in mijn kleine badkamer, dus heb ik alleen een Blaufoss wastafel kraan en een doucheplank van Balmani gekocht. Als ik ergens anders heen verhuis en een nieuwe badkamer nodig heb, zal ik zeker weer naar X2O kijken! Wat betreft het verbeteren van de digitale winkelervaring, zou ik willen dat de filteropties op de website beter zouden werken: op dit moment kan er maar één filter tegelijk worden geselecteerd, en dat kan frustrerend zijn als er veel opties moeten worden geselecteerd.

Beste X2o, KLACHT: Ik richt me vanaf dit punt tot de directeur van X2o omdat de bezorgservice en dus de samenwerking met Postnl werkelijk dramatisch is! De herhaling van keer op keer niet nakomen van afspraken mbt de bezorging en spullen die 'voorradig' zijn is niet alleen teleurstellend maar vooral onacceptabel. Niet alleen bij de bestelling van de laatste keer is er de avond ervoor GEEN track en trace link verzonden. Maar zelfs bij de nieuwe bestelling die ik met heel veel pijn en moeite heb moeten regelen, omdat ik niet even opnieuw €550 uit mijn zak kan toveren, is er wederom GEEN track en trace verzonden. Terwijl u deze belofte wel in de mail met de klant communiceert. Zie bijlagen. Vervolgens moet ik met heel veel stress achter zo'n track en trace link aan en waarbij er ook nog eens voor niks wordt gewacht en als klapper ontvang ik vervolgens helemaal NIKS en wordt mijn handtekening vervalst! Ik vind het onverantwoordelijk om bij elk dramatisch mislukte bezorgpogjng de schuld op Postnl af te schuiven en mij als gedupeerde klant vervolgens het onderzoek af te laten wachten. Het is ook uw verantwoordelijkheid om de samenwerking en daarin de gemaakte afspraken met Postnl te waarborgen. En vooral niet mij als klant daarmee keer op keer ernstig te storen met alle persoonlijke en financiële gevolgen vandien. Dit is onacceptabel en ik ben er helemaal klaarmee. Ik overweeg op dit punt een jurist in te schakelen. Ik vind het namelijk schandalig dat ondanks de zoveelste fiasco met Posnl en dat ik nadrukkelijk met bewijsmateriaal aantoon dat de bezorger zelf handtekeningen plaatst bij de ‘bezorging’ van uw producten. U nog steeds zakendoet met Postnl. En dat ik als klant wederom gedupeerd raak in het hele proces. Ook is geen enkele keer proactief vanuit X2o vervolgens een goedmaker aangeboden. Het is dat ik er elke keer na de zoveelste teleurstelling qua mislukte bezorging zelf om vraag. Maar eigenlijk zou deze klantenservice vanzelfsprekend moeten zijn. Sterker nog ik moet nu wederom wachten op mijn geld creditatie terwijl ik de producten niet heb ontvangen. En het onderzoek dat met Postnl is ingesteld is iets tussen X2o en Postnl waar ik verder niks mee te maken heb. Mijn klantenervaring met de bezorging en keer op keer vertraagde voorraad van X2o is helaas ernstig teleurstellend. Ik verzoek u vriendelijk doch dringend mijn geld binnen 3 werkdagen over te maken op: NL52INGB0009637683 tnv T. Altan Ook verzoek ik om een schappelijke financiële compensatie voor de geleden persoonlijke en financiële gevolgen. In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, Tulay Altan

Beoordelingen voor x2o.nl

27 okt 2023
Beste klant, Bedankt voor je positieve feedback! Als jij super tevreden bent, zijn wij dat zeker :-) :-) Graag tot een volgende keer! Hartelijke groet, Het X²O team
27 okt 2023
Beste klant, Bedankt voor je positieve feedback! Fantastisch dat je zo content met ons bent! Graag tot een volgende keer! Hartelijke groet, Het X²O team
21 okt 2023
27 okt 2023
Beste klant, Bedankt voor je positieve feedback! Het doet ons enorm plezier te lezen dat alles naar wens was. Nog eens hartelijk bedankt ! Graag tot een volgende keer! Groetjes, Het X²O team
27 okt 2023
Beste klant, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze brede en kwalitatieve assortiment, evenals de inspirerende showroom. Onze medewerkers zijn inderdaad goed opgeleide badkamerspecialisten die je graag helpen bij het samenstellen van jouw droom badkamer. We betreuren het echter dat je problemen hebt ondervonden met de levering. Onze klantenservice is onze topprioriteit en we streven ernaar om transparant te communiceren over levertijden. We zijn ons bewust van het probleem en werken er hard aan om dit op te lossen en onze service weer op topniveau te brengen. Mocht je nog verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice in de winkel. We hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in onze winkel. Met vriendelijke groet, Het X²O team
27 okt 2023
Beste klant, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze brede en kwalitatieve assortiment en dat je onze realistische badkamermodules waardeert. Ons team van badkamerspecialisten streeft ernaar om jou de beste service en advies te bieden bij het samenstellen van jouw droom badkamer. We betreuren het echter dat je problemen hebt ondervonden met de levering. Onze klantenservice is onze topprioriteit en we werken er hard aan om dit op een hoog niveau te houden. Mocht je in de toekomst nog vragen of problemen hebben met betrekking tot levering, voorraad, terugbetaling of toegankelijkheid, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice in de winkel. We zullen er alles aan doen om jou zo goed mogelijk te helpen en eventuele problemen op te lossen. We hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in onze winkel. Met vriendelijke groet, Het X²O team
27 okt 2023
Beste gast, Bedankt voor uw positieve review over ons bedrijf! Het doet ons veel plezier dat je voor X²O hebt gekozen en dat je heel tevreden bent! We hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in een van onze winkels. Met vriendelijke groet, Het X²O team
18 okt 2023
27 okt 2023
Beste klant, Bedankt voor je positieve feedback! Samen met je meedenken en samen een oplossing zoeken om tot de badkamer van je dromen te komen, daar doet ons team het voor! Hartelijk dank voor je compliment, dat motiveert altijd enorm! Graag tot een volgende keer! Hartelijke groeten,

Klacht

Antwoord van x2o.nl
Beste mevrouw Altman, Be betreuren ten zeerste dat je herhaaldelijk negatieve ervaringen heeft gehad met de bezorgservice van Post NL. Wij begrijpen dat het erg frustrerend is om geen communicatie te ontvangen over het tijdstip van levering, hierop richt je immers je dag in, alsook reken je op transparante en duidelijke afspraken. Het feit dat er werd afgetekend voor ontvangst met een handtekening die u niet herkent is ook voor ons een grote verrassing en zullen wij opnemen met de bezorgservice. Dit kan immers niet. Wij nemen uw feedback erg serieus en zullen, zoals onze medewerkers in Wateringe en Zaandam je aangaven rond tafel zitten met de bezorgdienst. Intussen verneem ik dat u het extra bestelde pakket hebt geretourneerd en de terugbetaling in orde is. Wij hopen dat je alsnog binnenkort veel plezier zal ondervinden in je nieuw uitgeruste badkamer! Het X²O team
16 mrt 2024

Zeer slechte service bij defect geleverd product

Regendoucheset gekocht die bij montage blijkt te lekken (bij de knop, dus niet de aansluiting). Snel weer gedemonteerd en gelukkig nog de oude unit terug kunnen plaatsen. Bij melding van het defect wordt door X2O geeist dat je de kraan nogmaals terugplaatst en er een filmpje van maakt. Anders nemen ze de melding niet in behandeling. Bizarre voorwaarde voor garantie dus. Ook man in de winkel in Gouda is niet te vermurwen. Weigert 'zomaar' een nieuwe unit te leveren. Verschuilt zich achter interne procedures. Alsof ik voor mijn lol een gloednieuwe unit wil omruilen. Wij hebben een tijd geleden veel badkamerspullen bij X2O gekocht en sta nu op het punt die te gaan installeren. Ik hou mij hart vast voor als er is mis blijkt te zijn. Leuke spullen, garantie tot aan de deur. NOOIT MEER!
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. We betreuren het ten zeerste dat u problemen heeft ondervonden met uw aankoop en dat de voorgestelde oplossing niet aan uw verwachtingen voldeed. Onze garantieprocedure is erop gericht om elk probleem zorgvuldig te onderzoeken en een passende oplossing te bieden, conform onze kwaliteitsstandaard. Hoewel we begrijpen dat dit ongemakkelijk kan zijn, is het soms noodzakelijk om het probleem te kunnen vaststellen. Uw feedback is voor ons erg waardevol en we zullen deze intern bespreken om onze klantenservice verder te verbeteren. We zijn blij te horen dat u onze producten als leuk ervaart en we hopen dat u, ondanks deze ervaring, toch nog vele jaren zorgeloos van uw badkamer kunt genieten. Hartelijk dank, Het X²O team
2 jun 2024

Halve dag gewacht op levering die niet is gekomen

De badkamerspullen zouden volgens afspraak donderdag tussen 15 en 18 uur worden gebracht. Om 18 uur heb ik X2O in Utrecht gebeld waar de levering bleef. Ze zeiden dat de chauffeur later komt omdat hij ongeveer een uur vertraging heeft. Om 18:45 uur kreeg ik een sms-bericht dat de chauffeur nu onderweg was naar mijn huis. Om 20:30 uur ben ik weer gaan bellen omdat de levering er nog steeds niet was en ik verder geen bericht van afmelding oid had ontvangen. Ik kreeg te horen dat hij ws wel niet meer zou komen en dat ik een nieuwe afspraak moet maken. Nu moet ik deze week weer een dag thuis blijven van mijn werk om de spullen in ontvangst te kunnen nemen, als ie nu wel komt...
5 jun 2024
Beste klant, We waarderen je feedback. Ons streven is om altijd onze beloftes na te komen en met de grootste zorgvuldigheid onze diensten te verlenen. Het spijt ons zeer te vernemen dat uw ervaring met de leveringstijden niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Wij begrijpen dat de communicatie rondom de levering essentieel is en nemen uw opmerkingen hierover zeer serieus. Onze klantenservice is er om u te ondersteunen en wij streven ernaar om elk vraagstuk naar tevredenheid op te lossen. Het is onze intentie om de ongemakken te minimaliseren en daarom bieden wij onze excuses aan voor de rescheduling die een bijkomende impact heeft op uw weekplanning. We zijn er trots op dat wij een breed scala aan producten op voorraad hebben, wat ons in staat stelt om snel te leveren. Dit is een aspect waarin we uitblinken en we willen dit graag zo houden. Wij waarderen uw geduld ten zeerste en zetten ons in om ervoor te zorgen dat uw volgende ervaring een positieve zal zijn. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
4 jun 2024
op de site staat opvoorraad en morgen bezorgd. toen heb ik voor de zekerheid maar het adres van mijn werk ingevuld, want daar is altijd iemand. Na 3 dagen kreeg ik in de post NL app the zien dat hij de volgende dag bij een afgifte punt zou zijn...... opgehaald maar ik miste een deel. Probeer dan maar eens contact te krijhgen met iemand. De enigste manier is een formulier invullen en wachten...... toen maar de dichtstbijzijnde winkel gebeld en hun hulp gevraagd, die waren netjes en zouden navraag doen en treugbellen, ik denk alleen dat ze mijn nummer kwijt zijn........ Niks van vernomen namelijk..... volgende keer bestel ik gewoon in de winkel.
10 jun 2024
Beste klant, We waarderen je feedback. Uw opmerking over de voorraadstatus en de leveringstijden betreuren wij ten zeerste. We streven ernaar om onze klanten altijd zo nauwkeurig mogelijk te informeren over de beschikbaarheid en levering van onze producten. Ondanks onze inspanningen om toegankelijke en duidelijke communicatie te bieden, valt het ons zwaar te vernemen dat uw pogingen om contact op te nemen niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. We bieden meerdere manieren om onze klantenservice te bereiken en streven ernaar om elke kwestie zorgvuldig en tijdig aan te pakken. Onze servicepunten in de winkels zijn er speciaal voor opgezet om u ondersteuning te bieden voor vragen over onder andere levering en producten. Het verheugt ons te vernemen dat ons winkelpersoneel u naar behoren heeft bijgestaan en beloofd heeft de zaak nader te onderzoeken. Onze medewerkers zijn opgeleid om u te voorzien van gespecialiseerd badkameradvies en de best mogelijke klantenservice. We zullen uw feedback gebruiken om ervoor te zorgen dat onze belofte van effectieve communicatie en klantenondersteuning continu wordt nageleefd. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
28 okt 2023
Bezorgen over de eerste drempel in de apartement van de flat zou beter zijn vooral voor mensen die lichamelijk letsel hebben zoals ik, de bezorger heeft het gewoon buiten op de begane grond bezorgd ik moest het zelf naar boven sjouwen met de lift daarna lichamelijke pijn aan over gehouden, ik vind dat er geen rekening word gehouden met mensen die lichamelijk beperkt zijn.
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. Het klopt inderdaad dat de chauffeur enkel tot op de stoep levert. Dit wordt ook zo meegegeven bij de aankoop en dit staat vermeld onder de leverdatum op de bestelbon. Spijtig om te lezen dat dit toen blijkbaar niet duidelijk werd gecommuniceerd. Wij hopen natuurlijk dat de lichamelijke pijnen snel beterschap vonden! We wensen je alsnog veel plezier met je aankoop. Hartelijk dank, Het X²O team
7 apr 2024
Verkeerde bestelling ontvangen. Hierdoor renovatie van de toilet uitgesteld . Behalve geld verlies heb ik ook veel ellende gehad en tijdverlies. Bestelling aangemeld als retour en notitie gemaakt dat ik het verkeerde ontvangen bestelling met tegenzin bepaalde producten geïnstalleerd heb en dat ik het verschil terug wilde hebben. Tot nu toe geen gehoord gehad.
17 apr 2024
Beste klant, Dank om de tijd te nemen je feedback met ons te delen. We vinden het bijzonder spijtig te vernemen dat de levering niet naar verwachting was en dit heeft geleid tot ongemak en vertraging in uw renovatieproject. Onze klanten moeten kunnen rekenen op een transparante communicatie en een vlotte oplossing bij dergelijke voorvallen. Hoewel wij altijd streven naar een foutloze service, betreuren we dat in uw geval de ervaring niet overeenkwam met onze hoge kwaliteitseisen. We geven hoge prioriteit aan onze klantenservice en staan klaar om een passende oplossing te vinden. Uw opmerking over het uitblijven van een reactie nemen we serieus. Onze klantendienst hanteert soms echter bij drukte een wachttijd tot 5 werkdagen. We willen u verzekeren dat we beschikbaar zijn om uw situatie persoonlijk te bespreken en tot een bevredigende oplossing te komen. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
Bestelling gedaan en betaald, product zou op 1 maart 2024 op voorraad zijn volgens de shop. Helaas 2 weken (15 maart) later nog niets ontvangen, bij navraag werd aangegeven dat product op de boot zat en dat er vertraging zou zijn, wanneer ik mijn bestelling nu wel ontvang is onduidelijk, moet er zelf achteraan gaan, krijg geen feedback over vertraagde levering
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt om de tijd te nemen je feedback met ons te delen. Het spijt ons te horen dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen. We streven ernaar om onze beloften na te komen en transparant te communiceren over levertijden, zoals ook vermeld staat in onze servicebelofte. Het is voor ons belangrijk dat u snel en correct wordt geholpen bij eventuele vertragingen. Echter zijn we afhankelijk van derde partijen. Mocht u ondertussen nog steeds geen info hebben ontvangen mbt uw levering nodigen wij u uit om contact op te nemen met de dichtsbijzijnde winkel in uw buurt. Hartelijk dank, Het X²O team
1. The website is very bad! it crashes and sometime the website does not work. 2. The say that products are in stock but they have no stock in the shops. 3. You can order something but you cannot see when and if it will be delivered 4. You pay for the reservation but then you get no updates regarding the delivery.
Antwoord van x2o.nl
Hello, Tthank you for taking the time to share your feedback with us. We're truly sorry to hear about the difficulties you've experienced with our website and inventory information. Our goal is to provide clear and accurate details regarding stock availability and delivery times, and we regret any inconvenience this may have caused you. Please rest assured that we're dedicated to transparency and we have a customer support service point in all our stores ready to address any delivery or stock issues you may have faced. Additionally, our team is eager to assist with any queries regarding your reservation and update you on delivery status as swiftly as possible. We appreciate your input and invite you to visit us again for a better experience. Warm regards. Het X²O team
22 nov 2023
Ze verkopen online complexe producten die veel accessoires nodig hebben (sifon, kraan, etc). Deze spullen worden niet/nauwelijks aangeboden waardoor je zelf moet gaan zoeken. Dat is zeer frustrerend en levert uiteindelijk onvolledige bestellingen op. Nog belangrijker: ze laten zelf veel geld liggen
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. We vinden het jammer dat je een minpuntje hebt ervaren. Onze excuses voor het ongemak. Wij vinden je mening enorm belangrijk en gaan hiermee aan de slag om in de toekomst een betere service te kunnen bieden. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
16 apr 2024
Regendouche bestelt en op voorraad.Betaal snel na meerdere keren bellen alleen moeten wachten op postNL en geen tracking gestuurd opnieuw besteld na 1.5 week. Ook telefonisch bereikbaarheid is niet optimaal X2O team dan maar weer bellen met showroom die eigenlijk ook niet veel kunnen helpen.
25 apr 2024
Beste klant, We waarderen je feedback. Het verheugt ons te horen dat onze voorraad naar wens was en dat het betaalproces goed is verlopen. Echter, we betreuren het ten zeerste dat de communicatie en levering niet aan uw verwachtingen hebben voldaan en dat u hierdoor ongemak heeft ervaren. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Het is altijd onze intentie om transparant te communiceren over leveringstijden en wij streven ernaar om elk probleem naar tevredenheid op te lossen. We nemen uw feedback serieus en zullen deze gebruiken om onze diensten te verbeteren. De bereikbaarheid van onze klantenservice is cruciaal en het spijt ons te horen dat deze niet voldeed. We werken continu aan het verbeteren van onze klantenondersteuning. We stellen uw keuze voor X²O en uw feedback enorm op prijs en hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om u de service te bieden waar we om bekendstaan. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
10 mei 2024
De bestelling zou de dag na de bestelling bezorgd worden maar helaas na meerdere mails van post nl wa het bijna een week later dat ik het kon ophalen bij een post nl punt terwijl ik had aangegeven het thuis te willen ontvangen dus het was niet zoals afgesproken
13 mei 2024
Beste, We waarderen je feedback. We begrijpen dat vertragingen bij leveringen vervelend zijn en bieden hiervoor onze excuses aan. We hopen wel dat je tevreden bent over je aankoop en wensen je veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet Het X²O team
22 nov 2023

Slechte bezorgservice

Twee inbouwreservoirs besteld. Geen track and trace of sms gehad over de bezorgtijd. Uiteindelijk stonden ze voor de deur in de regen op vrijdag avond. Geluk dat ik ging kijken ivm dat de woning nog leeg staat. Ik zou niet snel meer iets bestellen.
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt om de tijd te nemen je feedback met ons te delen. Onze excuses voor het ongemak dat je ervaarde in verband met de levering. We hebben je feedback genoteerd en gaan ermee aan de slag om deze dienst te verbeteren. Verder wensen we je veel plezier met je aankoop. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
6 mei 2024
Verschrikkelijke service, 2x iets besteld en 2x geen complete levering ontvangen. Wanneer je telefonisch contact zoekt wordt er lacherig gereageerd en gezegd dat ze je niet kunnen helpen, je moet een email sturen is de reactie!
13 mei 2024
Beste klant, We waarderen je feedback. Wij nemen uw feedback zeer serieus en betreuren het ten zeerste dat u niet de service heeft ontvangen die u van ons mag verwachten. Bij X²O streven we ernaar om onze klanten te voorzien van een kwalitatieve service en we vinden het jammer te vernemen dat dit in uw geval niet zo ervaren is. Hoewel we ons best doen om een realistisch beeld te geven van onze levertijden en voorraad, lijkt het erop dat we in uw situatie niet aan onze eigen hoge standaarden hebben voldaan. Ons team werkt hard om dit soort situaties te voorkomen en we zullen uw geval gebruiken als een leermoment om onze processen te verbeteren. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om ons te informeren over uw ervaring en hopen dat u ons de kans geeft om in de toekomst te bewijzen dat we onze beloftes nakomen en de hoge kwaliteit service bieden die u van ons verwacht. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team